Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihmisten kommentit

Siirry alas 
+95
Aasa
Marieli
Senna
minorvok
Ezeei*Roxx
ZiiliZeija
Eeva
Sonja
Marie
Caralee
eika
Ashta
Nexu
ingrid
Ivanka
nasu
Päivi
babooshka
Vekexxx
Mertsi
Tiiku
Martta
Retu
Pandakarhu
minnamaria
hpl
Manares
Tiu
kivaa
Tazze
Juliet
Goldie
iku69
JoJo
Kiki_
Herkkupurkki
Elegia
shadow87
-R-
Nahkis
Kaiza
Jenni H
Gilrain
hemuliini
Ewy
neitinopsa
JenniN
OonaK
Soila
Saila
pihlaja
char
KatkaChee
Henrietta
Riuku
nita
tiko
merqus
Sanni
Miiukka
utiim
Em Kay
Marianne
Dizez
Razz
Katri
Maris^
angela
Nounours
Hennu/Henriikka
Janey May
jossukka
Cayanne
maimiau
downthepole
wilmiina
Foxmagon
Mortianna
Ish
Dahlia D.
Esteria
JJeenny
sluippa
Henna.C
vesi
eledra
Nina
-Hanna-
kajakki
Cherrie
annukka
Kat Da
Iina
Nenna
christina
99 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
christina
basic spinner
basic spinner
christina


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 25.05.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: aivan   Ihmisten kommentit Icon_minitimeMa Syys 29, 2008 8:54 pm

tähän olen törmännyt itekkin, ihan vain jos olen erehtynyt jollekkin miespuoliselle mainitsemaan kiinnostukseni lajia kohtaan ollaan heti oltu kyselemässä olenko srippari tai jotain. ja nimenomaan alentavaan sävyyn.
osa ihmisistä on yllättäny positiivisilla reaktioilla, mutta se on taas sitten se toinen puoli miesväestä, jotka jotenkin sitten kieli pitkällä odottaa jotain privaatti esitystä Mad
naisten kanssa ei oikein asiasta ole voinut keskustella, ne menee jotenkin vaikeeks ja hiljaseks. ainut missä olen huomannut suvaitsevan ilmapiirin aiheeseen, on tietysti täällä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nenna
intermediate spinner
intermediate spinner
Nenna


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 28.07.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Syys 30, 2008 11:10 am

Lähes kaikki keille mä oon harrastuksestani kertonut, on suhtautuneet asiaan hyvin. Varsinkin porukat otti asian tosi hyvin Smile Monet on ollu tosi kiinnostuneita ja kyselly hirveesti kaikkee. Tottakai miespuoliset kaverit on heittänyt jotain juttuja viitaten strippareihin, mutta ne on menneet ihan huumorin piikkiin ja sen jälkeen asiasta on keskusteltu asiallisesti. Sit on tietty jotain puolituttuja, jotka on nähdeet esim. facebookissa jonku tankokuvan ja ovat sitten kyselleet mun kavereilta, että mitäs se jenna nykyään oikein puuhailee... Eivät oo sitten suoraan kehanneet kysyä. Eniten mieleen jäänyt kommentti tuli mun kaverin poikaystävältä, joka tuli sanoo mulle ison ihmisjoukon kuullen "sä oot kuulemma alkanut hinkkaamaan tankoo?!"

Oho, tää oli vähän alkuperäisen aiheen vierestä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Syys 30, 2008 3:10 pm

Laitoin tälle oman aiheen sitten Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Syys 30, 2008 3:22 pm

Mä sanon vaan että telinevoimistelu. Sit kun mainitsee tolpan, niin ilme vähän muuttuu mutta aina ei kehdata viitata strippaamiseen. Useimmat ymmärtää tämän lajin vakavuuden sit kun ne näkee jotain vaikeita liikkeitä ja miten pää punertuu ja hiki lentää.
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Syys 30, 2008 5:03 pm

No kommentteja tulee vieläkin harrastusta kohtaan vähän kaksimielisesti minullekin, mutta empä ole niihin enää(!) jaksanut ruveta kertoilemaan,että mikä harrastus on kyseessä ja miten eroaa strippaukseen ja siihen liittyvään tankoiluun, koska en siitä tiedä itsekkään...Jos joku saa sitten kiksit siitä kun kuvittelee tämän harrastukseni olevan vain pelkkään erotiikkaan liityvää, niin olkoon hyvä cheers Kiva jos jollain on aikaa funtsia niin "syvällisiä" harrastuksistani..En jaksa vaan välittää siitä..
Lähimmäiseni ja ystäväni tietävät kuitenkin mitä harrastan, se riittäkööt:heart:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Syys 30, 2008 5:53 pm

Jos joku on multa kysynyt, niin oon sanonut että tankotanssia harrastan. Jollekin hyvin konservatiiviselle ihmiselle olen saattanut selventää että en siis tee sitä yötyönä, mutta mitäs sitten vaikka joku niin luulisikin? Striptease on kunnioitettava laji, ei siihen kuka tahansa pysty. Mutta onneksi mun ei tarvitse hengaillakkaan sellaisten sisäsiittoisten kanssa jotka ei asiaa tajua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Syys 30, 2008 6:39 pm

Mulla itse asiassa yllättävän moni on kuvitellu että puhun tangosta jostain syystä? Siis niinkun Satumaa ja sitä rataa (näytänköhän mä jotenkin siltä että mua tango kiinnostaa?) Ja on kysytty että oonko ihan kisavalmentaja ja kaikkee ja sit näytetään hämmentyneiltä kun sanon ettei tankotanssilla oo vielä virallisia kisoja.

Toisiksi yleisin vastaus on "Mitä?" johon sit selitän että vähän kuin telinevoimistelua mutta pystytangolla. Multa harvoin kysytään sen enempää, en sit tiedä että onko taustalla syvä auktoriteetin ääni jota pelätään vai meneekö ilme vaan sellaseks et uskallakin heittää kaksmielinen vitsi! Razz Hyvin harvoin tai itse asiassa ei kertaakaan oo tullu mitään ihmeellisiä vihjailuja oikeen mihinkään suuntaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
kajakki
intermediate spinner
intermediate spinner
kajakki


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 42
Location : Tampereen seutu
Registration date : 03.05.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Syys 30, 2008 7:28 pm

Hehe, tangoa tanssin kuulemma minäkin. Ehkä ihmiset eivät halua kuulla sitä "tanko" sanaa, vaan muuttavat sen mielummin tangon tanssimiseksi. Omassa ystäväpiirissäni ihmiset ovat suhtautuneet todella hyvin. Muutama tuntee muitakin lajin harrastajia - ja hyvä niin. Mitä enemmän harrastajia, sitä vähemmän ihmettelyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeKe Loka 01, 2008 10:00 am

Samansunntaisia kommentteja olen kuullut minäkin (en tosin tuota tango-juttua vielä Surprised ). Yleensä asenne muuttuu kun näkevät mistä tankotanssissa todella on kyse. Työpaikan vitsiniekoillekkin laitoin sähköpostitse pari linkkiä Tarakarinan videoihin, eipä tarvitse kuunnella huomauttelua enää Razz .
Ja suoraan sanoen en malta odottaa että avomiehen kaverit tulevat kylään nyt kun meillä viimein on tanko, ja ehdottavat jälleen pikku "näytöstä" ...sen ne nimittäin tulevat saamaan. Yrittäkööt sitten itse reverse grabia, perhosta ja supermiestä perässä! Hah! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeKe Loka 01, 2008 5:49 pm

Heh, ilmeisesti toi tango-juttu on aika yleinen... Mun mummolle kun ekan kerran puhelimessa kerroin, ni se oli kanssa ihan ihmeissään ja sitten myöhemmin vaan kommentoi, että ihmetteli, kun mä en oo yhtään sen olonen, että perinteiset tanssit kiinnostais... Onneks se sitten oli nähnyt sitä televisiossa ja pääsin itekin näyttää koneelta jotain juttuja, niin päästiin samalle aaltopituudelle. (Ja se ei tiennyt tätä striptease yhteyttä, oli mielessään liittänyt vain sirkukseen ja ihmetteli, kun puhuin ihmisten ärsyttävästä suhtautumisesta).

Isukki suhtautui myös aika... hmmm.. kivasti. Kommentti oli heti, että se kuulostaa sun jutulta. No, sitä se sitten olikin. (En ollut ton keskustelun aikaan vielä käynyt yhelläkään tunnilla)

Kaverit suhtautuu tosi hyvin. Ärsyttää vaan sellaset, jotka on heti, että vau, vähäks siistii, mäkin haluun kokeilla. Ja sitten mä oon silleen, että joo se ei oo strippausta eikä varsinaista tanssia vaan enemmän akrobatiaa, jollon niitten kiinnostus katoaa välittömästi... Yhen poikapuolisen kaverin mielestä mun harrastus on ihan älyttömän hauska, muutama on sitä mieltä, että jos alan seurustelemaan, niin mies on onnellinen ja loput sitä mieltä, että varmaan kovaa urheilua ja eivät itse pystyis ikinä. Mut tosi positiivisia kaikki...
Takaisin alkuun Siirry alas
christina
basic spinner
basic spinner
christina


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 25.05.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: tango=)   Ihmisten kommentit Icon_minitimeMa Loka 13, 2008 9:50 am

Heh, vähän alkoi hihityttämään toi tango juttu Razz
Kai mä olen puhunut vaan sitten vähän väärien tyyppien kanssa aiheesta, tai siis että eivät varmasti kaikki ole noin konservatiivisia kuin ihmiset keiden kanssa tähän mennessä on puhunut. Mulla kyllä huvittaa jo ajatus siitä kun isukki tulee käymään ja näkee sitten mitä olkkariin on pystytetty silent
meijän iskä kun on vähän kröhömmm,,, ammatiltaan pastori ja hyvin konservatiivinen Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeMa Loka 13, 2008 10:38 am

Sanot että sillä kohtaa on katossa heikko piste? drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 04.10.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeMa Loka 13, 2008 11:57 am

Mä puhun ensimmäisenä ihmisille tankoakrobatiasta, koska silloin ensireaktiot ei oo niin kielteisiä. Isäni kanssa kun puhuin ekoja kertoja tästä niin otin avukseni videot ja näytin nimenomaan niitä joissa tangolla onkin mies.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeMa Loka 13, 2008 2:12 pm

Isäntä oli meillä käymässä viikko sitten, lasku oli onneksi pehmeä koska veljen avovaimolla on myös tanko kotona, jonka isä oli jo nähnyt. Kromista X-polea se ei aluksi edes huomannut, kunnes sitten sanoi että onpas korkea baarijakkara ja jossain vaiheessa sen piti tietysti itsekin tangolle hypätä. Smile Kyseli vaan kauheesti, että mitä lihaksia tuo oikein kehittää ja mitä tangolla voi oikein tehdä. Ihan hyvä suhtautuminen myös, kuten äidilläkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTo Huhti 30, 2009 9:28 am

Voi jee, mulla ei oo menny hirveen sulavasti tää lajin esittely tuttavapiirissä. Okei, kaverit on ollu ihan että jees, varmaan kivaa, enkä oo ees alkanu tähdentää, että akroo ihan kyseessä eikä mitään, mitään .. muuta.

Isä oli ihan ok, kun sanoin että tankoakroo ja se nyt on sen verran tottunukkin näihin mun tempauksiin, mutta äiti veti että: "siis mitä? seksitanssia?!" facepalm... Näytin vielä äitille sen Monte Carlo tangoa tangolla -videon, niin se vaan jahkas, että toi nainen on transu. Kiva, että mutsi on tällanen avoin henkilö.

Ja pohjat veti ehkä poikaystävä, joka tossa viikko sitten ilmaisi pettymyksensä siitä kuinka voimistelulaji oikeesti on kyseessä. No ehkä sillä oli jotain toiveita aiheesta, mutta eipä ole enää, koska ei todellakaan ole mun treenejä katsomassa. Piru.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTo Huhti 30, 2009 9:47 am

Vesi, älä välitä Smile . Kyllä munki isä sillo heitti että "jaa, vai että rippaamista (eli strippaamista) se tyttö harrastaa".. Vitsillä se sen kyllä heitti, mutta anyway. On mulla muutamat tutut sitten vähä vinoilleet tuosta. Yksikin kysyi ihan tosissaan, että niin haluaisitko alkaa strippariksi? Mä olin että WHAT?? Otin sen ehkä jopa hieman loukkaavana Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2009 12:05 pm

Ei ole tullut mitään kovin ihmeellisiä kommentteja, aika moni on tuntunut tietävän ainakin suunnilleen, että mistä on kyse. Mutsi tosin kommentoi, että älä nyt tuosta mitään sivutyötä ota. Ei kyllä tosissaan sanonut, enintään puolitosissaan.

Cheerleadingista on myös monella aivan väärä käsitys. Monille tulee mieleen jääkiekkokatsomojen "tanssitytöt", vaikka kilpacheerleading on aivan erilaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
JJeenny
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 30
Location : Vantaa
Registration date : 10.05.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2009 7:35 pm

mun vanhemmat on alusta asti tienny tän harrastuksen ja ollu iha ok ja kannustanu.
Kaveritki (naispuoliset) ottanu iha jees mut sitte ku näille miespuolisille kertonu nii sen jälkee tullu pelkästää
kommenttia että milloinkas menen strippaamaan heille ja mille klubille aion töihin yms.. -,- ei ne vaan tajua tätä lajia, vaikka kuinka oon selittäny Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Esteria
basic inverter
basic inverter
Esteria


Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 18.02.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTo Toukokuu 14, 2009 1:56 pm

"Eikö sillä tuolla hommalla yleensä ruukata enempi tienata" kun valittelin harrastuksen kalleutta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 10:00 pm

Miulla äitee ja isä (molemmat pian 50 vee) tiesivät lajin jo ennalta kun ilmoitin uudesta harrastuksestani Smile Isä jopa antoi hieman rahallista tukea tangon ostamiseen. Mummi soitti ja kysyi, "ai sinä oot tangotunnilla ollut....?" ja mie vaan myötäilin että "juujuu, tanssihommiahan minä." Laughing

En viitsinyt vanhaa ja konservatiivista sydäntä kiusata puhelimitse, näkkeepähän sitten kun tulee joskus käymään, että miun tangotaivutukset ovat enempi vertikaalisia. tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeKe Loka 21, 2009 10:27 pm

Herranjumala, topici johon en ole kirjoittanut mitään!! affraid


Äiti oli innoissaan kun kuuli ( kumma juttu että on tulos pole arttiinkin mun kans Very Happy )
toinen sisko on kerran jopa kokeillut tangolla, kun käytin sitä kurssin aikana avuksi.
Mummo luuli jotta strippaan, ja oli häsäämässä jo sukulaisia pelastamaan mut Razz
, onneksi täti korjasi sille jotta asiahan ei ole niin .
Sisko numero kaksi keksi kaikki mahdollisimmat piikittelyt ja vittuilut aiheesta, mutta nyt alkaa ilmeisesti
lämmetä. ( kaipaan kyllä lisätodisteita). Isi ei taida tietää vieläkään. Vaikka tää onkin
mun työtäni jo heh. Tai sit sisko on kertonu ja se ei halua enää ikinä nähdä mua. Laughing

Kaverit on vähän ...hmm.. Jotku on tosi innoissaan ja niitäkin kiinnostaa ja jotkut ilmeisesti
kateellisia. Toisia taas vaan EI kiinnosta. Laughing

Miehen kaverit kyllä tykkää, ne tosin luulee jotta mä täällä lipuuttelen tangolle stringeis
kun mies makaa sohvalla. lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 10:00 am

Mulla on ihmiset ollu yleensä innoissaan kun on kuullut mun harrastuksesta "Waau harrastatko tankotanssia, vähän siistii!" Yhden tyypillisen mieskommentin olen saanut "sun miehellä on varmaan ainakin kivaa" mutta otin sen huumorilla ja sanoin että varmaaan onkin kun oma tanko tulee kotiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 10:25 am

Mortianna kirjoitti:
"sun miehellä on varmaan ainakin kivaa"

Toi on NIIN perus.. kukapa ei olis sellaista saanut kuulla. Mun kohdalla sama juttu.. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 10:45 am

Mie oon kanssa kuullut nuo lätinät siitä että "privaatti-show" pitää järjestää kavereille ja sitten just sen että "miehelläs on varmaan ihan sika kivvaa katellessa"... Ainakin toistaiseksi on sensuellius todella kaukana treenistä, enemmänkin sellaista hampaat irvessä jyystämistä tuo harjoittelu. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 11:03 am

Mäkään en ihan heti keksi et missä vaiheessa miehekkeellä olis "kivaa", yleensä käsken sen painua muualle treenien ajaks kun muuten se on vaan tiellä ja häiritsee keskittymistä Very Happy

Se ei voi istua koneella tai kattoa telkkariakaan oikeastaan kun mulla pauhaa musiikki ja atk-tuoli on poistettava tieltä. Wink


Miespuolisten typerät kommentoinnit yleensä loppuu siihen kun käsken menemään itse kokeilemaan mitä se on ja oikein kannustan heitä liittymään mukaan. Hetken kun kuvittelevat itsensä hikisenpunaisina pienissä mikroshortseissa rimpuilemaan niin muuttuu asenne totaalisesti eikä tarvitse enää kuunnella stripparipuheita. Laughing

Oon jopa parissa tapauksessa huomannut että siellä piilee ihan aitoa kiinnostusta, mutta ei munaa tarpeeksi "kun ei siellä muutkaan miehet käy".. Ehkä parin vuoden sisällä saattaa tulla vielä käännekohta Wink

OT: ehkä RTP tai Pole4Fit vois houkutella miehiä sinne pitämällä miehille erikseen tunteja?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihmisten kommentit Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihmisten kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 12Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» SM-kisojen tuomarien kommentit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: