Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihmisten kommentit

Siirry alas 
+95
Aasa
Marieli
Senna
minorvok
Ezeei*Roxx
ZiiliZeija
Eeva
Sonja
Marie
Caralee
eika
Ashta
Nexu
ingrid
Ivanka
nasu
Päivi
babooshka
Vekexxx
Mertsi
Tiiku
Martta
Retu
Pandakarhu
minnamaria
hpl
Manares
Tiu
kivaa
Tazze
Juliet
Goldie
iku69
JoJo
Kiki_
Herkkupurkki
Elegia
shadow87
-R-
Nahkis
Kaiza
Jenni H
Gilrain
hemuliini
Ewy
neitinopsa
JenniN
OonaK
Soila
Saila
pihlaja
char
KatkaChee
Henrietta
Riuku
nita
tiko
merqus
Sanni
Miiukka
utiim
Em Kay
Marianne
Dizez
Razz
Katri
Maris^
angela
Nounours
Hennu/Henriikka
Janey May
jossukka
Cayanne
maimiau
downthepole
wilmiina
Foxmagon
Mortianna
Ish
Dahlia D.
Esteria
JJeenny
sluippa
Henna.C
vesi
eledra
Nina
-Hanna-
kajakki
Cherrie
annukka
Kat Da
Iina
Nenna
christina
99 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 11:05 am

kettukiesi kirjoitti:


OT: ehkä RTP tai Pole4Fit vois houkutella miehiä sinne pitämällä miehille erikseen tunteja?

Olikos jossain jo järjestettykin joku miehille ainoastaan suunnattu tankoilukerta, vai muistanko ihan väärin?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 11:05 am

Tais olla jossain tuolla aika pohjoisessa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 11:06 am

No, kuitenkin hyvä alku! Ukkelit messiin myös niin loppuu se strippauslätinä... Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 11:14 am

Hei I got a what if... Badazz pitämään workshoppia Suomeen niin saadaan miehetkin mukaan tankobuumiin! Ja siis Tanjahan hoitaa tän eikö vaan Wink ...Oma ukkeli toisaalta osaa jo esimerkiksi perusinvertin, joitain pyörähdyksiä, shoulder mountin ja handspringin Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 11:18 am

Miun ukkeli on kanssa kokkeillut tankoa. Naama punasena puristi että sai pysymään ees hetken palomiestyylisessä roikku-istunnassa Very Happy sitten totesi vaan ettei hänen ruumiinrakenteensa ole ehkä paras mahdollinen tankoiluun kun on liikaa ruhoa kannateltavana. Meinasin vähän hymähdellä tuossa tilanteessa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 11:38 am

Mun mies ainakin osaa tempun I love you
oman kehittelemänsä tuolin. Se tekee sen aina kun mä kaipaan piristystä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 2:28 pm

olihan meillä täällä tampereella noita miesten akrotunteja mut kysyntä tais olla aika vähäistä..
miesten polttareita sen sijaan on jonkun verran ja ne onki hauskoja ku jätkät tulee sinne niin läpällä ja kun ne huomaakin että se on oikeesti rankkaa duunia ni lähtevät aika häntä koipien välissä niin sanotusti Smile
poikien kyykyttäminen on parasta, buahhahaaah!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 4:18 pm

YEAH! Pistäkää miehet konttaamaan! Mwahahaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 4:24 pm

Tai vielä parempaa: Laittakaa ukoille jalkaan korkeakorkoiset platform-kengät ja komentakaa tangolle! Siinä voisi eräskin nilkka napsahtaa Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 22, 2009 4:31 pm

wilmiina kirjoitti:
jätkät tulee sinne niin läpällä ja kun ne huomaakin että se on oikeesti rankkaa duunia ni lähtevät aika häntä koipien välissä niin sanotusti Smile
poikien kyykyttäminen on parasta, buahhahaaah!!!

ARRARARARARARR ASIAA! Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 23, 2009 11:18 am

Dahlia D. kirjoitti:
kettukiesi kirjoitti:


OT: ehkä RTP tai Pole4Fit vois houkutella miehiä sinne pitämällä miehille erikseen tunteja?

Olikos jossain jo järjestettykin joku miehille ainoastaan suunnattu tankoilukerta, vai muistanko ihan väärin?

Oulussa juu, tanssikoulu Sulavassa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
downthepole
intermediate inverter
intermediate inverter
downthepole


Viestien lukumäärä : 144
Location : Oulu
Registration date : 21.09.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 26, 2009 11:38 am

Joo, mullakin mies luuli että alan tanssii tangoa Very Happy
Sitten kun myöhemmin selitin asian niin oli aikas kuiva vastaanotto; kyseltiin et siis ettekai te siellä tunnilla ala ottaa vaatteita pois..
Sitte ku kaveri tajusi mistä lajissa on oikeesti kyse niin asennekkin muuttui hiukan Smile on jopa kerran mennyt itsekkin inverttiin, kun minä sitä harjoittelin.

Lähinnä mies nykyään vaan naureskelee ku reenaan, oon kuulemma niin totisen ja keskittyneen näkönen. ..No tuuppa sitte ite koklaa niin katotaan miltä sun naama näyttää Mad Razz

Mummo paheksuvasti tangon nähdessä kommentoi että "Ootko sä alkanu semmoseksi rippariksi niinku Tunteissa ja Tuoksuissa se nuori tyttö Rittany??" Very Happy

hehheh
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 26, 2009 12:58 pm

Olen poikaystävää yrittänyt lämmitellä ajatuksella, että jos RockThePolessa tai Pole4fitissä järjestetään miesten tankotunti, niin hänen on mentävä. Vielä se ei tosin ole lupautunut.

Sain oman tangon vähän aikaa sitten, eikä poikaystävä meinannut uskaltaa koskea koko tankoon. Käskin sitä kokeilemaan tekemään askeleen tangon ympäri ja kun se sitä kokeili, niin se pyörähti kauheeta vauhtia ja nosti jalat tangolle inverttiin. Surprised Sitten näytin sille invertti-veen ja se teki perässä ja onnistui heti ekalla kerralla. Tosin aika ruma se oli kun ei se osaa ojentaa nilkkoja eikä polvia.

Eilen näytin sille, miten olkanousu tehdään. Itse en sitä vielä osaa, mutta näytin lähtötilanteen. Ja tietty se sitten senkin osasi heti. Vähän pelästyttiin molemmat kun yhtäkkiä se olikin ihme sykkyrässä pää alaspäin korkealla tangossa. Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 26, 2009 1:08 pm

kuulin tänää et pappa (ens vuonna 90vee) oli sanonu tulavansa kattomaan heti ko miulla on esitys I love you
tosin se ei iha ens lauantaiks taida olla tänne tulossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Cayanne
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 04.06.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 26, 2009 3:37 pm

Työkaveri yllätti mut tänään katsomasta non-stoppina Oonan esitystä ja meni niin hämilleen, ettei osannut kuin peruuttaa pikaisesti pois paikalta. Yritin sanoa, että tuu katsomaan hienoa esitystä, mutta se vaan mennessään tuhisi, että "syö aamupuuroa ja katsoo tankotanssia". Ei vissiin ollut hänen mielestään sopiva yhdistelmä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 26, 2009 4:01 pm

Hhahahah! Aika hyvä! Mun työkaverit on jo tottunu siihen että katson esityksiä.

Aamupuuro + pole dance pätkät you tubesta on loistava yhdistelmä!! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 10:58 pm

Olen vasta aikeissa aloittaa tankoilu, kuten jo tuolla esittelyssä kerroin, mutta muutamille olen aikeistani kertonut ja vastaanotto on ollut oikein positiivista.
Kaksi kaveriani innostui niin, että sovimme jo toisen kanssa lähtevämme RTP:n tiiviskurssille ja toinenkin kaveri tulee ehkä myös mukaan.
Avomieheni on myös hyvin kannustava, mutta paras on tähän asti ollut äitini. Hän on eräässä metallialan yrityksessä töissä ja ensimmäisenä päivitteli tangon hintaa ja että olisikohan heillä töissä sopivaa putkea tangoksi. Laughing
Kaunis ja erittäin kannustava ajatus, mutta taidan kuitenkin tilailla sen äksän sitten, niin on ainakin taatusti turvallinen, jälkiä jättämätön ja vaihteleva (pyörivä tai ei). Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 12:32 am

Mä jännitin vähän aikoinani tankoiluharrastuksesta ja varsinkin omasta tangosta kertomista äidille. Ihan turhaan kuitenkin Smile
Omalta äidiltä oon ehkä eniten saanut positiivista palautetta. Tai no eihän se mitään sano kun se on kasvatettu niin että "mistään ei saa olla ylpeä, ei ainakaan omasta lapsestaan". Mutta se aina mun luona käydessään haluaa nähdä uusimmat temput. Ja jos oon väsy tai selitän että pitäis lämmitelläkkin alkuun niin sit tulee pettynyt: "eikö nyt edes pari kiepautusta sais"-vonkaus. Smile Aina jos lähetän äitille tankoilukuvia niin kotikotona käydessä ne löytyy yleensä tulostettuna jääkaapin ovesta XD. Oon aatellut että vois teettää sille kalenterin tankoilukuvista vaik joululahjaks Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nounours
intermediate inverter
intermediate inverter
Nounours


Viestien lukumäärä : 115
Location : Tampere
Registration date : 20.10.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 8:59 am

Mäkään en oikeastaan ole saanut negatiivisia kommentteja lainkaan, korkeintaan hieman epävarmoja ilmeitä kerran-pari. Molemmat pikkusiskot ilmoittautui mukaan samalle alkeiskurssille heti, kun sai tietää mun olevan sellaiselle menossa. Mies ihmetteli ensin vähän, että mistä tällainen innostus nyt sai alkunsa, mutta kannustava tuo on sen jälkeen ollut, kun näki mistä on kyse, ja pyörähtelee itsekin mun tangolla aina välillä. Miehen äiti nyt pyysi kerran hieman epäileväisesti mua näyttämään, että mitä tuolla tangolla sitten tehdään - itse asiassa mies tuli siinä vaiheessa oma-aloitteisesti selittämään, kuinka rankka harrastus on kyseessä ja kuinka sitä ei ilman lämmittelyjä voi näyttää sen enempää kuin muitakaan urheilulajeja. Omat vanhemmat ei ollut moksiskaan, ja isä kokeili joskus koalatyylistä roikkumista tangolla itsekin. Yleensä aika sanavalmis työkaverikin totesi vaan, että ”ai säkö harrastat sellaista?”.

CV:ssä mulla lukee kyllä silti ”tankoakrobatia”.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.wackywords.fi/
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 10:12 am

En mä kyllä haluaisi nähdä mun miestä missään tangolla. Shocked On tää musta kuitenkin naisten laji. Enkä mä sano, ettei miehet sitä sais harrastaa, mutta mun mies ei kyllä sais.. Ne kamppailulajit sopii sille paljon paremmin.. (Sille tosin olis kaikki käsi-/vatsalihaksia vaativat liikkeet ihan liian helppoja..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 4:54 pm

hennu kirjoitti:
Oon aatellut että vois teettää sille kalenterin tankoilukuvista vaik joululahjaks

Mielestäni aivan loistava idea!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Maris^
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 38
Location : Espoo
Registration date : 17.01.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 03, 2009 11:56 am

Kukaan ei ainakaan vielä päin naamaa ole kommentoinut ikävästi lajia. Päin vastoin, monet ystävät aikoivat tulla kokeilemaan tankoilua ja vannottivat, että mun täytyy ottaa tanko mukaan pohjoseen joululomalla Very Happy.

Mutta siis, aivan varmasti myös ikävää ja epäluuloista kommenttia vielä tulee. Mutta olenkin miettinyt jo valmiiksi kuinka näitä tietämättömiä voisi asiasta valistaa.

Miestäkin tais eniten huolettaa se, miten tangon olemassa olo keskellä olohuonetta selitetään vieraille Rolling Eyes
Ja tosiaan, kyselihän se, että mistä ihmeestä tämä innostus lähti. Muistaakseni muuten Nekuliinin perässä eräältä toiselta palstalta läksin (jossa laji muuten torpedoitiin täysin Laughing ) ja laji vei mennessään.
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 03, 2009 5:16 pm

olin eilen gynellä ja siin se toosaa tonkiessaan kysy jalkojen mustelmista ja kerroin et harrastan tankotanssia, "jaa sääki oot niitä strippaajia". selittelin sitte et no ei nyt ihan ja et mustelmat tuli nelimetrisellä tangolla kiipeilemisestä niin tais sen asenne vähän muuttua Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimePe Joulu 04, 2009 11:04 am

:DDDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeLa Joulu 19, 2009 12:20 pm

Mulle tuli Irc-galleriassa joku 15-vuotias tyttö kommentoimaan yhteen tankoillukuvaan "Kivat pikkarit sulla tässä kuvassa, millaset ne on"
Vastasin sille ku aattelin että jos sillä on samanlaiset vaikka ja kuvailin niitä mun hymynaamakalsareita.
Tyttö vastas "varmaan aika kivat... ois kiva joskus nähä ne kunnolla"

Tässä vaiheessa jo nauroin ääneen ittekseni ja vastasin että no ei ne ihan niin hienot oo.
Tähän sain vielä vastauksen että "Musta ne on aika kivat ja seksikkäät..."

Nauruni yltyi ja päätin jättää vastaamatta, etten kohta olisi löytänyt itseäni treffeiltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihmisten kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihmisten kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» SM-kisojen tuomarien kommentit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: