Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihmisten kommentit

Siirry alas 
+95
Aasa
Marieli
Senna
minorvok
Ezeei*Roxx
ZiiliZeija
Eeva
Sonja
Marie
Caralee
eika
Ashta
Nexu
ingrid
Ivanka
nasu
Päivi
babooshka
Vekexxx
Mertsi
Tiiku
Martta
Retu
Pandakarhu
minnamaria
hpl
Manares
Tiu
kivaa
Tazze
Juliet
Goldie
iku69
JoJo
Kiki_
Herkkupurkki
Elegia
shadow87
-R-
Nahkis
Kaiza
Jenni H
Gilrain
hemuliini
Ewy
neitinopsa
JenniN
OonaK
Soila
Saila
pihlaja
char
KatkaChee
Henrietta
Riuku
nita
tiko
merqus
Sanni
Miiukka
utiim
Em Kay
Marianne
Dizez
Razz
Katri
Maris^
angela
Nounours
Hennu/Henriikka
Janey May
jossukka
Cayanne
maimiau
downthepole
wilmiina
Foxmagon
Mortianna
Ish
Dahlia D.
Esteria
JJeenny
sluippa
Henna.C
vesi
eledra
Nina
-Hanna-
kajakki
Cherrie
annukka
Kat Da
Iina
Nenna
christina
99 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
ingrid
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 28.05.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeTi Joulu 13, 2011 12:08 pm

Vekexxx kirjoitti:
ingrid kirjoitti:
Mun täytyy kyllä sanoa, että en pidä heittoja "ristiinpukeutujien alakulttuurista" mitenkään täysin asiallisina vaan lähinnä transfobisina. Keskustelun lomassa tulee toki itse kullakin käytettyä kaikenlaisia retorisia keinoja jotka joskus menee liian pitkälle, ja silloin on hyvä jos joku muistuttaa, että kaikki ei kuulosta muiden korviin ihan samalta kuin miten sen itse kokee.

Ristiinpukeutuminen (eng. cross-dressing) on täysin virallinen ja tarkka termi siitä ilmiöstä, jossa miehet pukeutuvat naisten vaatteisiin. Tsekkasin juuri äsken wikipediasta. Joku, jolla on aikaa, voi tarkistakaa luotettavammasta lähteestä.

Ehkä, mutta mä en nyt tarkoittanut akateemista debattia yksittäisistä sanoista, vaan koko heittoa, jossa mun mielestä annettiin ymmärtää et "ristiinpukeutujien alakulttuuri" pilaa kokonaisen lajin. "Leimaantuminen" esimerkiksi on aika latautunut sana - leimaava, ellen sanoisi.

Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeTi Joulu 13, 2011 1:27 pm

Nää Vekexxin jutut on jatkoa tälle keskustelulle mistä olen puhunut usein täällä. On naurettavaa ajatella, että valtavirta hyväksyisi tankoilun esimerkiksi stevenin esittämänä tai Alethean vetämän tankoshown perusteella. Ajatushan on, että TANKOTANSSI ON LIIKUNTAA JA URHEILUA - ei enää pelkkää strippausta. Stevenin ja vaikka Alethean esiintymistapa ei tue tätä uudistamista, jolloin yleisö voi todeta, että sitä samaahan se on.

Itse tykkään Steveninstä, koska tyyli on superrohkea ja erilainen, mutta ei sellasella freakshowlla saada aikaan mitään hyväksymistä - välttämättä.

Tällä foorumilla mielestäni pitää puhua (edes joskus) asioista niiden oikeilla nimillä - ilman että heti joku ottaa siitä nokkiinsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeTi Joulu 13, 2011 2:07 pm

No mä oon aika samoilla linjoilla Vekexxxin kanssa.. Parempi vaan, kun miespuolinen sen sanoo Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandakarhu
intermediate inverter
intermediate inverter
Pandakarhu


Viestien lukumäärä : 157
Location : Helsinki
Registration date : 28.09.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeTi Joulu 13, 2011 2:08 pm

OonaK kirjoitti:
On naurettavaa ajatella, että valtavirta hyväksyisi tankoilun esimerkiksi stevenin esittämänä tai Alethean vetämän tankoshown perusteella. Ajatushan on, että TANKOTANSSI ON LIIKUNTAA JA URHEILUA - ei enää pelkkää strippausta. Stevenin ja vaikka Alethean esiintymistapa ei tue tätä uudistamista, jolloin yleisö voi todeta, että sitä samaahan se on.

Olisiko silloin paikallaan tehdä ero urheilumuodon ja esittävän taiteen välillä? Eriyttää lajin kilpailut puhtaasti urheilullisiksi ja toiset taiteellisiksi. Urheilumuodosta siis voimistelun tai jäätanssin tyylinen laji ja tuo toinen voi sitten olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pandaonapole.blogspot.com/
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeTi Joulu 13, 2011 2:26 pm


^Tuossa on järkeä, koska näiden kahden yhdistäminen (tankotanssi vakavasti otettavana urheilulajina ja toisaalta taiteena) tuntuu olevan aika hankala juttu. Jos tankotanssista halutaan puhtaasti urheilua niin sitten se showpuoli minimiin ja samanlainen temppuarvostelu kehiin kuin vaikka voimistelussa. Vekexxin "rakentavasta ehdotuksesta" huolimatta en näe kovin järkevänä sellaista ratkaisua että se taiteellinen puoli pidetään vahvasti mukana mutta miehet ei sitten saa käyttää hametta eikä naiset esittää mitään strippariliikkeitä että suuri yleisökin tykkää.

Ymmärrän hyvin että jotkut haluavat tankoilusta urheilulajin muiden rinnalle, mutta sitten taas meitäkin on joita ei kiinnosta voimistelu vaan se itseilmaisullinen puoli on touhussa erittäin tärkeä. Vaikka eipä minun sitä toisaalta kisoihin tarvitse päästä toteuttamaan, ehkä laji joskus pääsee siihen pisteeseen että porukka jakautuu kahtia vakavasti otettaviin urheilijoihin ja meihin turhanpäiväisiin persiinketkuttajiin Very Happy Ei sekään minua mitenkään haittaisi, olen pahoillani etten kuitenkaan omalla esimerkilläni varmaan tätä kehitystä juuri edistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
ingrid
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 28.05.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeTi Joulu 13, 2011 2:35 pm

OonaK kirjoitti:
Nää Vekexxin jutut on jatkoa tälle keskustelulle mistä olen puhunut usein täällä. On naurettavaa ajatella, että valtavirta hyväksyisi tankoilun esimerkiksi stevenin esittämänä tai Alethean vetämän tankoshown perusteella. Ajatushan on, että TANKOTANSSI ON LIIKUNTAA JA URHEILUA - ei enää pelkkää strippausta. Stevenin ja vaikka Alethean esiintymistapa ei tue tätä uudistamista, jolloin yleisö voi todeta, että sitä samaahan se on.

Tankotanssi on myös liikuntaa ja urheilua, eikä pelkkää strippausta. Tankotanssi ei kuitenkaan ole vain liikuntaa ja urheilua, niin kuin se ei myöskään ole vain strippausta. Tankotanssiin kuuluu myös showelementti ja monilla esiintyjillä myös eroottisuus.

Mä en nyt oikein ymmärrä sun pointtia. Suuri yleisö ei ehkä tule hyväksymään tankotanssia jos näkevät Stevenin tai Alethean esiintymistä. Okei, entä sitten? Mikä tähän olisi ratkaisu? Sekö, että kielletään Steveniä ja Aletheaa esiintymästä ja vaietaan jo tehdyt esitykset kuoliaaksi? Sekö, että haukutaan Steveniä ja Aletheaa strippareiksi? Sekö, että määritellään tankotanssi uudelleen niin että joka välissä sanotaan että Stevenin ja Alethean esiintymiset tangolla on jotain muuta kuin tankotanssia, me ollaan suuria taiteilijoita jotka tankotanssivat OIKEALLA tavalla?

Onnea matkaan.

Stevenillä ja Alethealla on tasan samanlainen oikeus tehdä sentyylisiä esityksiä kuin haluavat. Jos suuri yleisö ei pysty ymmärtämään että tankotanssia voi monella tyylillä, niin mä en kyllä keksi mitä asialle voi tehdä. (Vaihdetaan yleisö?) Voidaan toki yrittää sensuuria ja yrittää sulkea puolet tankotanssiyhteisöstä pois tankotanssiyhteisöstä ja sanoa että me ei leikitä teidän kaa kun te ootte strippareita ja btw ette enää saa kutsua tanssianne tankotanssiksi kun se sana on varattu meille, mut ei kai kukaan nyt oikeesti kuvittele et se toimii.

Ainakin mun henkilökohtainen ratkaisu tähän ongelmaan on se, että sanotaan että tankotanssia on monenlaista. Osa on lähempänä perinteistä taide- tai urheilukäsitystä, osa on burleskia, osa on strippaamista. Osa on tosi paskaa urheilua tai taidetta tai strippaamista, osa taas on helvetin hyvää. Mä en näe et tankotanssia on mahdollista määritellä uudestaan niin, että kaikki minkä joku voi laskea strippaamiseksi lakkaa olemasta osa tankotanssia. Jos Stevenin "freakshow" (mua kyllä nyt ällöttää tää termi) tuo jonkun mieleen strippaamisen, niin se on voi voi. Se on silti tankotanssia. Jos Alethean show lainaakin hevisti stripteasesta, se on silti tankotanssia. Se ei vähennä "taidetankotanssin" tai "urheilutankotanssin" arvoa. Eikä Alethean.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeTi Joulu 13, 2011 10:35 pm

Jaaaa olen taas täysin pihalla mitä täällä puhutaan Laughing

Oli miten oli, haluan tankotanssista urheilumuodon Very Happy Very Happy ja miehet saa tankoilla jos haluaa, ei oo kiva jos heti annetaan pskaa niskaan... oisko jotain tänne päin nää teidän puheenaiheet ? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 12:48 pm

Kyllä ne viestit tuolla on tallessa Nexu, selailemaan vain. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 1:04 pm


Lukemalla se selviää mistä on puhuttu. Helpompi ottaa kantaa sitten kun sen on tehnyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 5:46 pm

Nexu kirjoitti:
Oli miten oli, haluan tankotanssista urheilumuodon

I'm confused. Mä luulin, että tankotanssi on JO eräs urheilumuoto niinkuin mikä tahansa muukin tanssi tai mikä tahansa muukin akrobatia...? scratch

Mitä pitäisi muuttaa, että lajista tulisi urheilumuoto? Kieltää floorwork, platform-kengät ja kaikki "haaristelevat" liikkeet? Just asking...
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 8:41 pm

Niin ja siis mä en tajua, miksei tankotanssi voi olla urheilulaji, mutta myös esittävän taiteen laji... Jokainen tehkööt sillä tyylillä millä tekee. En ymmärrä sitä, että minkä takia pitäisi sulkea eri tyylilajeja pois. Eiköhän jokaiselle löydy se oma paikkansa ja ne omat tapahtumansa tai kilpailunsa. Ja myös ne kannattajansa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 8:54 pm

Tässä tuntuu välillä olevan takana se että "minä en tykkää tuosta / en halua että oma tanssi rinnastetaan tyohon tyyliin, se pois" . Ei pitäs olla keneltäkään pois jos meitä on moneen junaan.

Mut joo, mun mielipide.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 9:39 pm

Niin... Tiedän, että kaikilla oma tyyli, mutta tankotanssin maine siinä saattaa tuhraantua, jos kovin platform-kengissä tangolla mennään ja tehdään juuri noita "haaristelu"-liikkeitä JULKISESTI. Kotonaan saa vaikka mitä tehdä, mutta tämän ns. "aliarvostetun" lajin maine ei-tankitanssista-tietävien keskuudessa olis mulla se ykkönen. Olis joskus oikeesti kiva vaan kertoo ylpeesti, et "harrastan tankotanssia", niin, ettei ihmisillä olis sellasta ristiriitasta kuvaa lajista, et joo toisaalta ihan puhdasta fitnesstä, mutta sitten noi korkkarimimmit ja kaikki noi haaristelujutut ym. Neutral Tää oli mun puhdas mielipiteeni, joka ei toivottavasti loukkaa ketään. Floorwalkissa ei ole minusta mitään pahaa, kutei ei taiteellisuudessakaan, mutta LIIAN sensuellilta ei minusta saisi näyttää. Edelleen mun omista mielipiteistä kysymys, jokainen tyylillään.

Joo ja sit lukasin noi ketjut joo läpi, ja nyt sitten tajuan jotakin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 9:44 pm

No mun mielestä se on ihan yhtä naurettavaa lähteä kieltämää tankotanssista eri tyylejä pois kun että ainoa oikea tanssilaji ois vaikka baletti ja mitään muuta tanssia ei kukaan sais harrastaa. Onhan monet paritanssitki semmosta kutemista vaatteet päällä, että oksat pois. Mun puolesta jokainen saa tehdä just niin urheilullisesti, taiteellisesti, sensuellisti tai miten vaan haluaa just niin paljon kun haluaa. Mä ainakin pystyn jo nyt kertomaan ihan ylpeenä harrastavani tankoilua ja oon jo pystyny monta vuotta tekemään sen I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 9:46 pm

No suoraan sanoen urheilumuotona pole dance tulisi olla ilman kenkiä, ilman stripparifloorworkeja (on niitä muitakin liikkeitä olemassa Wink) ja alusvaatteita/ bikinejä.

Uskon, että tosi monet ihmiset tekisivät tankoa toisin, jos heille olisi vain opetettu eri liikkeitä. Nää strippiliikkeet tulevat tietenkin opettajilta ja heidän opettajilta. En väitä etteikö ihmiset näistä liikeistä tykkäisi, mutta monet ei niiden liikekieltä edes kyseenalaista.

(Siis oikeesti kaikki bodyrollit jne. on tosi hyviä liikkeitä rangalle... Wink)

Kyllä tankoilu voi olla tosi makeen näköstä, ilman yhtäkään old skool liikkettä. Ite haluan ainakin jatkuvasti keksiä lisää niitä ja ottaa vaikutteita myös muista lajeista.

Mun mielestä urheilulaji alkaa näyttää oikealta, jos kaiken ikäiset voivat sitä katsella siis myös lapset.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 9:51 pm

Ashta kirjoitti:
No mun mielestä se on ihan yhtä naurettavaa lähteä kieltämää tankotanssista eri tyylejä pois kun että ainoa oikea tanssilaji ois vaikka baletti ja mitään muuta tanssia ei kukaan sais harrastaa. Onhan monet paritanssitki semmosta kutemista vaatteet päällä, että oksat pois. Mun puolesta jokainen saa tehdä just niin urheilullisesti, taiteellisesti, sensuellisti tai miten vaan haluaa just niin paljon kun haluaa. Mä ainakin pystyn jo nyt kertomaan ihan ylpeenä harrastavani tankoilua ja oon jo pystyny monta vuotta tekemään sen I love you

No mielipiteistä ei voi kiistellä Very Happy Minusta taas tankotanssi vähissä vaatteissa ja korkkareissa ym on sitten taas aivan eri laji kuin Pole Fitness/Pole Dance... Mutta en jaksa tästä enää puhua, minun mielipiteeni tuli sanottua lyhyesti ja ytimekkäästi siinä. Piste Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 9:52 pm

Totta kai kaikki saa tehdä tyylillään - MUTTA nyt ei puhuttu siitä. Jos puhutaan urheilusta/tulevasta olympialajista (mitä en edelleenkään kannata)/ massojen liikuntalajista, niin se ei voi näyttää samalta kuin strippari. Se on vaan fakta. Tämä kommentti ei tarkoita, että minä olisin heitä vastaan, vaan otan kantaa yleisesti tankotanssiin jokamiehen/naisen urheilumuotona.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 10:18 pm

A) mä en menis urheiluskaboihin kengät jalas

B) Tankotanssi urheiluna- Pole fitness mun päässäni, ei pole dance

C) mua ei hävetä tippaakaan sanoa että mä harrastan tankotanssia, ja kun esim. Henriikka
oli Talentissa , mua ei hävettänyt sanoa että mun tanssityyli on sensuellimpi. <- mistä lähtien sensuelli = strippaus

Mä oon nähnyt paljonkin pätkiä joissa on ollut erittäin strippaustyylillä vedettyä meininkiä, en siitä tykkää ja voin sanoa että se on kaukana mun tyylistä.Enkä ole kyllä foorumilla nähnyt pahemmin sitä, jos ei lasketa huumorimielellä vedettyjä shake your ass- klippejä. Mutta mä en silti sanoisi että joo en halua kattella, voitteko tehdä tuota kotona niin ettei kukan vaan näe ja sekota sitä tankotanssiin tai voi kamala!! Mun omaan tyyliini.


( Ja esim. mulle ei kukaan ole opettanut "haaristelua" tai "strippiliikkeitä" vaan oon nähny helkkaristi työtä niiden eteen)
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 10:34 pm

OK, hyvä pointteja Ish. Mutta pitääkö pole dance silti olla teijän mielestä sensuellia (ihan siis yleinen kysymys kaikille), vai voisko se dance olla akrobaattista tanssia, ilman yhtäkään strippityylin liikettä? Mitä mieltä ootte. (Esim. mun world cup veto on mun mielestä vielä liian fitness ja jumppatyylinen, mutta viime vuoden mm -veto lähenis sitä akrobaattista tanssia, miten mä näkisin pole DANCEn.)

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 10:41 pm

No mun mielestä se pole DANCE voi olla vaikka hoppityylillä, balettityylillä, reggaetontyyllä, stripparityylillä yms. tehtynä. Mun mielestä siitä just ei tarvi lähteä karsimaan tyylejä pois vaan jokainen voi ihan itse päättää millä tyylillä haluaa tehdä. Sen pole DANCEN ei siis PIDÄ olla mitää, vaan se VOI olla vaikka mitä. Monipuolisuus on rikkaus, ei menetys.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 10:46 pm

Sitähän mä oon koko ajan sanonu että kaikki eri tyylit on rikkautta. Se tässä on OLLUT ihanaa että kukaan ei oo sanonut miten pitää tanssia. Ennenkuin nyt.

Kaikki häviää jos joku osa suljetaan pois. Mulle on ihan sama sanotaanko mun tyylistä et se on Pole sensual tai pole dance. Faktahan on että jokainen meistä tanssii. Omalla tavallaan, mutta tanssii silti. Rivitanssi on mun silmis pelkkää loikkimista, mutta tanssia sekin silti on.

Jokainen voi käyttää aivojaan sen suhteen minkälaiset liikkeet kannattaa jättää kotiin kun hakee sinne tai sinne esiintymään/kisaamaan. Ja jos ei o aivoja, voi kysyä järjestäjältä.

Jokainen näkee eri lailla myös mitkä liikkeet on sensuelleja ( voitasko me oikeesti jättää toi stripparisana veks, kukaan ei oo riisunu, eikä kyllä hinkannu haarojakaan mun nähdäkseni), niin tulee pikkuinen ongelma siitä kuka ne määrittelisi.

Ja mä oo valmis ainakaan siihen että joku muu sanoo ne mun puolesta ja tuskin moni muukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 10:50 pm

joo-o...
mihin sit joudutaan ku mä en mielestäni edusta mitää fitnessiä mut en sitä sensuellimpaakaan...
mä nään itseni ensisijaisesti tanssijana koska tanssinut mä olen 3-vuotiaasta asti...
jos mulla joku tyyli olis ni se varmaan olis enemmän sitä nykäriä ni mihin kastiin se sitte pitäis laittaa???
ihme lokerointia taas harrastetaan...
et fitnesstyypit haluaa nyt sit olla erillään kaikesta muusta ja lokeroida sen KAIKEN MUUN yhteen ettei kellekään VAAN tuu mieleenkään sanoo niitä tankoTANSSIJOIKSI??
vai häh?
mä teen tästä nyt ihan yhtä mustavalkosta ku täällä muutenki on tehty.......

jännä muuten et keskustelu lähti käyntiin kuitenki pole ART vedosta ja nyt puhutaan tankoilusta urheiluna......
et pitääkö pole artissaki tulevaisuudessa olla vain fitnesstyyppejä ettei kellekään tuu väärä mielikuva tankoilusta???
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 11:05 pm

No jos Pole Artista puhutaan, niin Steveniä on kehoitettu tekemään jotain muuta kuin sen omaa korkokenkäsensuelli tyyliä, eli ei sinne pole arttiinkaan halutaan hirveesti tätä strippityyliä, vaikka se on sitä parasta Steveniä - mun mielestä...

Myös kilpailukriteereissä verotetaan pisteissä jos liian seksikästä liikehdintää havaitaan Wink. Onhan tämä jo selkeä kannanotto - vai onko...?

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 11:06 pm

Mitä jos sovitaan, että sanotaan noita fitnesstyyppejä tankojumppaajiksi ja ollaan me muut tankotanssijoita ja tankoillaan ja tanssitaan ihan millä tyylillä vaan? Laughing Rolling Eyes Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitimeKe Joulu 14, 2011 11:14 pm

mä olisin halunnu nähdä s kengillä koska se vetää niillä niin hyvin, mutta ei maha mittää.


[quote]Myös kilpailukriteereissä verotetaan pisteissä jos liian seksikästä liikehdintää havaitaan . Onhan tämä jo selkeä kannanotto - vai onko...?/quote]

mitähän mä äsken sanoin.

[quote]A) mä en menis urheiluskaboihin kengät jalas /quote]

Lainaus :
Mitä jos sovitaan, että sanotaan noita fitnesstyyppejä tankojumppaajiksi ja ollaan me muut tankotanssijoita ja tankoillaan ja tanssitaan ihan millä tyylillä vaan?
lol!

toimii hehee
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihmisten kommentit - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 10 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihmisten kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» SM-kisojen tuomarien kommentit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: