Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mistä kipinä Tankoiluun?

Siirry alas 
+20
nasu
aeva
Sanni
Evena
Terhi
tiko
Pancake
vesi
Iina
karti
Carita
Foxmagon
Ninni
Ashta
leben
Henna.C
Ish
Kat Da
Cherrie
pipsukka
24 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
pipsukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 43
Registration date : 12.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 10:54 pm

Kiinnostaisi tietää mistä ihmiset ovat saaneet kipinän tankotanssiin?

Itseäni on aina kiehtonut strippareiden (siis hyvien) tankoilut, mitä joskus on tullut nähtyä, siis ne pääalaspäin roikkumiset ym (mm. virossa joskus vuona nakki ja kilpi) ja itse olen tykänyt, että on hienon näköistä. Tosin itseäni myös kiinnostaisi tuo eroottinen tankotanssi, joita ainakin oulussa järkätään. Vähän ehkä kuitenkin liian pitkä matka Wink

Itse hoksasin viimekesänä, että tankotanssiopetusta oli tullut hesaan, mutta heräsin siihen vasta, kun katsoin supermallihaussa ohjelmaa. Että ainii juu, tonnehan mun pitäis mennä.

Lievä epäluuloisuus opetustakohtaan esti kuitenkin varaamasta tunteja, tai kirjautumasta RTP:n järjestelmään, kun en oikein meinannut uskoa, että sielä oikeasti on toimintaa.

Muistan myös, kun harmittelin, ettei meidän jornoliikkeeseen otettu tankoja myyntiin (mikä oli musta aika älytöntä, mutta minkäs teet), sillä olisin itselleni sellaisen heti ostanut...varsinkin, kun maksuaika olis ollut joustava, jos olis ollutkin kalliimpi.

Ja nyt voin jo sanoa, että on mun lajini, niinkuin osasin sanoa, kun pääsin erotiikkaliikkeeseen töihin, että on mun alani. Vaikka teenkin muita hommia tällähetkellä.

Itse tähtäilen tuohon Burlesquehen sekä tankotanssiin.

Hah, ja saan erittäin hyvän syyn ostaa plattarit itselleni, kun nuo mokkasaappaat ei oikein tankoiluun taida soveltua...

Mutta eiköhän tuo mies sitten lopulta ole tyytyväinen What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeKe Tammi 14, 2009 12:07 pm

Mä olen siitä asti pitänyt stripteasea siistinä kun opin tuntemaan asiaa. En oikein ollut varma siitä vaatteiden riisumisesta, tangossa kieppuminen kiinnosti enemmän. Sitten joskus tuli Conan O'Brienissa pätkä tankotanssin opettajasta, jonka opastuksella Conankin testaili tankoa. Nauroin katketakseni ja olin innoissani, että jos tuollainen rantautuu Suomeen niin olen mukana ihan varmasti! Sitten on aikaa miettiä, haluaako niitä vaatteita riisua vai ei. Nyt tosin riisun vaatteita burleskin saralla, että sinäänsä nämä joidenkin mielestä yhteenkuuluvat seikat on rantautunut vähän eri satamiin.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeKe Tammi 14, 2009 3:23 pm

Itse olen tehnyt sita tyokseni yli kahdeksan vuotta joten innostuin kun tein tangolla vahingossa jotain jannia liikkeita. Ja mun mielesta akrobaattisen liikkeet on aina ollu hienoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeKe Tammi 14, 2009 10:18 pm

Mua on aina kans jollain tavalla kiehtonut striptease. Taisinpas yläasteikäisenä
hokea että jos saan reisisaappaat alan strippariks. ( Tiedä sit mistä yhdistin ne).
Tanssiminen taas on mulle tärkeä tapa ilmaista itseäni, tapahtui se sitten baarissa
tai kotona. Ja tuo tankotanssihan on vastustamaton laji Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Tammi 15, 2009 10:52 am

Tankotanssi vaan on jotenkin niin hienoa.. siinä on jotakin kiehtovaa. Ja onhan se mahtava voimailulajikin. Haluaisin niiiiin kovasti oppia tän harrastuksen oikein kunnolla. Välillä meinaan vaan olla liian luovuttajatyyppiä. Mut kaikenhan saa, kunhan haluaa.. eikös Wink ?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
pipsukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 43
Registration date : 12.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Tammi 15, 2009 11:57 am

Hyenna: Älä luovuta, en luovuta minäkään! Vaikka tunnenkin ihan norsuksi itseni tangon kanssa (ja olen kuitenkin laiha luikku). Itse tahdon oppia myös tankoilun ja joudun samalla selättämään omia pelkojani, sillä olen varsinainen arkajalka. Eli putoamisen kammo pitäisi saada jotenkin pyyhittyä pois Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Tammi 15, 2009 1:21 pm

pipsukka kirjoitti:
Hyenna: Älä luovuta, en luovuta minäkään! Vaikka tunnenkin ihan norsuksi itseni tangon kanssa (ja olen kuitenkin laiha luikku). Itse tahdon oppia myös tankoilun ja joudun samalla selättämään omia pelkojani, sillä olen varsinainen arkajalka. Eli putoamisen kammo pitäisi saada jotenkin pyyhittyä pois Rolling Eyes

Heh, tuo teksti oli suoraan niinku mun suusta ! Eli saman ongelman kanssa painitaan. Musta kans tuntuu, että "kohta mä rytkähdän alas ja isolla rytinällä".
Sad Koitetaan luottaa itsemme.. eiköhän se tästä kun oppii tunteen tekniikan ja ennen kaikkea itsensä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
leben
basic spinner
basic spinner
leben


Viestien lukumäärä : 14
Location : somewhere
Registration date : 14.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 11:41 am

Hyenna kirjoitti:
Tankotanssi vaan on jotenkin niin hienoa.. siinä on jotakin kiehtovaa. Ja onhan se mahtava voimailulajikin. Haluaisin niiiiin kovasti oppia tän harrastuksen oikein kunnolla. Välillä meinaan vaan olla liian luovuttajatyyppiä. Mut kaikenhan saa, kunhan haluaa.. eikös Wink ?

Olen kanssa ihaillut tankotanssia jo vuosia, mutta toden teolla siitä kiinnostuin reilu vuosi sitten.. Harrastin tuolloin vielä kuntonyrkkeilyä, joten aikani kului siihen opiskeluiden ohella. Nyt kuitenkin olen tankoa tilaamassa ja tankotanssin saloihin tutustumassa innokkaasti.. ( olen myös toisinaan hieman luovuttaja-tyyppiä, mutta kun tuota tankoa on vaikea piilotella, niin pakkohan se kieppuminen siinä on opetella kunnolla) Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 1:49 pm

Ai joku muukin harrastaa kuntonyrkkeilyä ku mä Wink Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
leben
basic spinner
basic spinner
leben


Viestien lukumäärä : 14
Location : somewhere
Registration date : 14.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 2:12 pm

Hyenna kirjoitti:
Ai joku muukin harrastaa kuntonyrkkeilyä ku mä Wink Wink

Aivan loistava tapa kohottaa kuntoa... Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 2:16 pm

Itsekin kuulun tähän kategoriaan, joka on ihastellut tankotemppuja jo pidemmän aikaa ... Ollessani tampereen Be-Bopissa esitanssijana, paikan omistaja oli vaan päättäny hankkia sinne tangon ja eräs päivä ku menin töihin, niin se tanko nökötti siinä. Omistaja vaan sano et tossa on tanko, tanssi sillä Very Happy Siellä sitte tuli venkoiltua vajaa vuosi tangon kanssa ilman minkäänlaista opetusta ja aina oli yleisöäki kyyläämässä eli mitää kovin kummallista en siellä oppinu, ihan vaan muutamia pyörähdyksiä ja taivutuksia. Noin vuosi sitte bongasin, että laji on rantautunu suomeen ja eksyin tänne foorumillekki ja viime helmikuun alusta asti on tankoki nököttäny kotona eli oikeestaan vasta vuosi sitte tuli se varsinainen kipinä treenaamiseen, kun siihen vihdoin ja viimein oli mahdollisuus Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeKe Maalis 25, 2009 8:56 pm

Mulla on vähän erilainen tausta tähän tankoiluun... Pelasin monta vuotta jääkiekkoa ja salibandyä ja alkoi jo tökkiä se, että pitää olla treeneissä aina myöhään illalla ja monet viikonloput istua tunteja bussissa pelireissuilla. Se oli hauskaa aikansa, mutta sitten alkoi kaivata myös vapaita viikonloppuja.

Noh, vapaita viikonloppuja ei kyllä nykyiselläänkään ole, mutta olenpa edes kotikaupungissa useimmiten Smile

Kaipasin myös takaisin hieman naisellisempaan lajiin (taustaa on myös taito- ja muodostelmaluistelusta ja naperobaletista) ilman, että joutuisin luopumaan fyysisyydestä.

Sitten näin jutun Iltalehdessä tankotanssista ja tiesin heti, että toi on nyt se laji, joka korvaa palloilut. Enkä erehtynyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeKe Maalis 25, 2009 9:15 pm

Ninni kirjoitti:

Sitten näin jutun Iltalehdessä tankotanssista ja tiesin heti. Enkä erehtynyt.

Mulla oli ollut harkinnassa jo jonkin aikaa tämä laji, mutta tuon lehtiartikkelin jälkeen en sitten enää jäänyt miettimään hetkeksikään. Samana iltana varasin ekat tunnit. Very Happy

Vuosia olin tanssikoulussa, mut yläasteelle päästyä tanssiminen sitten jäi kun ei ollut ketään, kenen kanssa harrastaa. Ja olen semmoista tyyppiä ettei oikein yksin uskalla mihinkään. Embarassed Tätä lajia pari tuttua harrasti jo ennestään joten mukaan lähteminen oli erittäin helppoa. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Carita
basic inverter
basic inverter
Carita


Viestien lukumäärä : 49
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 19.02.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Maalis 26, 2009 2:58 pm

pipsukka kirjoitti:

Itseäni on aina kiehtonut strippareiden (siis hyvien) tankoilut, mitä joskus on tullut nähtyä, siis ne pääalaspäin roikkumiset ym (mm. virossa joskus vuona nakki ja kilpi) ja itse olen tykänyt, että on hienon näköistä. Tosin itseäni myös kiinnostaisi tuo eroottinen tankotanssi, joita ainakin oulussa järkätään. Vähän ehkä kuitenkin liian pitkä matka Wink

Sellainen kysymys tuli mieleen, että kun tampereellakin järjestetään striptease-tunteja, niin onko helsingissä mitään vastaavaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeSu Elo 23, 2009 1:44 pm

Mä en muista yhtään miten kiinnostuin lajista. Kai se vaan oli niin mageen näköstä. Mua kiinnostaa muutenkin enemmän trikit ja spinnit itsessään kuin varsinainen tanssi/flow. Sen muistan kuitenkin että ajattelin hankkiutua pole tunneille varmaan kolme vuotta sitten mutta en vaan tehnyt asialle mitään. Kesäkuussa 09 sitten pakotin kaverin tunnille mukaan ja koukussa ollaan! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeSu Elo 23, 2009 2:43 pm

Mulla varsinainen kipinä tankoiluun iski baareissa kiertäessä. Vuonna 2004 tuli Göteborgissa fetissibileissä tanko vastaan ja tanssin itteni melko lailla tainnoksiin Smile Sitten eri baareissa ja strippiklubeilla tuli tanssittua joskus satunnaisesti, joskus ahkeramminkin, mutta tosiaan ilman mitään sen kummempaa opetusta tai tavoitetta. Fawnia Mondeyn Pole Work DVD:n näin v. 2005(6?) yhden kaverin luona ja siitä vasta alkoi tajuaminen lähteä, että tolla tangolla voi tosiaan tehdä vaikka mitä. Mutta siinä vaiheessa ajattelin sitten että nuo temppuilut on vaan noita Amerikan ihmemaan juttuja, ja suoraan sanoen en ikinä uskonut, että itse voisin niitä temppuja oppia. Varsinkin kun Fawnian levyillä opetus menee melko lailla niin että pienistä varsahypyistä taakse siirrytään handspringeihin jotka se vaan keksi "vahingossa" ja jotka on oikeestaan aika helppoja!!

V. 2007 laitoin sitten yhdelle kauneuskirurgiafoorumille videon itsestäni tangolla, ja sitä kautta eräs tyttö sitten ohjasi minut Vertical Dancen foorumeille. Tilasin tangon heti ja olin ihan myyty. En ollutkaan itsekseni hullutukseni kanssa Very Happy Oman tangon saavuttua ei ole takaisin kääntymistä ollut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
vesi
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 115
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 26.03.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeLa Loka 17, 2009 9:16 am

En oo ihan varma että mistä se lähti, enkä kyllä siitäkään mitä varsinaisesti tangolla haluun tehdä, mut joskus aikoinaan kun RTP perustettiin ni kuulin asiasta ja sitten yli vuotta myöhemmin eli öhöm.. 2009 alussa jonkun pitkällisemmän googlailutuokion lomassa varasin tiiviskurssin RTP:lle ja siinä sitä sitten oltiin.

Mut kyl se on se adrenaliini ja epätavallisuus mikä siinä on se juttu. Tankotanssi on niin paljon rankempaa kun tavistanssi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tanssikissa.livejournal.com/
Pancake
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Location : Jyväskylä
Registration date : 30.12.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTi Tammi 19, 2010 3:32 pm

Varmaan ihan ekat innostuksen siemenet lajia kohtaan alkoi itää, kun ihan pikkulikkana näin jonkun dokkarin Ranskan kabaree- ja strip tease tanssijoista ja Moulin Rougen loiston päivistä...

Myös akrobatiaa olen aina ihaillut kovasti, veli kun on sirkusalalla ja sen nkyinen vaimo mitä taitavin tanssija-akrobaatti, itse en vain koskaan uskaltanut kokeilla.

Tanssiharrastus oli iso osa elämää ja identiteettiäni jostain 6 -vuotiaasta satubalettilaisesta aina siihen asti, kunnes muutin 18 -vuotiaana pois kotoa ja sitten vielä toiselle paikkakunnalle, jossa ei ollutkaan enää sitä tuttua ja turvallista tanssikoulua jonne mennä... Niin se sitten opiskelijabudjetilla kituuttaessa vähän jäi koko tanssi, mutta halu oli kova päästä takaisin reenaamaan edes jotain lajia. Sitten jossain vaiheessa kuulin tankotanssista, ja ajattelin heti että toihan vois olla mun juttu... Kuitenkin aika kauan meni aikaa vielä ennenkuin sain aikaiseksi ilmoittautua tunneille, mutta kyllä tämä nyt taitaa olla menoa... (Nimim. eka tunti takana, toivottavasti vähintään tuhansia edessä!)
Takaisin alkuun Siirry alas
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeKe Helmi 03, 2010 3:03 pm

Minä innostuin tankotanssista Filippiineillä, kun seurasin miesporukkaa (johon kuuluin ainoana naisena) herrasmiesklubille. Sain siellä oman seuralaistytön illaksi. Hän sitten kertoili tyttöjen tekemistä liikkeistä tangoilla ja näytti kaikki mahdolliset ruhjeet, joita hän itse oli kuukauden harjoittelun aikana saanut, sekä esitti tietenkin omat taitonsa tangolla.

Suomeen palattuani meninkin sitten heti ensimmäiseen löytämääni kouluun kokeilemaan lajia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Terhi
basic spinner
basic spinner
Terhi


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 35
Location : Espoo
Registration date : 24.11.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeKe Helmi 03, 2010 11:05 pm

En ole kyllä ihan varma mistä kiinnostus on lähtenyt. Kai se on sitä strippareiden ihannointia ollut. Joskus kolme vuotta sitten kun pääsin baareihin ja löysin yhdestä oululaisesta paikasta tangon, olin aivan innoissani siitä, teki mieli vain keikkua siinä loppu ilta mutta ei kehdannut kun ei osannut tehdä mitään. Keväällä 2008 näin sitten jonku esittely videon RTP:stä ja olin aivan myyty. Tiesin heti että toi on se harrastus jota olen etsinyt. Kuitenkin vasta muutama kuukausi sitten sain raahauduttua ensimmäiselle tunnille ja siinä se sitten olikin, koukussa välittömästi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evena
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 33
Registration date : 06.10.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 8:05 am

Itse sain idean tankoiluun siitä, kun kaverin kanssa juttelimme, että voitaisiin aloittaa yhdessä joku uusi harrastus ja tankoiluvideoita katsottiin sitten netistä ja pian oltiinkin varattu jo tutustumistunti. Siitäpä se sitten lähti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 10:51 am

Terhi kirjoitti:
En ole kyllä ihan varma mistä kiinnostus on lähtenyt. Kai se on sitä strippareiden ihannointia ollut. Joskus kolme vuotta sitten kun pääsin baareihin ja löysin yhdestä oululaisesta paikasta tangon, olin aivan innoissani siitä, teki mieli vain keikkua siinä loppu ilta mutta ei kehdannut kun ei osannut tehdä mitään. Keväällä 2008 näin sitten jonku esittely videon RTP:stä ja olin aivan myyty. Tiesin heti että toi on se harrastus jota olen etsinyt. Kuitenkin vasta muutama kuukausi sitten sain raahauduttua ensimmäiselle tunnille ja siinä se sitten olikin, koukussa välittömästi Smile


Ihan pakko kysyy, mut mistä oululaisesta paikasta sä sen tangon löysit?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Terhi
basic spinner
basic spinner
Terhi


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 35
Location : Espoo
Registration date : 24.11.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 11:25 am

Jotku epäviralliset tangot oli Las Vegasissa, sitä paikkaa ei vissiin enää oo ees olemassa vai onko?
Ei niissä oikeesti ois voinu edes tehdä mitään kunnon temppuja ku tilaa ympärillä oli alle metri. Tankoja oli kaks ja ne oli tanssilattian molemmmin puolin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 12:03 pm

MeNaiset -lehdestä Very Happy
Olin jo jonkin aikaa kaipaillut tarpeeksi kiinnostavaa liikuntalajia, jolla saisi karistettua vauva-/kotiäitikilot ja löysät pois (pitkästyn kuoliaaksi punttiksella ja aerobicissä yms. ja olen niin itsekuriton, että jos ei oikeasti kiinnosta niin tekemäti jää..). Sitten satuin lukemaan yllämainitusta lehdestä artikkelin julkkisten kuntoilumuodoista, millä kukakin itsensä kunnossa pitää, ja siinä mainittiin mm. että en-nyt-muista-kuka pitää itsensä timmissä kunnossa tankotanssien. Artikkelin alapuolella luki missä ko. lajeja voi harrastaa Suomessa ja RTP:n puhelinnumero.

Kiinnostus heräsi heti että HÄH!? Kun ei tod ollut käynyt koskaan edes mielessä että tällainenkin laji on olemassa. Tunnin ahkeran youtube-surffailun jälkeen olin ihan pähkinöinä näkemästäni, ja intoa puhkuen soitin ja varasin itselleni tunnin RTP:ltä Smile Olin täysin varma, että tämä on nyt se, mun juttu. Tämä oli siis marraskuuta -07, paikka oli ehtinyt olla parisen viikkoa auki kun ekalle tunnille sitten pääsin. Kerrasta koukkuun!!! Smile Eka oma tanko tuli kotiin heti joulukuussa, se punainen Antti<3 Välillä ollut laimeampia jaksoja ja treenimotivaatio ollut hukassa syystä ja toisesta, enkä ehdi treenaamaan yhtään niin usein ja paljon kuin haluaisin (ja se välillä ottaa pattiin), mutta jäädäkseen tämä tuli miun elämääni, kyllä Smile

Hmm. Joo. En sit osaa sanoa mitään lyhyesti, todellakaan. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 12:53 pm

Terhi kirjoitti:
Jotku epäviralliset tangot oli Las Vegasissa, sitä paikkaa ei vissiin enää oo ees olemassa vai onko?
Ei niissä oikeesti ois voinu edes tehdä mitään kunnon temppuja ku tilaa ympärillä oli alle metri. Tankoja oli kaks ja ne oli tanssilattian molemmmin puolin.


Aivan juu, itse kävin kans aikoinaan samaisessa paikassa.. ja todellakin se tanko oli ahtaassa paikassa ja sellasel ihme korokkeella Very Happy
Eikait sitä LV:tä tosiaan edes vissiin enää ole? Ei tietääkseni..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Sponsored content





Mistä kipinä Tankoiluun? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mistä kipinä Tankoiluun?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankoiluun auttava lihaskuntoliikkeet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: