Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mistä kipinä Tankoiluun?

Siirry alas 
+20
nasu
aeva
Sanni
Evena
Terhi
tiko
Pancake
vesi
Iina
karti
Carita
Foxmagon
Ninni
Ashta
leben
Henna.C
Ish
Kat Da
Cherrie
pipsukka
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
aeva
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Location : Helsinki
Registration date : 19.07.2010

Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 9:53 pm

Taidan mäkin kirjoittaa mun motiivit kun on vielä tuoreessa muistissa.

Ekan kerran taisin kuulla tankotanssista jonkun lehden tai netin kautta, mutta silloin opiskelijan rahatilanne ei antanut edes ajatella mitään tuollaista. Tänä kesänä sitten etsin itselleni tanssitunteja jolloin aika nopeasti tajusin että tämä eikä mikään muu on aika lailla juuri se mitä olen hakenut.

Kai se fyysisyyden ja näyttävyyden yhdistelmä oli se mikä eniten veti puoleensa. Tanko vaan vaikutti aivan loistavalta välineeltä kaiken sen treenaamiseen, minkä osaamattomuus on itseäni eniten tähänastisen elämän varrella häirinnyt. Smile Sirkusakrobatiaa olen aina ihaillut telkkarista leuka lattiassa ja pitänyt spagaatteja, käsilläseisontoja ym. itselleni saavuttamattomana alueena jonka taitajat ovat melkein jotain toista lajia kun ite oon. Tanko vaikutti hyvältä välineeltä lähteä kokeilemaan kaikenlaisia jännittäviä temppuja. Toisaalta käsivoimat on mulla pitkään ollut todella olemattomat, enkä ainakaan muutamaan vuoteen ole saanut tehtyä edes yhtä miesten punnerrusta mikä nyt vaan on mielestäni aika säälittävää nuorelta ihmiseltä. Sitten kun vielä lisäksi tankoilussa on halutessa vauhtia ja tiettyä glamouria niin pakkohan sen on olla hyvä laji. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Elo 18, 2010 12:28 pm

Pakko munkin jakaa, kun oon edelleen niin, onnellinen, että oon löytänyt tän lajin. Smile
Mäkin näin jonkun pienen lehtijutun vissiin aika pian sen jälkeen, kun RTP oli avattu (oiskohan ollut alkuvuodesta 2007???). Siitä ei nyt saanut mitään käsitystä lajista, taidettiin lähinnä mainita, että julkkisnaiset a la Madonna lajia harrastavat ja nyt sitä voi kokeilla Suomessakin. Päätin kuitenkin käydä kokeilemassa ja koukkuun jäin kyllä heti ekasta tunnista.

Muhun teki hurjan vaikutuksen liikkeiden kauneus (vieläkin näen sieluni silmin Maria K:n tekemässä joutsenpyörähdyksiä I love you ) ja se, kuinka sitten kaikkia huikean näköisiä juttuja (alkuunhan ihan persuspinnitkin oli ihan mielettömän näköisiä!) pystyikin tekemään itse.
Takaisin alkuun Siirry alas
pihlaja
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 19.09.2010

Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 19, 2011 12:55 pm

Mä oon aina ollut kiinnostunut kaikenlaisesta jumppaamisesta ja akrobatiasta. Ihan päiväkoti-ikäisenä tein jatkuvasti akrobatia temppuja ja kaikilla kavereilla meni hermot muhun kun leikin sijasta halusin tehdä kärrynpyöriä ja puolvoltteja. Löysin sitten joskus ala-asteikäisenä cheerleadingin, jossa yhdistyi kivasti akrobatia ja tanssi ja sit sai kaikenlisäks esiintyäkin! Harrastin sitä suunnilleen viisi vuotta, kunnes alko tökkii ja kaipasin jotain uutta. En tiennyt että mitä se uus olis. Kävin pari vuotta kuntosalilla, mutta se oli sellasta pakkopullaa. Jostain lehdestä sitten näin jonkun tankotanssijutun, ja innostuin hieman. Kävin yhdellä tunnilla kaverin kanssa, mutta kaveri lopetti heti ekan kerran jälkeen, koska häntä hävetti kertoa perheelle ja kavereille että harrastaa tankotanssia ja hänen poikaystävääkin kuulemma nolotti sellainen sopimaton harrastus. Se vähän masensi mua enkä itsekään käynyt enää tunneilla. Sitten muutama kuukaus myöhemmin olin helsingissä seksimessuilla töissä ja kävin kurkkaamassa yhtä esitystä, jossa todella taitava strippari veti tangolla upeita liikkeitä. Lumouduin siitä esityksestä, ja sillä hetkellä päätin että en todellakaan aio välittää muiden mielipiteistä vaan harrastan ihan mitä huvittaa! On tää vaan niiiiiin siisti laji! Ja lisäksi oon huomannut, että kun sanon itsevarmasti ja punastelematta että harrastan tankotanssia ja se on maailman mahtavin laji, ei kukaan ole kummissaan tai sano mitään negatiivista. Pari kaveria haluaisi jopa tulla kokeilemaan tankoa meille. Very Happy Jos sitä itsekin häpeilee omaa harrastustaan niin muutkin ajattelee että on jotenkin sopimatonta....
Takaisin alkuun Siirry alas
Arietta
basic spinner
basic spinner
Arietta


Viestien lukumäärä : 14
Location : Espoo
Registration date : 17.03.2011

Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 19, 2011 2:09 pm

Innostuin tankotanssista kun näin sitä noin viikko sitten Strömsössä. En oikeastaan edes tiennyt aikaisemmin, että tankotanssia voi harrastaa muuallakin kuin klubeilla. Innostuin tankotanssista, koska se näytti niin hienolta ja teknisesti haastavalta. Olin tosiaan aikaisemmin kuvitellut ettei siinä sen kummempia taitoja vaadita, kunhan hinkkaa itseään tankoa vasten. En ole yhtään kiinnostunut tankotanssin eroottisesta puolesta, vaan ainoastaan siitä akrobatiasta ja tekniikasta.

Olen kyllä aina tykkännyt tanssia. Olen harrastanut nuorena balettia noin 10 vuotta. Ja ne vaikutteet puskee läpi vieläkin esim. steppiä tai jazz-tanssia harrastessani ojennetut nilkat ja kädet tulivat väkisin vaikka ei olisi pitänyt. Olen ymmärtänyt täältä foorumin jutuista, että tankotanssiin ne kuuluu, joten toivottavasti ne tulee nyt sitten automaattisesti. Smile

Ensimmäinen tunti on pian edessä. En ole koko viikkoon muuta ajatellutkaan kuin tankotanssia. Varmaan tulee aikamoinen harmitus aluksi, kun ei osaa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
CatsAnn
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Location : Paimio
Registration date : 12.02.2013

Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 12, 2013 3:25 pm

Arietta kirjoitti:
Innostuin tankotanssista, koska se näytti niin hienolta ja teknisesti haastavalta.

En olisi voinut kirjoittaa paremmin Smile Olin muutama vuosi sitten hurraamassa ystävälle tämän ensimmäisissä tankotanssikilpailuissa, siitä jäi kipinä että tuota pitäisi päästä kokeilemaan, olisiko siitä minullekin sopiva laji.

Silloin tuntui turhan vaikealta lähteä 50km päähän tunneille kun hevosharrastus vie paljon aikaa. Mutta vihdoinkin viime syksynä Salossa alkoi tunnit jopa kahdessa paikassa. Syksyllä en vielä päässyt mukaan muuton ja pitkän flunssan takia, mutta tammikuussa alkoi. Nyt on kauheat vieroitusoireet kun ensi viikolla ei ole tuntia hiihtoloman takia....nyyh!
Takaisin alkuun Siirry alas
enbou666
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 35
Location : Pori
Registration date : 14.04.2013

Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Heinä 02, 2013 2:22 pm

näin ruokakauppamme ilmoitustaululla mainoksen tankotanssista porissa ja olin ihan, että tuotahan pitää lähteä kokeilemaan! Very Happy taustalta löytyy aiemmilta vuosilta kuitenkin suht äijämäisiä lajeja joten halusin nähdä kuoriutuuko tällaisesta kankeasta pötköstä jotain sulavaa ja naisellista.

olin tosin ihastellut jo paljon aikaisemmin tankotanssia seksimessuilla (mm. pantera blacksmith) useampana vuonna ja ajatellut, että toi on kyllä tosi siistiä ja vitsi kun itsekki osaisi. Nykyään tosiaan reilu pari vuotta harrastelua takana eikä kyllä kyllästytä yhtään ku uutta oppii koko ajan ja kehittyy I love you 
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kipinä Tankoiluun?   Mistä kipinä Tankoiluun? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mistä kipinä Tankoiluun?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Tankoiluun auttava lihaskuntoliikkeet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: