Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spin around the pole
Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Loka 22, 2009 11:39 am
Pikkasen makee toi flag missä sillä oli selkä notkolla jotenki et jalat oli kohti lattiaa?
Mut miten toi kylpyamme liittyi tohon showhun? Tajusin kyllä et tos alussa luki et bubble tai bath jotain (vai lukiko), mut kuitenki..
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Loka 22, 2009 11:44 am
Mie mietin sammaa että mikä sen ammeen pointti oli. kai se oli jottain erikoislisää siihen showhun, ei noista taiteilijoista ikänä tiiä
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Loka 22, 2009 3:24 pm
miks mun mies ei voi näyttää tuolta?! En käsitä. Mut oli ihan sikahyvä ja näin selkätaivuttelijana taidanpas alkaa opetella tollasta tollasta... taino jos eka sais vaik sata muuta liikettä että pysys vaan käsien varassa tangolla staattisesti niinku... (Tänään tuli super release toolit, kohta ihan kohta pääsen tangolle... kun ajattelin ootella miehen kotiin sitä aukomaan, etten riko itteeni (ei ois eka kerta) ja pääsen treenaan!!!)
Ja niin... jotkut tanssii tangon kanssa, jotkut tuolin kanssa, jotkut sit vissiin kylpyammeen kera... mikäs siinä...
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Loka 22, 2009 4:28 pm
seuraavin urheiluvillitys: bath tub dance!
mesunana basic inverter
Viestien lukumäärä : 32 Registration date : 03.01.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Loka 22, 2009 6:27 pm
Tuo tankoiluosuus oli pätkä kokonaisesta teatterin showsta jossa ammeet on in
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ke Marras 04, 2009 6:57 pm
miun tuttu oli ollut vastaanottamassa tuota ukkoo : D se on siinä ne salmiset-ohjelman työryhmässä ja oli saanut saattaa pensselisedän hotelliin. priceless.
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 06, 2009 9:15 am
Kohtuullisen voimakkaan oloinen nainen, I like!
https://www.youtube.com/watch?v=JAbYHoWT8eI
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 06, 2009 9:52 am
^No jopas
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 06, 2009 10:03 am
Helvetti sentään, nyt harmittaa etten käyny kattomassa tota SOAP-showta Berliinissä. Olin jo lippuluukulla, mut sit jostain syystä päätin etten menekkään. Buuu :/
Edit: ehehehe, taidankin varata seuraavalle berskan reissulle vähän saippukulttuuria x)
Cherrie Superman
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 06, 2009 4:37 pm
Joo toi muskeleiden määräkin oli melko massiivinen. Kehon hallinta vois olla melkein päivän sana tuota videoo katsellessa.
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Marras 07, 2009 10:11 pm
Mun täytyy nyt sen verran vielä palata tähän, että olin juuri puhelinyhteydessä Berliinissä sijaitsevan Chamäleon-teatterin kanssa ja varasin itselleni ja ystävilleni liput tohon Soap-showhun 29.12. Kiitos Iina, että laitoit tän linkin, nyt ei enää harmita etten vuonna 2007 käyny katsomassa tota pläjäystä.
Cherrie Superman
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 10, 2009 4:36 pm
Tosi kiva et toi Jenyne on kopioinu suoraan mun kotitreenien freestylen...
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 10, 2009 4:48 pm
Kyllä mä kanssa tytöt nyt näkisin että tässä on vahvasti rikottu jotain tekijänsuojajuttuja, sen verran tutun näköistä oli toi Jenynen meno...
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ke Marras 11, 2009 9:19 am
Joo täytyy ihmetellä että se viittii. Varsinkin toi yhden jalan banana split josta se laskee ulkojalkaa kunnes on vaakasuorassa spagaatissa niin että vaan pohje on tangon kohdalla - siis sehän on tunnetusti mun keksintö.
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ke Marras 11, 2009 1:43 pm
Vau, mä osaan yhden noista poseista! Tosin mulla kesti puolta kauemmin päästä siihe.. se jalka pään yli geminis tai scorpparis. Enpä ole muuten edes yrittänyt sitä mmmm sanotaan vaikka inverted shoulder dismount? näköistä juttua.. jännä.
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Su Marras 15, 2009 12:27 pm
Tässä vähän fiilistelyä Pinkin keikalta ja inspiraatiota niille ketkä menee vertikaalikangaskurssille Toi konsertti oli aivan uskomattoman upeeta katsottavaa. Huomaa kyllä mikä esitys on loppuun asti hiottu ja mikä ei.
Ja tässä hänen edelliseltä kiertueelta
Sponsored content
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita