Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spin around the pole
Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 5:12 pm
Mulla taas tää on eka Jenynen veto minkä oon katellu mielelläni loppuun asti. Se maailmankisojen tän vuoden veto oli jo ihan katsottava, aiempia on joutunu vähän väkisin katsomaan läpi.
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 6:15 pm
Mäkin tykkään siitä, että Jenyne kokeilee eri tyyliä, mutta siitäkin huolimatta en meinannu jaksaa katsoa tota loppuun. Luulen, että se on alkanut kyllästyttää, koska J tekee aina kaikki liikkeet samalla tempolla, pitkästi venyttäen, ja ehkä toi biisin h i t a u s korosti sitä. Jos osaa laajan vaikean repertuaarin liikkeitä, niitä voisi tehdä vaihdellen eri tavoin, eri nopeuksilla, eikä vain laittaa samoja temppuja peräkkäin kuin aina ennenkin. Silloin tosta tulisi enemmän tanssia.
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 6:22 pm
noi kävelyjutut näytti hauskoilta
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 6:47 pm
Joo, ja en mäkään oo tota kahta kertaa jaksanu katsoa. Ekalla kerralla yllätyksellinen ollakseen Jenynen (ja tykkään nykäristä), tokalla käy tylsäks
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 6:59 pm
Mä oon vähän erilainen sit Oon kattonu ton monta kertaa ja edelleenki tykkään <3
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 8:09 pm
Sithän meit on kaks!
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 8:26 pm
Mä tykkäsin joskus vuosi, reilu vuosi sitten tulleesta pätkästä jossa oli iso kasa ihmisiä esiintymässä sielä hmm...studiolla Englannis? Joku nyt tietää mistä mä puhun. Kaikilla oli ne siniset valot , vitsi ei voi muistaa. Sen pätkän oon katsonu varmaan 20x mutta nyt on muutaman kk ajan ollu niin....plaa..Mutta jokainen kehittyy, suunnasta ei voi kaikki tykätä. Onneks on aina ne vanhat videot mitä voi kattoa
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 9:36 pm
Kun rupesin kattomaan, niin en oisi ikinä voinu kuvitella tän olevan Jenyne, ellei täällä olisi mainittu.. Esiintymisen rytmi ei yhtään mennyt yksiin musiikin kanssa, laahaavaa tyyliä kun musiikissa oli suht neutraali rytmi ja yllätyksellikäs vauhti vähän liian aikaisin musiikkiin nähden. Huomaa sen, että Jenyne meni oman mukavuusalueensa ulkopuolelle ja kokeili jotain uutta, ja vaikka se ei täysin vielä onnistunutkaan, niin varmasti Jenynen taidoilla tuosta vielä parannetaan. Mutta tuo mitä Em Kay mainitsi, että tanssissa oli vähän pohjoismaista vaikutetta.. Mie just vähän aikaan sitten luin loppuun kirjan Freija - Valhallan tarinoita, ja heti kun laitoin videon pyörimään niin katoin et onpas viikinkiaikainen puvustus Jenynellä. Voi olla, että vähän oli vaikutteet kirjasta jääneet päälle, mutta heti näin yhteyden sen tarinan ja tuon tanssin välillä.
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Helmi 15, 2011 10:06 am
Elegia kirjoitti:
Kun rupesin kattomaan, niin en oisi ikinä voinu kuvitella tän olevan Jenyne, ellei täällä olisi mainittu.. Esiintymisen rytmi ei yhtään mennyt yksiin musiikin kanssa, laahaavaa tyyliä kun musiikissa oli suht neutraali rytmi ja yllätyksellikäs vauhti vähän liian aikaisin musiikkiin nähden. ..
Niin, no nykäri kyllä vähän perustuukin siihen, että tehdään kontrastia liikkeen ja musiikin välillä. Show -tanssi on sitten erikseen, siinä pääosin tehdään näyttäviä liikkeitä kun musiikki on vauhdikasta ja pehmeitä liikkeitä pehmeään musiikkiin. Ite kun oon seurannut tanssia ja sen eri tyylisuuntia jo iät ja ajat, niin oon jo vähän kyllästynyt siihen musiikkia saumattomasti mukailevaan tanssiin ilman mitään kontrasteja.
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Helmi 15, 2011 10:32 am
Oon jotenkin tykästynyt tähän tanssiin
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Helmi 15, 2011 10:48 am
ihan vaan vertailun vuoksi tosta biisistä tuli mieleen et mä oon sit taas ihan aivan tykästynyt tähän tanssiin
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Helmi 15, 2011 12:01 pm
hemuliini kirjoitti:
Elegia kirjoitti:
Kun rupesin kattomaan, niin en oisi ikinä voinu kuvitella tän olevan Jenyne, ellei täällä olisi mainittu.. Esiintymisen rytmi ei yhtään mennyt yksiin musiikin kanssa, laahaavaa tyyliä kun musiikissa oli suht neutraali rytmi ja yllätyksellikäs vauhti vähän liian aikaisin musiikkiin nähden. ..
Niin, no nykäri kyllä vähän perustuukin siihen, että tehdään kontrastia liikkeen ja musiikin välillä. Show -tanssi on sitten erikseen, siinä pääosin tehdään näyttäviä liikkeitä kun musiikki on vauhdikasta ja pehmeitä liikkeitä pehmeään musiikkiin. Ite kun oon seurannut tanssia ja sen eri tyylisuuntia jo iät ja ajat, niin oon jo vähän kyllästynyt siihen musiikkia saumattomasti mukailevaan tanssiin ilman mitään kontrasteja.
Ahaa, tätä mie en tiennytkään.. Hyvä kun korjasit, miulla on vielä paljon opittavaa.
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Helmi 18, 2011 9:18 am
Ensimmäinen kommentti tosta porukka hässäkästä et noi on varmaan jotain kiinalaisia kun on noin järjettömän särmiä (edit. ja japskejahan ne näköjään oli, tai ainakin n iitten championshipeistä oli kyse)
Iina Superman
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Helmi 19, 2011 11:43 am
Em Kay kirjoitti:
Tässä meille kaikille pieni opetusvideo, kuinka tanssia seksikkäästi korkokengät jalassa.
Musta on hienoa, että täti uskaltaa. Tota ilmettä vois kyllä vähän treenata Tollaset bileet on varmasti ihan hauskoja sellasille jotka ei oo tanssimaan tottunut.
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Su Helmi 20, 2011 7:03 pm
^miusta ton tätin naama näytti vähän siltä, ettei se pysty vaihtamaan ilmettä..
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Su Helmi 20, 2011 7:17 pm
Siis toi Tuksu-video, WHAAAAT? Mä katoin ensin, että se on joku parodiapätkä. Tosi glamour.
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Su Helmi 20, 2011 10:27 pm
nasu kirjoitti:
Siis toi Tuksu-video, WHAAAAT? Mä katoin ensin, että se on joku parodiapätkä. Tosi glamour.
Täältä löytyy sitten se parodiapätkäkin.. Vitsit mie nauroin tuolle "fanin" videolle. " Feed me, I´m fat"..