| Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita | |
|
+135tuhoelain Ezeei*Roxx lilith84 Skyie Mary-Lou helipsu LillaV CherryVampire AnskuN hiekkis SydänSydän Jenni iitaliina mujuvaa Vipru kottarainen=) Manares BLAAAAACK Tiu Unya Tiiku Pandakarhu Rivqa lizine Eowyn_ Juliet Katya Retu Martta iku69 Eeva Nexu babooshka Ninja kivaa jolla tints Nepu shadow87 Emily Goldie Lotta. -R- nephiie eika henna Jenni H nasu Soila neitinopsa Tazze jellona SusannaR ingrid Elegia Ivanka Jassi Herkkupurkki minnamaria Cayanne Hey^D Saila zinzin Tsudy ljnyl tiko karti sluippa iisa Razz OonaK Terhi Furetto Tea Dizez angela Nounours hemuliini Em Kay Johanna nita elisa fajr hansi siru Ewy downthepole Polecat Sinna Nina Janey May Lissuwursti Marianne Esteria Iiris tasuni jossukka Foxmagon tankomau mesunana Dahlia D. Marie celya vesi Mortianna Ashta Cinnamoroll JJeenny Sonja Carita Nutu Hennu/Henriikka Samira maimiau christina FemmeFatale bettie Sanni sarppa poletti Sirkuspossu wilmiina paiviku kajakki papaija Henna.C ladyluck Miia -Hanna- merqus LaraK Ish Iina Kat Da Cherrie 139 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 2:15 pm | |
| - Dahlia D. kirjoitti:
Mielummin mie tsubu oon kuin EMÄNTÄ, ei saakeli... Mieheke on ruvennu kutsumaan mua emännäks toissakesänä, ja se on kuulemma stadilaiselle kunnianimitys ..Ehkä se kuitenkin ottaa hetken ennenku minäki vakuutun siitä | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 2:16 pm | |
| Harkitse Foxi hyvä vielä... ;D Tai sitten oot stereotyyppinen Emäntä isolla eellä ja vetäset essun vyötäisille ja leipälapion kouraan? | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 2:49 pm | |
| Tsubu, orvokki, miisu, mirri, lortto ymsyms. Toi tsubu on vaan niin so not me joten sitä on hauska käyttää. Joo ja tosiaan legginsit ja tissivyöt! Tampereella monet tytöt tuli kesällä vastaan just sillee et on vähän pidemmän mallinen paita joka on A-linjainen ja sit ne laittaa sellasen patellavyön ihan tissien, eli rintsikoiden (mahdollisten) kaaritukien alapuolelle. Vittu mä en vaan tajuu. Just sellanen "kuinka maksimoit vartalosi laatikkomaisuuden". Ja Mortianna ilmeisesti tarkoitti jotain 20 denierin legginsejä, eli toisinpäin toisinsanoen sukkahousut ilman jalkateriä? Joo samaa täälläkin on näkynyt.. Mulla on yhdet legginsit, trikoota, aniliininpunaiset leopardikuvoiset lastenosastolta ja käytin niitä kesällä ihan housuina, koska en tajuu just sitä et nehän ON housut (toisin ku ne sukkahousuleggarit) niin miks siinä pitäis aina olla se pikku trikoomekkolainen päällä peittämässä perä? Kyllä minä ainaki päästelin ne kalsarit jalassa tuolla menemään perse hyllyen. Siis täällä on vaan nyt helppo avautua näistä asioista, mutta tiedän että moni joka ei mua tunne ajattelee mun vaateyhdistelmistä ihan samaa! Eli ei ketään vastaan tämä ole mitenkään osoitettu, vaan nuo on sellaisia asioita mitä vaan ei ite voi käsittää. Mut toisaalta mulla on bilevaatteina niin lyhyitä mekkoja että ei voi koukistua ku täysi kuu paistaa ja mm. sellainen paita missä on pääntie napaan asti, että normaalisti ihmiset laittais sen alle topin, mutta minähän hurauttelen sen kanssa aina niin että alla ei välttämättä oo mitään muuta kuin ihoteippiä että pysyy nännit piilossa. Joten mikäs minä tässä oon jostain legginseistä vaahtoamaan.. Hahah. Kaverit mulle aina naureskelikin kesällä kun oli jotku platform popot jalassa ja joku minimekko, että näytän kuulemma "yötöihin" menevältä yh-äidiltä. Olin otettu. | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 2:55 pm | |
| - Dahlia D. kirjoitti:
- Harkitse Foxi hyvä vielä... ;D Tai sitten oot stereotyyppinen Emäntä isolla eellä ja vetäset essun vyötäisille ja leipälapion kouraan?
..No kieltämättä oon aika kova pirttihirmu välillä notta isäntäki luikkii karkuun Kaippa tuolla sisimmässä velloo aika kovakin EMÄÄNTÄ joka pitää jöötä aina tarvittaessa. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 3:00 pm | |
| Jos joku on nostattanut mun karvat pystyyn niin housujen puntit jotka on survottu sukkiin!!! Sillon en tiedä nauraako vai itkeä kun tulee vastaan | |
|
| |
Janey May intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 41 Location : Heinola Registration date : 12.11.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 3:07 pm | |
| ^Joo toi on kyl yks monista kestokammotuksistani. Sateella vielä jossain määrin ymmärrän moisen, mutta tyyliseikkana en. Näkee paljon niitäkin, joilla on toinen lahje sukassa ja toinen normaalisti. | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 5:39 pm | |
| - Samira kirjoitti:
- Tsubu on stadin slangilla kypärä!
Luin väärin. | |
|
| |
Samira intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 79 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 9:47 pm | |
| - Mortianna kirjoitti:
- Samira kirjoitti:
- Tsubu on stadin slangilla kypärä!
Luin väärin. No en tiedä, mä oon stadin slangia vääntävien vanhempien ja isovanhempien ja muidenkin sukulaisten tuotosta ja kaveripiirissä on puhuttu enemmän tai vähemmän aina stadin vanhaa duunarislangia. Siinä ton sanan merkitys tosissaan on K-Y-P-Ä-R-Ä. (menikö nyt oikein? ) En tiedä, ehkä se on vääntynyt tsigu-sanasta? (Tipu tai kana tai myös tyttö ) Nää on hassuja, kaikki vääntyy aina. Kuuntelin just yks päivä dösässä kun pari teiniä keskusteli jostain ja toinen uhosi vetävänsä joltain mimmiltä stiflat kurkkuun. Olin ihan että mitä helvettiä, miten lujaa tarttee lyödä että saa toiselta kengät kurkkuun. Ilmeisesti tarkoitti stifloilla hampaita. - Cherrie kirjoitti:
- Kaverit mulle aina naureskelikin kesällä kun oli jotku platform popot jalassa ja joku minimekko, että näytän kuulemma "yötöihin" menevältä yh-äidiltä. Olin otettu.
Ah, niin tuttua. | |
|
| |
Lissuwursti intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 146 Ikä : 33 Location : espoo Registration date : 06.03.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Marras 26, 2009 10:42 pm | |
| tässä muuten jenynen world pd esitys kokonaisuudessaan jos joku ei ole nähnyt https://www.youtube.com/watch?v=b5eW98fGny0 | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 2:08 pm | |
| Voi jestas, mihin toi alkufanfaari oikein liittyi? Vai tulikse kaikille osanottajille automaattisesti? Jotenki vaikutti hieman irralliselta ku sen jälkeen sit alkaa tollanen maailman laahaavin biisi. Mut joo hieno esitys, tuossa huomaa et voi olla kauniisti notkea, tai sit voi olla Felix. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 2:11 pm | |
| Mä tykkään Jenynestä, mut voisin silti olla Felix. | |
|
| |
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 2:48 pm | |
| Niinpä.. mulla ei ainakaan oo mitään varaa arvostella toisia . Ku sais edes spagun, huah. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 3:03 pm | |
| 28..27...??? päivää kuule vielä.. | |
|
| |
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 3:15 pm | |
| h-hetki lähestyy ! | |
|
| |
Lissuwursti intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 146 Ikä : 33 Location : espoo Registration date : 06.03.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 3:50 pm | |
| musta taas felix on tosi ykstoikkonen, sil on samat liikkeet esityksestä esitykseen ja sen ylinotkeuden lisäks ei sillä kyllä mitään ylimääräisiä ihme trikkejä joo kuten vaikka jenynellä joka on notkea JA voimakas JA pystyy uusiin uskomattomiin trikkeihin. Jenyneä kannatetaan ei sillä ettei felix upea olisi | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 4:00 pm | |
| Tykkään kyllä todella todella paljon Jenynen tyylistä, voimakasta, kaunista ja puhdasta! Vähän vaan oli musta tylsähkö koreografia ja hiukan liian hidastempoinen... Tuli myös sellainen ajatus tuota videota katsoessa että ei meidän Miia, Laura ja Oona sekä monet muutkaan PA:ssa kilpaileet pahasti toiseksi jää ... | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 4:02 pm | |
| - Lainaus :
- Tuli myös sellainen ajatus tuota videota katsoessa että ei meidän Miia, Laura ja Oona sekä monet muutkaan PA:ssa kilpaileet pahasti toiseksi jää ...
Mä katoin ihan samaa! | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 4:44 pm | |
| Felixillä on ihan mieletön lavakarisma. Sitä jäis tuijottamaan vaikka vain seisois. Suurimmalla osalla tankoilijoista sitä ei kuitenkaan ole. | |
|
| |
Sinna basic spinner
Viestien lukumäärä : 24 Registration date : 19.09.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 5:23 pm | |
| Onkohan tämä jo linkitetty? Kate Moss tankoaa White Stripesin videolla: https://www.youtube.com/watch?v=gp6A1KeXDC0 | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 27, 2009 5:36 pm | |
| Olihan siellä ihan spinnejäkin. Ja hyppy tangolle. | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Marras 28, 2009 11:45 am | |
| Eikös Moss ollut SE tankotanssin harrastaja? Ainakin joskus.. Kannattaa ehkä pitäytyä ripsivärimainoksissa vielä toistaiseksi. Opetetaankohan ulkomailla kaikilla tankoilutunneilla toi kummallinen tukanpyöritystapa? Näyttää typerältä mun mielestä.. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Marras 28, 2009 12:23 pm | |
| Se on ihan suoraan strippareilta opittua, jota kyllä jenkeissä ja ausseissa näytetään käyttävän ihan tankoilutunneillakin Mä itse asiassa ihan tykkään tukan pyörityksistä, vaikka tossa meneekin pikkusen yli | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 79 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Marras 28, 2009 5:39 pm | |
| Hyvä video, mitenkään nostamatta jalustalle Katen taitoja tankotanssin tai eroottishenkisen esiintymisen suhteen... Siisti tsiigata videota jossa joku megaluokan julkkis esiintyy noin kuitenkaan olematta mitenkään pro tai viimeistelty liikkeissään. Siis muunkin ketkuttamisen kun ton tankoilun osalta. Ihan kivalta toi 35-vuotias entinen herskanisti näyttää joka tapauksessa. | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| |
| |
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Marras 28, 2009 10:53 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita | |
| |
|
| |
| Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita | |
|