Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita

Siirry alas 
+135
tuhoelain
Ezeei*Roxx
lilith84
Skyie
Mary-Lou
helipsu
LillaV
CherryVampire
AnskuN
hiekkis
SydänSydän
Jenni
iitaliina
mujuvaa
Vipru
kottarainen=)
Manares
BLAAAAACK
Tiu
Unya
Tiiku
Pandakarhu
Rivqa
lizine
Eowyn_
Juliet
Katya
Retu
Martta
iku69
Eeva
Nexu
babooshka
Ninja
kivaa
jolla
tints
Nepu
shadow87
Emily
Goldie
Lotta.
-R-
nephiie
eika
henna
Jenni H
nasu
Soila
neitinopsa
Tazze
jellona
SusannaR
ingrid
Elegia
Ivanka
Jassi
Herkkupurkki
minnamaria
Cayanne
Hey^D
Saila
zinzin
Tsudy
ljnyl
tiko
karti
sluippa
iisa
Razz
OonaK
Terhi
Furetto
Tea
Dizez
angela
Nounours
hemuliini
Em Kay
Johanna
nita
elisa
fajr
hansi
siru
Ewy
downthepole
Polecat
Sinna
Nina
Janey May
Lissuwursti
Marianne
Esteria
Iiris
tasuni
jossukka
Foxmagon
tankomau
mesunana
Dahlia D.
Marie
celya
vesi
Mortianna
Ashta
Cinnamoroll
JJeenny
Sonja
Carita
Nutu
Hennu/Henriikka
Samira
maimiau
christina
FemmeFatale
bettie
Sanni
sarppa
poletti
Sirkuspossu
wilmiina
paiviku
kajakki
papaija
Henna.C
ladyluck
Miia
-Hanna-
merqus
LaraK
Ish
Iina
Kat Da
Cherrie
139 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon

Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Registration date : 07.01.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 2:15 pm

Dahlia D. kirjoitti:

Mielummin mie tsubu oon kuin EMÄNTÄ, ei saakeli...

Mieheke on ruvennu kutsumaan mua emännäks toissakesänä, ja se on kuulemma stadilaiselle kunnianimitys Laughing
..Ehkä se kuitenkin ottaa hetken ennenku minäki vakuutun siitä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.

Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 33
Registration date : 02.10.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 2:16 pm

Harkitse Foxi hyvä vielä... ;D Tai sitten oot stereotyyppinen Emäntä isolla eellä ja vetäset essun vyötäisille ja leipälapion kouraan?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie

Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 37
Registration date : 27.04.2008

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 2:49 pm

Tsubu, orvokki, miisu, mirri, lortto ymsyms. Toi tsubu on vaan niin so not me joten sitä on hauska käyttää. Smile

Joo ja tosiaan legginsit ja tissivyöt! affraid

Tampereella monet tytöt tuli kesällä vastaan just sillee et on vähän pidemmän mallinen paita joka on A-linjainen ja sit ne laittaa sellasen patellavyön ihan tissien, eli rintsikoiden (mahdollisten) kaaritukien alapuolelle. Very Happy Vittu mä en vaan tajuu. Just sellanen "kuinka maksimoit vartalosi laatikkomaisuuden". Ja Mortianna ilmeisesti tarkoitti jotain 20 denierin legginsejä, eli toisinpäin toisinsanoen sukkahousut ilman jalkateriä? Razz Joo samaa täälläkin on näkynyt..

Mulla on yhdet legginsit, trikoota, aniliininpunaiset leopardikuvoiset lastenosastolta ja käytin niitä kesällä ihan housuina, koska en tajuu just sitä et nehän ON housut (toisin ku ne sukkahousuleggarit) niin miks siinä pitäis aina olla se pikku trikoomekkolainen päällä peittämässä perä? Kyllä minä ainaki päästelin ne kalsarit jalassa tuolla menemään perse hyllyen.

Siis täällä on vaan nyt helppo avautua näistä asioista, mutta tiedän että moni joka ei mua tunne ajattelee mun vaateyhdistelmistä ihan samaa! Eli ei ketään vastaan tämä ole mitenkään osoitettu, vaan nuo on sellaisia asioita mitä vaan ei ite voi käsittää. Mut toisaalta mulla on bilevaatteina niin lyhyitä mekkoja että ei voi koukistua ku täysi kuu paistaa ja mm. sellainen paita missä on pääntie napaan asti, että normaalisti ihmiset laittais sen alle topin, mutta minähän hurauttelen sen kanssa aina niin että alla ei välttämättä oo mitään muuta kuin ihoteippiä että pysyy nännit piilossa. rendeer Joten mikäs minä tässä oon jostain legginseistä vaahtoamaan.. Hahah.

Kaverit mulle aina naureskelikin kesällä kun oli jotku platform popot jalassa ja joku minimekko, että näytän kuulemma "yötöihin" menevältä yh-äidiltä. Olin otettu.
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon

Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Registration date : 07.01.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 2:55 pm

Dahlia D. kirjoitti:
Harkitse Foxi hyvä vielä... ;D Tai sitten oot stereotyyppinen Emäntä isolla eellä ja vetäset essun vyötäisille ja leipälapion kouraan?

..No kieltämättä oon aika kova pirttihirmu välillä notta isäntäki luikkii karkuun Very Happy
Kaippa tuolla sisimmässä velloo aika kovakin EMÄÄNTÄ joka pitää jöötä aina tarvittaessa. lol!
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 2611
Registration date : 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 3:00 pm

Jos joku on nostattanut mun karvat pystyyn niin housujen puntit jotka on survottu sukkiin!!!
affraid Sillon en tiedä nauraako vai itkeä kun tulee vastaan
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 41
Registration date : 12.11.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 3:07 pm

^Joo toi on kyl yks monista kestokammotuksistani. Sateella vielä jossain määrin ymmärrän moisen, mutta tyyliseikkana en. Näkee paljon niitäkin, joilla on toinen lahje sukassa ja toinen normaalisti. Suspect
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna

Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 35
Registration date : 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 5:39 pm

Samira kirjoitti:
Tsubu on stadin slangilla kypärä! Very Happy

Luin väärin.
Samira
intermediate spinner
intermediate spinner
Samira

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 43
Registration date : 02.11.2008

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTi Marras 24, 2009 9:47 pm

Mortianna kirjoitti:
Samira kirjoitti:
Tsubu on stadin slangilla kypärä! Very Happy

Luin väärin.

Laughing Laughing

No en tiedä, mä oon stadin slangia vääntävien vanhempien ja isovanhempien ja muidenkin sukulaisten tuotosta ja kaveripiirissä on puhuttu enemmän tai vähemmän aina stadin vanhaa duunarislangia. Siinä ton sanan merkitys tosissaan on K-Y-P-Ä-R-Ä. (menikö nyt oikein? Very Happy)

En tiedä, ehkä se on vääntynyt tsigu-sanasta? (Tipu tai kana tai myös tyttö Very Happy)

Nää on hassuja, kaikki vääntyy aina. Kuuntelin just yks päivä dösässä kun pari teiniä keskusteli jostain ja toinen uhosi vetävänsä joltain mimmiltä stiflat kurkkuun. Olin ihan että mitä helvettiä, miten lujaa tarttee lyödä että saa toiselta kengät kurkkuun. Ilmeisesti tarkoitti stifloilla hampaita. Suspect Very Happy

Cherrie kirjoitti:
Kaverit mulle aina naureskelikin kesällä kun oli jotku platform popot jalassa ja joku minimekko, että näytän kuulemma "yötöihin" menevältä yh-äidiltä. Olin otettu.

Ah, niin tuttua. Very Happy
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti

Viestien lukumäärä : 146
Registration date : 06.03.2008

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeTo Marras 26, 2009 10:42 pm

tässä muuten jenynen world pd esitys kokonaisuudessaan jos joku ei ole nähnyt
https://www.youtube.com/watch?v=b5eW98fGny0
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 2:08 pm

Voi jestas, mihin toi alkufanfaari oikein liittyi? Vai tulikse kaikille osanottajille automaattisesti? Very Happy Jotenki vaikutti hieman irralliselta ku sen jälkeen sit alkaa tollanen maailman laahaavin biisi.

Mut joo hieno esitys, tuossa huomaa et voi olla kauniisti notkea, tai sit voi olla Felix.
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 2:11 pm

Mä tykkään Jenynestä, mut voisin silti olla Felix. Razz
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne

Viestien lukumäärä : 136
Registration date : 21.07.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 2:48 pm

Niinpä.. mulla ei ainakaan oo mitään varaa arvostella toisia Laughing . Ku sais edes spagun, huah.
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 3:03 pm

28..27...??? päivää kuule vielä.. Twisted Evil
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne

Viestien lukumäärä : 136
Registration date : 21.07.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 3:15 pm

h-hetki lähestyy Shocked !
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti

Viestien lukumäärä : 146
Registration date : 06.03.2008

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 3:50 pm

musta taas felix on tosi ykstoikkonen, sil on samat liikkeet esityksestä esitykseen ja sen ylinotkeuden lisäks ei sillä kyllä mitään ylimääräisiä ihme trikkejä joo kuten vaikka jenynellä joka on notkea JA voimakas JA pystyy uusiin uskomattomiin trikkeihin. Jenyneä kannatetaan cheers ei sillä ettei felix upea olisi Smile
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-

Viestien lukumäärä : 947
Registration date : 15.02.2008

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 4:00 pm

Tykkään kyllä todella todella paljon Jenynen tyylistä, voimakasta, kaunista ja puhdasta! I love you Vähän vaan oli musta tylsähkö koreografia ja hiukan liian hidastempoinen... Tuli myös sellainen ajatus tuota videota katsoessa että ei meidän Miia, Laura ja Oona sekä monet muutkaan PA:ssa kilpaileet pahasti toiseksi jää cheers ...
Nina
Nina

Viestien lukumäärä : 422
Registration date : 17.03.2008

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 4:02 pm

Lainaus :
Tuli myös sellainen ajatus tuota videota katsoessa että ei meidän Miia, Laura ja Oona sekä monet muutkaan PA:ssa kilpaileet pahasti toiseksi jää ...
Mä katoin ihan samaa! cheers
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 4:44 pm

Felixillä on ihan mieletön lavakarisma. Sitä jäis tuijottamaan vaikka vain seisois.
Suurimmalla osalla tankoilijoista sitä ei kuitenkaan ole.
Sinna
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 19.09.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 5:23 pm

Onkohan tämä jo linkitetty? Kate Moss tankoaa White Stripesin videolla: https://www.youtube.com/watch?v=gp6A1KeXDC0
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna

Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 35
Registration date : 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimePe Marras 27, 2009 5:36 pm

Olihan siellä ihan spinnejäkin. Smile Ja hyppy tangolle.
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 11:45 am

Eikös Moss ollut SE tankotanssin harrastaja? Ainakin joskus..

Kannattaa ehkä pitäytyä ripsivärimainoksissa vielä toistaiseksi. Laughing Opetetaankohan ulkomailla kaikilla tankoilutunneilla toi kummallinen tukanpyöritystapa? Näyttää typerältä mun mielestä..
Iina
Superman
Superman
Iina

Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Registration date : 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 12:23 pm

Se on ihan suoraan strippareilta opittua, jota kyllä jenkeissä ja ausseissa näytetään käyttävän ihan tankoilutunneillakin Smile Mä itse asiassa ihan tykkään tukan pyörityksistä, vaikka tossa meneekin pikkusen yli Very Happy
http://www.tankotanssi.fi
Samira
intermediate spinner
intermediate spinner
Samira

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 5:39 pm

Hyvä video, mitenkään nostamatta jalustalle Katen taitoja tankotanssin tai eroottishenkisen esiintymisen suhteen... Siisti tsiigata videota jossa joku megaluokan julkkis esiintyy noin kuitenkaan olematta mitenkään pro tai viimeistelty liikkeissään. Siis muunkin ketkuttamisen kun ton tankoilun osalta. Smile
Ihan kivalta toi 35-vuotias entinen herskanisti näyttää joka tapauksessa. pig
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C

Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 38
Registration date : 09.01.2009

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 9:18 pm

Samira kirjoitti:

Smile
http://www.henna-c.blogspot.com
Samira
intermediate spinner
intermediate spinner
Samira

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitimeLa Marras 28, 2009 10:53 pm

Hyenna kirjoitti:
Samira kirjoitti:

Smile

Mitä? Vois näyttää pahemmaltakin eli juuri siltä miltä kuulostaa. Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 15 Icon_minitime

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 44  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssia eri medioissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: