| Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita | |
|
+135tuhoelain Ezeei*Roxx lilith84 Skyie Mary-Lou helipsu LillaV CherryVampire AnskuN hiekkis SydänSydän Jenni iitaliina mujuvaa Vipru kottarainen=) Manares BLAAAAACK Tiu Unya Tiiku Pandakarhu Rivqa lizine Eowyn_ Juliet Katya Retu Martta iku69 Eeva Nexu babooshka Ninja kivaa jolla tints Nepu shadow87 Emily Goldie Lotta. -R- nephiie eika henna Jenni H nasu Soila neitinopsa Tazze jellona SusannaR ingrid Elegia Ivanka Jassi Herkkupurkki minnamaria Cayanne Hey^D Saila zinzin Tsudy ljnyl tiko karti sluippa iisa Razz OonaK Terhi Furetto Tea Dizez angela Nounours hemuliini Em Kay Johanna nita elisa fajr hansi siru Ewy downthepole Polecat Sinna Nina Janey May Lissuwursti Marianne Esteria Iiris tasuni jossukka Foxmagon tankomau mesunana Dahlia D. Marie celya vesi Mortianna Ashta Cinnamoroll JJeenny Sonja Carita Nutu Hennu/Henriikka Samira maimiau christina FemmeFatale bettie Sanni sarppa poletti Sirkuspossu wilmiina paiviku kajakki papaija Henna.C ladyluck Miia -Hanna- merqus LaraK Ish Iina Kat Da Cherrie 139 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 12:20 pm | |
| kiva juttu:).. Olikohan täs tahallaan pepun heilutuksia yms. naisellisia liikkeitä.. Meinaan et normaalisti tuskin miesten tunneilla sellaisia liikkeitä on.. vai onko kaikilla studiolla miehille eri tunnit? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 12:40 pm | |
| Kaikilla studioilla on varmaan eri tunnit kun meillä on jo miesryhmästä riippuenkin eri tunnit Eli toiset porukat tahtoo enemmän sitä "stripteasea" ja on ihan onnessaan opetellessaan peffan heilutuksia, piruetteja ja vartaloaaltoja. Sit toiset tahtoo akrobatiapuolta enemmän, jotain spinnejä, kiipeemisiä, päälläseisontoja. Meillä tehdään niin nais- kuin miesporukoillekin tunnit aina ryhmän toiveiden mukaan, sit on vakiokaava jos ei toiveita erikseen esitetä. Vakiotuntejahan meillä ei tällä hetkellä erikseen miehille olekaan, ne pari, jotka käy, valitsee tanssitunneista ja akroista normitunneilta ihan niin kuin naisasiakkaatkin | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 1:12 pm | |
| Juu nii tietysti jos saa ite valita/toivoa nii käy samat tunnitkin.. Eihän kaikki naisetkaan toki halua pyörittää pyrstöänsä . Ite oon nii lapsesta saakka harrastanut vatsatanssia et se käy ihan luonnostaan. Oon täs viime aikoina miettinyt et kuuluuko tankotanssiin vartaloaallot, pepun pyöritykset yms vai onko se opettajasta kiinni millaisia liikkeitä yhdistelee, esim. vaikka sreetdancea? En nyt tiedä osasinko selittää tätä nii et ymmärrettiin... Ite pidän kyl siitä "perinteisestä", mutta meitä on moneksi:). Ja voiko noin sanoa että "perinteinen" tankotanssi? | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 1:18 pm | |
| Riippuu varmaan opettajan liikuntataustasta aika paljon. Mullakin tuo takapuolen keinuttelu on tullut mukaan niin pienestä, että se tulee automaattisesti mukaan vaikka tekisin mitä. Siirtymäliikkeitä ja lattialiikkeitä kuitenkin on hyvä olla tankotanssissa mukana, muuten se on pelkiä pyörähdyksiä ja asentoja. | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 4:13 pm | |
| Ei luoja miten hieno video :-------D <3 ihania poikia! | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 4:28 pm | |
| Vooooi että! Aivan mahtava video! Naurahdin jopa. | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 6:56 pm | |
| Heheh, aika hauska. Tankotanssitunnit ehkä ainoa tilanne missä en dissaa napapaitaa pitäviä tsubuja, tietäen miten näppärä se on tunnilla käytössä. Muuten on kyllä sellanen häpeäpilkku, esim baarissa. Huh huh... Ihan tähän väliin vaan oma huomio. Hehe.. Uskomatonta että Pussycat Dollseilla ja Britneyllä se ei oo koskaan so last season. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 7:32 pm | |
| Cherrie, toivottavasti ei koskaan eksytä samaan baariin, hahaa. Vaikka nykyään tykkäänkin pitemmistäkin paidoista, niin en koskaan silti kyllästy lyhyisiin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 7:37 pm | |
| voi mä kans tykkään lyhyistä paidoista .. vaikka nyt hetkeen en voikkaan niitä pitää . | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 8:59 pm | |
| Näin OT:nä tyylivirheitä sivuten, itse en voi kertakaikkiaan ymmärtää miksi ihmiset korvaa leggingseillä housut eikä sukkahousut. Sitten ne käyttää sellasta "pitkää" paitaa ja sukkisten haarat vilkkuu helman alta, ja pyllistelevät surutta. Daa, jäikö housut kotiin? | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 9:27 pm | |
| edelliseen lisäten: tissien alle tuleva vyö, joka kiristää muuten löyheen suuren paidan pussiksi peittämään mahdolliset jenkkikset on ihan pakollinen! sit just leggingsit jalkaan ja menoks. nykyajan pissismuoti on niiiii-iiin kaunista-ah! | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 9:34 pm | |
| Jos legginsit on peittävät eikä oo haarakiilaa niin hyvillä säärillä ne toimii... Mut tos on niin monta "jos"ia jotka ei yleensä valitettavasti täyty | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 10:05 pm | |
| - Lainaus :
- ihmiset korvaa leggingseillä housut eikä sukkahousut
Luin monta kertaa tuon eikä mee kaaliin mitä tarkoitat *stupid* Tuossa pitkät kintut on kerrankin hyödylliset, lyhyt mekko/tunika ja legginssit = mä tykkään. Mutta makuasioita on taas monia.Jotkut yhdistää niihin tennarit ( tai crocksit ) ja niitä mä taas en voi sietää. - Lainaus :
- tissien alle tuleva vyö, joka kiristää muuten löyheen suuren paidan pussiksi peittämään mahdolliset jenkkikset on ihan pakollinen
Ja tuohonkin, mulla on semmonen musta ihana neulemekko mikä ulottuu puoleenväliin reisiä ja niiden kanssa pidän vyötä VYÖTÄRÖLLÄ. Jenkkakahvoja ei kylläkään ole, jotta niitä en peittele. Ja siellä alla on ne legginssit. Jos tuo on teidän mielestä kamalaa, niin olisittepa nähneet mut muutama vuosi sitten. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 11:22 pm | |
| Mä en aluks voinu käsittää miks ihmiset käyttää kalsareita hameen kans:O?? Mun nykyään voisin käyttää ite vaikka en omistakaan maailman kapeita jalkoja. Crocksit on ihan mukavat, vaikka nekin oli aluksi niii ruman näköiset.. Mun mielestä on vaan hauskaa ku muut kauhistelee mun pukeutumistaxD. Nykyisin en kyl halua korostaa itseäni pukeutumisella ku on kertyny muutama ylimääräinen kilo.. Mut sit jos/kun niistä pääsee nii ehkä jatkan muitten järkyttämistä . | |
|
| |
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 11:31 pm | |
| ishtar: MEKKO on eri asia kuin liika lyhyt hädintuskin pyllyrää peittävä paituli. eli en eppäile yhtään jotteiko näyttäis hyvältä tuo siun neulemekko + lantiovyö, siellä vyötärön kurveilla sen vyön kuuluukin olla! | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 11:42 pm | |
| En ole ikänä nähny kenenkään pitävän tissien alla vyötä niin siksi sanoinkin . Mun pukeutuminen on ollut seiskalta asti kanssa ihmisille kauhistus ja sama linja jatkuu vieläkin nimimerkillä maiharit jalassa naimisiin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 23, 2009 11:53 pm | |
| tissivyö on nykyisin yleinen käsite . | |
|
| |
Mortianna Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 8:31 am | |
| - Ishtar kirjoitti:
-
- Lainaus :
- ihmiset korvaa leggingseillä housut eikä sukkahousut
Luin monta kertaa tuon eikä mee kaaliin mitä tarkoitat *stupid*
Siis että laittavat legginsit (jotka on kuin sukkikset) jalkaan ja kuvittelevat että nyt on housut jalassa. Siis ihan housut. Ja sen kalsarit loistaa haaroista ihan niinkuin sukkiksissakin. Kerran näin koulussa tytön, jonka sukkisten haara roikkui alempana kuin neuleen helma. Se oli jo huippua! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 11:24 am | |
| varmaan sitä että ite ei oikein tajunnut.. eli oli vähä stupid . | |
|
| |
Samira intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 79 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 11:32 am | |
| Mikäs siinä, käytettiinhän sitä ala-asteellakin pitkiksiä housuina. Pukeutukoon kukin miten lystää ja on onnellinen, ei mua ainakaan sykähdytä erikoisesti/massan mukana pukeutuvat ihmiset sen vertaa että jaksaisin kauhistella. Toki jos nyt ihan konttori esillä kaupungilla kulkee niin saatan ehkä pudistella päätä hetken, mutta ihan on jokaisen oma bisnes. Missä vaiheessa muuten tsubu-sana on alkanut tarkoittamaan tyttöä? Tsubu on stadin slangilla kypärä! | |
|
| |
Janey May intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 41 Location : Heinola Registration date : 12.11.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 1:24 pm | |
| | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 1:54 pm | |
| Mä en kyllä oo ikinä kuullut kypärästä käytettynä sanaa "tsubu", mut mimmeistä kylläkin. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 2:01 pm | |
| Mä en oo kuullu kumpaakaan versiota. Mitä sille on tapahtunu, ku likkoja sanottiin kimuleiks tai pimuiks. | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| |
| |
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Marras 24, 2009 2:12 pm | |
| Onhan se imartelevaa, että myö tytöt ollaan miehille kypäriä. Vertauskuvallista komiikkaa lisää se, että meidän pitäis olla niitä, joita suojellaan lihakset pullistellen eikä toistepäin, näin kypärän ominaisuudesa? Mielummin mie tsubu oon kuin EMÄNTÄ, ei saakeli... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita | |
| |
|
| |
| Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita | |
|