Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spin around the pole
Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Joulu 16, 2010 5:56 pm
ahahahah tunnusbiisi sen sedän pitää vähä tuulettaa rintalihaxii! ite tykkäsin erityisesti ekan kertsin poledansa-muuvista.
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Joulu 16, 2010 9:21 pm
Sedäl oli vaan napapaita, mut väärinpäin ajateltuna.. Tuli heti mieleen Take Thatin 90-luvun napikset. Välillä noissa liikkeissä oli jopa jotain yritystäkin, mutta eipä tuo ollut muuta kuin köyhän miehen Pussycat Dollsia tuo tanssiminen.
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Joulu 16, 2010 9:36 pm
Musta noi tytöt oli ihan ok, mutta sen sijaan videolla esiintyvien miesten täytyis hävetä ja paljon:D Mitä se on olevinaan että nojaillaan koko musavideon ajan seinään lantio pystyssä ja tuijotellaan tyttöjen paikkoja. Tsiisus.
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Joulu 16, 2010 10:33 pm
Tää on jotain ihan älytöntä ... en oo yhtää katkera taas noillekaa prkl
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Joulu 16, 2010 11:47 pm
Multa tippui silmämunat kuopistaan yksi kerrallaan.
FemmeFatale intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 166 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 25.09.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Joulu 17, 2010 4:22 am
Mä näin noitten tyyppien esityksen livenä tääl Lissabonissa, oli kyl aivan mahtava
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Joulu 17, 2010 9:19 am
Wou, aivan törkeen hienoja juttuja, etenkin noi kaikki tiputukset! Hauska toi loppu"paljastus", että ois tikapuut kyseessä.
Eniten tosin herätti ihmetystä 1:19 kohdilla alkava temppusarja, mutta sitten tajusin että sehän on kelattu lopusta alkuun. Tommonen ylöspäin liukuva kiipeäminen taitaa noillekin jätkille olla liian vaikea temppu!
SusannaR intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 116 Ikä : 35 Location : Helsinki Registration date : 29.08.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Joulu 17, 2010 3:38 pm
Ihan hurjia noi noitten tiputukset kyllä! Vau!
jellona basic spinner
Viestien lukumäärä : 26 Ikä : 48 Registration date : 15.06.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Joulu 17, 2010 6:23 pm
LaraK kirjoitti:
jotenkin tuo ei ole mun mielestäni myöskään vielä tankotanssia, vaan erilaisien (huikeiden) liikeiden katalogi ... Mutta uskon siihen, että tuo miesten tankoilu vaan hakee vielä niin paljon vielä sitä oikeeta uraansa
Sitähän noi miesten touhut näyttää yleensä olevan. Mulla on aika selkeä kuva siitä mitä itse haluaisin tehdä, mutta aika ei vaan näytä riittävän kaiken mahdollisen työstämiseen (puhumattakaan siitä mitä kaikkea mun pitäisi ehtiä oppimaan!). Ja sit kun vielä missaan koko ajan kaikkien skabojen ilmottautumiset, ei oo edes dedistä pakottamassa vetämään setin nippuun.
Kun harrastajia on niin vähän, ei ole kilpailua, ja kun ei ole kilpailua, ei ole vielä kunnon kehitystä. Kyllä se evoluutio vie fiksumpaan suuntaan kunhan saadaan vähän volyymiä touhuun. Tää on vähän niin kuin ensimmäisiä askeleita vielä...
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Joulu 17, 2010 10:23 pm
jellona kirjoitti:
Kun harrastajia on niin vähän, ei ole kilpailua, ja kun ei ole kilpailua, ei ole vielä kunnon kehitystä. Kyllä se evoluutio vie fiksumpaan suuntaan kunhan saadaan vähän volyymiä touhuun. Tää on vähän niin kuin ensimmäisiä askeleita vielä...
Mun mielestä ne miehet jotka lähtee tähän lajiin mukaan avoimin sydämmin ja innoissaan oppimaan nimenomaan tankotanssia, on hemmetin rohkeeta porukkaa Koska helppoahan se on tehdä telinevoimistelu/tolppaliikkeitä, kun ne lajit on jo virallisesti miehien lajiksi jo hyväksytty, mutta se, että vie lajin uudelle ulottuvuudelle ja ns. lähtee luomaan miesten tankotanssia on semmoinen asia, joka vaatii paljon enemmän ja on varmasti hyvin haastava homma. Ja vielä niin, ettei se olisi samanlaista naisellista touhua, mitä naisilla... vaikka koenkin, että kaikkien tulisi tehdä sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä. Miesten tanssista on vasta pieniä pilkahduksia kisoissa nähty, mutta eiköhän tässä pian nähdä myös sekin, ainakin toivottavasti! Ja niin kuin telinevoimistelussa, ei mielestäni naisten ja miesten liikkeet tarvisi olla edes täysin samoja kuin naisilla... Ja niin kuin jellona sanoit, tilanne varmasti paranee kilpailun myötä!
Ja kuule, kyllä noita kisoja ja esityksiä tulee, se on varma
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ke Tammi 12, 2011 11:49 pm
hui miten toi menee tohon inverttiin.. törmäsin moniin samankaltasiin videoihin..
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Tammi 13, 2011 12:14 am
no AU!!! ei näin...... toisaalta, onneks on sit noita videoita millä voi demonstroida ihmisille että miten ei kannata tehä
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Tammi 13, 2011 5:29 pm
Joo tosin noit opetus juttujakin on kovin monen tasosia.. Oon tässä uuden iphonen myötä törmänny yhteen opetus sovellukseen jossa ihan kaikki tehtiin hyppimällä ja väärällä tekniikalla! Myös spinnit! Hirvitti et sit toiset joilla ei ole tunti mahdollisuuksia latailee ja luulee et niin sen kuuluu mennä kun kerta toi opekin niin sanoo..
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Tammi 15, 2011 12:02 am
rakastuin
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Tammi 15, 2011 2:13 am
Minä myös..
Oliko tuossa about 1.42/1.44 kohdassa oleva liike muuten nimeltään Drama Queen..? Aiavn kuin tällaisen nimen olisin täältä muistanut..
Saila Superman
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Tammi 28, 2011 9:14 pm
kiipeilytapa:
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Tammi 31, 2011 9:04 pm
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Tammi 31, 2011 9:18 pm
Ai p.....e
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Tammi 31, 2011 9:59 pm
Tossa taas hyvin näkee miksi noita muovirakenteisia x-polekopioita ei TOSIAAN kannata käyttää!
Tazze intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 116 Ikä : 41 Location : Helsinki Registration date : 21.10.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Helmi 01, 2011 8:02 am
Just kaveri arpo tangon ostamista (mietti ettei varmaan paljon tule käyttöä että enemmän koriste-esineeksi). Mietti alkuun että ostais halvan tangon, mut sanoin ettei kannata jos on halpa tanko ja joku vaikka kännipäissään innostuu siihen tangolle menee ni voi tulla aika ikävää jälkeä. Tossa on hyvä esimerkki kyl siitä.
Tosin nyt se tyttö jo varasikin itselleen tankotunteja että ei halvasta tangosta olis sille kyllä iloa ollutka. Luulen että kohta on tanko kunniapaikalla kämpässä niin kuin meillä muillakin
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 1:31 pm
Olenko mä ainoa, joka on sitä mieltä, että Jenyne on ehkä imenyt tanssiinsa hieman pohjoismaisia vaikutteita..?
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 1:34 pm
Voih, toi on mun lemppari Jenynen veto. Ihania nykytanssivaikutteita!!
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 1:41 pm
Kääk ihan huippu! Siinä tanssia mun makuun
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 3:02 pm
Mä just jollekin sanoin että on alkanu oleen vähän liian tylsä mun makuun
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Helmi 14, 2011 4:44 pm
Mäkään en jaksanu kattoa kyllä loppuun asti. Ihmettelen tätä jenkkien tyyliä tehdä ns. taidetta tangolla, joka on tosiaan aina nykäriä. (Se potkuliuku lattialla oli kyl käsittämättömän siisti!)
Vähän marlon tyyppistä menoa. Mä pitäisin jenynenä sen oman tyylin, vaikka se on vähän tylsä, niin tekniikka on a-luokkaa aina.
Oona
Sponsored content
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita