Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spin around the pole
Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Pe Marras 05, 2010 9:40 pm
No TOI näyttää siltä miltä pitääkin
Herkkupurkki hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 331 Ikä : 49 Location : Helsinki Registration date : 13.06.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Su Marras 07, 2010 9:29 pm
Pojat rokkaa. Ihan sikahienoa. Mahtavaa. Hulppeeta!
https://www.youtube.com/watch?v=hVsvz6DuKEI
Tsudy intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 93 Location : Vantaa Registration date : 06.04.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Marras 08, 2010 11:19 am
^ VAU! Olipas hieno ja ihanan virkistävä ja rokkaava esitys!
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita La Joulu 11, 2010 7:52 pm
Hei siis kommentteja tähän.
Tää on se Tokion voittaja... Minkälainen on ollut esitys siellä tän perusteella.
https://www.youtube.com/watch?v=RmqMgwQ0IsA
Jo toi breikin ja tangon yhdistäminen on jo melkeen rikollista toimintaa, hahahahha!
Oona
Jassi intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 50 Registration date : 08.07.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Su Joulu 12, 2010 2:41 pm
Oona K. kirjoitti:
Tää on se Tokion voittaja... Minkälainen on ollut esitys siellä tän perusteella.
Jo toi breikin ja tangon yhdistäminen on jo melkeen rikollista toimintaa, hahahahha!
Oona
Mun mielestä asiallinen video. Lattialta nousut on hyvin tehtyjä, sopivat tyyliin. Tangolla voisi olla enemmän temppuja, mutta tämähän se ikuisuusasia josta voi vääntää kättä. Olis kiva nähdä Tokion suoritus.
Ivanka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 221 Location : Helsinki Registration date : 17.08.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Su Joulu 12, 2010 11:54 pm
Oona K. kirjoitti:
Joskus katselin niitä miestankoilijoiden videoita kys. kisojen sivuilta ja niistä katsomistani tämä taisi olla ainoa, joka ei mielestäni ollut kamala... Monet muut miesesiintyjät keimailivat ja ketkuilivat ihan liikaa.
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Joulu 13, 2010 8:55 am
Oona K. kirjoitti:
Oona
Mä ainakin tykkäsin! Mun silmään uutta & erilaista! Ja osoittaa jälleen, että minkä tahansa tanssityylin voi yhdistää tankoiluun... Tosin, oon kyllä ihan tuttavapiirissäkin nähnyt parempia breikkaajia, mutta rohkea veto lähtä yhdistämään breikkiä tankoiluun. Haluun nähdä sen voittovedon.
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Joulu 13, 2010 4:16 pm
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Joulu 13, 2010 10:29 pm
Joo hieno show oli ja otti yleisön mukaan ja silleen, mutta jotenkin tuo ei ole mun mielestäni myöskään vielä tankotanssia, vaan erilaisien (huikeiden) liikeiden katalogi. Ja en edelleenkään ole sitä mieltä, että tankotanssissa pärjätään pelkästään telinevoimistelun liikkeillä, samalla kun jätetään tankosarjat vähäisiksi. Showssa toimii hirmu hyvin, mutta kisa on asia erikseen. Mua vaan jotenkin ärsyttää se, koska samahan se sitten on repiä telinevoikkaajat suoraan kikkailemaan lattialle ja hieman tangolle jotain voltteja ja flikkisarjoja. Siis näin puhuu vanha telinevoikkaaja
Mutta uskon siihen, että tuo miesten tankoilu vaan hakee vielä niin paljon vielä sitä oikeeta uraansa ja varmasti monelle tankoilijalle noi on uusia juttuja tehä flikkisarja kesken esityksen...
Mutta loppujen lopuksi viihdyttävä esitys
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ma Joulu 13, 2010 11:04 pm
Ei ainakaan naurattanu yhtä paljon ku toi koulupoikabreikki, mut ei toi nyt oo ollenkaan mitään tankoiluu... Ehkä vois suositella sille jotain toista lajia...
<3 remi<3
Oona K.
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 12:57 am
Jotenkin tuntuu, et miehet saa vielä niin paljon enemmän anteeksi kuin naiset.. Ajatelkaahan jos joku Felix vaikka vetäisi tuollaisen esityksen, johan kaikki pitäisivät häntä hulluna.. Miesten kohdalla kyse on vain hyvästä yrityksestä ja toimeliaisuudesta. Ehkä tuollaisella helpotetaan miesten kynnystä tutustua lajiin ja innostua siitä, mutta katsojan se jättää niin kylmäksi ettei tiedä itkeäkö vai nauraa. Todellakin huimaa temppuilua, mutta ei ihan sitä mitä odottaisin kisaesitykseltä.. Ehkä joltain viihde-esitykseltä, mutta ei kisavedolta.
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 9:08 am
Elegia kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, et miehet saa vielä niin paljon enemmän anteeksi kuin naiset.. Ajatelkaahan jos joku Felix vaikka vetäisi tuollaisen esityksen, johan kaikki pitäisivät häntä hulluna.. Miesten kohdalla kyse on vain hyvästä yrityksestä ja toimeliaisuudesta. Ehkä tuollaisella helpotetaan miesten kynnystä tutustua lajiin ja innostua siitä, mutta katsojan se jättää niin kylmäksi ettei tiedä itkeäkö vai nauraa. Todellakin huimaa temppuilua, mutta ei ihan sitä mitä odottaisin kisaesitykseltä.. Ehkä joltain viihde-esitykseltä, mutta ei kisavedolta.
Heh, joo Felix tekemässä flikkejä lattiaosuutena, sehän ois. Mutta oon samaa mieltä tossa että miehet pääsee kyllä helpommalla. Toisaalta lajissa ei paljoakaan miesharrastajia vielä ole, joten sinänsä se on ihan ymmärrettävääkin. Miesten osalta laji etsii kyllä vielä vahvasti uomiaan, ja tanssillisuus miehillä on usein mun silmään joko turhaa keikistelyä tai sitten juuri tuollaista volttien heittelyä. Lisäksi mun mielestä pitää pitää mielessä, että miesten voimataso on ihan eri luokkaa kun naisilla. On täysin eri asia, kun nainen tekee esim. vaihdon olkanoususta lippuun ja takaisin, kuin että saman tekee mies. Jokainen mun tuntema mies (jopa ne tietokoneen edessä päivät viettävät narukädet) on tehnyt invertin ekalla yrittämällä, suurin osa myös ilmainvertin. Joten mun mielestä silloin joku handspring on naisella jo edistyneen tason liike, mutta miehellä vasta keskitason settiä, vaikka arvosteluperusteissa, saati yleisön mielipiteissä tätä tuskin kovin selkeästi otetaan huomioon.
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 9:30 am
Mä pidin tosta hyvin paljon! Erittäin viihdyttävää! Toki olen parempiakin ja huomattavasti taiteellisempia esityksiä nähnyt, mutta so what. Miesten parissa laji on niin alkutekijöissään, että totta kai oma tausta näkyy kaikessa ja omia vahvuuksia käytetään hyödyksi. Tuollahan oli kaksi eri sarjaa, Fitness ja Art ja toi sopi mun mielestä erinomaisesti Fitness-sarjan vedoksi.
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 9:31 am
Oona K. kirjoitti:
<3 remi<3
Oona K.
ingrid basic spinner
Viestien lukumäärä : 18 Registration date : 28.05.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 11:27 am
Elegia kirjoitti:
Ehkä kyse on vähän samasta kuin naisten lätkässä. Viime olympialaisten yhteydessähän itkettiin lehdistössä ei se kuulu olympialaisiin kun tasoerot on niin suuria, ja lehdistön ulkopuolella että ei se oo oikeeta lätkää kun ei ne saa ees taklata ja ja ja. Ja samalla unohdettiin autuaasti et joitain kymmeniä vuosia sitten miesten lätkässä oli ihan samanlaiset tasoerot ja maalierot saattoi olla kahtakymmentä yhdessä matsissa, ja toisaalta monet tykkää naisten lätkästä just siks että harvemmin tippuu hanskat jäähän ja alkaa täysin turha nyrkkitappelu, eikä mimmikiekko oo ringetteä vaan siks ettei saa taklata.
Luottaisin siihen et taso nousee ja miehet löytää oman tyylinsä kun vaan harrastajamäärät nousee. Ja ne nousee julkisuudella.
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 11:34 am
Kyllä mä tykkään, mutta kaipaisin ehdottomasti miesten tankoiluun lisää pitoja. Nyt tuntuu, että melkein kaikkia liikkeet on käsien varassa tehtäviä. Tulee vähän sellainen olo, kun katsois tosi hyvää taitoluistelijaa, joka tekee vaan hyppyjä eikä mitään muuta
Mitä materiaalia noi ton housut on? Katoin vaan sitä cupidoa näin Housut jalassa tangolla
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 3:16 pm
hieno show mut sillä on hanskat käsissä! Se on mun mielestä vähän fuskausta kun kyllä minäkin pysyisin vaiks missä asennoissa jos ei tarttis murehtia käsien hikoilusta.. Onhan hanskat tottakai jees kun reenaa jotain uutta liikettä mutta kisoissa.. no sit niiden pitäis olla naisillakin.
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 3:34 pm
Marie kirjoitti:
hieno show mut sillä on hanskat käsissä! Se on mun mielestä vähän fuskausta kun kyllä minäkin pysyisin vaiks missä asennoissa jos ei tarttis murehtia käsien hikoilusta.. Onhan hanskat tottakai jees kun reenaa jotain uutta liikettä mutta kisoissa.. no sit niiden pitäis olla naisillakin.
Tää on asia mitä mä en naisten kisoissa ymmärrä. Siis että miksi hanskat on kiellettyjä. Ne ei kuitenkaan jätä tankoon minkäänlaisia jälkiä. Hikoilu on iso ongelma joillekkin ja joillekin ei taas ollenkaan eikä siihen voi vaikuttaa mitenkään. Kilpaillaanko kisoissa siitä kuka on saanut parhaat käsienhikoiluun vaikuttavat geenit vai siitä kuka harjoittelee eniten ja parhaiten? En ymmärrä. Siis jos hanskat sallimalla olisi mahdollista nähdä parempia suorituksia niin miksi niitä ei sallita.
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 4:49 pm
Lainaus :
Tää on asia mitä mä en naisten kisoissa ymmärrä. Siis että miksi hanskat on kiellettyjä. Ne ei kuitenkaan jätä tankoon minkäänlaisia jälkiä. Hikoilu on iso ongelma joillekkin ja joillekin ei taas ollenkaan eikä siihen voi vaikuttaa mitenkään. Kilpaillaanko kisoissa siitä kuka on saanut parhaat käsienhikoiluun vaikuttavat geenit vai siitä kuka harjoittelee eniten ja parhaiten? En ymmärrä. Siis jos hanskat sallimalla olisi mahdollista nähdä parempia suorituksia niin miksi niitä ei sallita.
Juu täälläkin tiedetään monta hikitassua. Olis kyllä hienoa jos ois "käsine-skabat", monet jotka nyt tanssailevat vain kotona juurikin sen takia, uskaltautuisivat esiin.
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 5:16 pm
Mun tapahtumissa on kaikissa käsineet sallittu, toistaiseksi ei oo niitä näkynyt
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 5:28 pm
Joo mä itseasiassa paninkin merkille että Pole Debutissa ois ollut sallittua ja olin siitä iloisesti yllättynyt. Mutta useimmissa kansainvälisissä kilpailuissa on kaiketi kiellettyä. En tosin sääntöjä oo lukenut (paitsi joidenkin kisojen) eli en voi nyt täysin varmasti sanoo onko ne kielletty vai eikö vain kukaan käytä
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita Ti Joulu 14, 2010 6:39 pm
Tarkistimpas säännöt ja näissä kisoissa ei tosiaan oltu kielletty hanskoja. Ainoastaan kiellettynä oli korot ja saappaat.
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Joulu 16, 2010 3:54 pm
Nyt meinas oksennus lentää...
Hirveä biisi ja hirveä musavideo:
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Joulu 16, 2010 4:06 pm
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! mitä viddua!!! :DDD ihanan apaattiset ilmeet myös noilla eukoilla... ja mikä ton sedän paitaa vaivas...... KUOLEN! xDDD
iisa basic inverter
Viestien lukumäärä : 44 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 14.03.2010
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita To Joulu 16, 2010 5:42 pm
Muahahaa, voi oksu.
Sponsored content
Aihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita