| kuinka monta tek1 tuntia.. | |
|
+8tasuni JJeenny sluippa Shirlie ladyluck pipsukka Miia hannah 12 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
hannah pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 26.01.2009
| Aihe: kuinka monta tek1 tuntia.. Ma Tammi 26, 2009 3:09 pm | |
| Hei, päätin tänään, että mäkin haluan vihdoin alkaa harrastamaan tätä kiinnostavan oloista lajia.. Ajattelin varata ekat tuunit Rock the polesta heti ens viikoksi, mutta mulla olis muutama kysymys ennen ku alan varaamaan.. Kuinkakohan monta tekniikka1 tuntia kannattais vähintään käydä treenailemassa ennen kun siirtyy seuraavalle tasolle, eli tekniikka2:een?? Yks tai kaks ei varmaan riitä? Entä voiko käydä esim vuorotellen tekniikka1 ja spinni1 tunneilla vai mitenköhän tää kannattais organisoida? Kun mulla ei ole minkäänlaista hajua mihin tahtiin siellä edetään ja varsinkaan siitä, mihin tahtiin mä etenen. En oo ikinä harrastanut mitään tanssia, jumppaa, aerobiciä tms, koska mä aina sekoon siinä koreografiassa mitä harjoitellaan, ja sit ku hyppelen ihan mihin sattuu, nii muidenki kuviot menee sekasin, ja voitte arvata kuinka ilosia kaikki muut silloin on Mut ymmärtääkseni tässä lajissa ei oo niin paljon muiden kanssa samaan suuntaan hyppelemistä yms minkä voisin sekottaa.. Oon harrastanu tätä ennen seinäkiipeilyä, tosin en moneen vuoteen, joten oon aika huonossa kunnossa.. (en niinkään paksu mut heikko ) | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ma Tammi 26, 2009 5:28 pm | |
| Riippuu ihan miten sulla lähtee jutut sujumaan, hirmu yksilökohtaista. Kyllä me ohjaajat sitten kerrotaan kun on aika siirtyä seuraavalle tasolle. Spinni 1 tunnit sopivat myös aloittelijoille, itse katson aina ryhmän mukaan mitä sillä kertaa tunnilla käydään läpi. Rohkeasti vaan tunneille mukaan | |
|
| |
pipsukka basic spinner
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 44 Registration date : 12.01.2009
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ke Tammi 28, 2009 12:09 am | |
| Ite oon käynyt vasta kahdella Tek1 tunnilla ja mitä omaa taituroimista oon katellut, niin luultavasti tarvin ainakin 3x samanmäärän niitä lisää. Jos olis oma tanko, niin helpommin ja nopeammin varmasti oppis. Ite en oo oikeimmin ikinä harrastanut mitään liikuntaa. tykkään tanssimisisesta, mutta en oo sitä harrastanut..ellei sitten kotona jorailua katsota harrasteluksi Täällä kun tulee tanssittua silloin, kun kukaan ei oo näkemässä ja sitten baarissa..mutta meneekin sitten jo alkoholissa ne jumppailun plussat nolliin Kannattaa ehkä katella ekana muutama tunti ja sitten tehdä arviointia, mikä kiinnostaa. Ja ilmeisesti intensiivikurssilla voi käydä katselemassa, että luonnistuuko se tek2 vai ei on tosin kalliimpaa sitten. | |
|
| |
ladyluck basic spinner
Viestien lukumäärä : 18 Ikä : 40 Location : vantaa Registration date : 17.12.2008
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ke Helmi 04, 2009 1:43 pm | |
| itse oon (rtpn) tek1 käynyt 5 kertaa, spinni1 kerran ja viimeksi poledance tunnilla ja tuntuu aiankin että toiset samanverran pitää käydä, eiköhän toikin oo aika omakohtaista miten oppii ja kuinka nopeasti. eiköhän ne opettajatkin rupee sitten ilmottelee että vois jo siirtyä sinne 2 tunneille.... | |
|
| |
Shirlie pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 46 Registration date : 19.05.2009
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Pe Toukokuu 22, 2009 4:39 pm | |
| - ladyluck kirjoitti:
- itse oon (rtpn) tek1 käynyt 5 kertaa, spinni1 kerran ja viimeksi poledance tunnilla ja tuntuu ainakin että toiset samanverran pitää käydä, eiköhän toikin oo aika omakohtaista miten oppii ja kuinka nopeasti. eiköhän ne opettajatkin rupee sitten ilmottelee että vois jo siirtyä sinne 2 tunneille....
Minulla on hyvin samanlaiset ajatukset. Nyt on 6 tek ykköstä takana ja ensi viikolla menen ekalle poledance-tunnille sekä spinniin. Vaikka osa jutuista tuntuukin sujuvan melkein kuin itsestään, on toisten asioiden oppiminen hitaampaa ja aion kyllä käydä varmaan vielä toiset 6 tek ykköstä ennen kuin alan edes odottelemaan opettajilta vinkkaamista kakkostasolle. | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ti Toukokuu 26, 2009 12:57 pm | |
| Minä aion uskaltautua perjantaina ensimmäistä kertaa Tek2-tunnille. Takana on seitsemän kertaa Tek1-tunnilla. Ei multa vielä suju kaikki Tek1-tunneilla tehdyt liikkeet läheskään täydellisesti, mutta vähän enemmän haastetta olen jo alkanut kaipaamaan. No siitä ei ole epäilystä etteikö sitä haastetta löydy. | |
|
| |
JJeenny basic spinner
Viestien lukumäärä : 29 Ikä : 31 Location : Vantaa Registration date : 10.05.2009
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ke Heinä 15, 2009 2:39 pm | |
| Mä kävin jollain kymmenellä tek1-tunnilla kai ja nyt pääsisin sitte menemää tek2-tunneille : ) jännittää. :] | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Pe Heinä 17, 2009 9:36 am | |
| Onko se niin vakavaa jos ei ekalla tek2:lla pärjää? Ellei rahat oo niin kauhean tiukassa että yksi hukkaan heitetty 14 eur tuhoaa budjetin, niin kai siellä kakkosella voi välillä käydä kokeilemassa että miten sujuu. Tankoilussa kun ketään muuta ei haittaa jos yhdellä menee huonommin kuin muilla. Eikä sitä kukaan muu ehdi edes katsoa. Taustasta ja kunnosta riippuen ykkösellä käydään yleensä 5 - 15 kertaa ennen kuin mennään kakkoselle pysyvästi. En minä jäisi odottelemaan opettajien kommentteja, katsoisin että kun yksi taso alkaa tuntua suurimmaksi osaksi helpolta, menisin seuraavalle . | |
|
| |
pihlaja basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 19.09.2010
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ke Syys 22, 2010 1:56 pm | |
| Tää kysymys ei ihan liity tähän, mutta en viitsinyt tämän yhden kysymyksen takia tehdä kokonaan uutta aihetta. Eli ainakin Rock the polessa on noita starttitunteja, jotka on tarkoitettu ensimmäistä kertaa lajia kokeileville. Onko pakko mennä starttitunnille ollenkaan, vai voiko mennä heti tekniikka ykköseen? Haluaisin päästä heti tällä viikolla kokeilemaan, mutta mikään noista starttitunneista ei sovi mun aikatauluun. Tekniikka ykkösille pääsisin. Mitä mieltä olette? | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ke Syys 22, 2010 2:09 pm | |
| ^Voit mennä ihan hyvin. Siellä on melkein aina ekakertalaisia. | |
|
| |
pihlaja basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 19.09.2010
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ke Syys 22, 2010 2:14 pm | |
| Aijaa, no tosi hyvä! Meenkin heti varaamaan! En malttais odottaa, että pääsee kokeilee! | |
|
| |
ingrid basic spinner
Viestien lukumäärä : 18 Registration date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Ti Joulu 14, 2010 11:38 am | |
| Musta tää on ihan järkyttävän masentava ketju, joten annan oman panokseni. Mä kävin ykköstasoa melkein kolme kuukautta varsin aktiivisesti (2-5 kertaa viikossa) ennen kuin invertti rupes sujumaan ja itsetunto oli sillä tasolla että kakkoselle oli asiaa. En ollut harrastanut liikuntaa aktiivisesti melkein yhtään pitkään aikaan, ja tanssi ja kehonhallinta ei ikinä oo ollut mun juttu, akrobatiasta puhumattakaan. En oo eläessäni tehnyt esim. kärrynpyörää.
Ja niin sitä vaan nyt (n. puolen vuoden harrastamisen jälkeen) menee invertit ja kaksoset ja skorpparit ja perhoset vasemmallekin puolelle ja koreotunneillakin pysyy hyvin messissä. Joissain perusjutuissa on edelleen ongelmia (*yskysk*v-invertti*ysk*) mutta oon ihan tyytyväinen tähänastiseen edistymiseen.
Eli ei kannata luovuttaa, vaikkei kymmenen-viidentoista kerran jälkeen vielä olisi kakkoselle asiaa ja/tai halua.
| |
|
| |
Herkkupurkki hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 331 Ikä : 49 Location : Helsinki Registration date : 13.06.2010
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. Pe Joulu 17, 2010 9:18 pm | |
| Niinpä Ingrid. Mikä hoppu tässä valmiissa maailmassa on.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia.. | |
| |
|
| |
| kuinka monta tek1 tuntia.. | |
|