Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kuinka kauan tankotanssia?

Siirry alas 
+22
npeltoni
papaija
eledra
pipsukka
Ish
Henna.C
luuti
Nina
Ninni
-Hanna-
Iina
tasuni
Adelle
Miia
oina
Nins
JonnaK
AdminSusie
Kirsi
Nanna H.
Kat Da
Ramona
26 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ramona
basic inverter
basic inverter
Ramona


Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 10.01.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 6:30 pm

Elikkäs kuinka kauan kukin meistä on lajia harrastanut?

Itse tammikuun loppupuolelta 2008 Razz ja nythän on jo helmikuu! lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 6:52 pm

No tavallaan yli seitsemän vuotta mut sillee laiskasti että oon ehkä pari helppoa uutta liikettä vuodessa oppinu.
Viimesen vuoden oon ollu kiinnostunu enempi uusista liikkeistä mut ei ole ollut harjoitteluaikaa, kokeilut on tehty sit töissä yleisön edessä Embarassed
Oma X-pole on ollut pari viikkoa että nyt si ruvetaan keksimään uusia tai kopioimaan netistä liikekatalogeista. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 7:00 pm

Oman tangon ostin heinäkuussa ekat pari kuukautta meni lähinnä sählätessä. Sen jälkeen on sit alkanu homma jo toimia ja kehitystä tapahtumaan. Ennen heinäkuuta oon kaks vuotta uhannut ostavani tangon, mut missään en oo oikein sellasta päässy kokeilee. Ostin sitten sokkona ja ihmettelin vasta sitten että mitä sille nyt sitten itseasiassa tekee. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeLa Helmi 02, 2008 9:39 pm

Joulukuusta 2007!! Smile Sillon aloin käymään Rock The Polessa ja reilu viikko sitten sain oman tangon! Edistys ei ole ollut huimaa.. Taisin tankotanssijalle luvatakin että jos en viikon opettelun jälkeen istu sujuvasti tangolla niin kiroilu kuuluu kyllä Tampereelle asti.. Elikkä eilen Helsingin suunnalta koko Suomen yli raikaava ärräpäiden sonaatti oli mun suusta lähtöisin..
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeSu Helmi 03, 2008 12:07 am

mä aloitin tankotanssitunnit lokakuun lopussa 2007. Oman tangon taisin ostaa joskus marraskuun tienoilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
JonnaK
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 41
Location : Nummela
Registration date : 31.01.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeSu Helmi 03, 2008 11:26 am

Mä aloitin tunneilla käymisen marraskuussa 2007.. kerran viikossa tulee käytyä rockthepolessa. Omaa tankoa ei vielä ole, mut suuresti suunnitelmissa, ku sais vaan rahoituksen pelittämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nins
intermediate spinner
intermediate spinner
Nins


Viestien lukumäärä : 82
Ikä : 42
Location : Joensuu
Registration date : 21.01.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeSu Helmi 03, 2008 11:44 am

Oman tangon sain pari viikkoa sitten. Haaveilen että pääsisin pian käymään Helsingissä ja samalla pääsisin käymään Rock the polessa tunneilla...
Tangolla aion istua viimeistään viikon päästä Very Happy Sujuvuudesta en osaa vielä sanoa mutta aion kuitenkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
oina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Location : Ylivieska
Registration date : 19.01.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeSu Helmi 03, 2008 4:14 pm

Oman tangon ostin n.8kk sitte, mutta n.reilu kaks viikkoa sitten se laitettiin paikoilleen.
Perus spinnejä oon opetellu ja viime viikolla eka kerran istuin tangolla ilman käsiä, ja nyt se sujuu ihan hyvin tongue
Tänään suunnitelmissa olisi saada pää lattiaa kohti eli cross knee release! Saa nähdä tuleeko ruumita... Rolling Eyes
Haavena ois päästä joskus Helsinkiin tai Tampereelle tankotanssi kurssille Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeSu Helmi 03, 2008 4:36 pm

Joulukuun lopulta 2007 ja tyytyväinen olen kehitykseeni. Nyt vihdoin taas pääsen rtp:n tunneillekkin kun sinne on tullut ohuempi tanko, jipii cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Adelle
basic spinner
basic spinner
Adelle


Viestien lukumäärä : 23
Location : Helsinki/London/Dallas
Registration date : 07.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 9:03 am

Mä hankin tangon joskus viime keväänä. Kuitenkin työkiireiden ja matkustelun takia en ole ehtinyt treenata niin paljon kun olis tehny mieli, tuntuu vieläkin et on ihan alkutekijöissä, lähinnä rapakunnon takia. Rock The Polen tuntien alettua olen päättänyt ottaa itteni niskasta kiinni ja oikeasti edistyä tulevan vuoden aikana. Tunnit on ainkain huimasti auttanut teknisen suorituksen paranemisessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/adellefromhell
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 10:20 am

Mä aloitin Australiassa marraskuussa 2005. Treenasin siellä kaks kertaa viikossa koululla kunnes sain oman tangon ja sitten treenasin noin kolmesti viikossa plus ylimääräiset loikat tankoon aina kun tuli jokin idis. Suomeen palasin viime huhtikuussa ja silloin tuli muutaman kuukauden tauko kun ei vielä ollut tunteja missään eikä oma tanko ollut saapunut Australiasta. Sitten kun se saapui alkoi taas armoton treenaus, vaikkakin pienen lapsen kanssa treenata ehtii käytännössä enää vain kerran viikossa. Upgreidasin kromiystävän titaaniseksi 45-milliseksi tuossa viime marraskuussa ja siitä lähtien olen edistynyt selvästi kun ote on pitänyt paremmin.

Aloitin tuntien vetämisen rtp:ssä tammikuussa ja sitä kautta saan selvästi lisää perusasioiden treeniä itsekin - ja treeniaikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 10:57 am

Mä aloitin Ruotsissa 2004. Kyllähän sitä joskus tuli treenattua ihan treenien vuoksikin, mutta aluksi oli mullakin harjoittelut lähinnä vaan yleisön edessä. Sit syksystä 2006 iski kipinä ja aloin ihan oikeasti harjoitella, joskin vain oma luovuus ja pari DVDtä ohjeena (eikä niistä DVDeistäkään mitään muistanut kun tankoon pääsi käsiksi kun ei omaa kotona ollut). Keväällä 07 tilasin tangon sit kotiin ja sen jälkeen on itseään vasta oikeastaan uskaltanut tankotanssijaksi kutsua...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeTo Helmi 21, 2008 11:26 am

Peräti kahdella tunnilla olen käynyt... Razz
Tarkoitus olisi nyt käydä tunneilla kerta-pari/viikko, oman tangon osto ei vielä suunnitelmissa sillä kotona remontti kesken (vaikuttaisi olevan ikuisuusprojekti Sleep )...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Juuri aloittanut   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimePe Helmi 29, 2008 11:18 pm

Minä pääsin vihdoin viikko sitten Hesaan testaamaan lajia. Hauskaa oli ja nyt alkaa pikkuhiljaa lihaksetkin palautua Smile

Huhtikuussa luvassa on pikakurssi täällä meillä päin ja sen jälkeen varmaan pitää ostaa oma tanko...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 6:34 pm

Voisin lainata RamonAa eli tammikuun loppupuolelta -08... Paitsi että nyt onkin jo maaliskuu. Tankotanssi pääsee ihan just top3:seen "Mun pitkäikäisimmät urheiluharrastukset".
Takaisin alkuun Siirry alas
luuti
basic spinner
basic spinner
luuti


Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 24.11.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeTo Marras 27, 2008 10:58 am

mä olen iha alkutaipaleilla, pari kertaa päässyt lähituntumalle tangon kanssa ja vielä ei yhtäkään tuntia takana. ens kuun muutto ja jouluhärdellit vielä vähän rajoittaa (tosin sen ajanhan käyttää hienosti peruskunnon nostamiseen) mutta tarkoitus olisi tammikuussa päästä tunneille ja sitten mahd. pian hommata oma tanko. eli ei kun mustelmia ja kipeitä lihaksia hankkimaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 10:55 am

Itse aloitin harrastuksen viime vuonna (loppuvuodesta). Ensiviikolla alkaa TASO2- kurssi Smile .
Oon tässä melko ahkerasti etsiskellyt itselleni hyvää tankoa tilattavaksi. Anti-Shopissa olis toi X-pole tosi laadukas, mutta se on melko hintava.. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 11:24 am

Tän hetken kurssin mukaan 159 puntaa on n. 177 euroa. Hetki sitten oli punta vielä alle euron, mutta näyttää kapuavan takaisin. Eli jos vaan visa electron on plakkarissa kannattanee tilata X-pole englannista, vaikka suoraan Vertical Dancen kaupasta. Perus X-pole on sieltä tilattuna n. 223 euroa toimituskuluineen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 12:39 pm

Kuukauden verran harrastanut, yhdellä tunnilla ollut ja kotona tangolla ollut.
Sunnuntaina intensiivikurssi ja viikko siitä eteenpäin alkaa
jatkokurssi. Vähän jännättää nuo tunnit, opin paremmin omaan tahtiini
kun saan takuta rauhas. Mutta jumitun paikoilleni jos en saa jotain ohjausta näin alussa.
pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
pipsukka
Vierailija




Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeMa Tammi 12, 2009 10:09 pm

Eli Tammikuusta 09 ja yksi tunti takana Razz Mutta tästä se lähtee. Omaksi ilokseni myös työpaikalleni tulee (tuli) tanssitangot myyntiin, joista yksi lähtee itselle kokeiluun..jahka saan tuon pomon suostuteltua siihen ja jos on hyvä, niin en palauta takaisin ollenkaan vaan ostan omaksi. Halppis tanko, jossa ei voi tehdä, kuin toispuolisia pyörähdyksiä (jotta lukitus ei aukea), mutta roikkumiset ja muut kyllä luontuu. Hinta on sen verran halpa, että sen voi maksaa ja ostaa sitten kalliimmaan ja kunnollisen tangon, kun ja jos saan tuon ukon vakuuttuneeksi, että nyt löyty oikeasti se mun laji!

Ollaan jo saatu hieman väittelyä aikaa tuosta satasen tangosta, eli hankitaanko vai ei. Mies kun ei ole VIELÄ oikein lämmennyt (mutta enköhän sen saa lämmitettyä). En kuitenkaan ole valmis ostamaan ko. tankoa kokeilematta, sillä on se hunttikin rahaa (ja varsin vähän, jos menee henki tai terveys), joten kiikutan meidän esittelykappaleen kotiin kokeiltavaksi.

Itse kun en pääse tunneille niin usein, kuin tahtoisin, paitsi sunnuntain tiiviskursseille, mutta ehkä käyn rauhassa ton tekniikka1 ensin, kun meni niin hienosti se mun eka tuntikin Razz ja olis kiva sitten saada harjotella täällä kotona niinä aikoina, kun lapset tai ei sopivat työajat (tai ukon harrastus) estää osallistumisen tunneille.

Ishtar..mäkin oon tällänen, joka tykkää itsekseen ihmetellä ja opetella. Ja kun oon niin hidaskin, että ei ihan kerta tai kolmekaan riitä, että tajuan mistä on kyse...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeMa Tammi 12, 2009 10:25 pm

Very Happy . Mullakin tuo intensiivikurssi nyt takana päin ja oli niin hauskaa. Kummallista kyllä,
mitään paikkaa oikeastaan , sormia lukuunottamatta, ei särje. Reisiä hiukan aristaa
istumisen takia, mutta ei muuten mitään. Positiivista! Smile
Ke pitäisi tanko kasata häiden ajaksi nurkkaan, mutta heti maanantaina taas sen pystytän. Ja
sunnuntaina alkaakin jatkokurssi sopivasti.
Välillä kyllä tuntee itsensä niin tumpeloksi, koreografiat ei jää tämän tytön päähän, muutakin
rauhassa opettelemalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
pipsukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 43
Registration date : 12.01.2009

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeMa Tammi 12, 2009 10:55 pm

Ishtar: Mä ite kävin ekana Tek1 ja olin niin piahalla, että peruin sen tiiviskurssin, jonka olin varannut, koska mä oisin käynyt siellä sitä ekaa pyörähdystä läpi ja istumista sekä kiipeämistä koko kolmituntisen Wink , joten ajattelin, että vapautan paikkani ja käyn tota Tek1 ja sitten Tiiviskurssia sekä Tek2:sta kehiin. Hartaana toiveena on, että pääsisin harjoittelemaan ainakin 2krt viikko ja että saisin sen oman tangon, joista ainakin toi 2krt viikko tällähetkellä on pelkkä villiunelma (ellen sitten käy sunnuntaisin niillä tiiviskursseilla..tulee vaan aika kalliiksi..)

Ite olin ekan tunnin jälkeen tosi rikki. Kädet oli (olin Ti ekaa kertaa) vielä viikonloppunakin hellinä ja hartiat oli kanssa hellät kolmisen päivää, reidet arat jne. Mutta mä en olekkaan mitään liikuntaa oikeastaan harrastanut, kuin joskus 3-vuotta sitten (oaitsi kotona aloitin joulunjälkeen treenauksen, ko ukko anto lahjaksi DVD:n sekä kirjan), joten oli ihan odotettavaa, että tulen romuna kotiin Smile

Nyt on kaksi tuntia varattuna, enkä milläään jaksa odottaa, että pääsen niille. Ja loppuviikosta pitäisi saada (jos vaan tässä kuormassa tulee) tankokin testiin. Siinähän on sitten meidän ipanoilla ihmettelemistä Razz affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 11:47 am

Juu, enkä mäkään uskaltaisi jatkokurssille vielä mennä mutta mulla tosiaan
tuo tanko olkkarissa jossa voin treenailla opittuja asioita. Muuten olisin siellä sormi suussa koko ajan.
Varmaan selittää senkin miksi ei paikat aristanu niin kovaa. Kyllä joulukuisen pikkujoulutunnin jälkeen olin arkana. Ei pahemmin tämä pikku postikortinlajittelija nostellut käsiään Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 1:24 pm

ÄLÄ osta satasen tankoa! Ite en oo ainakaan tuohon hintaan nähnyt myynnissä mitään muita kuin Peekaboo Pole Dancing Kitin, joka on pahamaineisen kuuluisa tankotanssipiireissä. Shocked Enkä tarkoita asiaa hyvällä, vaan kyseessä on ihan leikkitanko, joka romahtaa ekan tilaisuuden tullen. Ellei sitten itse virittele jotain pulttaussysteemiä kattoon.

Satavarmaksi en osaa sanoa kun et merkkiä maininnut, mutta jos mukana tulee leikkirahaa ja sukkanauha, niin se jo kertonee jotain tangon käyttötarkoituksesta. Itse tangon käyttöohjeissakin lukee, että se soveltuu vain sen mukana tulleissa ohjeissa kuvattujen liikkeiden suorittamiseen tangon YMPÄRILLÄ, ei mihinkään muuhun. Jos siis on peekaboo kyseessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
ei kirja
Vierailija




Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 2:09 pm

Kyseessä taitaa olla juurikin Peekaboon valmistama tanko, mutta tämän voi (ja suositeltavaa on!) ruuvata kattoon kiinni. Eli tangossa voi ja saa roikkua. Ainoa huonopuoli on tangon kiristys, joka on alhaalla, eli saattaa aueta, kun tekee kirstystä vastaan pyörähdyksiä.

Olens iitä onnellisessa asemassa, ettei tarvitse ostaa sitä kokeilematta ensin. Koska itselleni se on iso miinus, jos ei voi pyörähdellä toiseen suuntaan.

Mukaan tulee DVD sekä opaskirjanen (molemmat tosin enkuksi). Jos tanko vaikuttaa yhtään siltä, että siinä voi tehdä temppuja toiseen suuntaan ja on tukevan oloinen, niin olen valmis antamaan anteeksi sen, että on vain toispuoleinen, sillä X-polea en meille saa, ennenkuin olen saanut tuon miehen vakuuttuneeksi, että rahat eivät mene hukkaan.

Tuon voin sitte vaikka kiikuttaa meidän kesämökille, kun ja jos sen ihan kunnon tangon saan Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kuinka kauan tankotanssia? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia?   Kuinka kauan tankotanssia? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuinka kauan tankotanssia?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» kuinka korkealle?
» Kuinka usein venyttelet?
» Kuinka pian saitte onnistumaan?
» kuinka monta tek1 tuntia..

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: