| Kuinka kauan tankotanssia? | |
|
+22npeltoni papaija eledra pipsukka Ish Henna.C luuti Nina Ninni -Hanna- Iina tasuni Adelle Miia oina Nins JonnaK AdminSusie Kirsi Nanna H. Kat Da Ramona 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
eledra intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 95 Ikä : 36 Registration date : 04.10.2008
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 2:28 pm | |
| Miksi et saman tien laittaisi sitä viittäkymmentä euroa lisää ja ostaisi tankoa, joka ihan varmasti kestää? Vaikka toi sun mainitsema tanko kestäisikin joitain spinnejä, niin mua itseäni ainakin alkais nopeesti harmittaan että en saman tien ostanut parempaa tankoa, jolla voi tehdä useampia asioita. Sitten taas täytyis hommata uusi ja toimivampi, siinä sit olisinkin itkemässä et miks maksan tuplasti.
Mun mielestäni tässä tapauksessa sadan ja sadan viidenkymmenen euron välillä ei kuitenkaan ole niin kauheaa eroa. Omasta turvallisuudesta tossa on kuitenkin kyse. | |
|
| |
pipsukka basic spinner
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 44 Registration date : 12.01.2009
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 2:51 pm | |
| eledra: kun on pidettävä tota perherauhaa yllä ja haluan sen X-polen | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 3:03 pm | |
| Ei varmaan kannata leikkitankoa ottaa vain testiin saatika sitten ostaa, jos olet jo kokeillut tankotanssia kunnon tangolla. Tosiaan se antishopin punainen tanko on kestävä, ja vain 50 e kalliimpi, ja sillä pääsee jo pitkälle. Vaikka tuo tanko jotain kestäiskin, et pystyisi kehittymään sillä jos pystyt tekemään vain perusspinnejä vain toiselle puolelle, mikä ei varmaankaan ollut tankotanssi-innostuksen lähde Niin tosiaan toi 50 e on tanssitunneissa mitattuna vain neljä kappaletta, jos vertaa vuosia toimivaan välineeseen.. En sitä sano, etteikö tunneilla kannata käydä, päinvastoin, mutta turhempaankin sitä rahaa menee kuin tanssitankoon | |
|
| |
pipsukka basic spinner
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 4:29 pm | |
| papaija: Tanko ei ihan satasta itselleni maksa, kun saan sen alennuksella. Ja toki sen testaan, kun siihen kerta mahdollisuus on. Ja kun nyt on tasan kaksi vaihtoehtoa...kokonaan tangotta tai ehkä jonkinlaisella tangolla, jolloin Maaliskuussa luultavasti vihdoinkin saan hankkia sen X-polen. Ja antishopin tankoa en halua. Ja jos sen ostaisin niin saisin heittää heiheit tuolle X-polelle, sen verran itsepäinen ukko tässä taloudessa kuitenkin asustaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 5:16 pm | |
| pipsukka: No, toivottavasti et telo itseäsi sen kanssa sitten. Maaliskuukin on täällä ennen kuin huomaatkaan.. | |
|
| |
pipsukka basic spinner
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 6:17 pm | |
| Tuskins illä itseäni onnistun telomaan, mä olen sellainen arkajalka ja ihan ylivarovainen, että siitä ei pitäisi olla huolta. Kyseessä on muuten identtinen tanko ton Carmen electra tangon kanssa. Meillä kun mies ei suostu hankkimaan yli 100€ tankoa, ennenkuin tämä nainen on harrastanut tankotanssia vuoden. Joten tällä halppis tangolal pitäis saada ukko uskomaan, että olen tosissani ja tuota...pitää huolen, että saan sen tangon ennen kesää, enkä vasta 2010 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 7:04 pm | |
| Nythän olis tosiaan hyvä aika tilata se X-pole, kun punnan kurssi on mitä on Ja ketjun aiheeseen: olen harrastanut tankoilua viime syksystä, melko epäsäännöllisesti tosin. Syyskuussa kävin tiiviskurssin, lokakuussa hankin tangon ja nyt marras-joulukuusta lähtien treenaus on säännöllistynyt, ehkäpä myös joululoman ansiosta | |
|
| |
pipsukka basic spinner
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 10:57 pm | |
| Te, jotka olette tätä nyt pidempään harrastaneet, niin miten pitkään meni, että tangon kanssa tuli "sinuiksi" ? Itse olen vähän aranpuoleinen kaikkea kohtaan missä voi sattua (hassua, että olen silti saanut harrastettua seksiä niin paljon, jotta kolme muksua on tullut maailmaan ) ja mietin, että meneeköhän pitkäänkin, jotta onnistuu muutkin, kuin tangolla istuminen.. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ti Tammi 13, 2009 11:08 pm | |
| hauska. Itse olisin kiinnostunut kuulemaan kans, myöskin jokseenkin pelkään kipua, mutta eipä tuo estä mitään. Kerran (tai monta kertaa) se vaan sattuu | |
|
| |
npeltoni intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 25.04.2009
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? To Toukokuu 14, 2009 5:22 pm | |
| Mä alotin harrastamisen rtp:ssä viime marraskuussa 2008. Innostuin lajista todella ja treenaan monta kertaa viikossa. Omaa tankoa mulla ei vielä ole. Välillä olisi kiva päästä jossain harjoittelemaan tunneilla opittuja temppuja, jotta ne muistais jatkossakin. Kirjaan tosin aina tunnin jälkeen ylös kaikki uudet onnistuneet liikkeet ja kombot, josta sitten näen, mitä kaikkea osaan. Lista on jo pitkä :DD Suosittelen lämpimästi muillekin!! Parin tunnin peruuntumisen takia oon saanu treenata yksikseni ja se on ollut hyödyllistä aivojumppaa. Nyt mulla tulee ens viikon jälkeen 4 kk:n tauko tankoiluun, ku lähen ulkomaille Tosi harmi, ku menee tankoilu nyt niin hyvin ja tykkään siitä niin kovasti. Ehkä en muistakaan syksyllä enää mitään, mitä nyt osaan. Ja tosta tangon kanssa "sinuiksi" tulemisesta. Kyllä siinä mulla pari kuukautta meni ennen kuin tippumispelko helpotti. Tek1:llä invertoiminen ja takanoja tuntui elämää vaikeammilta, mutta nyt uskaltaa roikkua ja kieppua miten päin tahansa eikä putoaminen pelota enää. Kun tuo pelko häipyy niin kaikki liikkeet tuntuu huomattavasti helpommilta. Pitää miettiä enää vain oikeaa tekniikkaa eikä sitä, milloin mätkähtää lattialle. Ens viikolla tek4:lle ekaa kertaa, jee!! Se jääkin sitten ensimmäiseksi ja viimeiseksi 4-tunniksi ennen kesätaukoa. | |
|
| |
pujaka_ intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 66 Ikä : 37 Location : Ähtäri Registration date : 27.01.2009
| Aihe: hejdå! To Toukokuu 14, 2009 9:22 pm | |
| minä taas oon liiankin utelias kaikesta ja tulee typeryyttään kokeiltua liikkeitä joihi ei todellakaan oo vielä voimia /oikeaa tekniikkaa. Mä oon untaki nähny että selkä menee tms. Harrastukseni on alkanut tammikuussa 2009. Ja kursseja olen käynyt vain alkeet 1 ja 2 tiiviskurssina. Nyt olen mukana show-ryhmässä joka harjoittelee 2 kertaa viikossa. Ostin tangon ittelle heti ja sillä treenaan kaks kertaa viikossa.. Kova haluu päästä kovempien mimmien tasolle *huoh* Siksi varmaan oonki niin runnotun näköne.Ainaki mies kehuu et ONPA kauniit sääret(täynnä mustelmia) Tsemppiä ja kovaa intoa kaikille harrastajille! | |
|
| |
Manares intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 74 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 28.10.2011
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ke Marras 23, 2011 6:36 pm | |
| Aloitin tankoilun huhtikuun loppupuolella 2011. Nelisen kertaa kävin testaan kaverin luona heinäkuuhun mennessä. Sitten lokakuussa kävin kolme kertaa Davidillä, Torniossa ja tänään sain oman tangon, eli tämä harjoittelu tahti lisääntyy nykyisestä.. | |
|
| |
Nexu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 238 Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Ke Marras 23, 2011 7:36 pm | |
| Itse alotin ehkä joskus maalis-huhtikuun paikkeilla 2011 Jessus, oon harrastanut jo aikas kauan! 7-8kk ! | |
|
| |
helmilinnea basic inverter
Viestien lukumäärä : 32 Ikä : 25 Location : Turku Registration date : 02.11.2013
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? Su Syys 07, 2014 11:29 am | |
| Kuukauden päästä tulee vuosi. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuinka kauan tankotanssia? | |
| |
|
| |
| Kuinka kauan tankotanssia? | |
|