| X-pole | |
|
+111hena Nuudelikissa hpl Pandakarhu Unya BLAAAAACK Eowyn_ Marie Mertsi katwalk Pantsuman Tiu SaMaJA erika hemuliini kivaa Em Kay maunis03 Nahkis mokonen nephiie kermaa Elegia chipin nasu Ivanka hansi Saila Hiirenvirna aiccu meyja- Ewy saija vive1 Polecat Miracle Nounours Janey May maimiau Hennu/Henriikka ranna Jenni Mortianna Dahlia D. -Hanna- Tea Tulilintu Rosal Apila LaraK ehkk vesi jossukka Snugetti Esteria Carita Zanca vilionkka Miki Nutu ladyluck Odet FemmeFatale Foxmagon bettie Ish leben Henna.C Shaunette eledra jemsku papaija Karvinen Jassi Nenna Anu Gerippe kajakki Quu V celya merqus Sanni sphinks Ashta jiji FaeryMe Cherrie sakunen kristalli Nins annukka Carnivora Ninni Mari ilde Nina Joanna Kirsi Elli miukattus Lilya tinga1911 Miia Nanna H. nekuliini Kat Da tasuni Adelle Iina AdminSusie 115 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: X-pole Pe Tammi 23, 2009 12:35 pm | |
| No, eipä voi sanoa että mikään ihme jos tanko vähän pyörii kun ruuvi löysällä. KIRJAIMELLISESTI! Kyllä voikin ihminen olla tyhmä. Piristi aamua kuitenkin kummasti , tietää että illalla saa kunnolla taas huidella menemään. . Ja mä jo mietin että mikä helkkarin kolina, kun ei se kolise | |
|
| |
bettie basic spinner
Viestien lukumäärä : 25 Registration date : 08.12.2008
| Aihe: Vs: X-pole La Tammi 24, 2009 11:03 pm | |
| | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: X-pole Su Tammi 25, 2009 12:30 am | |
| Mää oon vähän vihjaillu kotosalla että kun on synttärit enskuussa niin titaaninen 45mm tanko olis mukava lahja. Saas nähdä. Jään toiveikkaana odottelemaan. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: X-pole Su Tammi 25, 2009 1:48 pm | |
| Tuumailin kans, että joskus hamassa tulevaisuudessa hankin kromisenkin tangon, kun nyt on tuo titaaninen. En tiedä mikä siinä on mutta kromisella pystyn istumaan paremmin. Noh, tänään saa taas tunnilla testailla. | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: X-pole Su Tammi 25, 2009 7:57 pm | |
| Mä taas oon miettinyt tuota tangon paksuutta istumisen yms. kannalta, oletteko huomannut että paksummalla tangolla olisi helpompi istua? Jotenkin mun ajatuskulku menis niin, että jaloilla ei tarvitsisi puristaa paksummalla yhtä paljon kuin ohuemmalla tangolla, tai sinänsä lihasten kannalta ns. pidemmälle. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Su Tammi 25, 2009 9:57 pm | |
| Yleensä paksummalla pysyy paremmin jalkojen varassa, kapeammalla käsien varassa. Toki ihmisestä riippuen, kaikilla tangon paksuudella ei ole väliä. | |
|
| |
ilde basic spinner
Viestien lukumäärä : 11 Ikä : 37 Location : Hamina Registration date : 13.03.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Tammi 26, 2009 5:42 pm | |
| Mulla on ainakin istumiset ja muut jalkatemput ihan hukassa, kun oon puol vuotta tehny 45 mm (titaanisella) tangolla, seistessäkin pitää puristaa ihan älyttömästi ja istumisesta tulee tosiaan haava aina samaan kohtaan, vasemman kankun alle... Temput joihin tarvii käsiä on taas paremmassa kunnossa kuin koskaan. Olis siis jo aika mennä jälleen tunneille, ettei kaikki ihan unohdu... | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ti Tammi 27, 2009 3:45 pm | |
| Voi vittu. Tilasin viimeviikolla torstaina sen Titaanisen X-polen.. ja minä idiootti kuvittelin että se on 45mm:nen.. ja PASKAT.. se oliki 50mm:nen.. ja oon koittanu ottaa Verticaliin yhteyttä sähköpostitse että voiko tuotteen vielä vaihtaa vai joko se on matkalla. Ei vastausta. So nice! Tietääkö kukaan, suostuvatkohan he vaihtaan maksutta tangon? En tiiä.. mua hitottaa nyt niin sairaasti että taijanpa sulkea koko koneen ettei se lennä ikkunasta pihalle! | |
|
| |
FemmeFatale intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 166 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 25.09.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Tammi 27, 2009 4:22 pm | |
| no mutta eikös ole hyvä juttu jos kerta seisomiset yms. on helpompia paksummalla tangolla?? ja tanssikouluissakin on yleensä 50mm paksuset tangot... eikä se 5mm ero ole kauhean suuri, ainakaan omasta mielestäni, olen huomannut että 50mm saattaa olla jopa parempi... | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Tammi 27, 2009 4:25 pm | |
| Osalle se on iso ero, ja mulla ainakin on 45mm tangot koululla... Ei ne kyllä sitä enää vaihda, jos ovat lähettäneet, kun on omasta tilausvirheestä kyse. Paras tapa vaihtaa on etsiä Suomesta joku toinen joka kaipais sitä paksumpaa tankoa ja vaihtaa päikseen. Tai myydä paksumpi ja tilata sitten ohuempi. Mutta tää on makuasia, mitä ite oon 50mm titaanilla ollut se tuntui oikein hyvältä käteen. | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ti Tammi 27, 2009 5:16 pm | |
| Niin tai sit odottelet sen saapuvaksi ja kysyt poleaholicilta josko ne vaihtais sun kanssa avaamattoman pakkauksen ohuempaan! | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Tammi 28, 2009 10:40 am | |
| Nii-in.. pitää varmaan odottaa se saapuvaksi ja kokeilla. Hei, kertokaas onko Rock the Polen tangot 50mm:siä? | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ke Tammi 28, 2009 10:48 am | |
| | |
|
| |
celya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 202 Ikä : 42 Registration date : 16.06.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Tammi 28, 2009 10:59 am | |
| | |
|
| |
bettie basic spinner
| Aihe: Vs: X-pole To Tammi 29, 2009 1:21 pm | |
| Tänään tuli ilmoitus, että 7-10 arkipäivää pitäisi maltaa odottaa X-polea. En malta. Huippua päästä treenaamaan omalla tangolla!! | |
|
| |
Henna.C Superman
| |
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Helmi 04, 2009 1:23 pm | |
| No niin, ne on kyllä tosiaan petrannu sit siinä hommassa. Muistan kun kesällä tyypit kirjoitteli kolmen kuukauden jälkeen kun ei tankoa kuulu. | |
|
| |
Henna.C Superman
| |
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ke Helmi 04, 2009 4:30 pm | |
| Nykyään tankoja tilataan varastoon, aiemmin tosiaan niitä ei edes varastoon pystynyt tilaamaan, kun ne oli aina loppu. Tilaukset meni järjestään ennakkotilauksina, ja se tanko tuli sit kun tuli. Nykyään tuo viikko pitää aika hyvin kutinsa. | |
|
| |
bettie basic spinner
| Aihe: Vs: X-pole Ma Helmi 09, 2009 4:34 pm | |
| mullakin kesti vähän päälle viikon. nyt se seisoo kultaisena keskellä yksiöni lattiaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Pe Helmi 13, 2009 11:12 pm | |
| Jahas, meikäläisen tanssikaverista on jossain vaiheessa pullahtanut jonkinlainen paperin pala ulos yläkupolin kierteiden välistä. Huomasin, kun vaihdoin spinnylle ja kuului rahinaa kun se osui siihen ylärenkaaseen. Tuolla kierteiden välissä oli näkyvissä myös sellainen paksun paperin näköinen, rösöreunainen palanen, joka ei kuulemma haitannut tangon toimintaa x-polen mukaan, mutta tää on sellainen ohuempi, ehkä jotain muovia.. Mitähän tästä pitäisi ajatella.. hassun näköinen ja tuntuinen se on ollakseen mikään tiiviste tai muu, mutta mistä sitä ikinä tietää. Argh. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole La Helmi 14, 2009 8:59 am | |
| Jos sä oot jotenki onnistunu saamaan sen tangon rekisteröintinumerotarran tonne kupolin väliin? Saapuessaanhan se on kupolin "pohjassa" kattoa vasten, mutta irtoaa helpohkosti... | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole La Helmi 14, 2009 12:16 pm | |
| Se tarralappu numerosarjoineen on kyllä vielä tiukasti kiinni tuolla. Tässä nyt selvyyden vuoksi myös kuvaa ihmeteltäväksi. Tuossa etualalla näkyy tuo paksumpi palanen:
**
Kummallista tosiaan. Tosta näkee miten toi kupoli on painunut, mutta silloin painumisen jälkeen se oli kyllä tasaisesti painunut mitä nyt vatupassilla tarkistin, jos nyt vois kuvitella että toi on jotenkin vääntynyt vinoon ja paperi tipahtanut välistä.
Viimeinen muokkaaja, papaija pvm Ti Huhti 07, 2009 9:29 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Odet basic spinner
Viestien lukumäärä : 6 Registration date : 15.02.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ma Helmi 16, 2009 7:51 pm | |
| Jebajee! Meikä ei ruoki lamaa, ja tukee suomalaista.... ja vaikka mitä muuta hyviä perusteluita löytyy ensitankoa tilaavalle sika jees! Tosin kromisia 50mm tankoja tulossa helmi -maaliskuun vaihteessa... Max 14 arkipäivää niin mulla on jykevä kapistus kotona !! jesh! Ei malta odottaa... Onx ihmisillä muuten huoneet muurattu peileillä?!? Toi kuvaaminen mistä ainakin aikaisemmin oli juttua niin kuullosti oikein fiksulta... täytyy varmaan ensin odotella toi tankokin kotiin | |
|
| |
Nins intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 82 Ikä : 43 Location : Joensuu Registration date : 21.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Helmi 16, 2009 8:14 pm | |
| Muutan uuteen isompaan asuntoon kuun lopussa ja aion vuorata tankoilutilan seinät peileillä! Ja heti kun rahatilanne antaa myöten niin tilaan titaanisen 50 mm kaveriksi kromisen 45 mm Lisäksi pistän ensimmäiseksi hankkimani punaisen toplppani johonkin nurkkaan, nyt kun tilaakin löytyy tuplasti enemmän. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: X-pole | |
| |
|
| |
| X-pole | |
|