Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-pole

Siirry alas 
+111
hena
Nuudelikissa
hpl
Pandakarhu
Unya
BLAAAAACK
Eowyn_
Marie
Mertsi
katwalk
Pantsuman
Tiu
SaMaJA
erika
hemuliini
kivaa
Em Kay
maunis03
Nahkis
mokonen
nephiie
kermaa
Elegia
chipin
nasu
Ivanka
hansi
Saila
Hiirenvirna
aiccu
meyja-
Ewy
saija
vive1
Polecat
Miracle
Nounours
Janey May
maimiau
Hennu/Henriikka
ranna
Jenni
Mortianna
Dahlia D.
-Hanna-
Tea
Tulilintu
Rosal
Apila
LaraK
ehkk
vesi
jossukka
Snugetti
Esteria
Carita
Zanca
vilionkka
Miki
Nutu
ladyluck
Odet
FemmeFatale
Foxmagon
bettie
Ish
leben
Henna.C
Shaunette
eledra
jemsku
papaija
Karvinen
Jassi
Nenna
Anu
Gerippe
kajakki
Quu
V
celya
merqus
Sanni
sphinks
Ashta
jiji
FaeryMe
Cherrie
sakunen
kristalli
Nins
annukka
Carnivora
Ninni
Mari
ilde
Nina
Joanna
Kirsi
Elli
miukattus
Lilya
tinga1911
Miia
Nanna H.
nekuliini
Kat Da
tasuni
Adelle
Iina
AdminSusie
115 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeSu Tammi 04, 2009 12:42 am

Kolahtelu taas on merkki siitä, että tanko olis vinossa. Jos on ehtinyt kiristää tankoaan jo yli voi itse tanko olla kiero, joten tuo lenkkaaminen ja kolahtelu ei enää tankoa löysäämällä mene ohi. Siihen ei valitettavasti mikään kirjeenvaihto enää tepsi, tangon vaihto lienee ainoa ratkaisu. X-pole on ammattilaistasoinen tarkkuusinstrumentti ja sellaisena sitä kannattaa kohdella, jos mielii, että se toimii. Vaikka helppohan se on jälkikäteen sanoa pale

Adjusterin mutteri ei ole tangon toiminnan kannalta mitenkään välttämätön, se tuo vain lisätukea sille itse adjuster screwille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeSu Tammi 04, 2009 11:49 am

Jooh, niinhän siihen olen asennoitunut alusta lähtien ja noudattanut kaikkia ohjeita mitä nyt vaan oon löytänyt. Turhauttavaa vaan, kun tiedän kuitenkin olevani tarkka ja huolellinen tällaisissa jutuissa No

Sinänsä käsittämätöntä on, ettei tangon mukana tulevissa ohjeissa mainita mitään huollosta tai mahdollisista vääntymisistä yms, varsinkin kun se on herkkä niille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shaunette
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 34
Location : Nummela
Registration date : 18.11.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeKe Tammi 07, 2009 6:13 pm

Tänään saapui minunkin ihana x-pole Smile pyöritty on ja mieskin siinä ehtinyt leijumaan Smile aivan loistava!
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 11:17 am

Mä olen hankkimassa tankoa. Tuolla Anti-Shopin sivuilla löytyy kyllä erilaisia vaihtoehtoja. Nyt kysyisinkin onko kokemuksia ja mitä suosittelette??
Tanssitanko / Carmen Electra OR779814 169.00
Tanssitanko / Pole Dance, musta 169,00
X-Pole tanssitanko 255,00

Olisko noista mihinkään? Tiedän, X-Pole on hyvä.. mutta onko kellään esim. Electrasta kokemuksia? Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 04.10.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 11:53 am

Mää käsitin et toi Carmen Electra on enemmän sellainen keimailutanko, jolla oikea harrastaja ei tee yhtään mitään. Tää tekstikin Anti-shopin nettisivuilla antais ymmärtää, että sitä ei ole oikeaan tanssiin tarkoitettu: "Tanko ei ole yhtä tukeva, kuin kokopitkät mallimme". Voithan myös soittaa liikkeeseen ja kysyä. Kun kävin oman tankoni sieltä ostamassa, myyjät vaikuttivat ihan asiantuntevilta ja tiesivät mitä ei-keimailija tangolta vaatii.

Mulla itelläni on toi punainen tanko ja koska se on kapeampi se oli mulle sopivampi. Ja noi mustat on samoja, mitä RTP:llä on ainakin ollut jos siellä olet käynyt.

En muuten ees tienny et tuoltakin saa nykyään x-poleja. Hurjaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 12:57 pm

Rtp:n mustat eivät itseasiassa ole samoja kuin antishopissa. Kaikki tangot on teetetty täällä helsingissä eivätkä tule ruuvi kiinnityksellä kiinni kattoon kuten antishopin tangot. Niissä on myös ihan erilainen pitokin.
Mun mielestä toi antin punainen tanko on hyvä, ensimmäinen oma tankoni oli sellainen ja pidän siitä huomattavasti enemmän kuin antin mustasta, niissäkin on mun mielestä pito eroa, punainen on pitävämpi ja tietty tanko on ohuempi eli on siinäkin mielessä pitävämpi ja parempi ainakin mun pienille käsille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 1:01 pm

Aaa.. onko sitä punaista tankoa helppo liikutella? Paljonko painaa koko paketti?
Tarkotuksena olis nyt hankkia sellainen tanko, joka kulkee kätevästi mukana. Ja oliko ton punasen tangon materiaali mikä? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 04.10.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 1:49 pm

Ai, mää olen kuullut, että RTP:n tangot oli samoja kuin Anti-shopissa, olen siis luullut/kuullut väärin. Smile

Se punainen tanko painaa noin kymmenisen kiloa ja tulee kolmemetrisenä pakettina. Se on tietysti vaikeampi kuljettaa kuin kasattava x-pole, mutta ainakin asunnon sisällä sitä on kohtuullisen helppo siirrellä.
Enkä nyt tiedä tarkoitatko kätevästi mukana kulkemisella sitä, että voit usein siirtää sitä paikasta toiseen vai sitä, että jos esim. muutat niin tahdot siirtää tangon tietenkin uuteen paikkaan. Ensimmäiseen se ei missään nimessä ole kätevin vaihtoehto. Materiaalista en tiedä sen enempää kuin että se on jauhemaalattua metallia. Razz Ehkä joku muu osaa sanoa tarkemmin jos sillä on oikeasti merkitystä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 2:00 pm

eledra kirjoitti:
Enkä nyt tiedä tarkoitatko kätevästi mukana kulkemisella sitä, että voit usein siirtää sitä paikasta toiseen vai sitä, että jos esim. muutat niin tahdot siirtää tangon tietenkin uuteen paikkaan. Ensimmäiseen se ei missään nimessä ole kätevin vaihtoehto.

Tarkoitin, että jos jossakin on tankotanssi esityksiä, niin tangon voi kuljettaa näppärästi esiintymispaikalle Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 2:14 pm

Ei valitettavasti voi, tuolle antin tangolle tarvitsee kattoon reiän ja ruuvin mihin se sitten kiinnitetään aina. ja kun leikataan siihen tiettyyn huonekorkeuteenkin niin harvoin esiintymis paikan kattokorkeus on kuitenkaan sama.
Ainut mitä saat mukana raahttua ja jatkopaloilla pituuden kanssa leikkiö on x-pole Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 09, 2009 3:39 pm

Ok.. kiitti anyway Miia Smile Pitää varmaan sitten hankkia toi X-pole. Ihmekkös se onkin niin hemmetin kallis. Olikohan se antin x-pole krominen? Sithän se on liukas Mad aargh.. pitäis etsiä kätösiin titaaninen x-pole cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 11:36 am

eledra kirjoitti:
Mää käsitin et toi Carmen Electra on enemmän sellainen keimailutanko, jolla oikea harrastaja ei tee yhtään mitään. Tää tekstikin Anti-shopin nettisivuilla antais ymmärtää, että sitä ei ole oikeaan tanssiin tarkoitettu: "Tanko ei ole yhtä tukeva, kuin kokopitkät mallimme". Voithan myös soittaa liikkeeseen ja kysyä. Kun kävin oman tankoni sieltä ostamassa, myyjät vaikuttivat ihan asiantuntevilta ja tiesivät mitä ei-keimailija tangolta vaatii.

Mulla itelläni on toi punainen tanko ja koska se on kapeampi se oli mulle sopivampi. Ja noi mustat on samoja, mitä RTP:llä on ainakin ollut jos siellä olet käynyt.

En muuten ees tienny et tuoltakin saa nykyään x-poleja. Hurjaa.

Otin yhteyttä Anti-Shoppiin, ja sanoivat että Electra olisi kuulemma ihan hyvä (ei tosin niin tukeva). Enpä taida kuitenkaan ottaa riskiä, vaan hankin sen X:n.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 6:00 pm

Sitähän sanotaan että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, pitänee paikkansa tässäkin asiassa. Ennemmin kannattaa satsata kunnon välineeseen, niin ei tarvitse heti ostaa uutta.
Takaisin alkuun Siirry alas
leben
basic spinner
basic spinner
leben


Viestien lukumäärä : 14
Location : somewhere
Registration date : 14.01.2009

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeSu Tammi 18, 2009 4:30 pm

CherrieA.Dorable kirjoitti:
Sitähän sanotaan että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, pitänee paikkansa tässäkin asiassa. Ennemmin kannattaa satsata kunnon välineeseen, niin ei tarvitse heti ostaa uutta.

Juuri näin minäkin asian ajattelin ja säästin rahat X-poleen, vaikka tanko teki mieli tilata heti, eli olisin tyytynyt halvempaankin sillä hetkellä... pig
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 1:31 pm

Nonii, pakkokait se on täälläkin kuuluttaa, mutta nyt on titaaninen X-pole tulossa Vertical Dancelta Smile! Mahtavaa! Ei kai sitä jaksa edes odottaa ku on niin täpinöissään Smile!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 4:54 pm

Kerrohan sit kauanko meni toimituksessa, kun Iinakos se taisi sanoa että toimitusaikojen pitäis lyhentyä huomattavasti. Seinäjoeltakin oisit voinut tilata http://www.poleaholic.com/tangot.html Muistakaa kannattaa näin lama-aikaan Suomalaista! Very Happy Vaikka samasta paikasta ne tangot alun alkujaan kuitenkin taitaa tulla..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 5:24 pm

Mun tanko tekee sellaista ...että se kääntyy molempiin suuntiin jonku pari senttiä. Ärsyttävää, varsinkin
kun yrittää istua niin saattaa heilahtaa sen pari senttiä toiselle puolelle
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 6:10 pm

Kannattaa lukea tätä keskustelua vähän tarkemmin, tuota ongelmaa on ollut muillakin aiemmin. Jos tanko on oikein kasassa se ei myötää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 6:29 pm

Lukenu kaksi kertaa läpi Very Happy. Jäinkin miettimään onko sama mitä muut tarkoittaa kolinalla?
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 7:16 pm

Ei, mitä todennäköisemmin tarkoitat sitä, että tangon pyörivä toiminto löystyy, eli ne ruuvit, jotka pitävät x-polen staattisena löystyvät spinnejä tehdessä, jolloin tanko pääsee liikkumaan hieman laakereillaan. Kannattaa selata muutama sivu taaksepäin, ainakin mun viesteissä puhutaan siitä. Toi kolina on sit toinen juttu, mulla se on yksittäinen kolahdus, kun nykäisen tankoa voimakkaasti. Ja olen ylikiristänyt tangon ensimmäisellä käyttökerralla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 7:22 pm

Niin siis mulla liikahtelee silloin kun tanko on asennettu ei-pyöriväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 7:34 pm

Joo, siitä on puhuttu tässä viimeiset kaksi sivua...

Otin sitten asiakseni kääntää Vertical Dancen aiheeseen liittyvän postauksen blogiini, jonka lukemista suosittelen lämpimästi kaikille!

http://tankotanssi.blogspot.com/2009/01/x-polesta-lis-trke-luettavaa.html
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 7:55 pm

Hei mahtavaa Smile Edelleenkin ihmettelen, miksei noita asioita eritellä hieman tarkemmin x-polen ohjevihossa.. Mutta tosiaan, maalaisjärkeä kannattaa käyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 9:17 pm

*raapii päätä* tunnenpas itselleni aasiksi. confused
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitimePe Tammi 23, 2009 11:55 am

CherrieA.Dorable kirjoitti:
Kerrohan sit kauanko meni toimituksessa, kun Iinakos se taisi sanoa että toimitusaikojen pitäis lyhentyä huomattavasti. Seinäjoeltakin oisit voinut tilata http://www.poleaholic.com/tangot.html Muistakaa kannattaa näin lama-aikaan Suomalaista! Very Happy Vaikka samasta paikasta ne tangot alun alkujaan kuitenkin taitaa tulla..


Jep, ja varmasti rääkäsen heti kun tanko saapuu! Smile
Minä aloin nuukailemaan, ja ostin sitten sieltä ulkomailta.. eipä siinä nyt niin paljon säästänyt mutta muutaman kympperöisen kuitenni. Vaan kauan minä sitä pohdinkin, että ostanko ulkomailta vai Suomesta. Ja nyt kävi näin.. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Sponsored content





X-pole - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 13 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-pole
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Seuraava
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole Dancing Syllabus /Pole Dancing Advancement and Accredit
» The Art of Pole- DVD:t
» R pole
» I <3 Pole - shortseja?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: