| X-pole | |
|
+111hena Nuudelikissa hpl Pandakarhu Unya BLAAAAACK Eowyn_ Marie Mertsi katwalk Pantsuman Tiu SaMaJA erika hemuliini kivaa Em Kay maunis03 Nahkis mokonen nephiie kermaa Elegia chipin nasu Ivanka hansi Saila Hiirenvirna aiccu meyja- Ewy saija vive1 Polecat Miracle Nounours Janey May maimiau Hennu/Henriikka ranna Jenni Mortianna Dahlia D. -Hanna- Tea Tulilintu Rosal Apila LaraK ehkk vesi jossukka Snugetti Esteria Carita Zanca vilionkka Miki Nutu ladyluck Odet FemmeFatale Foxmagon bettie Ish leben Henna.C Shaunette eledra jemsku papaija Karvinen Jassi Nenna Anu Gerippe kajakki Quu V celya merqus Sanni sphinks Ashta jiji FaeryMe Cherrie sakunen kristalli Nins annukka Carnivora Ninni Mari ilde Nina Joanna Kirsi Elli miukattus Lilya tinga1911 Miia Nanna H. nekuliini Kat Da tasuni Adelle Iina AdminSusie 115 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ke Huhti 15, 2009 3:25 pm | |
| Meillä on ainakin postimies sitten jättänyt lapun, jolla sen tangon voi joko noutaa postista, tai soittaa ja sopia kuljetuksen. | |
|
| |
Esteria basic inverter
Viestien lukumäärä : 41 Registration date : 18.02.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Huhti 15, 2009 3:38 pm | |
| Ai Posti kuitenkin hoitaa kuljetuksen? Sillonhan se setä varmaan pääsee alaovesta sisäänkin. Aattelin että jos joku kuriirifirma sen tuo niin se jää kyllä ulkopuolelle. | |
|
| |
Nutu basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Registration date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ke Huhti 15, 2009 8:52 pm | |
| mä vaan edelleen odottelen tankoani... | |
|
| |
Snugetti pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 02.04.2009
| Aihe: Vs: X-pole La Huhti 18, 2009 11:10 am | |
| Whii, tänne saapui krominen 45mm tanko eilen viinaksilla on saatu sitä putsailtua.. ja eilisilta meni siinä heiluessa! sillä seurauksella että nyt on olkapäät ja kädet ja kyljet niin kipeät ettei pysty enää mitään tekemään, hemmetti. vähän se "lonksuu" kun ottaa tangosta kiinni ja pyörittää, en tiedä sitten onko se ongelma... käytössä ei haitannut. (vähän otti päähän kun avokki osasi samantien kaikki temput vähintään yhtä hyvin kuin minä ) | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole La Huhti 18, 2009 11:55 am | |
| Ei pitäisi lonksua yhtään. Joko on tolppa vinossa tai alaosan ruuvit löysällä. | |
|
| |
Snugetti pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 02.04.2009
| Aihe: Vs: X-pole La Huhti 18, 2009 8:08 pm | |
| Nonni, kävin ne ruuvit uudestaan läpi ja johan loppui lonksuminen. tänks | |
|
| |
Carita basic inverter
Viestien lukumäärä : 49 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 19.02.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ti Huhti 21, 2009 12:27 pm | |
| Mullakin lähti viimein tanko tilaukseen Nyt vaan odotellaan malttamattomana että pääsee pyörimään ihan omalla tangolla ja sitten mäkin voin ruveta lisäilemään kuvia ja videoita tänne... En oo viittiny liikennetolpissa ruveta temppuilemaan | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ti Huhti 21, 2009 12:59 pm | |
| Tui tui, mäkin odottelen täällä omaa tankoa. Parhaimmassa tapauksessa se tulee luokseni jo perjantaihin mennessä En muista koska viimeks olisin ollu näin innoissani jostain!! Laitan kyllä sen heti kasaan... | |
|
| |
Esteria basic inverter
| Aihe: Vs: X-pole Ti Huhti 21, 2009 11:15 pm | |
| Voisko joku laittaa vaikka kuvia miltä näyttää auttamattomasti pilalle banaaniksi mennyt tanko?
Mä pelkään hulluna pilaavani tangon. Kokeilimme ekaa kertaa pystyttää sen miehen kanssa, mies sanoi ettei kiristänyt sitä kovin tiukalle, mutta ainakin tuossa huomaa spinny-modessa pientä 'vörpätystä', eli ei se kyllä ihan suora ole. Onko vielä pelastettavissa? Meidän katto ja varmaan lattiakaan ei ole viivasuoria kun on vanha kerrostalo, tuon asettelu aiheuttaa kyllä harmaita hiuksia. Neuvoja ja vinkkejä saa antaa. | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ke Huhti 22, 2009 9:57 am | |
| Se lattiapidikehän joustaa vähän, joten jos ei ihan suoria linjoja ole niin kyllä se silti asettuu. Pienen vatupassin hankkimisella säästää iteltänsä melkosesti hermoja.
Ja ei se tanko ihan heti pilalle mene. Jos tuntuu ettei ole suorassa niin suoristaa ja jatkaa käyttöä. Mun tanko oli puoli vuotta vahvassa ylikiristyksessä, ylökupoli on lytyssä ja silti putket on melkein suorat. Eli ei se nyt ihan mitään muovailuvahaa ole. | |
|
| |
Esteria basic inverter
| Aihe: Vs: X-pole Ke Huhti 22, 2009 2:32 pm | |
| Meillä onkin vatupassi mutta mä en vaan kai osaa | |
|
| |
Nutu basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Registration date : 29.01.2009
| Aihe: Vs: X-pole To Huhti 23, 2009 6:47 am | |
| jee mullekin vihdoin eilen sitten saapui tanko | |
|
| |
sakunen basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 42 Location : Turku Registration date : 14.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole To Huhti 23, 2009 11:09 am | |
| - Esteria kirjoitti:
- Meidän katto ja varmaan lattiakaan ei ole viivasuoria kun on vanha kerrostalo, tuon asettelu aiheuttaa kyllä harmaita hiuksia. Neuvoja ja vinkkejä saa antaa.
Minua kanssa vähän pelottaa, et mitenköhän sen tangon, sitten joskus kun sellaisen saan, saa suoraan. Meillä on tosi vino lattia ja katto, ja varmasti eri kulmissa vielä. | |
|
| |
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: X-pole To Huhti 23, 2009 11:44 am | |
| Mulla on kans vaikeuksia saada se tanko suoraan, vaik on kyllä ihan suoran henkinen betonikuutio missä asun. Ekalla kerralla kun pystyttelin sitä yksin (peukalo keskellä kämmentä poikaystävää en ole saanut avustamaan jostain syystä) niin se meni ihan suoraan ja oli tosi hyvä kaks viikkoo kunnes jotain spinnailin, niin se yläkupoli heilahti puol metriä sivuun. Säikähin ihan jumalattomasti Ja nyt se on ensinnäkin millin bansku siitä kohtaa, missä käsi mulla yleensä on pyöriessä. Ja mielestäni sain sen suoraan aiemmin ja nyt se on vinossa taas! Arh! Ja kaiken tän muun lisäks kun ostin sen käytettynä ja siinä ei ollu mukana sitä paperimanuaalia, eikä alalevyssä oo x:iä, niin piru jos se on väärennetty ja siks ei skulaa ihan kunnolla... Ihan tosi kiva juttu. Tai sit en osaa vaan kiristää tarpeeks. Ja silti se on banskuuntunu. Eli myös, neuvoja? Mä yritän vaan verrata joka ikiseen seinään/nurkkaan pystysuoraan asiaan mitä asunnossa on. Vai oliskohan mahdollista, että mun lattia vajuu? | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole To Huhti 23, 2009 2:03 pm | |
| Kyllä sitä pitää aina välillä kiristellä, ainakin meidän lautalattia antaa aika hyvin periks, en kyllä tiedä sitten muista matskuista. Mä en tosin kyllä enää jaksa enää pienestä noiden kanssa säikkyä, tuntuu että, jokainen tanko on vähän erilainen ja jokaisessa jotain jonka kanssa saa säätää. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole To Huhti 23, 2009 2:37 pm | |
| Ei sulla oo jotain töhnää kierteiden välissä / osien väliset kierteet hieman auki? Selittäisi ton "ensin suora sitten banaani käden korkeudelta" ilmiön aika hyvin.
Betoni ei paljonkaan anna periksi, lautarakenteet enemmänkin. Mutta kyllä tankoa silti pitää välillä kiristää käytössä, jos ei muuten, niin tangon osien väliset kiereet usein kiristyy käytössä, jolloin tietenkin yläruuvi tavallaan vuorostaan löystyy. | |
|
| |
Esteria basic inverter
| Aihe: Vs: X-pole To Huhti 23, 2009 5:50 pm | |
| Mies kavereineen tutkii tankoa ja väittää, että sen täytyy olla ollut valmiiksi vino. A ja B putkien liitoskohta on vähän mutkalla. Äijät väittää että liitos olisi jotenkin "huonosti viimeistelty" tai jotain sinne päin, joka aiheuttaisi kierouden. Kierteet on kuitenkin täysin tiiviisti kiinni joka puolelta, eli ei jää rakoa, ja se näyttää ihan hyvältä silmällä, mutta se on hieman banaani silti jos tasaista alustaa vasten pyörittää ja katsoo (samaten pystytettynä spinny-moodissa.
Onko tuo siis vaan ominaisuus? Että jokainen tanko on yksilö ja ne ei ole absoluuttisen täydellisiä? Hyväksynkö vaan että se on vähän kiero, että se ei todnäk oo mun aiheuttamaa, ja käytän sitä menemään vaan? | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: X-pole To Huhti 23, 2009 10:52 pm | |
| Mulla oli kans ongelmia ton titaanisen kanssa, ylikiristin sitä sillon ekalla käyttökerralla, kupoli painu, mutta putket pysy suorana sentään. Nykyään se kolahtelee kun kunnolla nykäsee ja löystyy spinnylle vähän vaihtelevasti. Hajottihan se silloin aluksi, kun olin ollut vielä niin huolellinen kaikissa putsauksissa yms. mutta sitten siihen tottu. Pääasiahan on, että tanko on sopivalla kireydellä, eikä luiskahda irti. Ei se kuitenkaan katkea noin vaan, vaikka ikäviä noi ongelmat onkin mun ratkasu oli tosin toi uus krominen tanko, joka on ihanan virheetön, nätimpi työjälki jopa, eikä polttele samalla tavalla ihoa | |
|
| |
Esteria basic inverter
| Aihe: Vs: X-pole To Huhti 23, 2009 11:05 pm | |
| Kyllä mullakin on putket suorat ja kupoli ok, mutta se keskiliitos on jotenkin kiero. | |
|
| |
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: X-pole La Huhti 25, 2009 6:30 pm | |
| Nonni, kiitosta taas.
Tuossa eilisiltana kun ei ollut parempaakaan tekemistä noin perjantain kunniaksi otin koko tangon alas ja puhdistelin kaikki osat ja kyllä oli möhnää varsinkin siinä niitten isojen kappaleitten välissä, minne kaikki kämmenhiki ja muu mähmä eniten etsiytyy. Tanko ei lattiaa vasten ollut yhtään kiero ja kun sain sen uudestaan pystyyn niin hyvä tuli ja niin innokkaasti pomppasin siihen kiinni, että tuli sääreen taas mojova mustelma. Tyypillistä... | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ma Huhti 27, 2009 10:30 am | |
| Mites muuten kun tanko on spinnaavassa asennossa, niin onko normaalia jos välillä kuuluu vähän kolinaa? Mulla saattaa joissakin kierroksissa kuulua joku kolahdus.. Pitääköhän lie purkaa koko helahoito ja pistää uudestaan kokoon | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ma Huhti 27, 2009 10:55 am | |
| Kolinasta on ollut melko usein puhetta, varmaan löytyy aiemmista teksteistä. Tässä yksi vaihtoehto suoraan Iinan blogista: Tanko kolisee - Pohjan laakerit eivät ole suorassa, siis toisin sanoen tanko itse ei ole suorassa. Tämä ei tarkoita, että tangon pitää olla vatupassilla mitattuna suora, sillä kaikki katot ja lattiat eivät ole suoria. Se tarkoittaa, että tangon tulee olla suorassa lattiaan ja kattoon nähden kyseisessä huoneessa. Pura tanko ja asettele uudelleen kunnes kolina lakkaa. | |
|
| |
Carita basic inverter
Viestien lukumäärä : 49 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 19.02.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ti Huhti 28, 2009 11:07 am | |
| Mäkin sain viimein tankoni kotiin meinasin kyl jo jättää sen tienvarteen kun postilta ei ollutkaan niin lyhyt matka kotiin kuin ajattelin... Eilen sit pystytettiin se ja hyvin toimi, ilman kolinoita tai mitään | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: X-pole Ti Huhti 28, 2009 11:46 am | |
| - CherrieA.Dorable kirjoitti:
- Kolinasta on ollut melko usein puhetta, varmaan löytyy aiemmista teksteistä. Tässä yksi vaihtoehto suoraan Iinan blogista:
Tanko kolisee - Pohjan laakerit eivät ole suorassa, siis toisin sanoen tanko itse ei ole suorassa. Tämä ei tarkoita, että tangon pitää olla vatupassilla mitattuna suora, sillä kaikki katot ja lattiat eivät ole suoria. Se tarkoittaa, että tangon tulee olla suorassa lattiaan ja kattoon nähden kyseisessä huoneessa. Pura tanko ja asettele uudelleen kunnes kolina lakkaa. Juu.. kiitos. Tanko ei vaan alkuun kolissut.. siksi vähän ihmetyttää, että mitä tapahtui kun yhtäkkiä alkoi kolina.. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ti Huhti 28, 2009 12:04 pm | |
| Jos tanko on ollut vähän löysällä / löystynyt käytössä voi se yläkupoli käytön myötä vaeltaa kattoa pitkin, lopulta vääntäen tangon hieman vinoon... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: X-pole | |
| |
|
| |
| X-pole | |
|