Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-pole

Siirry alas 
+111
hena
Nuudelikissa
hpl
Pandakarhu
Unya
BLAAAAACK
Eowyn_
Marie
Mertsi
katwalk
Pantsuman
Tiu
SaMaJA
erika
hemuliini
kivaa
Em Kay
maunis03
Nahkis
mokonen
nephiie
kermaa
Elegia
chipin
nasu
Ivanka
hansi
Saila
Hiirenvirna
aiccu
meyja-
Ewy
saija
vive1
Polecat
Miracle
Nounours
Janey May
maimiau
Hennu/Henriikka
ranna
Jenni
Mortianna
Dahlia D.
-Hanna-
Tea
Tulilintu
Rosal
Apila
LaraK
ehkk
vesi
jossukka
Snugetti
Esteria
Carita
Zanca
vilionkka
Miki
Nutu
ladyluck
Odet
FemmeFatale
Foxmagon
bettie
Ish
leben
Henna.C
Shaunette
eledra
jemsku
papaija
Karvinen
Jassi
Nenna
Anu
Gerippe
kajakki
Quu
V
celya
merqus
Sanni
sphinks
Ashta
jiji
FaeryMe
Cherrie
sakunen
kristalli
Nins
annukka
Carnivora
Ninni
Mari
ilde
Nina
Joanna
Kirsi
Elli
miukattus
Lilya
tinga1911
Miia
Nanna H.
nekuliini
Kat Da
tasuni
Adelle
Iina
AdminSusie
115 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
Mertsi
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 23.11.2011

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 11:14 pm

Neuvoa/Mielipidettä tarvitaan!

Elikkäs, ensimmäisen tangon hankinta olis edessä (kilttinä tyttönä saatan saada joululahjaksi Wink ) ja aikalailla oon päätynyt tohon X-poleen, muttamutta...

Sport vai Xpert?

Staattisesta tangosta on kokemusta nyt kolmen tankoilutunnin verran, pyörivästä kokemusta on 0. Kannattaisiko kuitenki hommata tuo Xpert, ikäänkuin tulevaisuutta ajatellen? Staattisena Sport ja Xpert lienevät kuitenkin lähes yks ja sama tanko?

Kiitoksia jo etukäteen! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 12:34 am

Kyl mä sen pertin ottaisin.. Mulla oli staattinen tanko ja vaikka en pyörivällä oikeen osaakkaan mitään niin kyllä sitä kaipasi että ois voinu kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eowyn_
intermediate inverter
intermediate inverter
Eowyn_


Viestien lukumäärä : 108
Ikä : 38
Location : Hämeenlinna
Registration date : 31.10.2010

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 11:17 am

suosittelen kanssa experttiä.. itellä on ja vaikka se yleensä staattisena onkin niin välillä on hauska tehdä pitoja pyörivällä tangolla. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
BLAAAAACK
intermediate inverter
intermediate inverter
BLAAAAACK


Viestien lukumäärä : 182
Ikä : 32
Location : Tampere
Registration date : 13.12.2011

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Joulu 15, 2011 10:02 am

Vähän jännityksellä nyt odotan tuleeko tanko tänään postissa... Tilan Xpertin, 40 mm kromisen. Itsellä on niin pikkuruiset kädet että tuo superohut tuntui hyvältä vaihtoehdolta, kun kotioloissa on vain tarkoitus tanssahdella. Kuinkakohan paksut tangot 7th Heaven Studiolla Tampereella mahtaa olla, ne ovat tähän asti ainoat tangot joissa olen tanssinut. Ihan vertailun vuoksi olisi mukava tietää onko siellä 45 mm vai 50 mm?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Joulu 15, 2011 10:42 am

45mm.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Tammi 05, 2012 11:14 am

mulla on probleema, tää ainainen "en osaa päättää" syndrooma ja siksi pitää tulla kysymään teidän mielipidettä Very Happy
eli olisin hankkimassa uutta ykköstankoa (ajattelin jättää ton 50 mm pertin nurkkiin lojumaan JOS vaikka joskus vielä johonkin kisaamaan muka pääsis)..

ja nyt en osaa päättää, että otanko
45 mm titaanisen sportin / xpertin VAI 45 mm messinkisen xpertin. periaatteessa en tarvis toista tankoa missä on pyörimismoodi, mut toisaalta taas toi sportti on vammanen sieltä alhaalta kun sinne ei tuu mitään suojaputkea :/ ja sitten vielä viimeinen pähkäily, saako messinkiseen vielä jatkoputkia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Tammi 05, 2012 3:12 pm

Mä kannatan brassia. Käsis se on omasta mielestä huonompi ku kromi, mut kyl PYSYY Very Happy
En osaa sanoa tuohon jatkoputkiasiaan mitään, mutta otan selvää jos joku ei ehdi ennen sitä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Tammi 05, 2012 4:48 pm

millä tapaa se sun mielestä on huonompi? Smile ainakin jossain jenkkisivustolla oli jatkoputkia messinkiseen, mut et saako pole-a-holicilta niitä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Tammi 05, 2012 8:03 pm

No mä oon kromifani aivan täysillä Very Happy ja kromista kun ottaa kiinni niin siinä tulee semmonen hyvä "nihkeä" tunne käteen. Messingillä on niinku käsi ois jauhois. Mut joku voi tykätä jauhosesta kädesta. Laughing

Mä kysyn annikalta tuota ja palaan asiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeMa Tammi 23, 2012 4:31 pm

mä vähän tässä tuumailin et jos kuitenki otan sen titaani sportin ja jätän ton vanhan tangon viel niin sit mul on kaks jos vaik joskus saisin ne yhtäaikaa.. Laughing tohon messinkitankoon meinaan uppois 400 € jatkopalan+toimituksen kanssa Shocked


hrrrr miksei tätä saa suomesta ja sporttina What a Face http://xpole.cart.net.au/details/2754163.html
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 12:32 pm

taas tää kyselee Razz mutta siis menin ostaa apteekista puhdistuainetta ja nyt pohdin että mikä on hyvä suhde laittaa suihkupulloon? tankoa sillä siis putsaisin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 12:53 pm

Puolet ja puolet Smile

Itse käytän siis Amiseptiä tai Septidiniä, en nyt muista kumpaa, ja laitan puoli suihkepullollista sitä, puolet vettä. Jos sulla on jotain muuta ainetta niin sitten en välttis tiedä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 2:48 pm

amiseptiä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandakarhu
intermediate inverter
intermediate inverter
Pandakarhu


Viestien lukumäärä : 157
Location : Helsinki
Registration date : 28.09.2011

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeKe Helmi 08, 2012 7:16 pm

Dodii, krominen 50mm Xpert paukahti vihdoin postista ja sen tuossa kaivoin paketista. Osien tarkistuksen yhteydessä tuli sitten tuo A-putki otettua käteen ja todettua, että putken ylempi pää on painunut osittain kasaan. Jatkopalat eivät siihen sovi ja nyt mietinkin, että alanko tuota takomaan itse vai mitä pirua tässä tekisi... Evil or Very Mad

Pari kuvaa nappasin kännykällä, laatu nyt ei ole paras mutta tuostakin näkee jo jotain.

X-pole - Sivu 25 2012-02-08%252019.09.37

X-pole - Sivu 25 2012-02-08%252019.09.23

X-pole - Sivu 25 2012-02-08%252019.09.11
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pandaonapole.blogspot.com/
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeKe Helmi 08, 2012 8:39 pm

Voi ei Panda!! Mullekki tuli VIHDOINKIN tuo oma krominen 50.. En löytäny kyllä ulkoista vikaa ja sain sen kasattuakin, toivottavasti saat uuden, TOIMIVAN yksilön, sieki taisit odotella jo hyvän tovin! Nuo oli kyllä niin hyvin pakattu, että tuo vika on varmasti lähtöisin tehtaalta..
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandakarhu
intermediate inverter
intermediate inverter
Pandakarhu


Viestien lukumäärä : 157
Location : Helsinki
Registration date : 28.09.2011

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeKe Helmi 08, 2012 8:49 pm

hpl kirjoitti:
Voi ei Panda!! Mullekki tuli VIHDOINKIN tuo oma krominen 50.. En löytäny kyllä ulkoista vikaa ja sain sen kasattuakin, toivottavasti saat uuden, TOIMIVAN yksilön, sieki taisit odotella jo hyvän tovin! Nuo oli kyllä niin hyvin pakattu, että tuo vika on varmasti lähtöisin tehtaalta..

Postin toiminnasta kauhukertomuksia kuulleena ja lentokentällä aiemmin pyörineenä kyllä se ihan hyvin voi olla matkallakin tullut vahinko. Ei olisi ensimmäinen kerta kun trukki pakittaa paketin yli Very Happy Tuon naputtelisin muuten suoraksi samantien, mutta kun se on tuossa aika keskellä sitten tangon ollessa kasassa niin ei huvittaisi joutua varomaan jotain epätasaista liitoskohtaa.

Tulihan tuota tosiaan odoteltua, joskus joulukuun lopussa tilasin. Pitkä odotus tosin johtui tavaran toimittajasta, ei liikkeestä. Sieltä tuo sentään pidettiin yhteyttä ja tuokin näytti aika liukkaasti lähteneen liikkeelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pandaonapole.blogspot.com/
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Maalis 01, 2012 5:26 pm

Messinkisiä jatkoputkia saa Pole-a-holicilta! Varastossa 200, 300, 500 ja 750 mm. Muitakin saa, toiveita kannattaa lähettää spostitse niin saadaan seuraavaan tilauserään.

Annika
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
Nuudelikissa
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 18.02.2012

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Maalis 22, 2012 8:47 pm

Hei! Sain juuri muutama päivä sitten ekan tankoni, kromisen 45mm xpertin. Koska tanko oli kallis ostos etenkin näin opiskelijalle, olen aika huolissani sen kunnosta. Mistä tiedän ettei tanko ole liian kireällä ja ala vääntymään? Huomaako sen helposti jos se on liian kireällä, ohjeessa sanottiin että yläkupu ei saa mennä lommolle? Itse tuskin edes saisin sitä liian kireälle, mutta tangon kokosi siskoni mies joka on aika vahva.

Onko muutenkin jotain vinkkejä mitä pitää muistaa että tanko pysyy hyvänä? Tietysti nämä ei sormuksia/metalliosia vaatteissa, mutta mitä muuta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeTo Maalis 22, 2012 10:01 pm

Tangon saa kyllä itsekin helposti liian kireälle. Itse olin tosi varovainen tankoa kasatessani, kun olin täältä lukenut, että menee todella helposti liian kireälle ja muuttuu banaaniksi. Ja siitä huolimatta mulla on nykyään lievästi banaani tanko... :/ Mulla ei ole mitään pelastavaa vinkkiä valitettavasti antaa, kunhan varoitin.
Takaisin alkuun Siirry alas
hena
basic spinner
basic spinner
hena


Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 04.01.2012

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimePe Maalis 23, 2012 6:45 pm

Ivanka i feel your pain!! kiljuin ja hypin vieressä jokaisen kiristyskierroksen välissä ku ukkelin kaa tankoa ekaa kertaa kasattiin..ja aluksi se jäi niin löysälle että saman tien ku otti ekan kokeiluspinnin nii heilahti kieroon. uudestaan ku saatiin suoraan se niin ehkä kierros tai kaks vaan kireemmälle laitettiin ja silti spinnillä näkyy että on nyt vähän banaani Neutral että yrittää siinä sitte kiristää muttei ylikiristää! onneksi ei haittaa käyttöä, tosin se narisee vähän että en tiiä johtuuko se tuosta että se on kiero..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeLa Maalis 24, 2012 7:25 pm

mistäis voi johtua sport tangon narina? kuulostais ihan ku tulis siitä keskeltä.. onko tanko liian kireellä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuudelikissa
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 18.02.2012

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeMa Maalis 26, 2012 7:18 am

Estäisikö vääntymistä jos tangon löysentäisi aina harjoittelun jälkeen liian löysälle, ei olisi sitten suurimman osaa ajasta ainakaan liian tiukalla? Vai vääntyykö tanko nimenomaan niinä hetkinä kun siinä spinnataan vai miten?

Ja siis tangonhan ei ole tarkoitus antaa periksi ja huojua jos sitä ihan pelkästään käsillä huojuttaa (eli siis muuten pysyy paikallaan mutta joustaa)? Että silloin se on ainakin liian löysällä? Tämäkin kyllä taitaa niin paljon riippua kokeilijan voimista, siskoni mies sai tangon huojumaan vaikka tanko oli ihan ihan kireällä, niin kireällä etten itse saanut sitä löysytettyä vaan poikaystäväni löysytti sen.

No, hieman tätä mun vainoharhaisuutta helpottaa se että tajusin että noita putkia voi tilata uusia eikä tarvitse ihan uutta tankoa ostaa jos tämä vääntyy. Vääntyykö muuten yleensä kaikki palat vai joku tietty? Itse olen ymmärtänyt että vääntynyt tanko on vaarallinen vai olenko väärässä? Tulipa paljon kysymyksiä, kiitoksia jos joku jaksaa kaikkiin vastata Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeMa Maalis 26, 2012 9:21 am

Kyllä mä aina ennemmin kiristän liikaa kuin liian vähän. Mielummin otan banaanitangon kuin rikon paikat (omat ja asunnon), jos tuo yllättäen kaatuis... Mutta ei se banaani ole vieläkään, vaikka 2,5 vuotta ollut käytössä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeMa Maalis 26, 2012 9:46 am

Nuudelikissa kirjoitti:
Estäisikö vääntymistä jos tangon löysentäisi aina harjoittelun jälkeen liian löysälle, ei olisi sitten suurimman osaa ajasta ainakaan liian tiukalla? Vai vääntyykö tanko nimenomaan niinä hetkinä kun siinä spinnataan vai miten?

Ja siis tangonhan ei ole tarkoitus antaa periksi ja huojua jos sitä ihan pelkästään käsillä huojuttaa (eli siis muuten pysyy paikallaan mutta joustaa)? Että silloin se on ainakin liian löysällä? Tämäkin kyllä taitaa niin paljon riippua kokeilijan voimista, siskoni mies sai tangon huojumaan vaikka tanko oli ihan ihan kireällä, niin kireällä etten itse saanut sitä löysytettyä vaan poikaystäväni löysytti sen.

No, hieman tätä mun vainoharhaisuutta helpottaa se että tajusin että noita putkia voi tilata uusia eikä tarvitse ihan uutta tankoa ostaa jos tämä vääntyy. Vääntyykö muuten yleensä kaikki palat vai joku tietty? Itse olen ymmärtänyt että vääntynyt tanko on vaarallinen vai olenko väärässä? Tulipa paljon kysymyksiä, kiitoksia jos joku jaksaa kaikkiin vastata Very Happy

Jos tanko ei yhtään notku, kun sitä kiskot, on se taatusti liian kireällä! Pieni notkuminen kuuluu asiaan. Se tangon vääntyminen johtuu siitä, että kiristäessä siitä tulee pidempi, eikä se enää "mahdu" lattian ja katon väliin. Sitten se vääntyy banaanin malliseksi ja usein yläkupu antaa myös periksi paineelle. Eli jos tanko on liian kireällä, vääntyminen tapahtuu huolimatta siitä, käyttääkö tankoa vai ei. Tankoa ei tosiaan pidä kiristää niin pitkälle kuin se menee.

Mulla itsellä on mennyt x-pole vähän banaaniksi ja yläkupu painunut vaikka olen koittanut varoa kiristämästä liikaa.. Ei se käyttöä haittaa varsinaisesti, mutta voi vaikuttaa esim. spinnimoden sulavuuteen. Mulla on kuitenkin vanhan mallinen x-pole, joten uudemman reagoimisesta ylikiristämiseen en osaa sanoa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitimeMa Maalis 26, 2012 12:47 pm

Nuudelikissa kirjoitti:
Itse olen ymmärtänyt että vääntynyt tanko on vaarallinen vai olenko väärässä?

Ei se varsinaisesti vaarallinen ole, mutta kuten jo papaija mainitsi, spinnimode ei sit vaan toimi niin hyvin enää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





X-pole - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 25 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-pole
Takaisin alkuun 
Sivu 25 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Seuraava
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole Dancing Syllabus /Pole Dancing Advancement and Accredit
» The Art of Pole- DVD:t
» R pole
» I <3 Pole - shortseja?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: