| Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... | |
|
+22LaraK Heli pikkukissa Nina henna sonjis FemmeFatale Tea Riuku Sonja Assi -Hanna- merqus Ish Nanna H. Stella Ashta papaija Miia Henna.C jossukka tasuni 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 10:39 am | |
| - Lainaus :
- Mua kiinnostais tuo Tease Routines (muut on jo ja on muuten ollut hyviä ), mutta mä en ole tulossa Pole Artiin. Mites esim. Ishtar, pystyisitkö sä toimittamaan mulle? Oon tulossa Seinäjoelle niihin workshopeihin, joten voisin sillon ne sulta napata?
Onnistuu. | |
|
| |
Tea intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 172 Ikä : 38 Location : Ähtäri Registration date : 28.11.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 11:03 am | |
| Hieno homma, kiitos! Eli mun nimi listaan myös.
Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines | |
|
| |
Assi intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 58 Ikä : 37 Registration date : 18.05.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 11:23 am | |
| Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 12:02 pm | |
| Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti Merja: koko setti | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 12:04 pm | |
| Eikö ihan oikeasti ole oululaisia menossa tuonne??? Joku please maksan vaikka etukäteen jos tuotte. Tarkoituksena olis varmaan level 3-4 ja ehkä Tease Routines | |
|
| |
FemmeFatale intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 166 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 25.09.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 2:03 pm | |
| Hyenna, minä olen menossa ja voin tuoda sulle jos saan maksun etukäteen eipähän onneks paljoa tilaa vie nuo dvd:t kun mulla on aina koko omaisuus mukana kun reissaan Helsinkiin | |
|
| |
sonjis basic spinner
Viestien lukumäärä : 21 Registration date : 03.07.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 3:16 pm | |
| Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti Merja: koko setti Sonja: koko setti (jos ei maksa ihan kauheasti) | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 4:19 pm | |
| - FemmeFatale kirjoitti:
- Hyenna, minä olen menossa ja voin tuoda sulle jos saan maksun etukäteen eipähän onneks paljoa tilaa vie nuo dvd:t kun mulla on aina koko omaisuus mukana kun reissaan Helsinkiin
Kiitos Carmen miljoonasti !!! Laita vaikka yksärillä viestiä että mitä arvioit paljonko laitan sulle mukaan rahaa, ja sun tilinumbakin vaikka . Kiitos vielä tuhannesti Tarkoituksena olis ottaa level 4.. Tease Routinesia vielä funtsin.. | |
|
| |
henna basic inverter
Viestien lukumäärä : 39 Ikä : 36 Location : Helsinki Registration date : 22.07.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 8:06 pm | |
| Minulle yksi kappale Tease Routines -levyä, kiitos! Muutkin levyt kyllä kiinnostaisivat, mutta varmaksi en osaa sanoa vielä ennen hintatietoja. Onkohan siis mitään (edes hataraa sinne päin-) tietoa, että millaisissa hintaluokissa levyt liikkuvat...? Eli Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti Merja: koko setti Sonja: koko setti (jos ei maksa ihan kauheasti) Henna: Tease Routines | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 8:29 pm | |
| Mullekin Tease Routines eli:
Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti Merja: koko setti Sonja: koko setti (jos ei maksa ihan kauheasti) Henna: Tease Routines Nina: Tease Routines | |
|
| |
pikkukissa basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 44 Registration date : 06.07.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 8:55 pm | |
| Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti Merja: koko setti Sonja: koko setti (jos ei maksa ihan kauheasti) Henna: Tease Routines Nina: Tease Routines Pikkukissa: koko setti
Viimeinen muokkaaja, pikkukissa pvm To Syys 24, 2009 11:56 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... To Syys 24, 2009 11:00 pm | |
| Mä veikkaisin yhä edelleen ettei ne hinnat nyt ihan hirveesti poikkee noista hinnoista, mitä tuolla sivuilla on http://www.artofpole.com/shop.html . Voihan se olla et niihin tulee joku lisä, kun niitä roudataan tänne asti. | |
|
| |
Heli basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 08.07.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Pe Syys 25, 2009 8:38 am | |
| Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti Merja: koko setti Sonja: koko setti (jos ei maksa ihan kauheasti) Henna: Tease Routines Nina: Tease Routines Pikkukissa: koko setti Heli : Koko setti | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Pe Syys 25, 2009 8:42 am | |
| Heh, millä ihmeellä Jamilla saa tollasen määrän DVD:tä mukaan... | |
|
| |
Riuku basic inverter
Viestien lukumäärä : 46 Location : Vantaa Registration date : 10.04.2009
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Pe Syys 25, 2009 8:53 am | |
| Mietin samaa, että lista ehtii lokakuuhun mennessä kasvaa kilometrin mittaiseksi... | |
|
| |
Henna.C Superman
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Pe Syys 25, 2009 1:01 pm | |
| Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti Merja: koko setti Sonja: koko setti (jos ei maksa ihan kauheasti) Henna: Tease Routines Nina: Tease Routines Pikkukissa: koko setti Heli : Koko setti Henna.L: Tease Routines & Volume 4 (Carmen nappaa mukaansa ) | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Pe Syys 25, 2009 2:13 pm | |
| Hanna: koko setti (jos ei maksa ihan älyttömästi...ehditkö Tanja kysäistä???) Maija: koko setti (ja sama huomio kuin yllä) Miia: Tease Routines Johanna: Tease Routines Riina: koko setti Riikka: Tease Routines & Volume 4 Asta: koko setti Stella: koko setti (jos on mahdollista tulla jonnekkin muualle kun PA:iin niitä maksamaan/noutamaan) Tea: Tease Routines Assi: koko setti Merja: koko setti Sonja: koko setti (jos ei maksa ihan kauheasti) Henna: Tease Routines Nina: Tease Routines Pikkukissa: koko setti Heli : Koko setti Henna.L: Tease Routines & Volume 4 (Carmen nappaa mukaansa Wink ) Laura: Tease Routines + volume 4 & volume 5 | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Pe Syys 25, 2009 2:52 pm | |
| Herranjumala minkä mittainen lista! No Jamilla päätti tehdä allaolevan tarjouksen ja luultavasti lähettää sitten ison paketin Suomeen minulle ennen tapahtumaa. Teillä on vain viisi päivää aikaa toimia tämän tarjouksen puitteissa. Säästätte siis lähetyskulut, kirjeille noin 10 AUD ja isommalle määrälle sitten enemmän.
------------- FREE SHIPPING to FINLAND for DVDs ordered before OCTOBER 1st, 2009! To celebrate the first live performance and instructional workshops by Jamilla Deville in Finland, The Art of Pole are offering FREE SHIPPING on any orders of our DVDs for collection at POLE ART 2009 or at Jamilla’s WORKSHOPS. If you are attending the POLE ART 2009 event (OCT 24) or one of Jamilla’s WORKSHOPS (OCT 25) you are eligible for this offer. Simply enter the promotional code at our website, select FINLAND as your country and your shipping will be free! • This is a limited offer only available to orders that can be collected at the POLE ART 2009 event or at Jamilla’s WORKSHOPS. • You must order before OCTOBER 1st, 2009 to be eligible. • The Art of Pole Pty Ltd will not be held responsible for any unclaimed DVDs at the event or the workshops. • This offer applies to all DVDs available at our official website: http://www.artofpole.com
PROMOTIONAL CODE: FIN2009 See you in Finland!! | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Pe Syys 25, 2009 3:30 pm | |
| Nyt on pakko kysyä tyhmä kysymys, oon vaan niin väsyksis etten jaksa pähkäillä itse. Eli ... ... Pitääkö jokaisen tehdä tilaus noista omistaan art of pole -sivulla ja hoitaa maksu samantien? Olin varautunut että Pole artis tai viikkoa, kahta ennen maksu noista? Tyhmä kysymys ...... | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... La Syys 26, 2009 8:37 am | |
| Näin juuri. jamillan on lähetettävä lasti pian jotta saa halvimman lähetyskulun, eikä se lähetä mitään mitä ei ole jo maksettu. Jos ette ehdi maksaa nyt, voitte tietenkin hankkia levyt tavalliseen tapaan myöhemmin, mutta silloin rahtikulut lisätään. | |
|
| |
eledra intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 95 Ikä : 36 Registration date : 04.10.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... La Syys 26, 2009 9:20 am | |
| Onko ketään jyväskyläläistä menossa Pole Artiin,joka voisi tuoda tai vaikka sellaista jolla olisi mahdollisuutta lähettää noita minulle? On epäilemättä halvempaa lähettää pari DVD:tä Suomen sisällä kuin Australiasta Suomeen. Mua houkuttaa noi suunnattomasti, mutta Pole Artiin en pääse. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... La Syys 26, 2009 9:48 am | |
| Voihan vitura ... | |
|
| |
sandra basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Registration date : 14.09.2009
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Su Syys 27, 2009 4:07 pm | |
| yksi tease routine kiitos | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... Su Syys 27, 2009 9:18 pm | |
| - cupcakehelsinki kirjoitti:
- yksi tease routine kiitos
Tanja tuolla kirjoitti aiemmin ohjeet kuinka noita saa ... eli laitappa vaan itse tilausta menemään Tässä vielä se tanjan viesti kertauksena: Herranjumala minkä mittainen lista! No Jamilla päätti tehdä allaolevan tarjouksen ja luultavasti lähettää sitten ison paketin Suomeen minulle ennen tapahtumaa. Teillä on vain viisi päivää aikaa toimia tämän tarjouksen puitteissa. Säästätte siis lähetyskulut, kirjeille noin 10 AUD ja isommalle määrälle sitten enemmän. ------------- FREE SHIPPING to FINLAND for DVDs ordered before OCTOBER 1st, 2009! To celebrate the first live performance and instructional workshops by Jamilla Deville in Finland, The Art of Pole are offering FREE SHIPPING on any orders of our DVDs for collection at POLE ART 2009 or at Jamilla’s WORKSHOPS. If you are attending the POLE ART 2009 event (OCT 24) or one of Jamilla’s WORKSHOPS (OCT 25) you are eligible for this offer. Simply enter the promotional code at our website, select FINLAND as your country and your shipping will be free! • This is a limited offer only available to orders that can be collected at the POLE ART 2009 event or at Jamilla’s WORKSHOPS. • You must order before OCTOBER 1st, 2009 to be eligible. • The Art of Pole Pty Ltd will not be held responsible for any unclaimed DVDs at the event or the workshops. • This offer applies to all DVDs available at our official website: http://www.artofpole.com PROMOTIONAL CODE: FIN2009 See you in Finland!! | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... | |
| |
|
| |
| Jamilla tuo DVD:itään Pole Artiin jos haluatte ostaa... | |
|