| Pole Art tekosyyt threadi | |
|
+24papaija FemmeFatale Cinnamoroll Foxmagon tankomau AdminSusie Riuku Marie maimiau Dahlia D. Ashta vesi Kat Da paiviku Ish -Hanna- Sonja Cherrie Nina LaraK jossukka tasuni Miia Iina 28 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 10:13 am | |
| Ajattelin että voitaisiin täällä jo pohjustaa tekosyitä miksi ei pärjätty jo näin etukäteen niin ei sitten jälkikäteen tarvitse vaan keksiä tangoista jotain valitettavaa Mulla vatsan venähdys juuri paranemassa, toinen lonkankoukistaja yhä kaameessa kunnossa, vahvemman käden hartia kiristää jo hampaitakin harjatessa. Mites muilla? | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 10:28 am | |
| kädet hikoo ja hermot pettää hehhe. NO marmatan sitten kisojen jälkeen vasta. Polvi on jo kunnossa joten sen piikkiinkään ei voi mitään pistää | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 10:54 am | |
| Joo hermot meinaa mullakin pettää, en oo nukkunu kunnolla kohta viikkoon - sänkyyn selviän kolmen pintaan jos selviän ja sit kuljen zombiena koko seuraavan päivän. Pole Art lauantaina, sunnuntaina Jamillan workshop ja selviää Talentissa pääseekö jatkoon vai ei. Sit ens vkolla studion 1-vuotisbileet. Jännä juttu, ettei nukuta! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 11:08 am | |
| heh, minä oon niin hermona niistä tangoista että eilen Kaisiksessa musta näytti että katto huojui jossaan viiden metrin korkeudella. Mä en ymmärrä mikä mua vaivaa, niitähän on testattu kaks tuntia!! Ja päivällähän se viimeistään selviää kenraaliharjoituksissa että kestääkö ne. Juonnot ei pelota enää niin paljon kun pääsin niitä mikin kanssa vähän treenaamaan eilen. | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| |
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 11:45 am | |
| Eilen yritti flunssa iskeä päälle, tänään kun toissä törmäsin siihen henkilöön joka valitti sitä kamalaa flunssaa ja sitä kuinka on niin paljon töitä, meinasin oikeasti hyppää sen kurkkuun kiinni Jos mä olen kipeä lauantaina se on täysin sen ääliön vika. Olkapää on kipeä ja on ollut viimeisen kuukauden, eli jos viikonlopusta selviän pidän pientä taukoa tankoilusta ja lepään jonkun aikaa. Pelon sekaisin tuntein odotellen lauantaita | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 11:53 am | |
| Hei muuten Miia, ootko torstaina koululla? tarviin sen jatkopalan takaisin jotta on kaisiksessa aamulla klo 10 maissa. Ellet itse aio olla siellä jo samaan aikaan? | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 11:56 am | |
| Mä voin tuoda sen koululle torstaina, oon tulossa käymään keskustassa | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 12:31 pm | |
| - jossukka kirjoitti:
- No mä taas eilen illalla ennen nukkumaan menoa aloin kauhulla ajattelemaan, että voi perkule jos yleisön edessä jännittää niin paljon etten osaakaan edes kiivetä tangolle! Herran jumala!
tai entäs jos vedän lipat siinä lavalla mun pikku platformeissa
Et oo ainoo Mä oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa ja yrittänyt keskittyy perjantain tenttiin (ja onnistunut totta kai loistavasti)... Varmasti nukun erinomaisesti pe-la yön. Mulla ei oo koskaan tapana jännittää mitään etukäteen... Ja sitten mua vielä jännittää jo etukäteenkin teidän puolesta, jotka esiinnytte! En voi kuin olla onnellinen, etten saanut loppujen lopuksi mitään mielenhäiriötä ja ilmoittautunut mukaan esiintymään. No, hyvin se menee.... | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 12:44 pm | |
| Kaikki jännittää jotain joka muista tuntuu ihan helpolta varmaankin! Jos platformit häiritsee niin lattialle jäävä voi potkaista ne pois jalasta. Jos siis vaikka kiipeää tuolille ojentelemaan pyyhkeitä ja alkoholia yläilmoihin.
Yleisö varmaan ihmettelee kun me ollaan kaikki yks iso tärisevä hermokimppukasa siellä. Mutta luulen kyllä että homma helpottaa puolen tunnin sisään ja loppu pari tuntia menee mukavasti. EIKS NIIN???
Mä saatan kyllä oksentaa siinä vaiheessa kun suomalaiset kilpailee. Mä jännitän niiden puolesta niin paljon. | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 12:51 pm | |
| - Lainaus :
- Yleisö varmaan ihmettelee kun me ollaan kaikki yks iso tärisevä hermokimppukasa siellä. Mutta luulen kyllä että homma helpottaa puolen tunnin sisään ja loppu pari tuntia menee mukavasti. EIKS NIIN???
Joojoo, totta kai helpottaa. (Mä oon siis IHAN varma...). Uskotaan vakaasti niin... - Lainaus :
- Mä saatan kyllä oksentaa siinä vaiheessa kun suomalaiset kilpailee. Mä jännitän niiden puolesta niin paljon.
Mä just eilen mietin, että mä en ehkä kestä katsoa... Saadaan vielä hienoja romahduksia niin kilpailijoiden kuin järjestäjien puolella ja yleisö on sitten vähän pihalla | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 1:03 pm | |
| Mä oon varmaan niin vatsa sekasin ennen omaa vuoroa Mut voi myös lukita johonkin, etten hetken mielijohteesta karkaa pois paikalta | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Ke Loka 21, 2009 8:21 pm | |
| Voi teitä! Ihan varmasti kaikilla menee hyvin ja kaiken pienen mahdollisen mokailun pystyy korjata tai peittää pienellä improlla, ellei sitten romahda tangolta... Ja useimmiten kukaan ulkopuolinen ei edes huomaa jos oot tehnyt koreon ja vähän poikkeet siitä kun jotain unohtuu, koska kukaan muu ei tiedä miten sen esityksen olisi pitänyt mennä kuin sinä! Ei vaan saa näyttää sitä muille, vaan täytyy olla huoneen kuningatar! Ja se kaatuminenkin keskelle lattiaa selviiä sillä että ei oo moksiskaan, vaan tekee vaikka kauniita pin up poseerauksia sinä pari ja sitten nousee sensuellisti ylös. Näin meille burleski workshopissa opetettiin. Tshihihii. Koska jos itse hämmentyy niin yleisökin huomaa sen. You go girls! Harmi etten pääse paikalle, tsemppaan täällä kaikkia! | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 7:58 am | |
| Voi teitä!! Kaikki tulee menemään tosi hyvin ja jos ei menekään ihan putkeen, niin so what? Tänhän on tarkotus olla hauska ja rento tapahtuma! Mun on tietysti tosi helppo puhua, kun en ole mitenkään itse esillä koko iltana..... | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 9:24 am | |
| Onneksi yleisö koostuu pääosin, mitä ilmeisimmin ainakin, kanssatankoilijoista ja kaikki jännää yhtä paljon mukana... Siitä lähdetään että kaikki kuitenkin menee hyvin!!! | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 9:43 am | |
| - -Hanna- kirjoitti:
- Onneksi yleisö koostuu pääosin, mitä ilmeisimmin ainakin, kanssatankoilijoista ja kaikki jännää yhtä paljon mukana... Siitä lähdetään että kaikki kuitenkin menee hyvin!!!
Sehän tässä hirvittääkin, kun tuskin tulee kaameeta aplodiryöppyä pelkästä nilkkatakanojasta Kolmena peräkkäisenä viikonloppuna esitykset. Mihin olen itseni ajanut, voi morjens. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 9:54 am | |
| Kyllä multa ainakin nilkkatakanojalle tulee aplodit | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 10:12 am | |
| Ja multa kanssa! Tunnen itseni sen verran hyvin että olen ihan mieletön jännittäjä enkä todellakaan nauti esiintymisestä, myöskään aika ei olisi riittänyt treenaamiseen, sen takia jätin suosiolla osallistumatta kisaan. Samalla kuitenkin kadehdin teitä kaikkia kenellä on pokkaa osallistua, upea tilaisuus jonka varmasti muistatte lopun elämäänne! Ja todennäköisesti vielä hyvässä mielessä ... | |
|
| |
paiviku intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 93 Location : Tampere Registration date : 29.01.2009
| |
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 1:33 pm | |
| Hei tyypit, käytyäni englannin kisoissa tuomaroimassa voin vakuuttaa että KENELLÄKÄÄN suomalaisella ei ole mitään syytä pelätä itsensä nolaamista. Siellä näki sellaisia esityksiä että voin vain ihmetellä miksi niin kyvyttömät ja esiintymään haluttomat ovat ylipäänsä kammenneet lavalle. | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 1:44 pm | |
| Tasuni, löytyyko videomatskua näistä UK:n kisoista? | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 1:50 pm | |
| Mulla on se järjetön kämmenien hikoiluongelma.. Ja koreografian tilan uskallan paljastaa vasta jälkeenpäin Vaikka olenkin tanssinut platformeilla 9 vuotta niin päätin silti jättää ne pois ja luottaa siihen että pystyn kunnolla ojentamaan jalat ilman kenkiä.. Alkoi tosiaan pelottaa että vedän lipat. | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 2:05 pm | |
| Löysin vain yhden: https://www.youtube.com/watch?v=wJnGZ6o5R3w . tämä oli ammattilaiskisan parhaimmistoa minun mielestäni. Suurin vika oli asu josta annoin huonot pisteet ja se, ettei se tanssinut käytännössä ollenkaan. Upea lavapersoona ja englantilaiseksi hyvä tekniikka. Annoin muistaakseni kasin kautta kymmenen tekniikasta, kun oli pakko suhteuttaa paikalliseen tasoon. Mutta ihailkaa kiipeämistä, taattua englantilaista tasoa... | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 2:18 pm | |
| Ja sit mulla on viel noin kolme muuta erittäin painavaa syytä kärsiä unettomuudesta. Onneks edes muutto valmistu just. Ootan vaan sitä että kisa on kans ohi.. Jos vaikka tänään ostais ompelukoneen että voi tehdä asun kisoihin. Ja pitää muistaa katkasta kynnet kans.. | |
|
| |
-Hanna- Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 2:48 pm | |
| No olihan toi brittitouhu tosiaan aika nuhaisen näköistä ollakseen kilpailumateriaalia, tarkoitan. Mutta yleisö oli ihan pähkinöinä ... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi | |
| |
|
| |
| Pole Art tekosyyt threadi | |
|