| Pole Art tekosyyt threadi | |
|
+24papaija FemmeFatale Cinnamoroll Foxmagon tankomau AdminSusie Riuku Marie maimiau Dahlia D. Ashta vesi Kat Da paiviku Ish -Hanna- Sonja Cherrie Nina LaraK jossukka tasuni Miia Iina 28 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 3:13 pm | |
| Pähkinöinä todellakin. Ihme kiljuja siinä kameran vieressä... Oli pakko ottaa äänet pois ehkä 20 s jälkeen... Mut, oli vähän tönkköö, eikä se vissiin käyttäny koko tangon pituutta hyväkseen kun oli kovin matalalla vain... | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 3:22 pm | |
| "parhaimmistoa"? Moro, mäki voisin osallistua tuola | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 3:56 pm | |
| Mä tuun olee se kisojen häpeäpilkku Mä en vaan osaa ... mun kiipeämiset tulee olee varmasti vielä heikompaa ku siel englannissa, ei vaan oo tullu treenattua tarpeeks pyörivällä tangolla Mulla ei tuu olee mitää vaativia liikkeitä, enkä tuu menee kovinkaan korkeelle, mulla ei oo tarpeeks voimaa ... tätä listaa voi jatkaa loputtomiin ... yhteenvetona mä oon vaan paska! Noh, parhaani aion yrittää ja toivon ettei mua naureta pihalle sieltä ... eläytyä aion sitäki enemmän ku tanssia en osaa Otetaan tää nyt vaan yhtenä kokemuksena ja treenataan muutama vuos ennen seuraavia kisoja | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 4:17 pm | |
| Miulla on iso luotto meidän foorumin tyttöihin, etenkin tuon videon jälkeen. Melkoista pönötystä, jotenkin hommasta puuttui "flow" kokonaan Tsemppiä kovasti kisoihin kaikille! | |
|
| |
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 7:36 pm | |
| Ashta voin ilmottautuu siun virallisiin kannatusjoukkoihin! Ei voi olla surkee jos on jo valmiiks faneja Tää oli iha huono thread ko kaik vaa masentuu. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 9:07 pm | |
| Tää o hyvä thread ku hermoilee ja antaa tekosyyt nyt jo etukäteen ni ei tartte sit jälkikäteen harmitella Vai eikai tästä joku ihan oikeesti oo masentunu? Tarkotus oli tsempata | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 9:33 pm | |
| No minä en onneks ole tänä viikonloppuna kisaamassa mut kyl mä vähän masennuin kun katoin ton brittien kisan videon ja joo eihän se mikään loistava ollut mut NIIN paljon parempi kun mihin mä olisin pystynyt.. Tuli sellanen olo et oon ihan paska ja mä kun luulin et oisin kehannu kokeilla lähettä videota tonne battle of the poleen kittens tasolle kun olen vast 7kk tanssinu.. ehkä pitää varovainen impro nauhottaa tänään et nökee onko oikeesti niin surkee kun kuvittelen. Varovainen siks et on selkä niin rikki et käsiin ei kierrä veri kunnol tuntuu tennis kyynerpäältä +venähtäneeltä hauikselta mut kummassakaan ei ole vikaa. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 10:08 pm | |
| Puuh, mun niin tekis mieli iskee hanskat tiskiin ... harmi vaan ku luonne ei anna periks siihen Ainoo hyvä asia mun koreossa on se, että siinä on sen verran raju teema, ettei se haittaa vaikka liike ois rumaa, oikeestaan sen pitää olla rumaa Eli ne mun kämmäilytki saa mennä sit sen piikkiin, et se kuulu mennä niin Ehkä mun tehtävä noissa kisoissa on se, että kaikki muut näyttää niin paljon paremmilta sen jälkee ku mä oon käyny rämpimässä siellä lavalla | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi To Loka 22, 2009 10:34 pm | |
| Munkin täytyy myöntää, että mua ahdistaa toi toisten videoiden julkinen arvostelu täällä. Onhan se tietty niin, että kun kisaamaan lähdettään ja on arvostelulajista kyse niin pitää arvio tehdä sen mukaan. Mutta toisaalta tuo toisten selän takana negaaminen tekee just sellasen olon että "apua jos ne sanoo tota noin niin mitä ne sanoo musta." | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 7:07 am | |
| Ei tosiaan ollut tarkoitus ketään lannistaa! Mutta ehkäpä Iinakin jo vähän viittasi siihen suuntaan että silloin kuin kilpaillaan niin silloin kilpaillaan ja yksi pelottava juttu on se että siinä asettaa itsensä myös alttiiksi kritiikille, näin se vain on. Tällä en nyt siis todellakaan tarkoita sitä että itse olisin kovin kriittinen toisten esitysten suhteen kun siihen ei missään nimessä ole mitään varaa ...hatunnostot ja isot aplodit vaan kaikille teille jo siitä että on rohkeutta esiintyä! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 8:26 am | |
| Mä en negaa ketään selän takana vaan olin arvostelemassa siellä ja annoin pisteet avoimesti. Jos toi kommentti siis liittyi muhun . Sanoin myös että tykkäsin kaikesta muusta paitsi mainitsemistani asioista. Mun mielestä flow taas oli tosi hyvä, on vaikea pitää sulavaa liikettä tossa vauhdissa. Trikit ja spinnit tehtiin konfidenssilla ja vauhdilla jollaista harvoin näkee. Mä hymyilin koko suorituksen ajan ja mun pisteissä Faye oli muistaakseni neljäs, ja niin matalalla vain siksi että arvostelulomakkeessa oli yhtäläinen paino asulla, trikeillä, koreon musiikkiin sopimisella, lavasäteilyllä ja transitio-floor workeillä. Asu, floor workin puute ja musiikkiin sopiminen pudotti fayen mun listalla ihan liian alas. Arvostelulomakkeen vuoksi taas mun listalla kirkkaaksi kakkoseksi nousi balettitanssija jonka eläytyminen, musikaalisuus, tekniikka ja asu oli vertaansa vailla mutta jonka vaikein temppu oli kai takanoja. Faye oli ammattilaissarjassa, sillä on oma koulu ja vuosikausien ellei vuosikymmenen kokemus sekä lajista yleensä että kilpailemisesta. Ihan eri tilanne kuin meillä jossa kaikki suomalaiset kisaa ekaa kertaa ja on treenanneet yleensä 1-2 vuotta. Mutta Fayekin kaikesta kokemuksestaan huolimatta selitteli suoritustaan jos huomasitte... | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 10:08 am | |
| Joo ei johtunut susta yhtään vaan lähinnä sitten sun kommentteja seuranneet kommentit tässä ja myös Ranskan kisoja käsitelleessä keskustelussa... Jotenkin kun itse esim. foorumien kautta Fayenkin jotenkin tuntee niin tuntuu se julkinen ruotiminen kurjalta. No mulla on joka tapauksessa paljon parempi fiilis tänään, vedin eilen ton kisakoreon studiolla meidän show-ryhmät yleisönä ja vaikkei se nyt mikään 100% nappisuoritus ollut niin omaan silmään sentään hyvinkin mukiinmenevä esitys. Nyt vaan sopii toivoa että huomenna kisoissa menee sitten vielä pikkuisen paremmin, tai ei ainakaan huonompaan suuntaan Tänään vielä kuivaharjoittelen tota kotona, treenata ei enää uskalla tai on ihan kipeenä sit kun pitäis kisata. | |
|
| |
Ashta Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 10:47 am | |
| Noh tää nimenomaan treenaa vielä tänään ja on jo eilisestä ihan jumissa eli oon varmaa ihan krampissa huomenna ... tosin seki sopii mun koreoon | |
|
| |
Riuku basic inverter
Viestien lukumäärä : 46 Location : Vantaa Registration date : 10.04.2009
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 12:27 pm | |
| Jokainen esitys on varmasti melkoinen inspiraatio meille yleisössä! En malta odottaa, eka kerta kun ylipäänsä näkee tankotanssia livenä. Tsemppiä kaikille! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 12:44 pm | |
| Totta ! tää ainakin killittää silmät suurena ja ihastelee kaikkea näkemäänsä, minkä jännitykseltään pystyy Onnea!! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 1:57 pm | |
| Niin minäkin! Ja ellei ole tullut vielä selväksi, niin minä en arvosta mitään niin paljon kuin sitä, että ihmiset pistää itsensä likoon. Perfektionistit voivat pysyä omassa nurkassaan perfektoimassa sillä välin kun me pidetään hauskaa ja viedään lajia eteenpäin! Tämä on taas kommentti josta mut varmaan hirtetään, mutta enpä ole tieteessä enkä tanssissa montaa perfektionistia tavannut, jotka saisivat jotain aikaan... | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 2:17 pm | |
| Hyvä Tanja, puhut asiaa! Eiköhän tämä ketju ole hyvä päättää noihin kauniisiin sanoihin ...onnea kaikille huomiseen, nähdään! | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 2:29 pm | |
| Joo, ite olen luonteeltani ihan kauhee täydellisyyden tavoittelija, mut jossain vaiheessa sitä on vaan päätettävä että hitot, elämä on elämistä varten Keksisin nytkin varmaan miljoona eri liikettä ja spinniä jotka ois tosi kiva saada tonne esitykseen mutta kun biisi on 2:48 pitkä niin on otettava ne mitkä omasta mielestä siihen istuu ja jätettävä muut pois vaikka kuin tekis mieli. Voiskohan ton perfektionismin noin niinku luonteen laatuna vaikka sahata jotenkin pois ni stressais aika paljon vähemmän. | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 2:33 pm | |
| Ei sitä kai irti saa mutta sitä voi vaimentaa ja ottaa pelkät hyödyt! | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Pe Loka 23, 2009 2:36 pm | |
| Joo aika paljon saa hiljennettyä sitä sentään. Muutoin en ois vaikka sinne talentiin uskaltautunu ikinä. Toisaalta myös aivan täydellinen omien taitojensa arviointipuute on melkein vielä pelottavampaa kuin äärimmäinen perfektionismi | |
|
| |
Ashta Superman
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi La Loka 24, 2009 6:23 am | |
| Huh huh ... ette uskokaan kuinka kovaa mun sydän tykyttää jo nyt. En muista milloin oisin viimeks jännittäny jotain näin paljon! | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi La Loka 24, 2009 8:19 am | |
| Onnea kaikille, jos vielä joku käy lukemassa tätä! Te ootte hyviä aivan varmasti! | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi La Loka 24, 2009 10:00 am | |
| "Break a Leg!" kannustukset munkin puolelta kaikille Pole Artiin osallistujille.
Tehkäähän mahtava ilta tänään! | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi La Loka 24, 2009 11:52 pm | |
| Tähän ei kyllä mitään tekosyitä tarvita! Te olitte KAIKKI aivan ÄLYTTÖMÄN upeita ja aivan MIELETÖN kisa ja taso ylipäätään! Aivan kertakaikkisen upeeta! Onnea Oonalle voitosta ja Miialle kolmannesta sijasta! Ansaitsitte ne todellakin! Ja kiitos Tanjalle koko tapahtuman järjestämisestä! Kaikki meni loistavasti ja aivan loistava tunnelma jne koko ajan! | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi Su Loka 25, 2009 12:03 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pole Art tekosyyt threadi | |
| |
|
| |
| Pole Art tekosyyt threadi | |
|