Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??

Siirry alas 
+15
Elegia
SusannaR
Nexu
Juliet
Ivanka
-Hanna-
tiko
Iina
Tazze
salama
nita
Marianne
vive1
nomaza
Sanni
19 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 6:10 pm

Ärsyttävä riesa, palailee ajoittain. Nyt taas kesän jälkeen kun oon tehnyt hiljaista paluuta tangolle, niin joka hitsin kerta kun suoristan nilkat/polvet niin järjetön suonenveto tai kramppi joko pohkeissa tai jalkapohjassa. V*ttimäistä kun sattuu tangolla, pakko tull alas! Kellään kokemusta, auttaisko magnesium..?
Takaisin alkuun Siirry alas
nomaza
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 37
Location : Jyväskylä
Registration date : 04.08.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: sama vaiva   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 7:15 pm

Olin vasta ekalla tunnillani ja sain tunnin aikana yhden ison suonenvedon pohkeeseen ja pari pienempää.. toivottavasti se ei jatku!

Toiset tankoilijat ja opettaja sanoivat että magnesiumin puute saattaa liittyä suonenvetoihin, joten mäkin haluaisin tietää onko jollekin ollut apua siitä? Ja voisiko pohkeitten kunnollisella venyttelyllä auttaa asiaa vai vaikuttaako se tähän ollenkaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
vive1
intermediate spinner
intermediate spinner
vive1


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 30
Registration date : 31.07.2009

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 7:22 pm

Mulla on ainakin auttanut, ja nyt kun en ole hetkeen jaksanut aamuisin ottaa niin huomaa miten niitä taas alkaa ilmestyä, varsinkin skorpionissa kun ojentaa nilkan. Ne on ikävä vaiva, helppo hoitaa magnesiumilla pois Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 7:43 pm

Mulla sama vaiva.. Auttaako magnesium ihan oikeasti cheers ?
Takaisin alkuun Siirry alas
vive1
intermediate spinner
intermediate spinner
vive1


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 30
Registration date : 31.07.2009

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 7:54 pm

Omasta mielestä auttoi ja muutenkin magnesium auttaa treenin jälkeen palautumiseen (: Muuta apukeinoa suonenvetoihin ei venyttelyn lisäksi taida edes olla Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 8:06 pm

hienoo kuulla! Pitää kyl heti hakee. Auttaako se määrä joka on jossain monivitamiis`?
Takaisin alkuun Siirry alas
vive1
intermediate spinner
intermediate spinner
vive1


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 30
Registration date : 31.07.2009

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 8:20 pm

Mä en tiedä yhtään noista määristä Very Happy kannattaa varmaan jos apteekista ostaa niin sieltä kysellä mikä itselle olis paras vaihtoehto (: mulla itsellä on tommosta "puru magnex" mustaherukan makuisia tabletteja
Takaisin alkuun Siirry alas
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 8:27 pm

Huh niitä on muillakin!! Mulla kun sama pahuksen vaiva ja ne krampit on aika sietämättömiä jalkapohjassa ja pohkeessa Mad niiiin vttumaista!

Mut kumma juttu, ne on tosiaan vähentynyt huimasti; en tiedä johtuuko suoranaisesti säännöllisestä magnesiumun syönnistä vai lisääntyneestä veden juonnista vai ylipäätään kropan tottumisesta tankotreenailuun..Ainakin lieventävät joskaan eivät suoranaisesti poista vaivaa..Mun purkissa lukee "Magnesia sitraatti 300"..enpä kauheasti vertaillut noita vaan uskoin myyjän suositteluja..
Takaisin alkuun Siirry alas
salama
basic inverter
basic inverter
salama


Viestien lukumäärä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.07.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 8:48 pm

Useissa Magnesium-tuotteissa mitä minä oon käyttäny on se 350 mg magnesiumia, jota pidetään riittävänä päiväannoksena. Kannattaa vertailla onko tuote niin, että tuo määrä tulee yhdestä napista vai useasta saman päivän aikana otettavasta. Periaatteessa magnesiumista ei ole mitään vaaraa jos sitä syö enemmänkin, Suomessa ollaan aika varovaisia nuiden päivittäisten suositusmäärien kanssa, ja jos ulkomailla vertailee tuotteita niin heillä päiväannos saattaakin olla jo suurempi.... Mutta 350mg pitäisi siis riittää, ja jos ei niin kokeilee sitten isompaa määrää.

Herkkävatsaisten kannattanee valita magnesiumvalmiste jossa on myös inuliinia, toimii prebioottona ja ylläpitää suoliston hyvinvointia (mikrobikantaa) ja kaite myös edistää ravintoaineiden imeytymistä. Käytännössä siis tasapainottaa, ja eikä vedä mahaa sekaisin, jos syö isompia päiväannoksia. Magnesiumhan toimii myös hyvänä ummetuslääkkeenä.... Smile

Itse en ole kalkkia käyttänyt magnesiumin lisänä, mutta jotkut sanoo että kalkki-magnesiumyhdistelmä toimii parhaiten. Kellään tästä kokemusta?


Edit: normiannos magnesiumia harvoin vaikuttaa mahaan, ellei ole todella herkkä. Suuremmat annokset kerralla saattaa taas niin tehdä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 9:13 pm

Muistakaa sitten että pelkkä magnesium ei auta. Pitää juoda nestettä myös riittävästi eikä vaan pelkästään treenien aikana vaan alottaa jo esim aamusta juomaan. Töihin puolen litran limupullo mikä pitää juoda tyhjäks kerran tai kaks päivässä ni auttaa tosi paljon. Ja sitten magnesium ei imeydy ilman kalkkia eli jos elimistössä ei oo tarpeeks kalkkia ei magnesiumin syömisestä ole mitää iloa. Ja kalkkihan puolestaan vaatii d-vitamiinia imeytyäkseen.

Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 9:17 pm

Henk. koht. olen lisännyt magnesium-valmisteen ja merisuolaa ruokavalioon (suolaa palkkariin tai erikseen suolavettä treenin jälkeen). Lisäksi olen käyttänyt paljon aikaa pohjelihasten vahvistamiseen, ihan pohjetreenillä salilla, päkiöille nostoilla kuin staattisella työskentelylläkin. Esim. pyöräilyn tai kävelylenkin jälkeen on hyvä kotisohvalla tai lattialla ojentaa jalat kunnes kramppaa, pieni lepo ja sama uudelleen. Staattinen työskentely kun vaatii lihaksilta ihan eri tavalla sitkeyttä kuin pumppaava treeni, mutta pumppaavaa treeniäkin tarvitsee lihasten kehittämiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeTi Elo 17, 2010 9:48 pm

nita kirjoitti:
Mun purkissa lukee "Magnesia sitraatti 300"

Minulla on tällä hetkellä käytössäni tuota samaa ja siitä tulee 300 mg kasaan ainoastaan jos vetäisee 3 pilleriä päivässä. Ne ovat myös inhottavan kokoisia ja tuntoisia nieltäväksi.

Joku lääkäri (tai vastaava) antoi minulle joskus ohjeen magnesiumin määrän suhteen että sitä tulee liikaa silloin kun vatsa menee veteläksi. Tällöin määrää pienennetään sen verran että vatsa toimii normaalisti. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeKe Elo 18, 2010 7:45 am

Suonenvedot on kinkkisiä, ja mä en ainakaan ole kuullut mitään yhtä varmaa teoriaa että mistä ne johtuisivat, ehdotuksia kylläkin. Ja vaikka kaikille onkin jo varmasti selvää, tarkennan silti koska nimitys on harhaanjohtava että kysehän on lihaksen, ei "suonen" ongelmatiikasta. Jotkut saa apua magnesiumista, jotkut veden juomisesta, jotkut kunnon lämmittelysta ja /tai venyttelystä Rolling Eyes ... Oma kokemus ja veikkaus on että nesteytyksellä on aika oleellinen osa, varsinkin kun monella krampit lisääntyy näin hellekeleillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeKe Elo 18, 2010 7:46 am

Itse syön Multikalkki nimisiä tabuja (purskeltavia ni ei tarvi niellä isoja nappeja) niitä voi ottaa 1-3 päivässä ja yks tabu sisältää 50mg magnesiumia. Samalla saa kalkin ja d-vitamiinin ja c-vitamiinin.

Ei noi nyt mitää herkun makusia ole mut on noita jo muutama vuos tullut syötyä. Mutta kun en koskaan muista juoda tarpeeksi niin kyllä noita suonenvetoja riittää. Aloitin syömään magnesiumia kun kovasti luvattiin että auttaisi levottomiin jalkoihin mutta ei kyllä täysin ole sitäkään ongelmaa poistanut. Varmaan se lisää nestettä auttais paremmin siihenkin kun en koskaan muista juoda vaikka koitan töissäkin aina vesipulloa pitää mukana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeKe Elo 18, 2010 9:50 am

tiko kirjoitti:
Joku lääkäri (tai vastaava) antoi minulle joskus ohjeen magnesiumin määrän suhteen että sitä tulee liikaa silloin kun vatsa menee veteläksi. Tällöin määrää pienennetään sen verran että vatsa toimii normaalisti. Smile

Heipsan! Joidenkin mielestä etenkin magnesiumin muodolla (oksidi, sitraatti) on myös merkitystä. Huonoimmat muodot imeytyvät kai todella kehnosti ja löysä vatsa saattaa johtua juuri tästä. Eli se ylimääräinen, imeytymätön magnesium tosiaan aiheuttaa löysän vatsan, mutta tämä ei välttämättä johdu liikasaannista vaan huonosta imeytyvyydestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juliet
basic inverter
basic inverter
Juliet


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 26.06.2011

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeSu Kesä 26, 2011 9:37 am

Magnesiumeja löytyy nykypäivänä moneen lähtöön. Mielestäni tuo aiemmin esiin tullut nyrkkisääntö että magnesiumia on liikaa kun vatsa mene löysäksi toimii hyvin. Ja sitraatti joidenkin tutkimusten perusteella imeytyy paremmin kuin oksidit tai muut.. Mutta mene ja tiedä. Myös kivennäisvedet erityisesti kesäaikaan ovat hyviä nesteysjuomia ihan kraanaveden sijaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeKe Kesä 29, 2011 11:56 am

Mulki tulee suonenvetoo välillä, tosin vain varpaisiin Very Happy Sillon mulle tulee, kun teen jotain liikettä, mikä sattuu ihan pirusti (esim. superman) ja koitan kivun keskellä ojentaa nilkkoja, niin silloin yleensä vetää inhasti :S
Takaisin alkuun Siirry alas
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 29.08.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeKe Kesä 29, 2011 2:09 pm

Mulle tulee kramppi jalkapohjaan lähes joka kerta tankoilleissa. Pikkuhiljaa ne on vähentyny, kun oon vaan sitkeesti esim. telkkaria katsellessa tehny nilkkojen ojennuksia aina melkein kramppiin saakka, päästäny vapaaksi ja sit taas uudestaan. Mulla on aina ollu tosi kova alttius krampeille jalkaterissä ja sain niitä pienenä esim. uidessa ja nukkuessa. Mut tankoilun myötä myös ne satunnaiset kovat krampit on lähes hävinny ja sen krampinkin saa hellittämään helpommin. Smile Eli treeniä ja tietty sitä magnesiumia myös. Mulla se tosin on kuulunu ruokavalioon viimeset 10 vuotta anyway.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://charmxlife.blogspot.com/
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeKe Kesä 29, 2011 8:45 pm

Miulla on jokseenkin auttanut kramppailuun Novellen omenanmakuinen magnesium-kivennäisvesi. Aikaisemmin ei kramppeja ollut, sitten raskausaikana iski mielettömät krampit vasempaan pohkeeseen ja nyt keväällä ne jostain syystä palasivat. Aloin sitten tuota Novellea juomaan kun muutenkin tykkään kivennäisvedestä ja toivoin sen auttavan. Liekö sitten tuo toiveajattelu vai mikä, mutta krampit on pysyneet poissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
diabolicat
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 23.04.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeLa Heinä 23, 2011 11:13 pm

Tankoillessa mulla vetää suonta melkein jokaikinen kerta. Magnesiumia löytyy, vähän huonosti kyllä muistan ottaa. Nyt kesällä ku oon tehny kuplavettä, oon laittanu siihen ruususuolaa ja töissä juon aika paljon vissyä. Ostin Salt Balancea ja olen sitä ehkä kuukauden päivät nappaillu. Olen koko ajan syönyt myös d-vitamiinia (nyt just loppu), c-vitamiinia ja joka aamu lasillisen Beroccaa. Nyt on jo suonenveto vähentynyt, joten en tiedä johtuuko tottumisesta, vai Salt Balancesta ja vissystä.

Varsinkin ku yritän inverttiä tai vaikka bumerangia, niissä kramppaa pahiten (olen siis vasta aloittelijatasoinen).

Mulla ei oo ikinä krampannu reidet ennen tankoilua. Pohkeet kylläkin ja jalkapohja, mutta kaikki nuo kramppaa tankoillessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeSu Heinä 24, 2011 12:57 pm

Mullakin on auttanut suonenvetoihin parhaiten juuri elektrolyyttijuoma ennen treenejä ja sen aikana. Käytän Hart-Sportin vihreää tiivistettä, löytyy jopa meidän lähi-Alepasta. Magnesiumiakin (kelaatti) syön päivittäin, mutta se ei ole yksinään auttanut noihin suonenvetoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeSu Heinä 24, 2011 7:55 pm

Mulla nyt ei ole itselläni noista suonenvedoista kokemusta, mutta tuli mieleen semmonen, että OPTI-MSM:stä voisi olla apua tuommoseenkin. Linkistä voi lukea lisää tuotteesta:

OPTI-MSM
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeMa Heinä 25, 2011 11:27 am

Mulla oli kans aikoinaan suonenvetoa, mutta aloin syödä magnesiumjauhetta, ja suonenvedolle sai heittää hyvästit. Lisänä syön kalanmaksaöljytabuja sekä D-vitamiinia. Talvella yleensä myös monivitamiinivalmistetta.
Manniselta tilaan (klikkaa tästä niin menee kotisivuille)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeLa Heinä 30, 2011 8:31 am

Minä taas luotan Valmarinin voimaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitimeKe Loka 26, 2011 11:35 am

Myöhäinen vastaus mutta mullakin auttaa magnesium, ja banaani ennen tuntia syötynä. Teen myös noita nilkkojen ja varpaiden ojennuksia kramppiin asti. Joskus en jaksa tehdä mitään näistä asioista ja hyvin äkkiä alkaa taas oikea jalkapohja krampata. Sietämätöntä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Empty
ViestiAihe: Vs: Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??   Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet?? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Suonenveto kun suoristaa nilkat/polvet??
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Paukkuvat polvet
» Nilkat ojentuvimmiksi
» Entisen jalkapalloilijan nilkat turhauttaa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: