Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 SM-kisojen tuomarien kommentit

Siirry alas 
+23
maimiau
vilionkka
npeltoni
Foxmagon
Ish
Lissuwursti
Iiris
paiviku
Nina
LaraK
merqus
sonjis
Em Kay
hemuliini
hansi
Ewy
-Hanna-
OonaK
tasuni
nasu
Sonja
Miia
Hennu/Henriikka
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 12:33 pm

Oona K. kirjoitti:
Mäki haluun! Spinnejä spinnejä, ne on ihanii Smile. Ja hei melkeen kaikki tuomarit taas haukku mun asun Very Happy. Meitsi onnistuu kyl täs asu hommassa aina. (Totuus on että jää aina viime tippaan)

Oona K.

Mä teen sulle sun seuraavan asun! Lupaan, etten käytä yhtään pitsiä! Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 12:34 pm

latexia. kaikille sateenkaaren väriset latexi haalarit.Platformit. tähtisädetikkuja tukkaan. Just hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 12:47 pm

Latexissa ei muuten olis mitään vikaa, mut se jää tolppaan vaan kiinni. Noh, ainaki tulis show-arvoa jos vaatteet jäis tolppaan killumaan kun tankoilija on jo takaisin lattiatasolla. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 12:58 pm

Spinnit tekee tankoilusta tanssia, eikä pelkkää akrobatiaa Cool . Asiasta aasinsiltaan, Oona, ilmoitin Aadan juuri 4vinkkitestitunnille Herttoniemen Gymiin. Se on kasvanut ja saattaisi nyt jopa käyttäytyä ohjatuilla tunneilla Very Happy.

Ranskan kisoista vois ehkä ottaa vähän mallia asuihin (vaikkakaan mä en nähnyt mitään vikaa Oonan asussa??? Blingi kuin blingi saa multa hyväksynnän Smile). Top3:sta vain Doriksella oli musta asu, ja siinäkin oli joitain highlightteja. Prana oli tehnyt aivan älyttömän hienon näköisen egyptiläisen asun, jossa oli makee huppu jonka se vain laski hitaasti niskaan kaulukseksi alun jälkeen. Meikit oli kaikilla todella voimakkaat, mikä on vain hyvä parrasvaloissa. Hiuksille Doris ja Marion ei nähtävästi olleet tehneet mitään, tai sitten sotkuinen permis on uusi pariisilaismuoti Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 12:59 pm

Haha, kyl mä yhden illan tai pariki voisin käyttää sen kattomiseen. *Revealing Pole Dance Nights* Laughing
phehehee. Tuomarit kattonu liian monta kertaa Stripteasen.
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 1:35 pm

Huh, nyt alkoi taas jänskättää... siis silleen hyvällä tavalla!! Katoin että liputkin on jo loppuun myytty Surprised WAU!!! Taitaa tulla sellainen show, ettei tosikaan...

cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 1:40 pm

Kyllä vaan on loppuun myyty, ja katsojia on tulossa kuudestatoista maasta, mukaanlukien Australia Very Happy! Siellä on inboxi täynnä epätoivoisia viime hetken kyselijöitä: "löytyykö lippuja mistään, jonkin toisen toimiston kautta vaikka? Eikö mitään todellakaan voi tehdä???" Kuulostaa ihan meikäläiseltä tänä aamuna yrittämässä päästä Adam Lambertin konserttiin Very Happy.
Takaisin alkuun Siirry alas
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 4:14 pm

Eipä kai näissä enää mitään salattavaa ole, kun kaikki jo ne pisteetkin näki julkisesti:( Aika paljon näky vaikuttavan noi hitsin ilmeet. Harmittaa, kun sain yleisössä olleilta tankotanssijoilta ihan erilaista palautetta esityksestäni kuin mitä tuomarit olivat mieltä ja odotin vähän parempia pisteitä/sijoitusta.


Kommentteja:

- lisää tulkintaa, ilmeitä, hymyä!
- Hyvä, puhdas perustekniikka
- Energisyyttä lisää, kommunikointi yleisön kanssa puuttui lähes kokonaan
- Löysä rytmi
- Hyvä musiikki, mutta esitys jäi vajaaksi
- Energisyys vajaata, löysää
- Katse harhailee
- Pakittaa vähän (toim.huom. tarkoittaa ilmaisua, pidättynyttä ilmaisua)
- Turhan ilmeetön ja katkonainen
- Vahva ja taitava, mutta esiintyminen?
- Koreossa liikaa toistoa
- Huomioi ryhti, hymyä lisää
- Selkeät liikkeet tangolla
- Varovainen esiintyminen ja suppea lavankäyttö
- Intensiivisyys kasvoissa puuttuu
- Löysä esitys
- Tuntui, että jännitys vei voiton, vasta puolivälin jälkeen alkoi
hieman rentoutua
- Lisää ESIINTYMISTÄ
- Hetkittäin kankeaa
- Lisää tankokorkeuden vaihtelua
- Ei saa laulaa mukana!
- Energisyys puuttuu, ehkä väsyi puolivälissä? Adrenaliini ja jännitys
vei ehkä voimat?
- Hyvä, että oli myös lattialiikkumista

Kokonaispisteet: 86
Takaisin alkuun Siirry alas
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 20, 2010 10:15 pm

Oona K. kirjoitti:
Mäki haluun! Spinnejä spinnejä, ne on ihanii Smile. Ja hei melkeen kaikki tuomarit taas haukku mun asun Very Happy. Meitsi onnistuu kyl täs asu hommassa aina. (Totuus on että jää aina viime tippaan)

Oona K.


Hei sullahan oli aivan ihanaa Rintalan kangasta (korjaa jos muistin väärin!)! Musta pahin oli Oona Tampereella ne vauvapöksyt. En unohda koskaan sitä hetkeä naistenvessassa.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 4:57 am

Ish kirjoitti:
tähtisädetikkuja tukkaan. Just hyvä.
Just hyvä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 8:54 am

Vähän karua että kaikkien kilpailijoiden pisteet julkaistaan, mutta tuomarit sai pysyä anonyymeinä antaessaan kommentteja. Mun mielestä vain Top5:n tai Top4:n (noin puolet osallistujista) pisteet sais julkaista, loput on yksityisasia, varsinkin ne loppupään sijoitukset. Ja edelleen olen sitä mieltä että jos tuomaroimaan rupeaa, niin on parempi varautua siihen että kommentit ja pisteet tulee julkisiksi. Ellei sitä uskalla tehdä niin ei ole asiaa tuomaroimaan.

Silti olen sitä mieltä, että on hyvä saada näin paljon oikeiden tanssijoiden kommentteja esiintymisestä. Jos tankoilusta halutaan "oikea" laji, on aika alkaa satsata nimenomaan tähän puoleen. Tanssiminen on esiintymistä, ei trikkien suorittamista. Jos tankoilijayleisö ei vielä osaa katsoa tätä puolta, ei se ole mikään hyvä asia minun mielestäni vaan kokemattomuutta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 11:59 am

Lainaus :

Silti olen sitä mieltä, että on hyvä saada näin paljon oikeiden tanssijoiden kommentteja esiintymisestä. Jos tankoilusta halutaan "oikea" laji, on aika alkaa satsata nimenomaan tähän puoleen. Tanssiminen on esiintymistä, ei trikkien suorittamista. Jos tankoilijayleisö ei vielä osaa katsoa tätä puolta, ei se ole mikään hyvä asia minun mielestäni vaan kokemattomuutta.

Samaa mieltä jossain määrin, mutta siltikin nuo tuomarivalinnat meni mun mielestä päin prsettä. Pakostikkin ne, jotka on tanssineet sai sen valtin puolelleen.
Itse oon huomannu että toisen mielestä tanssi voi olla sitä että liihotellaan ja loikitaan puolelta toiselle, kun taas toinen voi laskea tanssiksi jo yhden eleen, jossa näkyy se tunne ja on se katse.
Mä katson tankotanssipätkää jossa mun sydän jättää yhden lyönnin väliin ja alkaa sen jälkeen paasata kovempaa, jos mä näen siinä sen tunteen , vaikkei ne liikkeet nyt meniskään niin nappiin( vaikka niitäki jaksaa vaan rajallisen määrän jos liikkeet oikeasti menee kuinka sattuu). Joskus on kiva kattoa showesityksiä, mutta niissäkin täytyy olla se idea ja tunne. Mikään ei oo niin kamalaa ku kattoa että joku vetää nappiin kaiken, mutta se sen oma esiintyminen on niin teennäistä että alkaa oksettaa koska siinä ei se näy se tunne ja intohimo. Pelkkää näytelmää.

Siinäpä idea, tankotanssi näytelmä.Hahaa

Mä en ny oikein tiedä sanoinko taas mitä tarkotin, mut mä oonki just noussu sängystä, enkä mä jaksa miettiä ennen ku syöny. Laughing Ainaki osa tajuaa mitä tarkoitan.Ehkä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 1:03 pm

Ish kirjoitti:
Lainaus :

Silti olen sitä mieltä, että on hyvä saada näin paljon oikeiden tanssijoiden kommentteja esiintymisestä. Jos tankoilusta halutaan "oikea" laji, on aika alkaa satsata nimenomaan tähän puoleen. Tanssiminen on esiintymistä, ei trikkien suorittamista. Jos tankoilijayleisö ei vielä osaa katsoa tätä puolta, ei se ole mikään hyvä asia minun mielestäni vaan kokemattomuutta.

...Ainaki osa tajuaa mitä tarkoitan.Ehkä.

100 % ymmärrän! Koska vaikka olisi, kuinka hyvä tanssija/tankotanssija/mikä tahansa, ilman tunnetta ja paloa, esiintyminen ei tee vaikutusta. Otetaan esimerkiksi Felix, joka ei tee lattialla yhden yhtäkään normaalitanssissa tunnettua liikettä/piruettia, on hän tankotanssija vailla vertaa! Ja vain tankotanssin tunteva yleisö/tuomaristo osaa arvostaa sitä teknistä tasoa, jota Felix edustaa.

Joten on minusta väärin sanoa, että "jos tankoilijayleisö ei vielä osaa katsoa tätä puolta, ei se ole mikään hyvä asia minun mielestäni vaan kokemattomuutta" - ehkä vähän jopa loukkaavaa. Poislukien Iinan, tuomaristo oli kokematon, ei yleisö, eikä varsinkaan esiintyjät.

Ja jos puhutaan esiintymisestä, olemisesta jotain muuta kuin itse on, on Laura hyvä esimerkki ESIINTYJÄSTÄ, joka esiintyi hänelle normaalisti tunnetusta tavasta poiketen. Tätähän tuomarit eivät voinneet tietää ja tulkitsivat esiintymisen seksikkääksi. Minusta on vain kunnioitettavaa, että rikkoo omat rajansa, tekee jotain uutta ja vaihtelee tanssityyliä - se jos jokin vaatii taitoa.

Uskon, että jokaikinen meistä täällä Foorumilla arvostaa kokonaisvaltaista esitystä, johon kuuluu niin tanssillisuus kuin teknisyyskin. Siksi suureksi osaksi tuo tuomaristo harmittaa, koska eiväthän he tiedä, mikä liike on teknisesti vaikea ja mikä ei. Joku takanoja saattaa näyttää heistä upealta, kun tylsä olkanousu jää vaille ansaitsemaansa kunniotusta.

Mutta mä oon ainakin jättänyt tän asian taakseni ja suunnanut katseeni tulevaisuuden koitoksiin!

For those about to pole dance, I salute You! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 3:09 pm

^Hmm.. Tankotanssissa ei oo kauheesti vielä ollut skaboja. Osa SM-kisaajistaki oli lavalla ekaa kertaa, joten miten ne voi olla esiintyjinä kokeneita? Tietysti osa on. Tää siis kun viittasit tohon Tanjan kommenttiin. Musta se oli ihan asiallinen. Mä tykkäsin kaikista esityksistä, mutta oli siellä huimia eroja siinä kuka esiintyi ja kuka vaan veti läpi koreota. Mutta mites sitä oppii esiintymään, kun esiintymällä Wink

Toisekseen kyllä mä uskoisin, että ne telinevoimistelijat tms. siellä tuomaristossa ainakin osasi jonku verran arvioida, mikä liike on oikeesti vaikee ja mikä ei. Koska kai nyt maalaisjärjelläkin jo tajuu eron jonkun takanojan ja ayshan välillä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 3:56 pm

Tietty sen esiintymisen pystyy oppimaan, varmaan kuka tahansa, joillakin se vaan vie kauemman ( mukaanlukien allekirjoittaneella itse), mutta siinäkin on taas niitä eri tasoja. Kuka tanssii rakkaudesta esiintymiseen ylipäätään ja kuka tanssii rakkaudesta tankoon. Senki näkee aika äkkiä. Mä haluan nähdä niitä jotka tanssii rakkaudesta tankoon.
Olihan siellä tosiaan se sirkustyyppikin, joka käsittää asennoista sun muista ja telinevoimistelijaa oli, mutta taaskin pitää miettiä siltäkin kannalta että eikös sirkustyypeillä pääasiallisesti oo vaatetta päällä, erimoinen kosketus siis tankoon. samalla lailla telinevoimistelijaa pitää katsoa niin että se teline ei ole sama asia kuin pystysuunnassa oleva tanko.
Kuka niistä tanssijoista ymmärsi sen että jotkut liikkeet oikeasti sattuu pirun lujaa ja suurin osa liikkeistä sattuu jossain vaiheessa, vähintään siinä opetteluvaiheessa.
Ja mun täytyy sanoa jotta aysha ehkä näyttää vaikeammalta kuin takanoja, mutta mulle esim. se on helpompi kuin saada se täydellinen nilkkatakanoja-asento, joita ei näe kovinkaan usein. Ayshan ny kuka tahansa oppii saamaan. Eli mä arvostan sitä nilkkatakanojaa enemmän, JOS se on täydellinen ja se näyttää helpolta.Kun tiedän ettei se itselle ole.


Hmp, mä oon neljättä päivää ilman tupakkaa, annan taas itteni provosoitua taas vähä liian turhan äkkiä. Unohtui jo pointtikin jossain vaiheessa.

Suspect No, who cares. En mä pointtia muista vieläkään, mutta onhan se hyvä että siellä on se yksi tanssija mukana tuomaristossa, mutta enemmistön kuuluisi olla tankotanssijoita, KOSKA jokainen meistä tuntee lajin , jokainen arvostaa eri asioita. Harvoja asioita joita kaikki varmasti kyttää on nilkat ja koukkupolvet. Mutta se on mun mielipide. Mä meen ahmimaan suklaata
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 4:10 pm

^ Vähän OT mut millainen on täydellinen nilkkatakanoja? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 4:17 pm

^Mä mietin samaa scratch

Mut heittäisin vielä, että keitä siellä tuomaristossa olis pitänyt olla? Jos nyt vaikka kelattais, että sm-kisat niin olis kiva saada tuomarit Suomesta. Koska eihän täällä oo vielä kauheesti ammattilaisia. Ainakaan niitä, jotka ei olis sitten siellä lavalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 4:27 pm

sekin varmaan on vähän katsojasta kiinni,mutta mun silmään täydellinen nilkkatakanoja on about...http://wikipole.org/http://wikipole.org/ ja notradayan kuva, sit hmm..kuvia ny vähä pska yrittää löytää. felixillä on mieletön.Samaten Karol Helmsin. Tiukka suora linja vartalolla ja pään taivutus taakse. Ja huom huom huom!, tää on jälleen MUN mielipide. Varmaan 8/10 on eri mieltä ku minä, tuo vaan nappaa mun silmiin kauniina.Ja tuohonkin vaikuttaa kuinka notkea on. Minä en ole enkä todellakaan saa näyttämään samalta omaa versiota, vaan se on täynnä möykkyisiä jalkoja ja polvia ja epätoivoisia yrityksiä vääntää pää sijoiltaan.

Very Happy Ehkä sitten kymmenen vuoden päästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 4:30 pm

Lainaus :
Mut heittäisin vielä, että keitä siellä tuomaristossa olis pitänyt olla? Jos nyt vaikka kelattais, että sm-kisat niin olis kiva saada tuomarit Suomesta. Koska eihän täällä oo vielä kauheesti ammattilaisia. Ainakaan niitä, jotka ei olis sitten siellä lavalla.

Tottahan tuo, mutta eihän siinä tarvitse kaikkien olla ammattilaisia. Mielenkiintoistahan sekin olisi saada sellainen sekaryhmä eri taustoilla. Ja koulujahan meillä täällä jo on vaikka kuinka, samaten niiden sisällä ohjaajia.
Ja ensivuonna tuskin on ainakaan sitä ongelmaa että tankoilijoista ei löytyisi tuomareita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 4:31 pm

Musta täydellinen takanoja on selkä kaarella, pää takana ja jalat lähes vaakatasossa, piikkisuorana. Tosi paljon näkee sellaisia "roikutaan polvien varassa" versioita, mistä on toki hyvä aloittaa, mutta pitäishän ne saada kaarelle enempi Smile Mä kanssa työstän takanojaa koko ajan, on se parempi pikkuhiljaa...

Edity edit, mä en tykkää tosta wikipolen linjasta yhtään Very Happy Omista kuvista esimerkit, mikä on mun makuun parempi... Huono linja: https://s168.photobucket.com/albums/u165/ina_aries/?action=view&current=i15.jpg Parempi linja: https://s168.photobucket.com/albums/u165/ina_aries/?action=view&current=IMG_8133.jpg Työtä riittää.


Viimeinen muokkaaja, Iina pvm Ti Syys 21, 2010 4:38 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 4:35 pm

Lainaus :
Musta täydellinen takanoja on selkä kaarella, pää takana ja jalat lähes vaakatasossa, piikkisuorana.

Jep I love you Mun ihantees jää vaan tuo vaakasuora pois, mutta muuten sama.
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 5:03 pm

Hah, mä en oo ees tajunnu kattoa tällasia linjajuttuja Very Happy Vois ehkä alkaa kiinnittämään niihinkin huomiota Cool Aina oppii jotain uutta..
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 5:17 pm

Mä tykkäsin tosta - Rakkaudesta tankoon -läpästä.

Marko kommentoi ihanasti jossain haastattelussa just että Oona on todella löytänyt rakkautensa ja se on on niin totta.

Tehdään todella uutta taidetta eikä ainoastaan sekoteta muita lajeja tankotemppuihin!

(tosi hyvä pointti Ish)

Oona K.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 9:54 pm

Lainaus :
Mä tykkäsin tosta - Rakkaudesta tankoon -läpästä.

Marko kommentoi ihanasti jossain haastattelussa just että Oona on todella löytänyt rakkautensa ja se on on niin totta.

Tehdään todella uutta taidetta eikä ainoastaan sekoteta muita lajeja tankotemppuihin!

(tosi hyvä pointti Ish)

Oona K.

Hah, joskus mullaki joku välähtää Laughing

Mutta joo, mä itse rakastuin kans niin täydellisesti tankotanssiin, että antauduin sille täysin.
Kyllä mä ymmärrän että kaikki ei tunne niin, mutta mä itte katson kaikkein mieluiten sellaista että
tunnen sen toisen intohimon ja että se on kosketeltavissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 11:05 pm

Mä tunnen mutta millään isommalla lavalla hyydyn niin täysin ettei musta välity kuin pakokauhu Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
SM-kisojen tuomarien kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Art - tuomarien mielipide
» SM-kisojen sarjat?
» SM-kisojen tarjoukset www.fitpolestore.com

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: