Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 SM-kisojen tuomarien kommentit

Siirry alas 
+23
maimiau
vilionkka
npeltoni
Foxmagon
Ish
Lissuwursti
Iiris
paiviku
Nina
LaraK
merqus
sonjis
Em Kay
hemuliini
hansi
Ewy
-Hanna-
OonaK
tasuni
nasu
Sonja
Miia
Hennu/Henriikka
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 21, 2010 11:27 pm

Koska muka?? Shocked Olihan täälläki iso lava ja silti näytit niin luonnolliselta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 7:59 am

Ish kirjoitti:
Ayshan ny kuka tahansa oppii saamaan.

.....Ei ihan kaikki.... No
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 8:56 am

En mä tarkoittanut mitään loukkaavaa, enkä ihan tajua miten mun kommentin voi nähdä niin. Mutta Em Kay, jos jotenkin niin näit, älä nää, en tosiaan tarkoittanut niin Smile!

Täällä puhutaan monesta eri asiasta, ja Ishin kanssa oon samaa mieltä siitä, ettei se homma ole niinkään kiinni siitä, mikä on oma tanssitausta tai siitä, kuinka paljon vietetään aikaa lattialla vs tangolla ja tehdäänkö vain tanssiliikkeitä vai vain tankoliikkeitä, vaan siitä, että se tunne välittyy. Sitähän mä oon kuuluttanut omana kantanani forever and ever. Sonjan ja mun showcase-esityksessä ei ollut ainuttakaan tanssiliikettä, pelkkää kävelyä ja tankoilua, ja tekniikka oli mitä oli, mutta tunne välittyi kuulemma monelle Smile. Se oli meidän tarkoituskin.

MUTTA on karu totuus, että se illuusio, jota esiintyjä pyrkii välittämään, puhkeaa jos tekniikka pettää. Aivan pienet virheet eivät haittaa, mutta jos niitä on monta tai jos virheet on karkeampia, ei mikään esiintymistaito pysty enää sitä paikkaamaan. Musikaalisuus on ehkä tärkeintä mun mielestä, ilman mitään yleisökontaktia tai ilmeitä pelkällä musiikin ilmentämisellä liikkeissä pystyy tuottamaan aivan haltioittavia tunnetiloja yleisölle! Katsokaa vaikka nelosen Dance-ohjelmaa niin huomaatte sen hyvin pian.

Esim. Marionilla oli pari hienoista koukkupolvea ranskan esityksessä (jonka tuutte näkemään lähes samana PA:ssa), mutta ne ei haitanneet mitään, kun tunnelma oli niin voimakas!

Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 9:22 am

Mullekin tärkeintä tanssissa ja myös tankotanssissa on itseilmaisu ja tunteiden ja tunnelmien välittäminen. Ja myös suosittelen Dance-ohjelman seuraamista kaikille, oon itse ollut varmaan jo joka jaksossa jossain vaiheessa tippa linssissä, kun sieltä välittyy niin voimakkaista tunnekokemuksia. Smile Ja ihan uskomatonta, miten loppujen lopuksi pienillä, tai ainakin pieneltä näyttävillä, eleillä ja jutuilla voi välittää niin paljon yleisölle ja katsojille!

Eihän se tietenkään helppoa ole ja oon itse huomannut etenkin jotain omia juttuja joskus videoidessa, että miten isosti niitä ilmeitä ja eleitä pitää tehdä, että ne näkyvät ja välittyvät. Kun itse ajattelee, että nythän mä tässä hirveesti ilmehdin ja elehdin ja sitten katsoo videota, että siinä mennään naama peruslukemilla koko ajan. Se on taito, jota itse opettelen nyt ja jonka haluan oppia. Koska ilman sitä tanssi ja tankotanssi on mun mielestä vain liikkeiden suorittamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 9:32 am

tasuni kirjoitti:
Jos tankoilijayleisö ei vielä osaa katsoa tätä puolta, ei se ole mikään hyvä asia minun mielestäni vaan kokemattomuutta.

No siis. Mulle tuli ylläolevasta lauseesta sellainen kuva, että SM-kisoissa paikalla ollut yleisö olisi mielestäsi kokematon. Tottakai, paikalla olleet ihmiset, jotka eivät tiedä tankotanssista mitään, ovat kokemattomia. Mutta paikalla oli runsaasti lajin harrastajia, jotka pyörivät täällä forumilla, käyttävät lähes kaiken vapaa-aikansa treenaamisen ja tankotanssiesitysten bongailuun netistä. Toisin kuin tuomaristo.

Joten samalla tuo sun lause vei pohjan niiltä positiivisilta kommenteilta, joita yleisö esiintyjille (mm. minulle) antoi sekä aliarvioi heidän arvostelukykyänsä.

Mutta my bad, ilmeisesti ymmärin väärin!
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 9:54 am

Mun mielestä tankotanssissa on ihanaa juuri sen monipuolisuus ja samalla haastavuus; mun silmää miellyttävä tankontanssinumero sisältää vahvaa esiintymistä/ karismaa, tanssillisuutta, täysin puhtaita linjoja, ilmiömäistä voimaa, notkeutta ja kehonhallintaa vaativia liikkeitä sekä kauniita ja kekseliäitä transitioita. Ja mikä tärkeintä; hyvää flow'ta, joka on mun mielestä aivan kohdillaan esim. Anna-Katariinalla!! cheers

Ongelma tuleekin siinä, että missä suhteessa näitä ominaisuuksia arvostetaan. Mun mielestä näissä kisoissa aivan liian suuren painotuksen sai vaatteet ja strippari-kammo; melkein kaikkia niitä, joilla oli hiemankin sensuellimpi ote tanssiin, rokotettiin arvostelussa "liiasta seksikkyydestä" ym. Rolling Eyes Lisäksi avoimessa sarjassa mielestäni liian suuren painotuksen sai puhtaat linjat, jotka tottakai ovat tosi tärkeitä, mutta niin on mun mielestä temppujen vaativuuskin, jota ei taas huomioitu. Arvostelun perusteella olisi monen kannattanut tehdä vain yksinkertaista kaksonen-skorppari -vaihtoa nilkat ja jalat tikkusuorina (joka onnistuu tuon tason tankoilijoilta jo varmasti melkoisen helposti), eikä edes yrittää näyttää taitojaan vaikeammilla tempuilla, jos tikkusuorat jalat eivät aina niissä toteudu.

Lisäksi hieman ihmetytti, että kun kerran oli tanssijoita tuomaristossa, niin yllättävän takkuavakin flow ei tuomaristoa näyttänyt haittaavan. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 10:22 am

hemuliini kirjoitti:

Ongelma tuleekin siinä, että missä suhteessa näitä ominaisuuksia arvostetaan. Mun mielestä näissä kisoissa aivan liian suuren painotuksen sai vaatteet ja strippari-kammo; melkein kaikkia niitä, joilla oli hiemankin sensuellimpi ote tanssiin, rokotettiin arvostelussa "liiasta seksikkyydestä" ym. Rolling Eyes Lisäksi avoimessa sarjassa mielestäni liian suuren painotuksen sai puhtaat linjat, jotka tottakai ovat tosi tärkeitä, mutta niin on mun mielestä temppujen vaativuuskin, jota ei taas huomioitu. Arvostelun perusteella olisi monen kannattanut tehdä vain yksinkertaista kaksonen-skorppari -vaihtoa nilkat ja jalat tikkusuorina (joka onnistuu tuon tason tankoilijoilta jo varmasti melkoisen helposti), eikä edes yrittää näyttää taitojaan vaikeammilla tempuilla,

Temppujen vaikeus huomioitiin kyllä. Itse huomioin sen pisteissä, karkeasti niin, että helpoilla tempuilla ja huonolla tekniikalla jäi keskitason alapuolelle, helpoilla tempuilla ja hyvällä tekniikalla tai vaikeilla tempuilla ja puutteellisella tekniikalla pääsi keskitasolle, vaikeilla tempuilla ja hyvällä tekniikalla keskitason yli (hyvin karkeasti ilmaistuna). Silti en kokenut sanalliseen arviointiin tarpeelliseksi toivoa vaikeampia tai helpompia temppuja kuin parilta kisaajalta, jolla selvästi olisi ollut rahkeita haastavampiinkin liikkeisiin, tai ei voimat ihan riittänyt omaan rutiiniin. Sen sijaan monella pisti se huono tekniikka niin pahasti silmään, että siitä oli pakko sanoa.

Mäkin olen yhä syvästi kiitollinen Tanjalle ja sen huomautuksille mun polvista. En mä sitä silloin nähnyt, ja lähinnä ärsyynnyin, että mitä se mun polvien linjoista jauhaa, eikö se näe että mä tein just olkanousun Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 10:34 am

[quote="Iina"]
hemuliini kirjoitti:

Mäkin olen yhä syvästi kiitollinen Tanjalle ja sen huomautuksille mun polvista. En mä sitä silloin nähnyt, ja lähinnä ärsyynnyin, että mitä se mun polvien linjoista jauhaa, eikö se näe että mä tein just olkanousun Laughing
Razz Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 10:42 am

Iina kirjoitti:

..Temppujen vaikeus huomioitiin kyllä. Itse huomioin sen pisteissä, karkeasti niin, että helpoilla tempuilla ja huonolla tekniikalla jäi keskitason alapuolelle, helpoilla tempuilla ja hyvällä tekniikalla tai vaikeilla tempuilla ja puutteellisella tekniikalla pääsi keskitasolle, vaikeilla tempuilla ja hyvällä tekniikalla keskitason yli (hyvin karkeasti ilmaistuna)...

Toi kuulostaa hyvälle kategorisoinnille! Tuli vaan semmonen olo, että muut tuomarit eivät välttämättä tällaista jakoa oikein osanneet tai halunneet tehdä, mikä sitten aiheutti mun mielestä vääristymää sijoituksissa. Uskoisinkin, että kaikki ovat varmaan olleet tyytyväisiä sun tuomarointiin, oli sitten risuja tai ruusuja, koska sä tiedät mistä sä puhut. Ainakin itse pystyn nopeesti bongaamaan sun kommentit noista arvosteluista, ovat sen verran asiantuntevampia kuin muut! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 12:13 pm

Em Kay, sanoin että *tankoilija*yleisö on kokematon ellei osaa kiinnittää huomiota esiintymiseen ja musikaalisuuteen, jotka perinteisempien tanssilajien harrastajille on itsestäänselvyyksiä ja joita harjoitellaan alusta alkaen. Tarkoitin siis nimenomaan meitä täällä foorumilla aikansa viettäviä, jotka kyllä osaa arvostaa vaikeita temppuja ja uusia kombinaatioita, mutta ihmettelee, että sellaiset hallitseva tyyppi jäi heikommille pisteille kuin joku toinen, jolla on helpommat temput mutta puhtaat linjat, pehmeä flow ja hyvä esiintyminen. Totta kai kaikki täällä esitetyt positiiviset kommentit on kaikki edelleen valideja!

Ja miten mun yksittäinen mielipide niitä de-validoisikaan. Mä puhun aina vain omasta puolestani, en kenenkään muun Smile. Kiva jos joku on saanut mun puheista jotain inspistä (kiitos Iina Smile ) mutta voitte ihan vapaasti olla eri mieltä ja dissata mun paasauksia all you like ... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 12:26 pm

Mä onnistun kyllä aina saamaan täällä jotain kärhämää aikaiseks. Laughing



Lainaus :
Mä puhun aina vain omasta puolestani, en kenenkään muun Smile. Kiva jos joku on saanut mun puheista jotain inspistä (kiitos Iina Smile ) mutta voitte ihan vapaasti olla eri mieltä ja dissata mun paasauksia all you like ... Very Happy

Sama täällä, lausun mielipiteitäni mielipiteinä, en absoluuttisena totuutena. Ja mähän oon kaikkien kans eri mieltä aina lol!

Ja mä voin reilusti kans sanoa että jos mä joskus vielä kehtaan jollekin estraadille niin vedän nokkiini koukkupolvi maininnoista( ainakin aluks). Ei aina vaan muista kääntää niitä saakelin polvia sivulle päin.Phehe, toimitan sen kuvan mitä lupaillu varmaan vuoden verran tänne ja paasaan niin kukaan uskalla sanoa niistä ikänä mulle mitään Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 12:47 pm

Mun mielestä on ihan hassuu edes puida näitä juttuja välillä täällä kun eihän kukaan voi sanoa suoraan. Tää on vähän sama ku kilpailijoiden FB sivut:

- Sä olit aivan mahtava, niin ihana, upee, uskomaton... tätä sääliläpinää aina. ja ihan sama mitä esittää lavalla, heheh.

NÄIN KARUSTI SANOTTUNA.

Mä edelleen kannatan tätä tekniikan puhtautta sitä voi harjoitella enemmän kuin sielukkuuden löytämistä ja itseilmaisua esityksessä.


Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 12:52 pm

Niihän se vaan taitaa olla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 12:59 pm

Mutta ilman sitä sielua se on pelkkä liike-esittely.
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:01 pm

Mä olen niin eri mieltä tosta "sielukkuuden löytämisen ja itseilmaisun" harjoittelemisesta. Ja muutenkin. Mutta olen nykyään tosi zen enkä provosoidu. Cool

Muoks. ^Just niin, Ish!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:05 pm

nasu, kerro ihmeessä! Kai sitä voi keskustella provosoitumatta Smile. Mäkin oon ihan zen, ei ees hikikarpalot valu otsalta vielä Very Happy Very Happy Very Happy.

Oonalla on tosi hyvä pointti. Mun mielestä olis helpointa ehkä edetä näin: temput, tekniikka, sielukkuus Smile. Ja ellei sielukkuutta löydy, voi silti tehdä kauniin esityksen, ja jos siinä on musikaalisuutta mukana, menee muhun täydestä vaikka sielua ei näkyisi Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:13 pm

Laughing Laughing Laughing

Mun mielestä on ihan turha puhua tankoTANSSISTA ilman sitä ilmaisua ja sielukkuutta. Eikä voi kehittyä todella hyväksi tankoilijaksi, jos se ilmaisu uupuu. Siksi esiintymistä ja ilmaisua voi ja pitää myös treenata, koko ajan, eikä niin, että sitten kun olet kolme vuotta treenannut temppuja, aletaan päälle liimata ilmaisua. Siinä ei vaan ole mitään järkeä. Mun mielestä. Nih. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:14 pm

Mun zen on vielä valmistajalla. Very Happy
Mä en tiedä Tasuni ymmärränkö tuon musikaalisuus-jutun sulta nyt oikein, mulla tulee aina koko musikaali-sanasta mieleen kirjaimellisesti musikaalit ja mä inhoan niitä . Mä ajattelen sen niin että tanssilla ja tanssijalla on kontakti musiikkiin? Liippaako lähempää?

Mä tarvitsen sen tunteen siltä tanssijalta varmaan jo senkin takia kun itse olen niin tunneihminen.katoin Felixiltä yhden uusimman pätkän, jossa se vaan suoritti ja teki niitä samoja siistejä juttuja, mutta sen fiilis ei ollu mukana ja lopetin kattomisen ennenku pätkä oli puolivälis.

Mä osaan arvostaa kunnon showta ja puhdasta tekniikkaa, vaikeita liikecomboja, mutta mä en nauti enkä pidä siitä jos ei ole tunnetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:18 pm

Ite en ainakaan pysty ilmaista itseeni jos en osaa liikkeitä ekaksi.. Sen jälkeen kun liikkeet on hallussa nii voi keskittyä olennaiseen eli esiintymiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:26 pm

-


Viimeinen muokkaaja, sini pvm Ti Elo 16, 2011 10:31 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:27 pm

Joo ei oo mitään tekemistä musikaalien kanssa Very Happy. Musikaalisuudella mä tarkoitan karkeasti ilmaistuna sitä, että jos musiikki on hidasta ja sielukasta, liike on sitä myös. Jos musiikissa tulee nopeatempoinen, kiihkeä kohta, liikkeessä tulee se myös. Siis liikkeen tunnelma matchaa musiikin tunnelmaan. Oona tekee tätä hyvin selkeästi kaikissa ohjelmissaan.

Tämä oli siis yksinkertaistettu selitys. Todellinen musikaalisuus menee tästä vielä ohi ja yli ja edelle selittämättömällä tavalla, joka on helpointa kuvailla ehdottamalla katsomaan Dancea. Ne ryhmäkoreografiat joita viime jaksossa tehtiin, oli NIIN musikaalisia että musiikki muuttui pelkistä äänistä jotenkin --- enemmäksi. Samoin liike. Liikkeen ja musiikin yhteispeli - musiikin pienissä tauoissa tapahtui niin paljon että tuntui että sydän pysähtyy! Jotkin liikkeet osuvat iskulle, jotkut tauoille, musiikin räjähtäessä liikkeet olivat isoja, ryhmä laajeni pienestä supusta isoksi, ja niin edelleen...

make any sense?
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:30 pm

Jos tankoTanssista puhutaan niin maailmalla ei montaa löydy. Kuinka moni edes suomessa tanssii tangolla... HEheheheh.

Toinen juttu MUN mielestä on että sielukkuutta ei voi opettaa tai oppia Smile . Joko sitä on tai ei oo. Eikä sielukkuutta voi harjoitella, silloin siitä tulee näyttelemistä.


Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:34 pm

Mua alkaa jo hymyilyttää tää viestiketju! Me ollaan ihan uskomattoman intohimoista porukkaa! Very Happy

Miettikääpäs, josta tältä viestiketjulta pitäisi valita johki kisaan vaikka 4 tuomaria..?
Siinä riittäis tuomareilla tekemistä voittajan ratkaisemisessa! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:34 pm

Niin tulee, mutta on näytteleminenkin parempi kuin ilmeetön puunaama, jolle välillä vääntyy irvistys kun tehdään liian vaikeita liikkeitä...

Kun tässä nyt suoraan ja karusti puhutaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:37 pm

-


Viimeinen muokkaaja, sini pvm Ti Elo 16, 2011 10:31 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen tuomarien kommentit   SM-kisojen tuomarien kommentit - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
SM-kisojen tuomarien kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Art - tuomarien mielipide
» SM-kisojen sarjat?
» SM-kisojen tarjoukset www.fitpolestore.com

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: