Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 1:24 pm

Mulla kipuili se lapa tossa jokin aika sitten ja kävin osteopaatilla. Kaikki kivut loppui parissa päivässä ja sen jälkeen ei oo tullut mitään ongelmia. Aivan käsittämätöntä! No nyt kun on lapavammasta toivuttu, niin hankin uuden vaivan. Lonkankoukistaja. Ihan tajuttoman kipeä, ei oikein kärsi nostella jalkaa. Autoon tai vaikka sänkyyn mennessä pitää nostaa tuo oikea jalka käsillä, ettei sattuis. Toivottavasti paranee nopeasti. Meen ens viikolla vielä näyttämään tota lapaa osteopaatille, niin ehkä se tällä kertaa korjaa mun lonkan. pig
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 1:37 pm

^ Mulla oli ihan samanlainen vaiva just toissaviikolla, kesti n. viikon se kipuilu. Mäkin jouduin nostelee toista jalkaa tietyistä asennoista sohvalta noustessa ym. ja treeneissä sieltä kuului tosi lupaava "klonks" -ääni lonkkia avaavissa lämmittelyissä. Very Happy Mä en kohta enää osaa sanoa mitään paikkaa, joka ei mulla olisi kipeytynyt tankotanssin aloittamisen jälkeen.

Kerro mitä se osteopaatti sitten sanoi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 1:44 pm

Mä oon kans nostellu toista jalkaa moneen otteeseen Very Happy Mulla oli silloin tensor fasciae latae ( http://en.wikipedia.org/wiki/Tensor_fasciae_latae_muscle ) tulehtunut, pikkulihas mutta saakelin kipeä!

Edit: Hyvin huomaa saman mitä Ivanka sanoi, mistä tahansa urheiluvammasta puhutaankin niin mulla on ollut se... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 1:55 pm

Mäkin taidan kerätä ihan urakalla tätä urheiluvammasarjaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeKe Maalis 02, 2011 3:07 pm

Ivanka kirjoitti:
^ Mulla oli ihan samanlainen vaiva just toissaviikolla, kesti n. viikon se kipuilu. Mäkin jouduin nostelee toista jalkaa tietyistä asennoista sohvalta noustessa ym. ja treeneissä sieltä kuului tosi lupaava "klonks" -ääni lonkkia avaavissa lämmittelyissä. Very Happy Mä en kohta enää osaa sanoa mitään paikkaa, joka ei mulla olisi kipeytynyt tankotanssin aloittamisen jälkeen.

Taisinpa liian aikaisin hihkua imperfektissä tästä ongelmasta, huoh. Klonksunta toisessa lonkankoukistajassa jatkuu iloisesti ja yhtäkkiset kivut joissain tietyissä tankojutuissa (erityisesti pääalaspäinliikkeistä alastulo suorin jaloin) ovat sanoinkuvaamattoman ihastuttavia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeKe Maalis 02, 2011 3:45 pm

Ehdottomasti tuskallisin tankoilun aiheuttama vamma toistaiseksi. Kylki paskana lauantaista alkaen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeTo Maalis 03, 2011 4:56 pm

Ivanka kirjoitti:
^ Mulla oli ihan samanlainen vaiva just toissaviikolla, kesti n. viikon se kipuilu. Mäkin jouduin nostelee toista jalkaa tietyistä asennoista sohvalta noustessa ym. ja treeneissä sieltä kuului tosi lupaava "klonks" -ääni lonkkia avaavissa lämmittelyissä. Very Happy Mä en kohta enää osaa sanoa mitään paikkaa, joka ei mulla olisi kipeytynyt tankotanssin aloittamisen jälkeen.

Kerro mitä se osteopaatti sitten sanoi!

No ni, nyt on osteopaatilla käyty. Mulla vissiin oli jotain damagea etureidessä tai siinä, kun se kiinnittyy häpyluuhun. Tai jotain. Toi osteopaatti ei paljon puhu, mutta ton verran ymmärsin. Se naksautteli taas lukkoja sieltä täältä, katsellaan kuinka tehoaa. Mä nyt oon ihan vakuuttunu, että vaikka mulla olis luu poikki, ni toi korjais sen Laughing

Myös lapaa käsiteltiin ja se on jo miljoona kertaa parempi, jee! Selkäjumit on kans nyt rusautettu auki, nyt luvassa vaan toipumista ja pari taukopäivää tangolta. Oon ihan varma, et sen jälkeen mun selkä on notkea ja spagut menee miten päin vaan Cool (Okei, ei ehkä ihan...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 9:23 am

Kärsin lapavammasta ja kokeilin tänään hevosille suunnattua lämpögeeliä. Yllättävän tehokasta Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 10:56 am

Joo ei noilla ihmisten kylmägeeleillä ja linimenteillä mitään tee... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
pineapple
basic spinner
basic spinner
pineapple


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 31
Location : Vantaa
Registration date : 10.02.2011

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 4:13 pm

Osaisiko kukaan sanoa, minkä tyyppisestä vammasta voisi olla kyse? scratch

Onnistuin treeneissä ensimmäistä kertaa kunnolla supermiehessä kun tajusin nostaa lantiotani sillein jännästi. Kyseisistä treenistä lähtien lonkka on ollut oudosti kipeä. Jos astun vähänkin liian pitkän askeleen (esim portaissa), lonkkaa alkaa särkeä niin paljon etten pysty enää liikuttamaan sitä. Senpä takia kävelystä tulee hidasta mummoilua kun toinen jalka on kuin mikäkin vihlova puupalikka.
Kipu kestää suunnilleen 15min ennen kuin menee ohi. Pitäisiköhän hakeutua lääkärille vai uskoa vamman menevän itsestään ohi?

Koitin metsästää vastausta haulla, muttei löytynyt mitään. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Nahkis
basic spinner
basic spinner
Nahkis


Viestien lukumäärä : 7
Location : Helsinki
Registration date : 18.03.2011

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimePe Maalis 25, 2011 12:54 pm

Eilen sain tosiaan oman tankoni pystyyn ja pakkohan sitä oli heti kokeilla. Nyt on sitten vasen ranne rikki, en pysty edes kahvikuppia nostamaan. Oikeakaan ei voi kauhean hyvin, joten nyt pidetäänkin pari lepopäivää, vaikka tanko huutaa keskellä huonetta mua kieppumaan. Onnettomuusalttiina ihmisenä en kyllä ole yhtään yllättynyt. Kismittää silti.. bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimePe Maalis 25, 2011 1:06 pm

muistithan lämmitellä ennen tangolle hyppäämistä? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nahkis
basic spinner
basic spinner
Nahkis


Viestien lukumäärä : 7
Location : Helsinki
Registration date : 18.03.2011

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimePe Maalis 25, 2011 1:10 pm

Muistin toki, lämmittelin ihan perusteellisesti ennen tankoon koskemista. Innostuin vaan vähän liikaa testaamaan miettimättä tarpeeksi ja spinnatessa ranne vääntyi ikävästi. Enköhän jatkossa muista sitten keskittyä tekniikkaankin paremmin:)
Takaisin alkuun Siirry alas
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeTi Huhti 12, 2011 6:21 am

Voi vittu mun vasemman puoleinen selkälihas on menny jotenkin paskaks. On se hyvä, että puolen vuoden sisään on ollu selkä kaks kertaa rikki ja molemmat ranteet Very Happy Ei ihme, että tuntuu siltä, etten edisty mihinkään Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeSu Toukokuu 08, 2011 9:10 pm

Mun vasenta kättä alkoi särkeä jälleen, kummallisesti eilisen lepopäivän jälkeen. Rupesinkin miettimään, että tää ei ehkä ole ihan tavallisinta tankoiluvammaa kuitenkaan. Kipu ei nimittäin ikinä ole tuntunut missään tietyssä asennossa kuten tenniskyynärpään tapauksessa, vaan enneminkin "syvällä" ja ei tule saman tien, vaan muutamia tunteja rasituksen jälkeen jos on tullakseen. Kiinnostaisikin kuulla, onko muilla ollut vastaavanlaisia kiputiloja näiden rasitusvammojen/venähdysten tai vastaavien kanssa? Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 29.08.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeSu Toukokuu 08, 2011 10:25 pm

papaija kirjoitti:
Mun vasenta kättä alkoi särkeä jälleen, kummallisesti eilisen lepopäivän jälkeen. Rupesinkin miettimään, että tää ei ehkä ole ihan tavallisinta tankoiluvammaa kuitenkaan. Kipu ei nimittäin ikinä ole tuntunut missään tietyssä asennossa kuten tenniskyynärpään tapauksessa, vaan enneminkin "syvällä" ja ei tule saman tien, vaan muutamia tunteja rasituksen jälkeen jos on tullakseen. Kiinnostaisikin kuulla, onko muilla ollut vastaavanlaisia kiputiloja näiden rasitusvammojen/venähdysten tai vastaavien kanssa? Rolling Eyes

En tiedä onko ollu kyse samanlaisesta kivusta, mutta mulla tuli lajia aloitellessa kovempien treenien jälkeen ja varsinkin jaettua otetta treenatessa alakäden puolelle hirveetä jomotusta treenien jälkeen. Mutta sellaista siis joka saattoi muutaman tunnin jälkeen alkaa ja tuntui syvällä kädessä, kyynärvarressa, mutta ei selkeästi tunnistettavassa kohdassa. Tätä jatkui jonkun kuukauden ajan ja sitten se hävisi palaten hetkittäin välillä muttei todellakaan niin kovana. Musta tuntuu, että mulla se oli jonkinlaista ylirasitusta jollekin lihakselle jonka olemassaoloa en tiennyt ja treenin myötä kun ympäröivät lihakset vahvistuivat, loppui kipuilukin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://charmxlife.blogspot.com/
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Toukokuu 23, 2011 11:49 am

Johan sitä tulikin oltua taas hetki terveenä... Nyt on vaivana vasen hartia ja olkavarsi. Aivan sietämätöntä kipua erityisesti öisin ja muutenkin levossa. Särkylääkkeet ei juurikaan auta No Kuulostaa aika paljon samalta kuin tuo kipuilu, josta papaija kirjoitti. Varmasti menis ohi muutaman päivän levolla ja vaikka hieronnalla, mutta nyt ei pysty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Toukokuu 23, 2011 6:52 pm

Papaija en ole varma mutta tuli mieleen että ehkä se vois olla penikka tauti? Mulla on se jaloissa ja se on just tollast et rasituksesta tulee kipeeks koko matkalta syvältä luun vierestä. Se siis käytännössä on sitä kun lihas kasvaa liian nopeesti ja lihaspussi kiinnittyy luuhun. Paine auttaa siihen ja venyttely mut ei koskaan täysin parane. Sad Siis voi olla pitkiä kivutttomia jaksoja kun muistaa hyvin venytellä, hieroa ja sit tosiaan se paine esim. semmonen tuki nauha (niikun hikinauha mut käteen) kipu kohassa auttaa.. Mut lepo ei siihen ongelmaan varsinaisesti auta..
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Toukokuu 23, 2011 7:41 pm

Se voi kyllä olla jotain ton tyyppistä. Oon selaillut kaikennäköisiä vaivoja, mutta ilmeisesti nää yläraajojen ongelmat ei välttämättä ole mitenkään helposti selvitettävissä. Täälläkin mainitaan "epäspesifi kipu": http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=khp00065
Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 3:10 pm

Onko kellään kokemusta tangon aiheuttamasta ihottumasta? Menin eilen viikon tauon jälkeen tunnille ja nyt on taas molemmat kyljet ihan näppylällä ja kutisee Crying or Very sad Mulla oli talvella samaa ongelmaa, mutta huomattavasti pienemmässä mittakaavassa silloin ja ihottumaa tuli vaan satunnaisesti (kävin kuitenki 3-4 kertaa viikossa tunneilla). Nikkeliallergia mulla oli lapsena ja mietin liittyykö tää taas jotenki siihen? Tosin pariin vuosikymmeneen ei oo ollu mitään merkkejä siitä nikkeliallergiastakaan ja mitä tahansa koruja on voinu käyttää..

Jos täällä on muita samasta vaivasta kärsiviä, kuulisin mielelläni kokemuksia onko tota mahdollista jotenkin ennaltaehkäistä? Hydrocortison auttaa sitten ku kyljet on jo ruvella, mutta mieluiten pitäis tietekin ihon ehjänä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 3:23 pm

Mä oon saanut pari kertaa kutisevaa ihottumaa reisien sisäpintaan. Tulee vain koulun tangoilla, jotka ovat jauhemaalattuja, ei kotona kromitangolla. Mulla ei ole todettu minkäänlaista nikkeliallergiaa enkä siis usko, että on tangon materiaalista kiinni. En tiedä, mistä johtuu, mutta olen sittemmin ollut erityisen huolellinen tangon puhdistuksessa edellisen käyttäjän jälkeen ja koitan olla toistamatta liikkeitä liian paljon, jottei iho pääsisi hiertymään liikaa (jolloin varmaan kaiken maailman bakteerit sitten pääsee paremmin tekemään tuhojaan).
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 3:25 pm

Olitko Rtp:llä? Mulla tulee sieltä kans välillä tosi ilkeitä nirhaumia ja kirvelee jälkeenkin päin ihan eritavalla kuin normaalit tankovammat. Uskoisin että kun niistä tangoista on se kromipinnoite lähtenyt pois, niin se teräspinta (tai mikä lie) ärsyttää ihoa enemmän. Etenkin kun ihon suojakerros nirhautuu pois tankoillessa, niin sitten se pääsee kunnolla ärsyttämään. Luulisin. scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 5:30 pm

Ihottumaa ei ole tullut, mutta mulla meni sit viime kerralla ihan haavoille iho. Tunti oli torstaina ja eilen oli ensimmäinen päivä ettei enää sattunut, kun iho on viimein tuhannella pienellä ruvella... Veikkaan, että helteelläkin oli osansa tohon lopputulokseen, kun hikoilu ärsytti ihoa, mutta hieman hirvittää, kun kylki näyttää siltä että sitä olis hiottu hiekkapaperilla. Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 5:48 pm

Ai hitsi Papaija toi kuulostaa häijyltä Shocked

Mä oon kans huomannu että kotitangolla iho ei mee sillain rikki ja ajattelin just tota samaa ku Hemuliinikin niistä kuluneista päällysteistä. Ja ehkä ku siihen yhdistää vielä hikoilun (ja vähän mighty grippiä tai muuta) niin riemu repee. Harmittaa vaan ku tekis mieli treenaa mutta ei oikeen uskalla mennä tangolle noiden kanssa ennen ku ne on parantunu taas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitimeMa Heinä 04, 2011 7:00 pm

Täällä ainakin tulee. Varsinkin kun on kuuma, silloin yritän välttää kontaktia reisiin ja kylkiin.
Atooppinen iho Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Urheiluvammat - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 15 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 24Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: