Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeLa Joulu 17, 2011 10:56 pm

erika kirjoitti:

Mortianna, mulla tuntuu niinkö etten sais polvia aivan suoraksi... Olisko takareidet ja sisäreidet niin tönköt? Venyttely varmaan paras lääke, nyt tosin hankaloitui sekin, kun varmaan nyt jotenki revähti :/
Voi myös olla että alavatsalihakset liian huonot, kuinkas nuita lonkankoukistajia reenataan?

Mun mielestä siihen polvien suoristamiseen tarvitaan myös etureisilihaksia.

Minä teen aina alkulämmittelyssä 8 sarjan jalan nostoja. Eli asetut tangon viereen seisomaan ja otat siitä tukea. Alat nostamaan ulkojalkaa suorana niin ylös kuin se nousee. Tärkeää on että keskivartalo pysyy suorana ja tiukkana, ettei liike ole pelkkää heiluttelua. Itse en laske jalkaa edes lattiaan asti, sillä tavoin ei saa "huijattua" ja heijattua vauhtia takaa vaan liike tapahtuu nimenomaan nostaen. Smile 8 eteen, 8 sivulle, ja 8 taakse (tällöin jalka saa olla koukussa, ottaa enemmän pakaroihin).

Sitten toinen on sellainen, että istut maahan niin että nojaat tankoon, ikään kuin olisit tekemässä olkanousua istualtaan. Sitten rupeat piirtämään varpailla ympyrää lattiaan (molemmilla jaloilla omaa ympyrää) niin että polvet koukistuu ja suoristuu. Ei ole kovin raskas liike, mutta pitempään tehtynä työstää hyvin lonkankoukistajia.

Toivottavasti ymmärsit, ja toivottavasti en puhu ihan höpöjä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeLa Joulu 17, 2011 11:32 pm

Itse reväytin vasta takareiden kun menin kylmiltään kaverille näyttämään miten se spagaatti venyy...kuului RIKS RAKS ja POKS ja sitten ei takareisi oo venyny kolmeen viikkoon kunnolla x( En saanu polvia ojennettua ja v-invertti oli mahdoton. eli nyt vaan lepoa siihen ja varovasti alat sitä sitten venyttämään niin että ei satu Smile ja muutenkin kannattaa kyllä tässä lajissa venytellä ahkerasti, niin ne raajakin sitten ojentuu kauniimmin. Smile

Lämmittelyä ei tosiaan pidä ikinä unohtaa!! Muuten menee paikat rikki ja sitten ollaankin saikulla monta viikkoa. Pistä vaan muutama hyvä biisi soimaan ja noin vartin ajan joraat vaan menemään ja samala siinä pyörittelet paikkoja auki Very Happy Ei se lämmittely rakettitiedettä ole Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeSu Joulu 18, 2011 8:49 pm

Hanna: Se tanko on edelleen ihan eri liukas ko ne tangot mitä tunneila on, mutta kyllä mie sen kans olen jo oppinu elhään. Ja olen kyllä tykäny että soli hyvä valinta.

Kiitos Mortianna vinkeistä, pitääpäs kokeilla! Varmasti lihaskunto vielä huonohko ja siksiki liikkeet takkuaa, mutta eiköhän ne tästä sitkeällä harjottelulla vielä ilmesty... ne lihakset meinaan Very Happy Täytyy kyllä sanoa että haba on jo kasunnu sen verran että mieski huomautti Smile hivelee itsetuntoa kovasti kun jotaki edistystä huomaa! Motivoi jatkaan Smile

Ihana Nita ko kirjotit (ei ihana että sulla on kans paikat sökönä) kuulostaa just samalta nimittäin. Nyt kö aloin miettiin, niin olen ehkä kans saanu tämän jumiin spagaatin yrittämisellä (joka ei onnistu läheskään Very Happy) ja nyt sitte ko tuota v inverttiä yritin niin räsähti... :/

Pitää ottaa tosissaan tuo venyttely - eihän ne liikkeet es näytä milthään jos ei taivu... Se vain ei ole yhthään niin hauskaa ko tankoilu... Ja jammaillu mie kyllä olenki muka lämmittely mielessä, mutta en varmaan tarpeeksi, pahasti aina kutsuu tuo tanko tuossa keskelä olkkaria Very Happy

Laitampa vielä tähän sulle Nita yhen toiveen (ja meän ihanalle Satu opelle - jos luet tämän) ko meilä alkaa tammikuussa kuulema jatko heti ko tangot on pystyssä taas, niin voisko jotaki semmosta kurssia kehitellä kans (vaikka kerran viikkoon) missä mentäis vähän jonku koreon mukaan? Olis ihana jos tämä näyttäis joskus tanssilta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeSu Joulu 18, 2011 9:10 pm

tarkotus olis ainakin mulla opettaa myös hieman koreota ja sellasta tuntien päätteeksi mutta tuo tunti tahtoopi vaan olla aika lyhyt aika Sad( ja pelkkää koreotuntia voi olla että ei saada, riippuu miten porukkaa lähtee mukaan. Jonku verran oon yrittäny ottaa lattialiikkeitä yms. mukan omilla tunnneilla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeMa Joulu 19, 2011 9:43 am

Me ainaki ehottettiin Johannalle jo syksyllä, että tunnin kestoksi olis parempi se 1,5 tuntia niin saa kunnon lämmittelyt ja lihaskunnot jne. messiin ja sitten olis vielä sitä tankoiluakin Very Happy Koreo-tunti olis kans aivan loistava vaihtoehto, nythän me ollaan jauhettu pelkkää tekniikkaa (tosin on Satukin aina välistä näyttänyt jotain lattia-työskentely-juttuja) MUTTA uskoisin, että eiköhän sitä sais porukkaa tulemaan vaikka kerran viikossa järjestettävälle koreo-tunnille? Mie ainaki olisin kiinnostunu Smile Ja olen saanut porukkaa aivopestyä tuonne, pari poikaa olis kiinnostuneita aloittamaan tankoilun Very Happy ja hmm. työkavereista 3 ja vissin 3 muutaki kaveria Very Happy Ne odottaa tuota tankoilua jo kuin kuuta nousevaa
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeMa Joulu 19, 2011 7:09 pm

Joo ja meitäkihän on täältä tulossa Smile veikkaan että jatko tulee heittämällä täyteen - veikkaan kyllä että tunkua olis koreoonki...
Pitäis kysyä Johannalta jos sen vois järjestää vaikka sillai että kestää neljä (esim.) viikkoa ja on kerran viikossa mutta koko hoito maksetaan kerralla...? Vai mitä Nita?

Onhan meiläki tosiaan ollu niitä liikkeitä maassa jne, mutta olis kiva vähän saaha tuntumaa johonki lauhluun ja siihen miten niitä liikkeitä vois yhistää kokonaisuudeksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeTi Joulu 20, 2011 9:58 pm

Kiitos Erika I love you Very Happy Täällä ollaan tytöt I love you kyllähän me laitetaan koreotunti pystyyn.Jonkinmoisen koreon olen kehitelly...
Tarkoitushan olisi saada Annica vetähmään koreota pelkästhään, Annicalla vaan se oma studio vie paljon aikaa, mutta jutehlaan...

Saatais pian ne tangot pystyyn cheers cheers
Muistakaa venytellä sielä kotona ja lämmitellä, vääntäkää vatsoja ja seisokaa käsillä.......
cheers I love you I love you ihanaiset tytöt!!!

ja tunnithan venyy aina pitkäksi väkisinkin Laughing

Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeTi Joulu 20, 2011 11:34 pm

joo, ehottomasti ainakin mie yritän saada pidempiä kursseja meille, ei kolme riitä mihinkään! Varsinkaan kun aletaan opetteleen inverttiä. Ja siinä mie olen tarkka. yksi hyppy tai loikka niin saa rankkariki vääntää 20 vattalihasta Razz

ja Erika sellanen vinkkeli sulle tuohon liikkeiden yhistämiseen että tanssi. tanssi tanssi tanssi..hae sitä omaa tyyliä, kokeile yhistellä spinnejä yms. tanssimaan ei opi kuin tanssimalla Smile Kato myös paljon muiden videoita, esityksiä yms. niistä saa hyvin vinkkiä Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeKe Joulu 21, 2011 7:31 pm

Eihän invertissä tarvita vatsalihaksia juurikaan? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeKe Joulu 21, 2011 7:45 pm

Miten sinä muuten saat ne koivet kattoon? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeKe Joulu 21, 2011 8:14 pm

Etureisillä Very Happy Mulla ainakin niihin vain ottaa, koska mun jalat on vaan yksinkertaisesti heikot ;s Kaikki liikkeet, mitkä pitäs ottaa vatsaan, ottaa mulla vaan mun älynheikkoihin reisiin... Plääh Very Happy tai siis no riippuu vattaliikkeestä

Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeTi Joulu 27, 2011 2:13 pm

Satu siehän olet minua varotellu tuosta lämmittelystä ja venyttelystä Embarassed opin kyllä nytten...!
Kävi niin pirskatin kipeästi että molin tiiman muissa maailmoissa ja näin tähtiä!
Vieläkhään ei jalkoja saata kunnola aukasta...

Voi mie niin ootan että alkais jo tunnit taas!
Pistättähän koodia sitte välittömästi jos jotaki kuuluu!
Molen aivan kärsimättömänä täälä Very Happy kehtaa ennää johannallekhaan viestittää ettei se ilmota minua joksiki ahistelijaksi...
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeTi Joulu 27, 2011 4:20 pm

Voi Erika, yritähän saada paikat kuntoon Rolling Eyes Pistämä sitten viestiä ko tulee tietoa tunneista!! Sama täällä, miekään en viitti enää Johannaa ahdistella.. Toivottavasti tangot saadaan pian pystyyn että pääsee taas treenaamaan! P.S. Tilasin itelle kromisen pertin, se tulee tod.näk. ens kuussa
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeTi Joulu 27, 2011 5:11 pm

Voi minun Erikaa Sad kyllä sie toivut, harmihan se on !! Mull on tiikeribalsamia thaimaasta ostettua, sitä saa kyllä varmaan apteekista täältäki, suljua sitä kipeeseen paikkaan ja anna olentua niin kyllä tulet kunthoon, laita muutaman tunnin välein kolme päivää. Ota buranaa se poistaa tulehdusta...

Olen ollu johannaan yhteydessä. Tankoja varten katonteko on vielä aloittamatta
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeTo Joulu 29, 2011 12:58 pm

Joo, meiläki on tiikerisalvaa, muttempä hoksannu aatellakhaan. Kiitos vinkistä miepä laitanki sitä!

Buranaa molen syöny ko leipää Very Happy

Katon teko alottamatta kuulostaa siltä että ei päästä tammikuussakhaan alothaan tunteja... Voih. Tämä on kyllä hillitön pettymys! Pitää kysellä jos bc:lä jo olis tangot pystyssä, jos päästäis vaikka yhtä aikaa harjotteleen.. vai mitä oletta mieltä? Vaikkei nyt tunteja saataskaan heti niin kuitekki olis kiva harjotella yhessä? Ryhmän tuki täälä ainaki tulis tarpheesseen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeTo Joulu 29, 2011 2:44 pm

Ehottomasti vois harjoitella yhdessä! Very Happy En vain tiedä oisko siellä niin ihania ohjaajia ko meillä I love you Tosin hyvähän se olis saada erilaistakin ohjausta niin pysyis homma monipuolisena! Erika ei Buranaa saa syödä kuin leipää!! Evil or Very Mad Tulee vielä joku vatsahaava! Mutta joo, jalka kunthoon!

No sehän riippuu miten ne meinaa sen kiinnityksen toteuttaa, esimerkiksi meillä olis töissä se ykkös-dj, joka aina rakentelee kaikkia lavoja jne. erilaisia esityksiä varten.. Ja se on ihan näppärän patentin keksiny siihen tangon kiinnitykseenki. Mie kyllä ehdotin Johannalle, että Jussiltakin vois kysellä nuista kiinnityksistä.. Toivottavasti tangot saadaan pian pystyyn! Ainakaan BC:n sivuilla ei lue missään, että olis tankoilua tulossa ohjelmistoon, mutta mistäs sitä ikinä tietää.. Mietityttää vain, että oisko tosiaan tunneilla kävijöitä? Ko välistä Davidinkin tunnit on peruttu kun ei ole ollu tarpeeksi osallistujia.. Tosin se voi olla se täällä vallitseva hirveä jako kuntosalien välillä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeTo Joulu 29, 2011 7:15 pm

Itsekin noita Bc:n sivuja seurailin ja tankotanssia ei kyllä mainosteta alkavaksi missään eikä kukaan ole paljastanut alkavansa ohjaamaan ://. kaikki erikoisia zumbia yms. kyllä mainostettiin alkavaksi sivuilla.. liekö huhupuhetta kun kuulin että uuteen paikkaan tulee vaan iso kuntosali ihme värkkeineen ja tavallinen jumppasali. avajaisissa joo, on tankoilua "suomen huipulta"ja sitä vois käydä vilkaseen jos on vapaata...Mullahan on täällä 2 tankoa Smile Jamit pystyyn xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeLa Joulu 31, 2011 2:08 am

-


Viimeinen muokkaaja, Tiu pvm La Toukokuu 19, 2012 8:20 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vielä aiheen vierestä   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimeSu Tammi 01, 2012 7:29 pm

Hpl mie meinasinki että jos sielä on tangot pystössä niin voitas porukalla mennä harjotteleen (ilman ohjausta) niin kuitenki sais sitä oman porukan tukea Smile
Mie en ainakaan halua ruveta vaihtaan, mulla on jo kauhea ikävä Satua!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimePe Tammi 13, 2012 5:31 pm

Putosin äsken ekaa kertaa ikinä tangolta! No Oli aika hemmetinmoinen tuuri, että mulla on vielä yläetuhampaat tallella. Putosin kasvoilleni, nenä ja ylähuuli ekana, mutta onneksi sain otettua myös kädellä vähän vastaan. Nenä ja hampaat vaikuttais hyviltä, ylähuuli on sisäpuolelta auki ja aika kivasti turvonnut... Very Happy Toivottavasti nyt ei sen kummempaa.

Olkaahan varovaisia tangolla!! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimePe Tammi 13, 2012 6:15 pm

Oi Oi Ewy affraid
Elä sie loukkaa nättiä nenua Very Happy Siitä huulesta niin väliä, turvonnuthan on muotia, ettei ku Baariin vaan Very Happy
Ja kaverit kateellisia Wink


Ja Erika I love you , nähäämpä pisimmällä suoralla, alkaa ensiviikolla tosi rumba Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimePe Tammi 13, 2012 6:51 pm

Joo, ei paljoa tarvi kyllä botoxia laitella! Laughing Ainoa vaan, että tästä on turvonnut vaan yks kohta ja se näyttää siltä, niin kuin mulla ois valtava paise ylähuulessa....... Laughing Ei ihan hirveän hot.... Mutta musta ainakin vähän näyttäis, että se ois jo laskemaan päin *sormet ristissä*
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimePe Tammi 13, 2012 7:10 pm

Voi ei! Onneksi ei pahemmin käynyt kuitenkaan. Mistä liikkeestä tipuit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimePe Tammi 13, 2012 7:35 pm

No mä meinasin kokeilla Iron X:ää kiinalaisella otteella ja sitten mä en uskaltanutkaan vaan lähdin jotenkin kaartamaan pois päin ja tajusin liian myöhään, etten voikkaan irrottaa sitä kättä ja pito katoaa muualta....... Ihan omaa tyhmyyttä, kun flunssaisena jo yhtien treenien jälkeen alkaa vielä riehumaan uusia juttuja. Mulla oli paitakin päällä, en tiedä oisko paljas kylki voinut pelastaa tilanteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitimePe Tammi 13, 2012 10:59 pm

Iron x patjoja alle ja saa vapaasti putoilla.
Very Happy kylmää Laita huuleen kyllä se siiitä tokenee. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Urheiluvammat - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 18 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 24Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: