Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?

Siirry alas 
+74
Helmi
katuballerina
Mami
PunKy
Jennn
dinky-di
Martta
Unya
rritu
Tinzu
cyberhz
AnskuN
helipsu
Jonsu
Jadsku
Caralee
lilith84
sonkos
kottarainen=)
katwalk
Vanillalatte
Tiiku
Nexu
Tiu
kivaa
Ainokainen
Juliet
Emmuh
neitinopsa
Pindy
Sanni
Arietta
Jenni H
cyberie
Lelina
Atlas
SusannaR
Tsudy
Pantsuman
tiko
Riisimuro
wilmiina
Jukka
Pancake
aidu
Dizez
hemuliini
elisa
Dahlia D.
Mortianna
annjup
Tupuna
celya
Deanna
vesi
Snugetti
poletti
Foxmagon
Henna.C
pipsukka
kajakki
Kat Da
LaraK
bettie
-Hanna-
Nina
tasuni
Samira
Iina
Miia
josie
Cherrie
eledra
Ish
78 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Helmi
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 19.01.2014

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Icon_minitimeMa Tammi 20, 2014 10:44 pm

Eka tunti oli eilen. Lähdettiin kaverin kanssa kokeilemaan, oli ihan sikavaikeeta vaikkakin hauskaa. Ei tahtonut oikein mikään onnistua, varsinkin puristuksen ja pidon kanssa oli ongelmia. Seisominen tuotti ylitsepääsemättömiä ongelmia.

Tänään tokalla tunnilla, osasin seistä ilman käsiä, palomies ja merenneito sujuivat jo melko hyvin ja pysyin tangolla paljon paremmin. Kehitystä havaittavissa jo näinkin pian Smile ja koukussa ollaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
jennukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Location : Oulu
Registration date : 21.03.2014

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Icon_minitimeKe Huhti 16, 2014 4:51 pm

Kiva aihe, hauska lukee muiden kokemuksia! Mä kävin ensimmäisellä tunnilla tammikuun alussa, olin halunnu pitkään kokeilla tankotanssia ja sitten lopultakin pääsin tunnille. Olin ihan fiiliksissä, perus pyörähdykset onnistui yllättävän hyvin, mutta istuminen ja seisominen tuntuivat mahdottomilta. Luulin, että en opi niitä koskaan, mutta seuraavalla kerralla sitten siellä tangolla istuttiinkin ja seisottiinkin jo ilman käsiä! Ihana laji, kun kehutystä huomaa niin nopeesti, oon ihan hurahtanut!  I love you 
Takaisin alkuun Siirry alas
Jessicah
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 31
Registration date : 12.05.2014

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2014 5:18 pm

Mullakin on nyt ensimmäinen tunti takana ja perus jututkin oli mun mielestä aika haastavia niinkun kyllä oletinkin. Jotkut pyörähdykset sujui jopa ihan hyvin ja onnistuin pyörimään ihan kivasti, mutta muutamaa en kerennyt ihan sisäistämään ja ne olikin vähän katastrofaalisen näköstä räpellystä Very Happy   Seisominen osottautu ihan hirveän vaikeaksi vaikka monella se tunnilla tuntu menevän ihan helposti. Itse lähinnä roikuin siinä tangossa vaan henkeni edestä kunnes valahdin alas. Ei siis toivoakaan että olisin saanut käsiä irti! Istuminen taas sujui huomattavasti paremmin.

Oli kyllä tosi hauskaa, eiköhän tästä kehitytä pikkuhiljaa  sunny  Oon kyllä nyt aivan mustelmilla. Varsinkin polvet on aika törkeen näköset kun tömähdin lattiaan "muutaman" kerran.
Takaisin alkuun Siirry alas
Zawoww
basic spinner
basic spinner
Zawoww


Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 27
Location : Vantaa
Registration date : 06.09.2012

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Icon_minitimeMa Elo 18, 2014 8:32 pm

Ekalla tunnillani kävin Pole4fitillä, en edes muista minä vuonna. Tunti oli rankka ja tekniikka oli luonnollisesti ihan omaa luokkaansa. Palomiehen tein väärällä tavalla (tätä jatkui kolmanteen tuntiin), koukku onnistui jollain lailla, mutta aurinko taas ei niin hyvin. Laughing Seisonta oli ok, mutta istunta oli vaikea (on vieläkin). Erityisen ylpeä olin mun lankusta jossa onnistuin jo ekalla tunnilla ihan kiitettävästi. Jäi harmittamaan, kun en päässyt inverttiin niin että olisi tehnyt mieli märistä, mutta harva pääsee. Smile Muistan, että jäi ristiriitaiset fiilikset, mutta harrastus säilyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninquelete
basic spinner
basic spinner
Ninquelete


Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 31
Location : Espoo
Registration date : 01.03.2015

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Icon_minitimeTi Huhti 07, 2015 5:51 pm

Itse kävin RTP:llä ekan tunnin ja aivan surkea tuolloin olin. Valitsin silloin Fitpolen, enkä saanut pyörähdyksiä menemään sitten alkuunkaan ja käsikin nousi herkästi ylös. Seisominen ja istuminen sitten menivät sen verran paremmin, ettei olo ollut aivan lannistunut tunnin jälkeen. Ilmeisesti jotain hyötyä on näistä jättireisistäkin. Very Happy Kipinä siis syttyi ja pyrinkin nyt käymään mahdollisimman monta kertaa viikossa tunneilla, vaikka opiskelulle ja töillekin on jostain aikaa kaivettava. Olen edelleen aivan aloittelija, mutta kehitystä tapahtuu. Koska itselle kaikkein helpoin matkustaa Pole4fitille niin hankin sinne jäsenyyden, pidän myös sen yleisestä fiiliksestä tunneilla enemmän, mutta lisäksi kävin RTP:n tek1-kurssin, josta pidin kovasti. Tosin yksittäistunneille en taida enää sen jälkeen sinne uskaltaa, kun ohjaaja pyöritteli selän takana silmiä. Tai ainakaan kyseisen, muut kun ovat mukavia olleet. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 5 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Millainen tanko kotiin?
» Millainen viikko-ohjelma aloittelijalle?
» vaikein liike ekalla tekniikka1 tunnilla?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: