Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?

Siirry alas 
+74
Helmi
katuballerina
Mami
PunKy
Jennn
dinky-di
Martta
Unya
rritu
Tinzu
cyberhz
AnskuN
helipsu
Jonsu
Jadsku
Caralee
lilith84
sonkos
kottarainen=)
katwalk
Vanillalatte
Tiiku
Nexu
Tiu
kivaa
Ainokainen
Juliet
Emmuh
neitinopsa
Pindy
Sanni
Arietta
Jenni H
cyberie
Lelina
Atlas
SusannaR
Tsudy
Pantsuman
tiko
Riisimuro
wilmiina
Jukka
Pancake
aidu
Dizez
hemuliini
elisa
Dahlia D.
Mortianna
annjup
Tupuna
celya
Deanna
vesi
Snugetti
poletti
Foxmagon
Henna.C
pipsukka
kajakki
Kat Da
LaraK
bettie
-Hanna-
Nina
tasuni
Samira
Iina
Miia
josie
Cherrie
eledra
Ish
78 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 12:45 pm

Joo, tostakin on miljoona eri variaatiota, tuo kuva on otettu ihan spinnin loppupuolelta ni se alkaa olla jo lähempänä vatsaa kuin polvitaipeita Smile Mä tykkään kans nojata ulos ja ojentaa toisen käden, ja kiepauttaa siitä pyörivään peter paniin / munaan / pommin (miksikä ikinä sitä kutsua haluaakaan) pelkkien jalkojen varaan.

Ranskalainen palomies on kai ulkomailla yleisempi nimi, mutta geishaksikin tuota sanotaan ja tykkään nimestä ni aloin käyttää sitä Very Happy Joskus VDllä kyselin tolle nimeä vuonna miekka ja kilpi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Pantsuman
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 31
Location : Tampere
Registration date : 29.07.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 24, 2010 8:20 pm

Reilu puolitoista tuntia sitten loppui ensimmäinen tunti. Mikään ei oikein ottanut onnistuakseen, surkastuneimmatkin lihakset tuntu hävinneen olemattomiin koko kehosta ja ihmetyttää miten ihminen voi kestää tällasta määrää tuskaa. Jalat on mustelmilla ja hiertymillä ja selkä on niin kipeenä että kaikki sattuu.

Varasin just seuraavan tunnin. Täähän oli ihan mahtavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsudy
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 93
Location : Vantaa
Registration date : 06.04.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 24, 2010 8:51 pm

^ Kuulostaa ihan mun ekalta tunnilta Laughing
Ja minäkin jäin koukkuun vaikka oikein mistään ei tullut mitään. Ja voin kertoa, että kyllä ne lihakset sieltä alkaa löytyä ja onnistumisia tulee (ja tulee myös alkuaikoja vähemmän mustelmia..), kun vaan jaksaa käydä tunneilla ja treenata Very Happy
Voimia ja iloa tankotaipaleelle! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 29.08.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Elo 30, 2010 1:37 am

Itse olin ensimmäisellä tunnillani viime keväänä. Menimme parhaan kaverini kanssa RTP:n starttitunnille yhdeksältä aamulla ja seuranamme oli kaksi keski-ikäistä rouvaa. Hirveitä paineita lyhyissä housuissa hyvältä näyttämiselle ei siis onneksi tullut...

Alkulämmittelyssä muistan ajatelleeni, että onneksi olin käynyt ahkerasti pumpissa ja liikkunut muutenkin ja säälin vanhempia naisia.

Itse tunnilla kädet hiersivät ja istuminen tangolla oli mahdotonta! Paras kaverini väänsi veistä haavassa osoittamalla olevansa luonnonlahjakkuus pidoissa ja killui tangossa ongelmitta. Jälkeenpäin tajusin pitojen ongelmaksi, näin atooppisen ihon omaavana, turhan tehokkaan kosteusvoitelun. Smile Huomattavasti helpompaa oli kun tajusin huuhtoa rasvat jaloista ennen tunteja!

Tunnin jälkeen oli kädet rakoilla ja muutenkin hiertynyt olo, mutta kipinä iski! Kesti kuitenkin muutama kuukausi ennenkuin ehdin uudestaan kokeilemaan ja nyt sillä tiellä ollaan, muutamia harjoituskertoja takana eikä enää seisominen tangolla edes satu sietämättömästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://charmxlife.blogspot.com/
Atlas
intermediate spinner
intermediate spinner
Atlas


Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 08.10.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 12, 2010 11:01 am

Hetken foorumilla jo taustailijana pyörineenä, voisin jo jotain kirjoitttaakkin. Smile

Kipinä tankoilun kokeilemiseen iski kesällä, kun kävin valokuvaamassa yksien polttareiden tankotuntia. Oli pakko päästä itsekin kokeilemaan. Syksyllä olin sitten ekalla tunnilla ja voi jestas, että se oli vaikeeta! Parin ekan tunnin jälkeen olin jo melkein valmis luovuttamaan, pää pisti vastaan enkä hahmottanut ollenkaan mitä pitäisi tehdä. Taustalla kuitenkin hyvä peruskunto ja lihaskunto, mutta kun ei onnistunut niin ei onnistunut. Smile Varmasti hyvän ohjaajan ja hyvän ystävän ansiota on, että olen edelleen käynyt treenaamassa ja voi niitä onnistumisen tunteita!

Ensimmäisellä tunnilla ei ollut toivoakaan, että mikään spinni olisi onnistunut saati että olisin noussut tangolle, huih. Tämä on siitä ihana laji, että ainakin näin aluksi kehittymisensä huomaa nopeasti, ihanaa! Olen koukussa - mustelmilla ja jokainen lihas jokaisen tunnin jälkeen kipeänä. Smile

Kannattaa siis jatkaa vaikka pari ekaa tuntia tuntuisikin aivan kamalalta. Very Happy

-Atlas

Takaisin alkuun Siirry alas
Lelina
basic spinner
basic spinner
Lelina


Viestien lukumäärä : 20
Location : Helsinki
Registration date : 21.09.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 12, 2010 2:06 pm

Eka tunti oli kyllä mieleenpainuva! Ainaki se kipu sen jälkeen, kävelin ku paskat housussa kotiin!

Pyörähdykset oli aluksi ihan mahottoman vaikeita eikä onnistunu millään, mutta kiipeily suju tosi helposti ja invertoinki jo ekalla tunnilla.. vähä kömpelösti mutta kuitenkin =)

Ja huolimatta kaikesta kivusta ja mustelmista tosiaan oli vaan pakko tulla heti parin päivän päästä uudestaan.. Löysin tosiaan mun lajini ja nyt jo vuosi takana =)<33
Takaisin alkuun Siirry alas
cyberie
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 09.11.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Marras 16, 2010 1:30 pm

ensimmäinen starttitunti rtp:llä takana ja nyt on kyllä paikat niin kipeenä että tuntuu kun ois turpaan saanu.. Jalat mustelmilla ja käsien ylös nostamisesta ei toivoakaan.
Kyllä se tästä kun käsivoimat alkaa kehittymään.
Spinnit oli mitä oli, tuntuu ettei uskalla luottaa itteensä tarpeeks ja tiputtaa itteensä käsien varaan.
Ainoo mikä oli vähän sinnepäin oli joutsen..
Henkilökohtaiset tavoitteet täyttyi tunnin osalta, onnistuin seisomaan tangolla vaikka se sattuikin tosi paljon, niin vissiin pitääkin Very Happy Istumisen kanssa pitää vielä harjoitella.
Jälkeenpäin on tosi voittajafiilis ja halu oppia uutta on valtaisa. Seuraavaa tuntia odotellessa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 10:53 pm

mulla on tosi positiivinen mielikuva ekasta tunnista. Olin RTP:n tiivarilla kesällä ja meitä oppilaita oli vain kaksi. Melkeen siis yksityisopetusta. Iho vaan oli sen jäleen aika Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Arietta
basic spinner
basic spinner
Arietta


Viestien lukumäärä : 14
Location : Espoo
Registration date : 17.03.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 20, 2011 4:41 pm

Olin tänään ensimmäisellä tunnilla. Oikein masentaa kun olin niin huono. Voimat eivät riittäneet lainkaan, enkä osannut käyttää niitä oikein. Spinneissä käsi oli liimautunut tankoon, enkä saanut yhtään onnistunutta spinniä. Kun taas piti seistä tai istua tankolla, niin ote petti koko ajan. Käsittämätöntä. En osannut myöskään mennä inverttiin. Crying or Very sad

Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 20, 2011 4:51 pm

Arietta kirjoitti:
Olin tänään ensimmäisellä tunnilla. Oikein masentaa kun olin niin huono. Voimat eivät riittäneet lainkaan, enkä osannut käyttää niitä oikein. Spinneissä käsi oli liimautunut tankoon, enkä saanut yhtään onnistunutta spinniä. Kun taas piti seistä tai istua tankolla, niin ote petti koko ajan. Käsittämätöntä. En osannut myöskään mennä inverttiin. Crying or Very sad


Kuulostaa ihan normaalilta Very Happy
Tankotanssi näyttää niin helpolta ja kevyeltä, kun katselee sitä osaajien tekemänä. Mutta annas olla kun pitäisi se oma kropan paino saada kevyesti nostettua, niin karu totuus tulee ilmi. Voima ja tekniikka kehittyy kuitenkin kerta kerralta, ja ainakin itsellä kehitystä on alusta asti tapahtunut myös tuntien välillä - älä siis missään nimessä masennu, vaan uudestaan tunnille heti kun on tilaisuus, kyllä se siitä lähtee!
Takaisin alkuun Siirry alas
Pindy
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 20, 2011 6:25 pm

Arietta kirjoitti:
Olin tänään ensimmäisellä tunnilla. ... En osannut myöskään mennä inverttiin. Crying or Very sad


Missään nimessä ei ole tarkoitus, että ekalla tunnilla pitäisi osata mennä inverttiin! Vaikka siihen lihasvoiman ja ketteryyden avulla heti ekalla kerralla pääsisikin (onko joku oikeasti tehnyt invertin ihka ekalla tankotunnillaan?) niin ainakin mun mielestä kannattaa rauhassa totutella uuteen lajiin.

Ei kannata ollenkaan masentua, kokemuksesi kuulostavat tosi tutuilta. Jos innostut vielä tunnille, niin varmasti spinnit menevät jo heti seuraavalla kerralla paremmin kun liikkeet alkavat tulla tutuiksi.. Itse aloitin tankotanssin elokuussa ja edelleen kun opettelen jotain uutta spinniä ekalla kerralla olen ihan solmussa ennen kuin hahmotan oikean rytmin jne.

Muista, että 1. tason tunnilla käy juuri aloittaneiden lisäksi paljon sellaisia, jotka ovat siirtymässä 2. tasolle tai jopa jo siellä käyviä. Älä siis vertaa itseäsi muiden tasoon, jokainen meistä on joskus aloittanut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Arietta
basic spinner
basic spinner
Arietta


Viestien lukumäärä : 14
Location : Espoo
Registration date : 17.03.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 20, 2011 7:46 pm

Kiitos kannustuksesta Sanni ja Pindy. Smile

Pitää mennä toiselle alkeistunnille, kunhan nämä ekalla tunnilla hankitut mustelmat hieman parantuvat. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 29.08.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 20, 2011 8:31 pm

Arietta, muistaakseni mun ekalla tunnilla tasan ainoa asia jossa onnistuin oli pysymään seisomassa tangolla noin neljäsosasekunnin kun ohjaaja seisoi vieressä ja lähes piti mua siinä. Ei yhtään spinniä eikä toivoakaan istumisesta. Very Happy Älä luovuta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://charmxlife.blogspot.com/
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 20, 2011 8:58 pm

Mä olin ainakin ihan paska ekalla tunnilla ja oon vieläkin :DD Ja taistelen vieläkin muutaman ykköstason pyörähdyksen kanssa vaikka oon käyny tunneilla kohta vissiin puol vuotta? Kyllähän ne hankalat jotenkin menee, mutta ei ihan niin helposti kuin muilla kiitos kröhön ylipainon Very Happy Tosin sen on huomannut, että tekniikka kehittyy ja samoin käsien lihaksisto Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmuh
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 11.06.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeLa Kesä 11, 2011 7:13 pm

Olin perjantaina ensimmäistä kertaa kokeilemassa tankoilua pole4fitissä ja oli ihan mielettömän kivaa! Opettaja oli mukava ja ohjeisti hyvin, vaikka välillä olinkin ihan huuli pyöreänä. Very Happy Onnistuin yllättävän hyvin joissain liikkeissä näin omasta mielestäni ja se olikin paljon helpompaa kuin olin kuvitellut. Toisaalta kuvittelin lajin hyvin-hyvin vaikeaksi ja näytin varmasti ihan apinalta. Varmasti menen uudestaan kokeilemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juliet
basic inverter
basic inverter
Juliet


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 26.06.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Kesä 26, 2011 9:45 am

Kävin viime viikolla ekalla tunnilla. Ja ihan jäin koukkuun! Olen harrastanut liikuntaa eri muodoissa mutta harvoin tulee tälläistä fiilistä että ei malta odottaa että pääsisi taas kokeilemaan! Wink

Olin ekalla tunnilla aika varovainen ja tein ihan niitä perusversioita liikkeistä, mutta sain kyllä jo vähän pyörähdystäkin aikaiseksi... Ja istuminen tangolla onnistui ihan kivasti. Käsi- ja hartiavoimia mulla on entisten lajien puolesta, mutta ehkä tuo keskivartalon hallinta tulee olemaan se haasteellinen asia sekä tietysti notkeus/liikkuvuus... No, pikkuhiljaa hyvä tulee, toivon. Keskiviikkona uudestaan!! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Ainokainen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 05.08.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 12, 2011 1:18 pm

Minä voin kanssa kompata siinä, että ekalla tunnilla ei välttämättä kaikki mene aina ihan putkeen... Razz Viime viikolla kävin ja juuri sen verran sain spinneissä pyörittyä, että 360 astetta tuli täyteen. Seisominen tangolla sattui aivan kammottavan paljon, samoin istuminen. Invertti kuulosti mahdottomalta ja sitä se olikin. Wink

Mutta kaiketi tämä on sitten laji, jota ei saa yhden kokeilun perusteella tuomita. Itse lupasin itselleni, että käyn vähintään viidellä tunnilla ennen kuin saan luovuttaa. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner
kivaa


Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.08.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Elo 25, 2011 11:18 am

Eilen oli tämän tytön ensimmäinen kerta tankoilujen parissa (eikä kyllä jäänyt viimeiseksi). RTP:n startti oli kyseessä ja joo, mikään ei kyllä tuntunut onnistuvan. : D Suurin osa kyseisellä tunnilla olivat ainakin toista kertaa aloitustunnilla mukana, joten eiköhän me kaikki olla ihan samalla viivalla. Varasin ensi torstaiksi seuraavan startin, pakko oppia nuo perusjutut ennen kuin uskaltaudun mukaan tek1-porukkaan. : D Hauskaa kuitenkin oli ja meininki ei onneksi ollut mitään liian vakavaa. Minkäänlaista urheilijan tai tanssijan taustaahan minulla ei ole, joten kyllähän tämä oli arvattavissa, mutta teenkin tätä vain itseäni varten - etenen omaan tahtiini ja käyn vaikka kymmenen kertaa startissa, jos se sitä vaatii. : ) Oma tanko kyllä houkuttelisi, niin voisi treenailla milloin vain...
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeMa Syys 12, 2011 1:58 pm

En erityisemmin muista vuoden takaisilta kahdelta tunnilta mitään, joten kirjotan tämän uudelleenaloittamisen ekasta tunnista. Tunti meni hyvin ja oli ihan järjettömän kivaa! Mustelmia tuli tietysti, mutta siihen olin varautunutkin. Opin seisomaan tangolla ja irrottamaan kädet siinä, sekä tein muutamia niitä perusspinnejä jo ihan hyvin. Eivät ne toki mitenkään järjettömän kauniita vielä olleet. Wink Sitten taas tangolla kiipeily ja istuminen eivät sujuneet ollenkaan. Mutta hauskaa oli ja lähdin kotiin ihan fiiliksissä! Niin ja RTP:n tek1 oli kyseessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 14, 2011 5:36 pm

-


Viimeinen muokkaaja, Nexu pvm La Loka 08, 2011 7:37 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiiku
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 33
Location : Tampere
Registration date : 26.09.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimePe Loka 07, 2011 9:41 pm

Viime viikolla oli eka tunti. Olin pihalla kuin lumiukko ja luisuin koko ajan hiki-käsieni kanssa suoraan tumpsahtaen maahan, polvet vähän kärsi Very Happy
Loppua kohti alkoi sujua hieman paremmin mutta kyllä oli pönttö olo ekan tunnin jälkeen.
Innostunut mieli silti jäi, tällä viikolla olin toisen kerran ja jo sujui hiukan paremmin. Sain kokea jopa pieniä oivalluksia ja onnistumisen iloakin kun pystyin ysikymppi-istuntaan (en muista mikä sen nimi oikeasti on??) ja pystyin irrottamaan vielä kädenkin ja pysyin siellä! Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Vanillalatte
basic spinner
basic spinner
Vanillalatte


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 34
Location : Rovaniemi
Registration date : 07.11.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 2:51 pm

Mie en ole koskaan varsinaisella ohjatulla tunnilla käynyt. Isosisko jonkin verran harrastaneena sai ylipuhuttua minut kokeilemaan lajia erään kuntosalin tankosalissa (jossa sai reenailla tuntien ulkopuolella pientä maksua vastaan). No eka kerta oli kammottavaa sähellystä. En vaan saanut itseäni pyörimään tangon ympäri. Perus palomieskään ei ottanut onnistuakseen ollenkaan. Olin kuin mikäkin pökkelö Very Happy Silti jokin outo polte minussa syttyi tuona päivänä ja halusin kokeilla lajia uudestaan. Toiset treenitkin olivat lähes yhtä kamalat, mutta sinnikkäästi harjottelin, kunnes tapahtui jokin oivallus minussa, jonka jälkeen olen kehittynyt lajissa huimasti. Nyt se on minä joka saa neuvoa vaikeampia liikkeitä siskolleni. Kjähäh!
Takaisin alkuun Siirry alas
katwalk
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 30.11.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 30, 2011 9:39 pm

Mua vähän jännittää eka tek 1 huomenna Surprised

starttitunnilla, noh.. osasin ja en osannut. Tuntu, että kädet liuku, istua en osannut ollenkaan. Varovaisuus tuli tosi kovaa päälle, mutta puskin vastaan. MÄ AION JA HALUAN OPPIA!! Razz

en ole ihan vielä termeistä varma, mutta kokeiltiin tosiaan ennen loppuvenyttelyjä mennä ylösalaisin tangolle käsinojasta ja potkaista tai ponkaista jalat tangolle. En vaan jotenkin onnistunut ponnistelemaan joten hypyytin jalkoja tyhmässä haara-asennossa. Näytin varmasti typerimmältä ihmiseltä ikinä... clown
Takaisin alkuun Siirry alas
http://katwalkblog.blogspot.com
kottarainen=)
intermediate inverter
intermediate inverter
kottarainen=)


Viestien lukumäärä : 103
Ikä : 45
Location : hki
Registration date : 14.04.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Joulu 01, 2011 8:05 am

ei sun todella tarvii siellä tangolla vielä ylösalaisin olla!=) jos oot just aloittanut..mun eka v-invertti onnistui olisko ollu 8lla kerralla ja ekojen tuntejen yritykset oli ihan mahdottomia..kun lihasvoima ei vielä riittänyt niin se ei riittänyt=) ota ihan rauhallisesti ja sit se pikkuhiljaa siitä helpottuu.jos tunneilla muut tekee jotain mihin omat voimat ei riitä kannattaa ihan rohkeesti tunnin vetäjälle sanoo et josko näyttäis sulle jonkun helpomman liikkeen,kaikki on omalla tasollaan ja voimat kehittyy niin eri tahtiin.puhumattakaan eri ihmisten tanssi/liikuntataustasta enen tankoilua=) onnea sulle uuteen lajiin,tää on niiiiiin hauskaa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
katwalk
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 30.11.2011

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Joulu 01, 2011 12:01 pm

Juu, kyllä sitä heti tajusi, että lihakset ei ole kehittynyt-eihän tähän starttitunnilla tarvi pystyä, oon kuitenkin yrittäjähenkinen ja eiköhän se tästä ala sujumaan joskus! Toivon ainakin!

tänään eka tek1, voi olla sitten lisää hauskoja stooreja sieltä jaettavana Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://katwalkblog.blogspot.com
Sponsored content





Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Millainen tanko kotiin?
» Millainen viikko-ohjelma aloittelijalle?
» vaikein liike ekalla tekniikka1 tunnilla?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: