Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?

Siirry alas 
+74
Helmi
katuballerina
Mami
PunKy
Jennn
dinky-di
Martta
Unya
rritu
Tinzu
cyberhz
AnskuN
helipsu
Jonsu
Jadsku
Caralee
lilith84
sonkos
kottarainen=)
katwalk
Vanillalatte
Tiiku
Nexu
Tiu
kivaa
Ainokainen
Juliet
Emmuh
neitinopsa
Pindy
Sanni
Arietta
Jenni H
cyberie
Lelina
Atlas
SusannaR
Tsudy
Pantsuman
tiko
Riisimuro
wilmiina
Jukka
Pancake
aidu
Dizez
hemuliini
elisa
Dahlia D.
Mortianna
annjup
Tupuna
celya
Deanna
vesi
Snugetti
poletti
Foxmagon
Henna.C
pipsukka
kajakki
Kat Da
LaraK
bettie
-Hanna-
Nina
tasuni
Samira
Iina
Miia
josie
Cherrie
eledra
Ish
78 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Annie
Vierailija




Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Ekalla tunnilla..   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 9:08 am

Minun eka tuntini oli aikamoista ähräämistä ja tuntui, että käsivoimat ei riitä mihinkään. Kaikista pahinta oli istumiset. Reisien iho ei kestänyt yhtään, sattui ihan pirusti. En tiedä miten tulen jatkossa pääsemään sen yli..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 9:22 am

Se kipu katoaa istumisesta ennen kuin huomaatkaan. Smile Tsemppiä vain!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tupuna
basic spinner
basic spinner
Tupuna


Viestien lukumäärä : 6
Location : Tampere
Registration date : 24.07.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:47 am

Ensimmäistä kertaa kokeilin tankoa kesäkuussa kavereideni kanssa. Olimme varanneet yksityistunnin, jolla oli aivan mielettömän kivaa. Liikkeet tuntuivat helpoilta (kevyt tunti), ja tuosta kokeilukerrasta sain kipinän harrastukseen. Pari viikkoa tuosta ensimmäisestä kokeilukerrasta olinkin sitten ensimmäisellä varsinaisella tunnilla... Eikä mikään tuntunut onnistuvan! Kädet eivät tuntuneet luistavan tangolla, joten pyörähdykset olivat korkeintaan puoli kierrosta. Istumisesta ei ollut puhettakaan, sillä minulla ei ollut voimia nostaa itseäni tangolle Sad Kaikki lihakset kropassani olivat jaloissa, eikä niistä ollut hyötyä. Seuraavana päivänä tuntui siltä, että rankkaa treeniä oli tullut tehtyä, joten en lannistunut. Kerta kerralta liikkeet, joita kerrataan, tuntuvat menevän paremmin. Ihanaa oppia uusia asioita ja huomata yläkropan lihasten vahvistuvan Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
annjup
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 03.11.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Marras 14, 2009 8:03 pm

ah, mullaki oli tänään eka tunti. Jännitti ihan sairaasti ku taisin olla nuorin siellä (14w)! mut sit meidän ope oli onneks tosi mukava. mulla ei kyllä ollu kauheen tönkkö olo. palomies meni hyvin, samoin aurinko kantapäällä. sit tietysti istuminen ja seisominen ilman käsiä. Jäi ihan sairaan hyvä fiilis ja joulun jälkeen kursseille:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Marras 15, 2009 4:07 pm

Mun ekasta tunnista ei ole kovin pitkä aika, mutten muista sitä kovinkaan elävästi.

Olin odottanut sitä jo monta kuukautta ja henkisesti valmistautunut katsomalla videoita ja harjoittelemalla kiipeilytelineessä ja liikennemerkeissä. Vihdoin kun kömmin Pole4fitin perukoille, mua vaan hymyilytti kokoajan. Sen muistan, että oli vaikea pidätellä hymyä "täällä mä nyt vihdoin olen!"

En muista saaneeni mitään megasuuria nirhaumia kehooni, joten kai se tunti meni ihan hyvin. Muistan kyllä kivun, tangolla istuminen sattui. Ja sitten oli hinoa kattoa peilistä kun seisoi tangolla "Wau tuo näyttää ihan tankotanssijalta! Nyt jos saisi kuvan!"
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Marras 15, 2009 4:17 pm

Miulla taas eka tunti oli jotain niin kovin hehkutettua ja hartaudella ootettua, että olin koko tunnin aivan liekeissä ja toivoin, ettei se loppuisi koskaan. Seuraavana päivänä oli niin kippeenä käsien lihakset, ettei edes housuja saanut vessassa nostettua. Jäin koukkuun. Oli muuten eilen aivan ihanat Adashan pikkukekkerit, meillä oli porukassa myös miestankoilija! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 11:39 am

Mies?! Huippua! Uraa uurtava ukkeli! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 11:45 am

RTP:llä on näkynyt miehiä myös, ainakin muutaman kerran jo! Minä jään aina tuijottamaan kuin lehmä uutta porttia, kunnes joku nykäisee minut pois... Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 12:47 pm

Meillä on Tampereella yks miestankoilija käynyt kohta vuoden säännöllisesti, mutta muuten on vähemmässä ollut... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 1:51 pm

^ Nostan kyllä hattua sellaisille miehille jotka kehtaa lähtä tankotunnille! Tosi hieno juttu että uskaltaa erottua massasta! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 1:53 pm

mies tangolla on jottain niin hienoa. se voima näkkyy liikkeissä pikkasta erilailla kuin esim. meikäiläisen ponnistellessa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa


Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Marras 16, 2009 3:11 pm

Olen ollut ko. miehen kanssa samoilla tunneilla joskus ja hei morjens... Se oppi kaiken tosi nopeasti ja hyvin! Joskus tuskastuin, kun katselin sitä, enkä itse osannut yhtään, sitten se yritti neuvoa myös mua, aika symppis Smile Ja just se voiman määrä ja käyttö on makeeta, kaikki näytti sille niin tositosi helpolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Joulu 02, 2009 9:57 am

Mun eka kerta tangolla oli Rock the Polen tiiviskurssilla.
Lähettiin kaverin kanssa kokeilemaan intoa puhkuen. Jotkut spinnit meni ihan ok, mutta takaperin spinnit esim. joutsen oli mun mielestä silloin täysin mahdoton! Shocked Istuminen ja seisominen tangolla SATTUI aivan prkleesti, farkkujen laitto jalkaan kurssin jälkeen sai melkein tipan linssiin. Ranteet oli ruvella, olkapää-ja selkälihakset kipeät useamman päivän. Onnistuin invertoimaan jo heti ekalla kerralla, ope piti sitten koivista kiinni jotta löytyi hieman pitoa reisien väliin. Sekin sattui, mutta onnistumisen tunne oli aivan mieletön! cheers Mä kun oon vähän semmonen, että jos en heti osaa, niin en edes jaksa harjoitella. Siinä mielessä oli sitten hyvä, että invertti onnistui jotenkuten, niin sain intoa jatkaa tätä ihanaa harrastusta! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Dizez
basic spinner
basic spinner
Dizez


Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 33
Registration date : 12.09.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 2:26 pm

Mun eka tunti oli syyskuun alussa 7th Heaven Dance Studiolla. Odotukset oli korkeallla ja kuvittelin tietysti osaavani kaikein heti ekalla tunnillla, mutta eipäs mennyt sinne päinkään Laughing Spinnit oli ihan kamalia, en jotenkin vain pystynyt hahmottaan niitä.. Peruspalomieskin tuntu tosi hankalalta Embarassed
Menin sitten parin tunnin jälkeen tiiviskurssille ja simsalabim!, ymmärsin mitä tein väärin(kiitos Iina! I love you ) ja opin vaikka mitä. Tankotanssi on todellakin palkitseva laji Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
aidu
basic spinner
basic spinner
aidu


Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Joulu 26, 2009 7:01 pm

Mun eka tankokokemus oli RTP:llä tiiviskurssi, Olha opetti. Mä koin samaa iloa kun lapsena puissa kiipeillessä..
Jalat mulla ei auenneet tai ojentuneet mihinkään, turhautti. Invertti taas oli helppo, Olhan muistan sanoneen "liiankin rohkea", kun mulle oli ihan ok irrottaa kädet, kun pohkeissa oli hyvä pito (krusifiksia kohti..).

Lopputunnista pudottauduin 30 sentin korkeudelta polvipidosta lattialle kyynärvarren varaan, kun en jaksanut tulla alas muuten - mistä oli seurauksena luumustelma kylkiluihin tai jotain muuta sellaista, oli rintakehä sitten kipee sen 6 viikkoa. No, tulipahan opittua ensiläksyt siitä, ettei revitä ja että oman kropan paino ja lattia ei oo pudotuksen kanssa hyvä yhdistelmä.

Lisäksi mä muistan, että mulle oli vaikeeta olla niin lyhyissä shortseissa julkisesti!! Tuntui, että kaikki muut liikkuu paljon sirommin. Muistan myös, että tunnelma oli ihanan tsemppaava ja hyväksyvä. Mulle uusi tilanne, kun mun ei sitä ennen ollut tarvinnut missään liikunnassa tavoitellut kauneutta tai sulavuutta niin paljon ja lisäksi olin silloin sisäistänyt nyrkkeilysalin hielle haisevan äijämeiningin aika vahvasti osaksi itteeni. Siis kuin Liisa Ihmemaassa!

..Ja tää liisa on siitä ihmemaasta nyt pääsemättömättömissä, happy end siis!
Takaisin alkuun Siirry alas
Pancake
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Location : Jyväskylä
Registration date : 30.12.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Tammi 19, 2010 3:12 pm

Eka tunti vihdoin ja viimein takana, noin puolen vuoden haaveilun ja intopinkeenä odottamisen jälkeen, ja ihan mahtava fiilis bounce

Tietenkään mikään ei onnistunut sinne päinkään kuin olisin toivonut; spinneistä ei tullut yhtään mitään, kun jäin tahmatassujeni ansiosta vaan killumaan sinne tangolle, ja kun vauhtiakaan en saanut riittävästi, oli liikkeet aika moista pönötystä, mitä seurasi ryminällä alastulo:D Ainoastaan back hook ei tuntunut ihan niin mahdottomalta kuin ne muut. Myös seisominen ja istuminen sentään sujui jo ainakin sinne päin Smile Tunti meni kyllä uskomattoman nopeasti enkä malta odottaa seuraavaa! Pari päivää täytyy kyllä palautua, on meinaan sen verran hellänä reidet, ja nilkat mustelmilla (en tajua miten onnistuin koko ajan potkimaan nilkkojani niin kipeästi sitä tankoa vasten Very Happy ) Pohkeet on ihan tulessa, mikä on kyllä tuttu tunne, aikoinaann balettia harrastaessani muistan pohkeiden ja jalkaterien krampanneen aina siitä ylettömästä ojentelusta ja varpailla tepastelusta vaikka kuinka treenasi ja treenasi... mikä mun tulkinnan mukaan liittyy jotenkin siihen, että mulla on aika aliliikkuvat nilkkanivelet, joten joudun tekemään mahottomasti hommia ojennuksen eteen... Käsivarretkin arastelee vähän, mutta kaikenkaikkiaan tunti ei ollut fyysisesti ihan niin rankka kuin olin etukäteen kuvitellut Smile Kyllä tää vielä tästä lähtee!
Takaisin alkuun Siirry alas
Jukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 43
Location : Kouvola
Registration date : 02.03.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 16, 2010 6:36 pm

7th Heaven Dance Studio 16.4.2010, eli tänään, ja ohjaajana Iina. Mun eka tunti takana.

Alotan alusta... Paikalla olin n.½h ennen seuraavaa. Rakennuksen tiesin jo entuudestaan, joten paikanpäälle löyty helposti. Ala-aulassakin oli sopivasti opaste, joka neuvo kerrokseen 7. Kerroksen numeron tiesinkin, mutta tiesimpähän ainakin tulleeni oikeesta ovesta sisään. Ylös kipuamisen jälkeen(olishan sitä hissiäkin tietty voinu käyttää) kerros ja oikee ovi, tosin lukittu, löyty helposti. Vieressä oli myös avonainen ovi jonnekin, missä oli jotain porukkaa. Aattelein et ei... en mä kehtaa mennä kysyyn sieltä mitään, joten jäin sit odotteleen. 15:10 aloin jo epäröimään, että tulinko sittenkään oikeeseen paikkaan, kun ketään ei vielä näkyny. Päätin kuitenkin odottaa. Ja tulihan sieltä sit muitakin, yhteensä 6... ja Iina. Kukaan, paitsi Iina, ei sit mitään puhunukaan, vaan tunnin alkua odoteltiin hiljasuudessa, tai ainakin ilman Iinan puhumista olis ollu täys hiljasuus.

Siinä vaiheessa, kun vielä yksikseni kerroksessa 7 odottelin, hieman harmittelin, että olis kyllä sittenkin voinu jättää n.4h aiemmin loppuneen jumppailun väliin, koska sekin vielä hieman kehossa tuntu.

Tunti alko kevyellä alkulämmittelyltä. Olin odottanu jotain rankempaa. Jokkut liikkeet oli tuttuja, jokkut ei.

Tunnilla sit tehtii istumista ja seisomista tangolla ja sit Geishaa tehtiin kans. Noi ainakin jäi mieleen... Tangolla istuminen vaikutti helpommalta, mitä sit oli. Välillä se onnistu ja välillä sai ihmetellä et miten se äsken onnistu. Jotenkin se asento vaan piti olla just oikein, että siinä pysy. Seisomista en sit yrittänykään... Pyöriminen siinä tangolla oli kyllä ihan kivaa, tuppas vaan tuleen vähän liiankin helposti vauhtia siihen pyörimiseen, joten piti kattoo et hallinta säilyy. Geisha kai jotenkin onnistu, mutta sit ei enää muistanu et miten siinä piti tangolta poistumisen jälkeen oikein tehdä. Ja sit tätä ihmettelyä taas, että äsken meni, mut nyt ei... Nii ja sit kun osas jotain tehdä toiselta puolelta, oli ihan hukassa, kun piti tehdä se toiseltapuolelta.

Usein meni niin, että Iina kerto yhden liikkeen, sit näytti, sit kerto vielä vähän lisää, näytti, ja sit olin jo unohtanu et miten se alku meni, kun piti ite tehdä. Lähinnä sit vasta lopussa tuntu jo tutummalta, kun kaikki teki kaikkee samaan tahtiin, Iinaa seuraten. Siihen tapaan oli jo kuntosalin ryhmäliikunnoissa tottunu, joten se tuntu helpommalta. Ei sillä, että liikkeet olis niin alkanu heti sujuun, mutta liikkeet tuntu menevän paremmin perille, kun näki kokoajan, miten se liike oikeesti tehdään.

Aika kevyeltä tunti sit loppujenlopuks tuntu. Lähinnä se oikeen tekniikan haku oli hakusessa. Molemmissa käsissä tuntuu et jotain normaalista poikkeevaa on tullu tehtyä ja vasemmassa polvitaipeessa tuntuu kans vähäsen. Huomenna on varmaan jo palautunu normaaliks, ainakin käsienosalta. Vasemmassa polvitaipeessa on vähän arkuutta, mutta kaippa sekin pian menee ohi. Käsien ihon puolesta olin tunnilla vähän huolissani, kun tuli niitä pyörähdyksiä, mutta ihan samalta käsissä nyt tuntuu, miltä ennen tuntia.

Muitten tekemisiä ei paljoo tullu seurattua, lähinnä tuli katottua Iinaa kysyvästi silmiin, että mites tää siis menikään... Nimiä en todellakaan muista, mutta pari kertaa tuli katottua et miten se mun oikeella puolella ollu(kaikkein oikeinpuolimmaisin) jonkun liikkeen teki, kun ei ite oikein hahmottanu.

Loppuvenyttelyt oli tietty lyhyet, mutta siihenkin mahtu venytyksiä, jokka oli vähän vieraita, tai etten ollu tehny pitkiinaikoihin. Ja siinä, missä toinen jalka on edessä koukussa ja toinen jalka samassa linjassa suorana takana, en sit oikein edes hahmottanu et mihin suuntaan olis pitäny mennä, joten tyydyin vaan oleen siinä näytetyssä asennossa ihmetellen et jotain tänkin kai pitäis venyttää...

Nii ja se jäi vieläkin auki, että missä ihmeessä on se toimisto, jonka muuttuneista aukioloajoistakin tuli ilmotuskin.
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 16, 2010 7:55 pm

melko kattava kuvaus Very Happy
toivottavasti nyt jatkat sit kanssa ku vihdoin pääsit tunnille Smile
se toimisto sijaitsee niiden punaisten rappusten yläpäässä, ohan se toki vähän piilossa mut siellä se on Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Riisimuro
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 16.04.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 16, 2010 9:16 pm

Itse olin ensimmäistä kertaa tunnilla viikko sitten 7th Heaven Dance Studiolla ja jäin myös heti koukkuun! Smile En ole ikinä harrastanut minkäänlaista tanssillista liikuntaa ja olo oli vähintäänkin kömpelö Very Happy Kuitenkin jäi tosi hyvä mieli, vaikken mitään osannutkaan, ja tuli aivan järkyttävä hinku päästä harjoittelemaan tangolla Smile Jo heti tunnin jälkeen tuntui, että kädet oli ihan maitohapoilla ja seuraavana päivänä olikin sitten tuskaista..mistään muusta lajista ei ole ikinä tullut niin kipeäksi paikat! Ja polvet oli todella mustelmilla - sellaisilla kipeillä mustelmilla, joita vihlaisee aina kun ne osuu johonkin - mutta ihme kyllä ne parani muutamassa päivässä täysin. Tänään olin sitten taas innokkaana tunnilla ja hirveän ähellyksen jälkeen onnistuinkin omasta mielestäni tosi hyvin parissa pyörähdyksessä. Jatkoon menee ehdottomasti tämä laji! Ehkäpä mustakin kuoriutuu jossakin vaiheessa sulava tankotanssijatar - sitä odotellessa ja omasta tangosta haaveillessa! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 16, 2010 9:41 pm

Millainen liike on Geisha?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 16, 2010 10:28 pm

Geisha on vähän vino palomies, jossa tanko reisien välissä / polvitaipeessa ja kantapäät samal puolel tankoo. Vähän niinku merenneito / aurinko jalat yhdes ja vierekkäin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 9:38 am

Onkohan se se mitä ajattelen! Se on yksi kauneimmista spinneistä mun mielestä, vaan enpä ole koskaan tullut kokeilleeksi! Onko sulla kuvaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 10:19 am

Tässä: http://www.tankotanssi.fi/wp/wp-content/gallery/taso-1/geisha.jpg Tosi simppeli perusliike jota yllättävän harvoin käytetään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 11:10 am

Juu tuo on kaunis! I love you En oo vaan tiennyt sille nimeä, kiitos Iina.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 12:27 pm

Toi se on, jos vielä nojaa ulospäin vain yks käsi tangossa ja toinen ojenettuna ulos. Muistan kun Felix teki ton jossaan videossaan ja mä olin aivan myyty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?   Millainen olit ensimmäisellä tunnilla? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Millainen olit ensimmäisellä tunnilla?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Millainen tanko kotiin?
» Millainen viikko-ohjelma aloittelijalle?
» vaikein liike ekalla tekniikka1 tunnilla?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: