Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeKe Huhti 07, 2010 8:48 pm

Hui! Shocked pale Onneksi ei tosiaan vakavampaa sattunut.

En oikein osaa sanoa tuleeko tälläinen varoittava esimerkki nyt hyvään vai huonoon aikaan.

Olen nimittäin ehtinyt kiroamaan omaa arkuuttani jo muutamaan otteeseen. Varovaisuus on hyvästä, mutta liika sellainen tuntuu jo turhauttavalta.
Tässä harrastuksessa olisi apua jos luonteeni vastaisi tyypillistä horoskooppimerkkini luonnetta. Oinaiden kuuluisi olla uhkarohkeita ja kovapäisiä, mutta itse olen aina ollut sellainen "Iik! Apua, tässähän voi vaikka sattua!" - tyyppi.

Suurimman yhteenoton tämän luonteenlaatuni kanssa otin eilen. Olen vasta siirtynyt tankotanssi ykköseltä kakkoselle, ja eilen harjoiteltiin (minulle) ekaa kertaa perusinvertoimista. Onnistuin siinä kerran ohjaajan avustuksella, ja tiesin että voimat (ja tekniikkakin) olisi kyllä hallussa onnistua yksinkin, mutta pää ei antanut periksi.

Kotona illalla treenasin sitten raivolla lisää, enkä antanut itselleni lupaa mennä nukkumaan ennen kun onnistuu Very Happy Tietysti jos oikeesti tuntuisi siltä ettei voimat riitä tms. niin osaan suhtautua vähemmän jääräpäisesti. Mutta kun tässä kyse oli vain ja ainoastaan uskalluksen puutteesta.
Onnistuihan se sitten lopulta, useamman kerrankin. Tein niin matalalla kuin on mahdollista vielä ilmaan ponnistaa ja lainasin paksua ja pehmeään koiranpetiä alle varmuuden vuoksi (koira seurasi olohuoneen matolta tuohtuneen oloisena kun olin kieltänyt sitä tulemasta omalle pedilleen) Very Happy

Kun löytyisi joku kultainen keskitie tuon uskaltamisen uhkarohkeuden väliin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 08, 2010 12:19 pm

Eeva kirjoitti:
"Iik! Apua, tässähän voi vaikka sattua!" - tyyppi.

Oon muuten itse ihan samanlainen. Vähän rajummat liikkeet pistää mietityttään "Entä jos.. tai entä jos.."
Sinänsä hyvä asia.. mutta sinänsä taas jopa välillä liian rajottava tekijä Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Olgimax
intermediate spinner
intermediate spinner
Olgimax


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 45
Location : Sotkamo
Registration date : 27.12.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 08, 2010 3:00 pm

Kiitos teille ihanat paranemistoivotuksista! Turvotus alkaa jo lähtemään, oikeestaan enää nenä on vähän pottuna.. :-) Suurin pipi taitaa sittenkin olla selässä - oli jo valmiiks vähän kipee ennen onnettomuutta, ja nyt ihan hirvee. En tiijä onko jotain menny vinoon siellä vai onko vaan tavallista pahempi lihasjumi, mut meen perjantaina käymään tutulla hierojalla niin kyllähän se sitte tuntee jos se on jotain muuta kuin lihasongelma, ja katotaan sitte mitä toimia seuraavaksi. Tästä lähin taatusti muistan varmistamisen tärkeyden, mutta luulen ettei tosta nyt sittenkään ihan sisu kaulaan mennyt - kova on edelleen hinku tangolle, heti kun vaan saan itseni kuntoon! :-) Sillä välin: hyviä ja turvallisia treenejä teille kaikille!! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://poleofthewild.blogspot.com/
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 08, 2010 11:22 pm

Mä oon kans aina auheen huono uskaltaa mitää niin siit syystä sit kun uskallan niin en usko et voi käydä mitään.. Embarassed Tiedän et tyhmä asenne ja ehkä ens kerralla muistan et en lähe yksin treenailee uusia. en tosin tähän astikaan ole usein uskaltanu mut tosiaan kuka siinä soitta ambulanssia jos yksin oot?
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 8:57 am

Tää on tosi pönttöä, mutta kun jos treenaan kotona yksin, mutta on puhelin ihan siinä käden ulottuvilla, että jos sattuu jotain voi soittaa apua... Mutta jos tippuu päälleen ja taju menee, niin eipä siitä hirveesti hyötyä ole Rolling Eyes

Oon joskus myös soittanut äidille, että koitan jotain liikettä, soita mulle vartin päästä oonko hengissä Laughing Pakko on treenata... tästä täytyy päästä eroon! Pitäs vaan suosiolla jättää kotona yksin treenaaminen pois. Tipuin nimittäin kanssa tässä viikko sitten aika hurjan näköisesti yhdestä skorpparivariaatiosta alas, mitään ei käynyt, mutta säikähdin. Kummallinen juttu, ehkä toinen rehti putoaminen tangolta koskaan, pito vaan katosi täysin, sekä kyljestä että jalkataipeesta Question En varmaan ollut tarpeeksi lämmin vieläpä pyörivälle tangolle...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 9:16 am

Mulla on sama, pidän kans puhelimen lattialla tangon lähellä jos sattuisin kupsahtamaan sieltä.
Ja sanonu kans miehelle muutaman kerran että soita mulle kohta, jos en vastaa niin soita ambulanssi tai tuu äkkiä kotia jos oot jossai lähettyvillä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 9:50 am

Ai kun muakin alkaa pelottamaan lukea näitä keskusteluja, oon niin tyhmänrohkea pälli etten oo aikoihin enää oikein osannut pelätä tangolla mitään, oikeastaan sen jälkeen kun pääsin mun takanoja-pelosta eroon albino ...varmaan kostautuu jossain vaiheessa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 10:11 am

Mä kans treenaan kotona ja studiolla jatkuvasti yksin. Oon kauheen huono treenaamaan muiden kanssa kun yritän aina tunkee nokkaani toisten touhuihin joko ehdottelemalla tai sit vaa yleisesti pällistelemällä vieressä tekemättä itte mitää What a Face Tosin mä en oo ikinä vieläkään tippunu tangolta, mutta kai sekin päivä on edessä jos esim. flying K:tä lähtisi enemmän tosissaan yrittämään. Mä en vaan ota yhtään mitään riskejä ja jos joskus on pito lähtenytkin ni oon aina ollu nii ylhäällä et oon ehtiny ottaa uuden pidon enne ku o lattia tullu vastaan sunny

Muutamia mätkähdyksiä on kyllä tunneilla oppilaille sattunut, vaikka kuinka sanoo että tää on tosi tasapainoherkkä liike ja varokaa ja pyytäkää mua varmistamaan jos on yhtää hutera olo ni just eri näkösissä ayshoissa, toukkakiipeemisissä, jatketuissa perhosissa jne noita putoamisia välillä sattuu, vaikkakin onneksi harvoin. Niissä helposti kun tasapaino pettää ja peffa liukuu keskilinjan ulkopuolelle ni kaatuu suoraan alas kyljelleen lattialle, joskus naaman kautta.

Mä en itte oo ikinä ollu mikään rämäpää ja teen hitaasti ja huolellisesti - periaate on et jos en lihasvoimin jaksa jonnekin nostaa ni en oo sinne heilauttamassa tai hyppäämässäkään sitte Very Happy Hyvin pieniä hallittuja heilauttamisia oon sittemmin opetellu jo käyttämään, mutta kontrolli täytyy pysyä aina. Uusia liikkeitä aloitellessa otan aina tosi pieniä askelia siihen suuntaan, ja alussa voi mennä monta yritystä, etten pääse alkuasentoa pidemmälle. Mut sieltä se sit pikkuhiljaa tulee ja aina heti kun on yhtään epävakaa asento peruutan takas siihen mistä lähdin ja tuun alas, yritän alusta. Oon ihan varma et jos treenatessa jotenki itteni kunnolla loukkaan ni tipun niiltä tikkailta enkä siltä tangolta Laughing

Ehkä pitäis opetella pelkäämään tota tankoa vähän enempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 12:22 pm

[quote="Iina"] Mä en itte oo ikinä ollu mikään rämäpää ja teen hitaasti ja huolellisesti - periaate on et jos en lihasvoimin jaksa jonnekin nostaa ni en oo sinne heilauttamassa tai hyppäämässäkään sitte Very Happy quote]

Sama täällä, ehkä sen takia en osaakaan kauheasti pelätä! Oottakaa vaan niin mä oon täällä seuraavaksi kertomassa kuinka tulin naamalleni alas Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 4:29 pm

Joo, mulla on sama juttu, että koskaan en lähde mitään sellaista tekemään, missä en tiedä etten pysyisi/osaisi. Ja jos pito lähtee, niin olen aina ajatellut, että kyllä sen saa sitten pelastettua... mutta viime viikkoinen tipahdus + Olgimaxin onnettomuus laittoi kyllä miettimään. Varsinkin kun tipuin niin perus liikkeestä Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Hiirenvirna
basic spinner
basic spinner
Hiirenvirna


Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.02.2010

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 15, 2010 10:55 am

Huomasin eilen tankoillessa (tai sitä yrittäessä), että tuo ihmeen oikean käden "kainalolihas" on hirveän kipeä. Ei kestä roikkua sen käden varassa ollenkaan (eikä myöskään kestä varata sille kädelle niin että roikkuu muuten vasemman käden varassa). Mikä sen lihaksen nimi nyt mahtaa olla confused Jos tätä jatkuu niin pitäis varmaan käväistä lääkärillä ja olisi kivaa osata selittää mistä kohdasta on oikeasti kyse, etteivät epäile heti ensimmäisenä jotain rintasyöpää Suspect
Siis kyseessä on se lihas, joka on siinä kainalokuopan etupuolella, olkapään etupuolen ja rintalihaksen välissä?
Tietääkö joku?

En kyllä tiiä johtuuko tää tankoilusta vai vauvan kanniskelusta/ nostelusta...
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 15, 2010 11:20 am

Ettei se olisi vaan rintalihaksen yläosa? Kuitenkin rintalihas kiinnittyy olkaluun yläosaan asti. Tässä kuva: Urheiluvammat - Sivu 12 Iso_rintalihas Myös hauiksen yläosa tulee tuonne olkapään alle.. scratch
Mulla on kans tuo samainen lihas aina silloin tällöin kipeytynyt, ja oon venyttänyt sitä dippi-asennossa, tässä kuvassa tuo jälkimmäinen:
Urheiluvammat - Sivu 12 Dippi_penkki
Voit venyttää sitä vain, jos se helpottaa kipua. Älä venytä väkisin, etenkään jos on tosi kipeä.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 15, 2010 11:20 am

Hmm, mahdatkohan kuitenkin ihan tarkoittaa rintalihasta, sehän on iso lihas ja säikeitä menee eri suuntiin, se nyt siinä ensimmäisenä on kainalon etupuolella ainakin useimmilla Smile vai olisiko latissimus dorsi mutta se tulee kylläkin enemmän kainalokuopan alapuolelle?

Kokeile varovaisesti venyttää rintalihaksia jos sillä saisit helpotusta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hiirenvirna
basic spinner
basic spinner
Hiirenvirna


Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.02.2010

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 15, 2010 11:22 am

Taitaapa muuten olla juurikin tuo Very Happy Oon yrittänyt venyttää sitä, mut se kipu on jotenkin sellainen repivä ja sen verran kova ettei kauheesti oikein kestä Neutral Kunhan ei vaan olisi revähtänyt tai mitään... scratch

Hemuliini, kokeilin tuota dippiä, mutta se ei tunnu vaikuttavan millään tavalla confused Kipu tuntuu silloin kun esim roikkuu kyseisen käden varassa ja se tuntuu oikeastaan siinä lihaksessa kuitenkin kainalokuopan puolella, ei edessä (tuo dippaus tuntui mulla edessä)...


Viimeinen muokkaaja, Hiirenvirna pvm To Huhti 15, 2010 11:24 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 15, 2010 11:24 am

No äläpä sitten venyttele tai tee mitään kipua aiheuttavaa hetkeen. Odottele pari päivää jos menee sillä ohi, varmastikaan ei ole mitään vakavaa. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
piija
basic inverter
basic inverter
piija


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Tampere ja ajoittain Oulu
Registration date : 15.03.2010

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeTo Huhti 15, 2010 10:46 pm

sama vika täälläkin.vois kyl kuvitella että tosiaan toi m. pectoralis major, tai minor joka on vielä ärtsymmin hermotettu kkuin iso rintalihas. jos on vielä akuuttivaiheen jälkeen (about 3-7vrk) tosi kippee niin sitte vasta lääkäriin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 11:13 am

´Can I be Rubbish?´asked Skuzz. ´Or EMBARRASSING PERSONAL PROBLEMS?´
´Can´t be Rubbish,´said Grievous Bodily Harm. ´He´s got that one sewn up, Pollution. You can be the other, though.´...
-Good Omens by Prachett and Gaiman-

Hiukan pohjustusta aiheeseen Very Happy Tämä urheiluvamma on kyllä tasan pään sisässä...
Eli olenko ainoa, jolla on ilmaongelmia esimerksiksi yhden jalan pidossa tai muissa liikkeissä, joissa puristetaan tankoa ylösalaisin jaloilla? Embarassed En nyt puhu piereskelystä vaan vaginaalisesta ilmavahdosta tongue Lihaksiston heikkoudesta ei kyllä ole kyse. Varsinkin on ongelma jos menkat alkamassa... clown Hemmetin noloahan se on.

En nyt viittiny ihan uutta aihetta tämmöselle perustaa joten laitoin tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 11:18 am

^ Heeetkinen.. täällähän on ollut tuosta joskus puhetta. Kuka jaksaisi kaivaa sen ketjun esille? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 11:29 am

No mut sehän tarkottaa etten oo asian kanssa yksin cyclops
Ei ehkä tartte hävetä ihan niin paljon sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 11:34 am

No et todellakaan ole!! Siis ootahan nyt kun löytäsin sen ketjun..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 12:47 pm

Aini tää oli tää juttu Very Happy
Löytyy täältä samasta osiosta otsikon "Tankoilua vaikeuttavat ulkoiset seikat" alta (tai jotain sinne päin).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Jutta
intermediate spinner
intermediate spinner
Jutta


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 42
Location : Linnavuori
Registration date : 10.10.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 1:56 pm

^Tässähän tää! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 6:51 pm

Loistavaa alien

Mä kehittäisin tankotunteja niin, että aina olis musiikki suhteellisen kovalla.
Ei noi vahingot olis niin selkeesti esillä pig

Kiitos vertaistuesta, kaikki lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 9:12 am

Vasen lapa on nyt ollu kipeä varmaan koko kesän. Välillä se on kipeämpi ja välillä parempi. Sattuu jo ihan sekin, kun menee selälleen makaamaan tai yskii tms. Kipu ei nyt mitään ihan kestämätöntä, mutta kyllästyttää... Nyt oon levänny paljon ja syöny buranaa muutaman päivän kuurina, että se menis kokonaan ohi, mutta ei hyvältä vaikuta. Luin tämän ketjun alkupäätä, ja tää lapavaiva on ilmeisesti aika yleinen Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 9:52 am

Lotta. kirjoitti:
Vasen lapa on nyt ollu kipeä varmaan koko kesän. Välillä se on kipeämpi ja välillä parempi. Sattuu jo ihan sekin, kun menee selälleen makaamaan tai yskii tms. Kipu ei nyt mitään ihan kestämätöntä, mutta kyllästyttää... Nyt oon levänny paljon ja syöny buranaa muutaman päivän kuurina, että se menis kokonaan ohi, mutta ei hyvältä vaikuta. Luin tämän ketjun alkupäätä, ja tää lapavaiva on ilmeisesti aika yleinen Sad

Been there, done that! Jouduin pitämään melkein 3 viikon tauon tangolta tuon lavan kipeytymisen takia. Työterveyslääkärin mukaan venähdys. Lääkkeeksi lepoa tangolta (lihaskuntoa sai tehdä, mutta pienillä painoilla), tulehduskipulääkkeet (eli Burana varmasti myös auttaa) sekä yöksi lihasrelaksanttia. Ikävä kyllä, joudut pitämään taukoa tankoilusta. Ja tulevaisuudessa lämmitä se lapa TODELLA hyvin! Esim. mä teen aina alkulämmittelyjen jälkeen itsenäisesti kyynärkonttausasennossa lavan työntöjä ylös ja pyörityksiä... Auttaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Urheiluvammat - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 12 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 24Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: