Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tiiku
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 33
Location : Tampere
Registration date : 26.09.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeMa Tammi 16, 2012 5:38 pm

Vasen kyynärpää alkaa välillä vihloa tankoillessa. Se tekee sitä samaa kyllä esim. ojentajapunnerruksissa ja dipeissäkin vaikka tekisin mitä.
Eikä Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeMa Tammi 16, 2012 6:36 pm

Tiiku kirjoitti:
Vasen kyynärpää alkaa välillä vihloa tankoillessa. Se tekee sitä samaa kyllä esim. ojentajapunnerruksissa ja dipeissäkin vaikka tekisin mitä.
Eikä Sad

Mulla on sama ongelma ollu siitä lähtien ku aloitin. Nyt kuitenki paranemaan päin. Treenatessa pidän aina sellasta neopreemivalmisteista kyynärtukea se on auttanu huimasti, suosittelen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
Tiiku
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 33
Location : Tampere
Registration date : 26.09.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeMa Tammi 16, 2012 9:12 pm

Kiitos Retu, täytyypi koittaa! Smile

Joskus kysyin tota asiaa fysioterapeutilta kun selitin noista punnerruksista ja vihlomisesta ja se käski mun näyttää miten teen. Sitten se arveli että varmaan joku rakenteellinen vika, koska tein niinkuin pitikin. Ja oon myös vahvistanu lihaksia nivelen ympäriltä käsitreenillä, mut silti se tekee tota. Irtopainolla tehdessä ojentajia se ei sitten taas vihlo, tuntuu et jotenkin paremmin hallitsen sen.

Nyt en oo taas vaan tehny hetkeen mitään, missä toi joutuis mitenkään erityisemmin koetukselle (just ne dipit tai ojentajapunnerukset) niin huomas vaan heti kun tangolla teki että taas se vihloo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Caralee
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 02.12.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTi Tammi 17, 2012 10:54 am

Tiiku kirjoitti:
Vasen kyynärpää alkaa välillä vihloa tankoillessa. Se tekee sitä samaa kyllä esim. ojentajapunnerruksissa ja dipeissäkin vaikka tekisin mitä.
Eikä Sad

Mulla kans sama juttu. Luulen sen johtuvan siitä, että mulla on ylitaittuvat nivelet kyynärpäissä. Otteen vaihtaminen saattaa mulla auttaa. Esim. karusellissa en laita alakäden peukaloa alaspäin, vaan ylöspäin (en tiedä otteiden nimiä), niin ei taitu niin pahasti yli. Sitten taas perhosessa tulee aikamoinen paine alakäden kyynärpäälle, niin pitää keskittyä siihen, ettei päästä kättä taittumaan yli, vaan yrittää pitää mahollisimman suorana (ei kyl ihan helppoa, kun se luontaisesti menee ylitaittoon). Ojentajaliikkeissä ei ongelmaa mulla ole. En tiedä, onko sulla tätä ylitaitto-ongelmaa, mutta ehkä kannattaa tota otteiden vaihtoa kuitenkin kokeilla, jos liike sen sallii.
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeKe Tammi 18, 2012 8:50 am

VOI kamala Ewy! Onneksi ei käyny pahemmin! ... Mulla on iänikunen pelko että etuhamphaat katkeaa... En es uskalla hypätä mistään alas ko olen varma että menisin rähmälleen ja etuhamphaat poikki Very Happy en ole tajunnu tankoillessa pelätäkhään, saattaa olla että alan käythään nytten hammassuojia...

Iku69 sie et tiäkkään kuinka innolla tätä viikkoa on ootettu! Jes, huomenna torstai ja game on. Palaama tangole paikat rikottuna, entistäki jäykempinä ja ei es yhtä liikettä rikhaampina - luultavasti vanhatki unohettuina Very Happy
Mutta kyllä tämä tästä Wink Nähhään huomena kuuen jälkheen!

Tiiku, Retu ja Caralee mulla on vähäsen saman kuulonen ongelma. Ko teen semmosia pitoja joissa toinen käsi suorana pitää vartaloa kaukana tangosta (just karusellissä, ym) mulla tulee kyynerpäähän ja siitä ranteeseen päin semmosta inhottavaa ehkä kasvukipuja muistuttavaa vihlontaa... Onko tämä saman kuuloista kuin teillä? Olen ite miettiny että lihas vain joutuu niin kovalle työlle tuossa ja siksi vähän niinkö puutuu...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Caralee
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 02.12.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeKe Tammi 18, 2012 10:41 am

Nyt vasta huomasin tuon Ewyn jutun... Aika hurjalta vaikutti!! Shocked Onneks ei käyny pahemmin!

Erika, tiedän kyllä tuonkin tunteen kyynärvarressa, mutta se ei varmaan oo tosiaan lihasväsymystä kummempaa. Vaan tarkotin enemminkin nopeaa pistosta/vihlaisua ihan kyynärpään kohdalla jotain tollasta liikettä tehdessä, missä nimenomaan pidetään käsi suorana ja sille kohdistuu aika paljon painoa. Ainakaan toistaseks se ei oo mulla pidempikestosta riesaa aiheuttanut, mutta paras varmaan kiinnittää siihen huomiota tankoillessa, ettei siitä isompaa juttua tuliskaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeKe Tammi 18, 2012 5:00 pm

Caraleen kannattaa olla todella tarkkana kyynärpäiden kanssa ettei ne taitu yli. Mun kyynärpäät taittuu todella reilusti yli ja kaikissa jaettua otetta vaativissa liikkeissä mun pitää olla todella tarkkana että kyynärpää on hivenen koukussa. Muuten saattaa esim ayshaa treenatessa käydä huonosti.. Jos se menee yli niin mulla ainakin kirpasee tosi makeesti! =( Mä olen siis muutenkin tosi löysänivelinen. Polvi on menny monta kertaa sijoiltaan ja olkapääkin yrittänyt.

Malttia siis paljon ja katso että käsivarsi on oikeassa asennossa!!! Siinä se habakin sitten kasvaa samalla. =)

Kipu kyynärvarressa jaetussa otteessa käsittääkseni johtuu haba puutteesta. Mäkin olen siitä kärsinyt ja välillä saattaa vieläkin kirpasta mutta onneksi on vähenemään päin. Ellen tee sit sitä mokaa et laskeudun niin et kädet on jaetussa otteessa ja puristan liikaa.

Eli habaa ja tekniikkaa.

Jos jorisen omiani niin viisaammat saa korjata!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeKe Tammi 18, 2012 7:51 pm

erika kirjoitti:


Iku69 sie et tiäkkään kuinka innolla tätä viikkoa on ootettu! Jes, huomenna torstai ja game on. Palaama tangole paikat rikottuna, entistäki jäykempinä ja ei es yhtä liikettä rikhaampina - luultavasti vanhatki unohettuina Very Happy
Mutta kyllä tämä tästä Wink Nähhään huomena kuuen jälkheen!

Tiiku, Retu ja Caralee mulla on vähäsen saman kuulonen ongelma. Ko teen semmosia pitoja joissa toinen käsi suorana pitää vartaloa kaukana tangosta (just karusellissä, ym) mulla tulee kyynerpäähän ja siitä ranteeseen päin semmosta inhottavaa ehkä kasvukipuja muistuttavaa vihlontaa... Onko tämä saman kuuloista kuin teillä? Olen ite miettiny että lihas vain joutuu niin kovalle työlle tuossa ja siksi vähän niinkö puutuu...?

I love you Aivan Erika Very Happy huomenna nähdään cheers ei kait nyt ihan noin huonosti ole asiat bom Vedän huomisen, sitten on Nitan vetoja loput. Keskityn vaan ykkösiin pääsääntöisesti.
Äkkiä ne opitut palautuu ja kunto kohenee :-)

Minun ajatus noista kyynerpää ja ranne kivuista, Luultavasti lihakset tarvitsevat voimia vaan lisää, jotta jaksavat tukea niveliä ja luita :-) toki asentoakin voi tarkastella, ettei ole vinksallaan jotensakkin.
Vihlova kipu on merkki huonoon suuntaan, kannattee tarkistaa asento tarkoin. Tämähän tulikin jo moneen kertaan selväksi mutta mie kans Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeKe Tammi 18, 2012 9:06 pm

Polvilumpiot pomppi minultakin pois paikoiltaan, kunnes ortopedin kehotuksesta treenasin etureiden lihakset niin vahvoiksi, että pitävät lumpiot aisoissa. Treenasin isoilla painoilla kolme kertaa viikossa, kunnes sain luvan siirtyä ylläpitovaiheeseen (kerran viikossa sali isoilla painoilla muun urheilun lisäksi). Mitkään bodystepit sun muut eivät kelpaa tuohon alkutreenausvaiheeseen, niissä ymmärtääkseni toistomäärä on isompi eli painot pienemmät. Eikä ole mennyt polvi sijoiltaan sen jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeKe Tammi 18, 2012 9:30 pm

erika kato karusellisa ettet laske painoa sen alakäden varaan. Smile Sen käden on tarkoitus ainoastaan tukea sinua tangosta pois päin . Mullakin aluksi vihloi välillä mutta kun tekniikka napsahti kohilleen niin ei satu enää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Caralee
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 02.12.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTo Tammi 19, 2012 9:39 am

Herkkupurkki kirjoitti:
Caraleen kannattaa olla todella tarkkana kyynärpäiden kanssa ettei ne taitu yli. Mun kyynärpäät taittuu todella reilusti yli ja kaikissa jaettua otetta vaativissa liikkeissä mun pitää olla todella tarkkana että kyynärpää on hivenen koukussa. Muuten saattaa esim ayshaa treenatessa käydä huonosti.. Jos se menee yli niin mulla ainakin kirpasee tosi makeesti! =( Mä olen siis muutenkin tosi löysänivelinen. Polvi on menny monta kertaa sijoiltaan ja olkapääkin yrittänyt.

Malttia siis paljon ja katso että käsivarsi on oikeassa asennossa!!! Siinä se habakin sitten kasvaa samalla. =)

Kipu kyynärvarressa jaetussa otteessa käsittääkseni johtuu haba puutteesta. Mäkin olen siitä kärsinyt ja välillä saattaa vieläkin kirpasta mutta onneksi on vähenemään päin. Ellen tee sit sitä mokaa et laskeudun niin et kädet on jaetussa otteessa ja puristan liikaa.

Eli habaa ja tekniikkaa.

Jos jorisen omiani niin viisaammat saa korjata!!!

Joo, yritänkin keskittyä siihen, ettei päästä taittamaan yli, mutta kun toi maltti ei tosiaan oo mun vahvin puoli, niin välillä se innostuksissa unohtuu... Smile Etenkin kun tekee jotain uutta (eli alottelijana joka kerta), ni on hirveesti sitä intoa, muttei pätkääkään tekniikkaa. Smile

En jaksa uskoa (=halua myöntää) että kyse ois niinkään haban puutteesta tai sitten mun kaikki muka lihashakuiset salitreenit on mennyt ihan hukkaan. pale Eipä ne tosin kyllä päällepäinkään näy. Laughing Tosin kai lihasrasitus on tankoillessa melkoisen erilaista kuin salilla, kun pienet lihaksetkin tulee aktiivisemmin käyttöön esim. tasapainon pitämiseksi. Nuo kyynärvarren jutut (en sanoisi kivuiksi) tunnistankin lihasväsymykseksi ja ne tuntuukin vasta treenin jälkeen, kuten lihaskivut yleensä. Mut niistä ei mun alkuperäisessä postauksessa kyse ollutkaan. Taas kyynärpään pistokset on eri juttu ja niitä laittaisin ton ylitaiton piikkiin. Mutta joo, tekniikan puute on varmaan suurin syy niihinkin! Joten ei muuta ku lisää treeniä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTo Tammi 19, 2012 5:51 pm

Sonja:

Juu mullakin on reisijumpat menossa mutta painoja niihin ei suositeltu. Ainoastaan yhteen istualtaan tehtävään liikkeeseen kahden kilon paino. Sanottiin et seisaalla tehtävissä liikkeissä mennään aina vaan alemmas ja alemmas niin ei siihen painoja tartteta. Fyssari ja osteopaatti antoivat molemmat samat neuvot. Näillä mennään ja olen saanut reidet huutamaan hoosiannaa. Mut vielä saa kuulemma puolesta vuodesta vuoteen olla erityisen varovainen ku viimisesta sijoiltaanmenosta on niin vähän aikaa... =/

Caralee:

Mulla on vähän samaa vikaa että väsyessä tai innostuessa maltti tahtoo mennä mutta joskos sitä tässä iässä pikkuhiljaa alkaa tuntemaan rajansa ja harjoittelee sitä malttia... =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTo Tammi 19, 2012 6:23 pm

Mulla menee mun ranteiden kanssa nyt hermot. Melkein joka kerta, kun teen spinnejä kotitangolla, näitä alkaa särkeä ja vihloa. Siis tuntuu että menee sormista hauiksiin asti sellanen jännä vihlominen. No nyt tätä on ollut jo kohta viikon ajan ihan levossakin enkä ole viitsinyt tankoilla, kun en pysty tekemään mitään ilman tätä kipua. Ennen se on lähtenyt aina pari tuntia treenin jälkeen, mut nyt se vaan jatkuu! En tiedä että onko mulla vaan jotenkin niin heikot ranteet vai onko mulla ranteet killissä, kun teen niitä spinnejä. Siis tätä ongelmaa ei kuitenkaan ole ikinä Rtp:llä treenatessa ellen ole edellisenä päivänä tehnyt kotitangolla. Ja kyseessä on siis tietääkseni ihan samanlaiset tangotkin, mutta kotitanko toki vähän vielä liukkaampi, en tiedä johtusko siitä jotenkin.

Onko kellään ollut mitään samanlaisia juttuja tai osaako kukaan neuvoa mitenkään? Sain tollasen powerballin joululahjaksi että vois vahvistaa näitä, mutta en mä osaa käyttää sitä....... En tajua noista ohjeista mitään! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTo Tammi 19, 2012 7:26 pm

Tiu:

Meillä on PowerBall, se on ihan loistava. Se käynnistetään niin että laitat sen narun pään sisemmässä pallossa olevaan koloon (meillä niitä on useampikin) pyöritä naru sisemmän pallon ympärille ja vetäiset sillä pallon käyntiin (sisempi pallo liikkuu) sittän vaan yritätä pyörittää palloa niin ettei se sisempi pallo pysähdy. Mitä lujempaa sisempi pallo pyörii, sen rankempi liike on.

Osasinko selittää? Mulla auttoi se kun laitoin silmät kiinni ja keskityin pelkkään sisemmän pallon liikkeeseen. Opin kyllä sen pian. Tsemppiä!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTo Tammi 19, 2012 9:31 pm

Oon varmaan tässä samassa ketjussa joskus avautunu mun powerball-kokemuksista. En ikinä oppinu käyttämään sitä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTo Tammi 19, 2012 10:22 pm

Herkkupurkki:
Aika jännää, mulle ortopedi ja fysioterapeutti kehotti tosiaan tekemään kunnon painoilla, muuten massaa ei tule tarpeeksi pitämään lumpiot paikoillaan. Tosin siinä vaiheessa olin käynyt jo jonkin aikaa salilla, mutta varonut polvia ja tehnyt pienillä painoilla. Jo se oli kyllä auttanut niin, että edellisestä sijoiltaanmenosta oli aikaa. Varmaan kannattaakin aloittaa varovasti, jos näin ei ole. Toivottavasti saat polvet kuntoon, tuo on tosi ikävä vaiva. Sad Mulle tuli lisäksi rustonpehmentymätauti ja toinen polvi on operoitu kaksi kertaa. Tokan kerran jälkeen aloin tehdä tosiaan noilla isoilla painoilla ja nyt polvet ovat olleet jo kymmenen vuotta pääosin kivuttomat. *koputtaa puuta* Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTo Tammi 19, 2012 10:46 pm

Hei kiitos powerball-ohjeista! Testaan huomenna ja tuun sit kertoo osasinko... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimePe Tammi 20, 2012 6:23 am

Joo eri syistä johtuviin ongelmiin eri ohjeet? En tiiä mutta on nuista apua mulle ollut. Hyviä liikkeitä. Voin kertoa että tuntuvat!!!

Häätyyks mun pitää joku PowerBall-koulutus jossain pk-seudulla? =)
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimePe Tammi 20, 2012 6:31 am

PowerBallin käytöstä löytyy myös monia opetusvideoita youtubesta. Kannattaa käydä katsomassa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimePe Tammi 20, 2012 8:47 am

Katoin videoita youtubesta, mutta ei lähde, ei. Mulla on kyllä joku feikkiversio ja se naru oli onneton (ja kissa puri sen poikki), mutta en usko, että tää voi olla syy toimimattomuuteen. Kyllä se syy varmaan on mun korvien välissä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiiku
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 33
Location : Tampere
Registration date : 26.09.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimePe Tammi 20, 2012 6:27 pm

Caralee ja erika, mulla on lähinnä just toi "vihlasu" ja nimenomaan otteissa joissa peukku menee alaspäin. Toki tekniikassa aina saa myös olla tarkempi, ei sillä Razz mutta tosiaan muussakin kuin tankoilussa on tullut huomattua niin ehkä on myös rakenteellista. Ei kivaa, että on tämmönen vaiva mut kiva että on kohtalotovereita, voi näin jakaa vinkkejä Smile

Ja yliojentuvaiset mun kyynärät ei varmasti ole, ainakin jos suoristan käsiä niin ei taitu nivelen ylitse. Ja treenata pitää kyllä, ei se kipu ainakaan helpotu jos lakkaa käyttämästä niveliä ympäröiviä lihaksia!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeSu Tammi 22, 2012 1:55 am

Powerball on ihmeellinen vehje. Mä sain sen viikko sitten ja tuntuu jo nyt että ranteet on paremmassa kunnossa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeSu Tammi 22, 2012 9:44 am

Mahtavaa Retu! Mullakin kivut ranteessa loppu viikon treenillä ja nyt oon taas laiskistunut. Pitäis jatkaa. se on ihan ihme vekotin!!

Takaisin alkuun Siirry alas
yonski
basic inverter
basic inverter
yonski


Viestien lukumäärä : 36
Ikä : 41
Location : hyvinkää
Registration date : 31.10.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimeTo Helmi 02, 2012 1:38 pm

Mulla revähti reenatessa vasen rintalihas. Auts. Minkälaisia kokemuksia parantumisajasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
lilith84
intermediate spinner
intermediate spinner
lilith84


Viestien lukumäärä : 99
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 17.12.2011

Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitimePe Helmi 03, 2012 5:49 pm

Menin sit reväyttämään kylkivälilihaksen ja syväään hengittäessä pistää rintaan. En oikein tiedä miten näin kävi, mutta ehkä inverttiä harjoitellessa meni ja ehkä vähän liikaa oon rehkiny ja venyttelyt unohtunu. En edes tiennyt, että moinen paikka voi revähtää.. Täytyy kai rauhottua vähäksi aikaa, mutta lääkäri sano kyllä että saa ees vähän liikkua, mutta kipua kuunnellen. Että.. uskaltaako tässä edes spinnailla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Urheiluvammat - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 19 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 24Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: