| Tankotanssia eri medioissa | |
|
+107Goldie neitinopsa Olgimax downthepole Elegia eika miumiu Cayanne Razz ingrid Lelina SilverJo SusannaR Saila Lotta. sonjis Henrietta Tsudy nekuliini hemuliini nasu Johanna siru Sanna iisa hansi pujaka_ hairi Superspin tiko pippaliini Em Kay Eeva Lissuwursti OonaK aidu Friidu sereket vive1 Nounours Tazze nita Mappari Rosal Marianne nimma Ewy Esteria Riuku elisa bettie npeltoni karti Tea Dahlia D. Soila Marie vesi LaraK Samira Iiris johrunna Sonja pikkukissa angela tasuni tankomau Sinna Assi sluippa Tupuna FemmeFatale Jenni Foxmagon paiviku Hennu/Henriikka JJeenny Mortianna maimiau wilmiina celya -Hanna- Sanni merqus vilionkka jossukka ladyluck papaija jiji Ish sarppa Nenna eledra Henna.C Kati Kat Da Ninni Cherrie Miia AdminSusie Ashta kajakki annukka Iina Nanna H. Nina Nane 111 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 20, 2011 5:29 pm | |
| Joo kuva on varmaan noilta lasten tunneilta Sitäpaitsi eikös noita tunteja oo Suomessakin?? Vai täh? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 20, 2011 9:11 pm | |
| Joo mut kun Suomessa ei toimittajat ota mistään itse selvää vaan luottaa ulkomaisten uutistoimittajien tarjontaan niin vähän kiertää | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 20, 2011 9:41 pm | |
| Sen sijaan että kirjotetaan jostain näin "ihmeellisestä" asiasta voitais kirjottaa vaik että Suomelta lähtee 6 taitavaa edustajaa Pohjois-Euroopan mestaruuskisoihin Ruotsiin. Mutta ei.... | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 20, 2011 10:38 pm | |
| Seinäjoella jo jonkun aikaa pidetty muksuille tunteja. | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Tammi 20, 2011 10:51 pm | |
| ^sit vaan iltalehdelle oikaisua sen vois alottaa esim että "arvon idiootit......" | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Tammi 21, 2011 8:49 am | |
| Ja Oonan Gymillä lapset tekevät telinevoimistelutemppujen yhteydessä myös (pysty)tangolla.
Olin itsekin juuri tulossa linkkaamaan tuon "uutisen". Eräs tuttu pienen tytön oli laittanut tuon Facebookiin ja kommentoinut, että hänen mielestään tankotanssi ei ole soveliasta noin nuorille ja että ei ikinä pistäisi omaa tytärtään 6-vuotiaana tuollaiseen. AAARGH! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Tammi 21, 2011 2:22 pm | |
| Mä en just käsitä mikä se iso haloo on Oon julistanu avokille, että sitten kun meillä on tyttö, niin se alkaa harrastamaan takotanssia Elän sitten 40-vuotiaana omia unelmiani sen kautta | |
|
| |
Goldie intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 74 Registration date : 18.02.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Tammi 21, 2011 2:53 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Tammi 22, 2011 8:14 am | |
| Ku mä oon päättäny, että saan tytön | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| |
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Tammi 22, 2011 1:32 pm | |
| Oon myös huomannu että lasten tankoilu on ok jos puhutaan satujumpasta ja kiipeilytangoista tai telinevoimistelusta ja pystytangosta. Se on vaan toi tankotanssi mikä sanana herättää ihmisissä pahennusta. Mikä on musta superoutoa koska ei kukaan puhunu strippareista tankotanssijoina ennen kuin tankotanssi tuli urheilulajina Suomeen. Ja nyt on sit alettu sekoittaa, vaikka koko termi on suoraan lajia varten keksitty. | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Tammi 22, 2011 6:11 pm | |
| Raivostuttava kuvavalinta tosiaan, oikeen provosoiva. Sitten tuo äänestys, jossa 82% sanoo, ettei tankoilu ole sopiva harrastus sen kummempia miettimättä. katsoivat vain kuvaa että "noin ne itseään hinkkaavat siellä tunneilla!"
Onneksi me tiedämme paremmin.
| |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Tammi 22, 2011 7:15 pm | |
| Eiks tää koko homma mee nyt taas siihen samaan mitä viime kesänä puitiin mediassa kun joku äiti oli suivaantunut kanssa äiteihin leikki puistossa kun ne oli bikineissä et traumatisoi lapsia tommonen seksualisointi! Ei lapset näissä asioissa näe mitään väärää tai seksuaalista vaan kieroutuneet aikuiset.. Mä luulen et suurin osa noista äideistä jotka yli paljon pelkää lasten altistumista seksuaalisuudelle ei vaan saa tarpeeks kotona. | |
|
| |
Ish Superman
| |
| |
Ninni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 138 Ikä : 49 Location : Etelä-Pohjanmaa Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Tammi 23, 2011 11:03 pm | |
| Heippa pitkästä aikaa!
Seinäjoen sanomat teki jutun tankotanssista ja aika asiallinen on (pari asiavirhettä tosin mahtuu mukaan), joskin kuitenkin piti keskusteluun laittaa erotiikka-aihe, vaikka jutussa puhutaan mm. lasten tankoilusta... Huoh.
http://www.seinajoensanomat.fi/Uutiset/Kaikki-uutiset/Tankotanssi-paljastaa-uusia-lihaksia | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Tammi 23, 2011 11:10 pm | |
| ihan hyvä juttu tosiaan löyty ainakin yks virhe näin turkulaisen kannalta ;D | |
|
| |
Ninni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 138 Ikä : 49 Location : Etelä-Pohjanmaa Registration date : 28.12.2007
| |
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Tammi 23, 2011 11:56 pm | |
| juu piti vaan viilata vähä pilkkuu | |
|
| |
ingrid basic spinner
Viestien lukumäärä : 18 Registration date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Tammi 26, 2011 10:57 am | |
| Oonko ainoa jolla särähti silmään kun Hesari kirjoitti eilen tankotanssista. Oona Kivelää siteerataan näin: "Suomessa tankotanssi ei ole vielä tanssia vaan akrobatiaa. En yhtään ihmettele, miksi tankotanssijoita haukutaan strippareiksi. Aivan oikein! Pitääkin kritisoida, ja paljon kovemmin!" Eli jos ei tykkää toisten tyylistä tehdä, on ihan ok haukkua strippariksi, koska strippari on haukkumasana. Niinkö? Sinänsä mun mielestä suomalainen tankotanssiyhteisö, sen vähän kuin mitä siitä olen tässä puolen vuoden aikana nähnyt, on nimenomaan kielteisesti seksillä vihjailuun suhtautuva ja taiteellisesti varsin kunnianhimoinen. Suurin osa tuntuu haluavan mahdollisimman kauas strippaamisesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Ja mikäs siinä. Joten en edes ymmärrä pointtia yhtään. Ja mikäs siinäkään, jos kritisoi toisen tyyliä esiintyä. Mutta. Mistä asti "strippariksi haukkuminen" on ollut rakentavaa kritiikkiä? Kun tankotanssista mitään tietämättömät dissaavat tankotanssia siksi että se on "strippaamista", kyse ei tasan ole siitä että on taiteellisia erimielisyyksiä siitä, onko liikkeet sujuvasti yhteensidottuja tanssiliikkeitä vai tempputykitystä striptease-liikkeillä höystettynä, vaan enemmänkin siitä, että on epämoraalista keikistellä bikineissä pystytangon kanssa, ja vielä epämoraalisempaa keikistellä ilman, ja jälkimmäinen seuraa aina ensimmäistä. Minkä viestin nää ihmiset saa kun julistetaan Suomen suurimmassa päivälehdessä että suomalaiset tankotanssija-esiintyjät on strippareita kaikki paitsi Kivelä, joka yksin taistelee tätä kauheaa strippaamisvimmaa vastaan? Oikeesti tosta Kivelää käsittelevästä osiosta tulee sellainen kuva, että Suomessa tankotanssia harrastaa Kivelä ja stripparit. Niin, joo, ja strippaaminen paha asia, ja on ok "haukkua" ihmisiä strippareiksi. Ja on väärin jos tanssi välittää jotain "seksuaalista tunnetilaa". | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Tammi 26, 2011 11:23 am | |
| - ingrid kirjoitti:
- Oonko ainoa jolla särähti silmään kun Hesari kirjoitti eilen tankotanssista. Oona Kivelää siteerataan näin: "Suomessa tankotanssi ei ole vielä tanssia vaan akrobatiaa. En yhtään ihmettele, miksi tankotanssijoita haukutaan strippareiksi. Aivan oikein! Pitääkin kritisoida, ja paljon kovemmin!"
Mä NIIN toivon, että tää kommentti on irroitettu kontektistaan... Oona, onko näin? Koska tää kommentti vetää pois maton kaiken sen alta, mitä suomalaiset on tankotanssin eteen tehnyt. Mieti Tanjan PoleArtia, viime viikonlopun Battle of the Polea, sua itseäsi, kun et päässyt Zûrichin finaaliin tanssillisella tyylillä... Suomalaisethan juuri yrittää tuoda lajiin enemmän tanssillisuutta - toisin kuin muualla maailmassa. Selitys, kiitos. | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Tammi 26, 2011 11:25 am | |
| Oona bongattu myös uusimmasta Fit-lehdestä. Missä toi Oonan Hesarin juttu on? Selasin eilisen lehden, mutta en löytänyt. Okei löysin. http://www.hs.fi/juttusarja/hyvinvointi/artikkeli/Pid%C3%A4+tangosta+kiinni+ja+lenn%C3%A4/1135263256950
Viimeinen muokkaaja, sluippa pvm Ke Tammi 26, 2011 11:29 am, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Tammi 26, 2011 11:26 am | |
| Mun mielestä näissä tarttee muistaa että suurella osalla harrastajayhteisöä ei ikinä ole tavoitteita esiintyä tai kilpailla kansainvälisellä tasolla. Ja jos käy tunneilla omaksi ilokseen kaiken näköinen paasaaminen 'taiteesta' menee ihan vaan koko asian ohi ja yli lujempaa kuin Porsche porintietä. Nää on niitä asioita mitkä ihmisten pitää jossain vaiheessa kehitystään hoksata itse, syyllistäminen tai paasaaminen harvoin auttaa. Mun mielestä Suomessa noin keskimäärin keskitytään taiteellisuuteen ja tanssiin paljon enemmän kuin muualla, ja Suomi ja eteenkin Oona on ollut ihan edelläkävijöitä asiassa. Ja en tässä sano että Oona olis syyllistäny tai välttämättä edes sanonu suoraan noin, lehdistön siteeraukset kun ei aina ole sitten lehteen painettuna ihan samoja ja samassa yhteydessä kuin alunperin | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Tammi 26, 2011 11:51 am | |
| - ingrid kirjoitti:
- Oonko ainoa jolla särähti silmään kun Hesari kirjoitti eilen tankotanssista. Oona Kivelää siteerataan näin: "Suomessa tankotanssi ei ole vielä tanssia vaan akrobatiaa. En yhtään ihmettele, miksi tankotanssijoita haukutaan strippareiksi. Aivan oikein! Pitääkin kritisoida, ja paljon kovemmin!"
Mäkin toivon, että tässä on siteerattu väärin. Koska tuosta saa käsityksen, että muualla paitsi Suomessa tankotanssi on tanssia eikä akrobatiaa. Kun taas omasta mielestäni nimenomaan suomalaiset ja ranskalaiset ovat tuoneet sitä tankotanssin taiteellisempaa puolta esiin (Oonan lisäksi kisoissa menestyneet Hennu, Miia ja Laura). Ja mä kyllä ihmettelen, että miksi nimenomaan akrobaattista tempputykitystä harrastavia haukuttais strippareiksi ("Suomessa tankotanssi on akrobatiaa - haukutaan strippareiksi")? Mä yhdistän "strippaustyyliin" ennemminkin sensuellit transitiot ja lattialiikehdinnän kuin akrobaattiset temput.... | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Tammi 26, 2011 12:17 pm | |
| Oon niin samaa mieltä kuin Iina ja Sonja! On eri asia haluuko vaan harrastaa (mäkin kotona piilossa ketkuttelen vaan XD) ja mielestäni suomalaiset on taiteellisia verrattuna muihin.
Luin jutun nopeesti ja teksti on muutenkin vähän töksähtelevää ja vaikuttaa hyvin pieneen tilaan tiivistetyltä. Tohon Oonan ekaan sitaattiin on toimittaja todennäkösesti päätynyt tiivistään pitkän pätkän Oonan puhetta. (vaikka no sillonhan se ei kyllä oo enää sitaatti.)
| |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Tammi 26, 2011 1:27 pm | |
| Täällä kans vähän herne meni nenään. Mä sit varmaan oon tuommonen stripparipuolen veivaaja.
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa | |
| |
|
| |
| Tankotanssia eri medioissa | |
|