| Tangot baareissa | |
|
+65Nounours Razz maya.s papaija hpl Ninja iku69 shadow87 Retu nekuliini Jenni Ewy jolla Nepu Päivi Eeva kermaa Henrietta Johanna Jassi angela aiccu Em Kay hemuliini Lissuwursti downthepole Soila elisa Nina Mortianna johrunna Dahlia D. ehkk Hennu/Henriikka npeltoni sluippa paiviku eledra Styidy Tiituli Henna.C Marie celya Nutu Iina Evani vesi Maris^ ladyluck Samira tankomau Carita poletti josie jossukka LaraK Miia -Hanna- merqus Foxmagon Nanna H. Kat Da Cherrie Ashta sarppa 69 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Huhti 20, 2009 7:38 pm | |
| - CherrieA.Dorable kirjoitti:
- Välikommentti, Tampereen ilveksessä kuulemma pyörivä krominen tanko. Laadusta en tiedä. Tänks moi.
siis aijjaa?! Teettekö sillä mitään esitykseen liittyvää? Täytyykin jättää sukkahousut pois sit että pystyy kokeilee.. | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Huhti 21, 2009 11:25 am | |
| Ei oo esityksissä mukana, käsittääkseni eri lavalla toi tanko että vapaassa käytössä siis koko illan! | |
|
| |
Carita basic inverter
Viestien lukumäärä : 49 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 19.02.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Huhti 21, 2009 12:31 pm | |
| - Kolibri kirjoitti:
- Höh, ei se mun ystävä nyt oikein tarttunut mun hienovaraisiin vihjailuihin ...ja en kehtais alkaa ruinaamaan... Joten ollaan omillamme. Aloittelu jossain rauhallisemmassa paikassa kuulostaa hyvältä idealta!
kiitos kuitenkin kun kysyit sitten kannattaisi laittaa mailia Tigeriin varmaan mahdollisimman pian, että ne osaa varautua. Oliko Miia vai kuka mailaamassa sinne? | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Huhti 21, 2009 12:56 pm | |
| Joo, parasta laittaa mailia kun mukana taitaa olla aika monta alle 24v. Vai oliko se ikäraja 24? Ihan vaan sillä ettei jäädä ulkopuolelle, jos ne onkin tiukkoja . Onko kukaan laskenut montako meitä tulee? Minä siis olen ainakin mukana | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Huhti 21, 2009 7:02 pm | |
| Joo mä laitan viestiä huomenna ja laskeskelen kaikki ketkä tässä threadissa nyt on ilmassut halunsa lähteä mukaan | |
|
| |
Samira intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 79 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 02.11.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Huhti 21, 2009 10:53 pm | |
| Mä tuun todennäköisesti paikalle pällistelemään, koska ystävättäreni (mukana eräs pohjoisen vieras, jonka muuten tuon ensikertalaisena samalla viikolla RTP:lle tunnille!) tahtovat nähdä paikan ja ollaan just silloin lauantaina lähdössä kemuttamaan. Mutta en todellakaan kapua tangolle ja jos mut nähdään tekevän niin, voi potkaista nilkkoihin ja muistuttaa tästä lupauksesta. | |
|
| |
josie basic inverter
Viestien lukumäärä : 32 Registration date : 12.11.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa To Huhti 23, 2009 8:08 am | |
| Heip! Ja meikä on siis edelleen tulossa kans messiin! Teerenpeli it is sit ennen tikrua, en myöskään tunne ketään joten ihan kiva treffaa paikassa jossa pystyy ja kuulee jutella ennen tangontestausta. cu! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa To Huhti 23, 2009 11:32 pm | |
| Elikkä 9.5 on nyt selvänä, päästään sisälle meistä "alaikäisistä" huolimatta | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Huhti 24, 2009 7:11 am | |
| Kiitos Miia kun hoidit homman!!! Ihan mielenkiinnosta kyselen että mitä niille kirjoitit ja miten ne reagoi? Pitääkö ovella tehdä jotain erityistoimenpiteitä, onko niillä tieto ovella? Alustavasti mietiskelen jo aikataulua, ootteko samoilla linjoilla siitä että Tigerissa vois olla suht ajoissa (23 pintaan???) ennen kuin siellä on ihan hirveästi (kännistä) porukkaa? | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Huhti 24, 2009 9:45 am | |
| Mun nimellä jonon ohi lippuluukun kautta, eiköhän se tieto mee sinne perille sitten Mielellään mennään joo ajoissa! | |
|
| |
poletti intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 84 Ikä : 41 Registration date : 13.07.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Huhti 24, 2009 5:45 pm | |
| Nyt tuli kyl suorituspaineita. *gulp* Niin siis ei kai ne tosiaan nyt odota muutamaa Miian tasoista tankoharrastajaa? En siis tiedä uskallanko nolata itseni julkisesti temppuilemalla mutta mukana olen ihan vaikka määrän takia. Tavataanko Teerenpelissä joskus 22:00/22:30? | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Huhti 24, 2009 7:50 pm | |
| Mun puolesta voidaan tavata vaikka ysiltä, eipähän tarttis yksin jännittää kotona Ja todellakin siis jännitetään tota julkista nolausta haha Pikkasen kyllä ahdistaa laittaa pikkushortsit kun mun jalat on sen näköset, että olisin jääny katujyrän alle, nytkin on kylmäpussi polvessa :/ Onkos kukaan muuten koskaan kokeillu spreijattavia sukkahousuja? Olisko niistä ehkä kosmeettista apua mun megamustelmille | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Huhti 24, 2009 8:50 pm | |
| Ensimmäinen kerta kun kuulenkaan spreijattavista sukkiksista Upotat jalat trombosoliin vaan! | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Huhti 24, 2009 10:47 pm | |
| | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Huhti 24, 2009 11:16 pm | |
| Juu täällä ilveksessä on 50mm kromi x-pole ... ainoo vaan et se on melkein seinässä kiinni | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Huhti 25, 2009 10:34 am | |
| Se ilveksen tanko oli kyl vähän heikosti sijoitettu joo..
Mutta noista sukkiksista, ite käytän esiintyessä vartalomeikkiä. Vahamaista joka levitetään kostuttamalla sellaseen sieneen (ite käytän puuterivippaa kun levittyy tasaisemmin) ja kyllä tulee tasasta jälkee! Kestääkin tosi hyvin. Se taitaa olla grimasin puteli. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Huhti 25, 2009 10:53 am | |
| Spray-sukkikset on oikein toimiva ratkaisu. Ite oon käyttäny niitä esiintyessä parikin kesää - itse asiassa jos joku Treellä haluaa raijata pari purkkia tumminta sävyä himaan niin voisin antaa pois, kun en ite nykyään jaksa enää nähdä vaivaa. En muista minkä merkkisiä ovat, mutta niissä menee suutin rasittavasti tukkoon koko ajan ja hermo menee. Mutta jos oikeesti vaan sukkahousun korvikkeena käyttää eikä kokovartalomeikkinä ni menee ihan hyvin. | |
|
| |
celya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 202 Ikä : 42 Registration date : 16.06.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Su Huhti 26, 2009 2:01 pm | |
| Tää on ihan off topic, ja ois varmaan hyvä saada näistä meikkiasioistakin oma threadi, mutta kun mainitsit CherrieA.Dorable sen vartalomeikin, niin ois kiintoisa tietää millaista käytät? Siis Grimasia? Tutkin just noita Grimasin vaihtoehtoja, niin mikähän se noista ois, joka soveltuis vartalon meikkaamiseen juuri polella. Onko siis sellaista olemassa, jota voi levitellä sääriin ja reisiin ja silti hillua tangolla, ilman että liukuu tangolta, tai että tankoon tulee mitään jälkiä?
http://www.punanaamio.fi/product_catalog.php?c=146
Onkos tuolla esim siis joku sellainen tuote, millä voi peitellä hyvin kaikki virheet (esim mustelmat) silloin ku esiintyy. | |
|
| |
Cherrie Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Huhti 27, 2009 11:00 am | |
| Cake Make-Up - Pohjustusväri -luulisin. Hinta ainakin oli sama. Tankosoveltuvuutta en oo testannut, enkä mee siitä takuuseen tosiaan.. Mulla ei nyt ole sitä tankoakaan, joten enpä paljon pysty kokeillakaan! Se voi kyllä olla vähän liukastuttava (?). | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Huhti 27, 2009 11:35 am | |
| Ite olen peitellyt mustelmia ja muita pahimpia tuolla Camouflage make-upilla. Se EI siis sovellu kokovartalomeikiksi, mutta parin pahan mustelman peittämiseen kyllä oikein loistavasti. Ei tee tangollakaan mitään pahoja, hankautuu pois kuin kuiva iho (rullalle). Kannattaa ostaa Fixing powder samalla. | |
|
| |
celya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 202 Ikä : 42 Registration date : 16.06.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Huhti 27, 2009 11:38 am | |
| Okei, no hyvä pitää nää mielessä! Ja kattelin tossa vähän että Sephorallakin ois myynnissä jotain vartalomeikkejä, mitä mainostetaan pysyviksi ja kestäviksi, peittäviksi meikeiksi. Ottaa niin aivoon ku on jalat niin kamalan näköset aina! Ihan täys arpia, mustelmia ja kaikkee. Ja tää on sellanen laji missä ei voi housuilla peittää kinttujaan.. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Huhti 27, 2009 12:12 pm | |
| Ite annan mustelmien näkyä vaan. Kun on sellanen laji, että niitä mustelmia tulee kuitenkin, niin lajin harrastajat kyllä tilanteen ymmärtää. Camomeikkiä oon lähinnä käyttänyt jonnekin sukujuhlille hame päällä lähtiessä. | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Toukokuu 05, 2009 10:59 am | |
| Moneltakos me nyt sitten nähtäisiin lauantaina siellä teerenpelissä? | |
|
| |
Carita basic inverter
Viestien lukumäärä : 49 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 19.02.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Toukokuu 05, 2009 11:17 am | |
| Kymmeneltä? Sit voisi joskus yhdeksitoista siirtyä Tigeriin ennen kuin siellä alkaa ihmiset olla turhan kovassa vauhdissa | |
|
| |
vesi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Toukokuu 05, 2009 1:11 pm | |
| Kympistä tais olla puhetta aikasemminkin. Hyvä se on. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tangot baareissa | |
| |
|
| |
| Tangot baareissa | |
|