| X-pole | |
|
+111hena Nuudelikissa hpl Pandakarhu Unya BLAAAAACK Eowyn_ Marie Mertsi katwalk Pantsuman Tiu SaMaJA erika hemuliini kivaa Em Kay maunis03 Nahkis mokonen nephiie kermaa Elegia chipin nasu Ivanka hansi Saila Hiirenvirna aiccu meyja- Ewy saija vive1 Polecat Miracle Nounours Janey May maimiau Hennu/Henriikka ranna Jenni Mortianna Dahlia D. -Hanna- Tea Tulilintu Rosal Apila LaraK ehkk vesi jossukka Snugetti Esteria Carita Zanca vilionkka Miki Nutu ladyluck Odet FemmeFatale Foxmagon bettie Ish leben Henna.C Shaunette eledra jemsku papaija Karvinen Jassi Nenna Anu Gerippe kajakki Quu V celya merqus Sanni sphinks Ashta jiji FaeryMe Cherrie sakunen kristalli Nins annukka Carnivora Ninni Mari ilde Nina Joanna Kirsi Elli miukattus Lilya tinga1911 Miia Nanna H. nekuliini Kat Da tasuni Adelle Iina AdminSusie 115 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Pe Tammi 25, 2008 6:45 pm | |
| Nyt tein uudelleen asennuksen ja välillä kuuluu kolahdus kun pyörii tai kiipee. Eikun aattelin vaan onko normaalia. Ettei vaan mun väline o heti hajoomassa | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Pe Tammi 25, 2008 7:05 pm | |
| Ei kuuluis kolahdella kyllä, ei. Pieni nykäisy voi tuntua mutta kolahdukset ehdottomasti ei ole ok... Lienee vinossa vieläkin se tanko, tai sit johtuu jo tosta vääntymisestä? | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ma Tammi 28, 2008 11:24 pm | |
| Sellanen kiinteä pohjakappale olis hyvä niin olis helpompi asentaa suoraan koska mulla on ihan suora lattia ja katto. Mutta sellaista osaa ei löydy. Aina parin päivän välein huomaan että se on johonkin suuntaan vinossa ja sit taas korjaan. (ei liiku itekseen kuitenkaan, on merkinnät katossa)
Ja sopiiko öljyksi kierteisiin sellanen ihan nestemäinen ketjuöljy vai pitääkö olla paksumpaa?
Joko on kokemuksia mikä olikaan se paras tangonpuhdistusaine? | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Tammi 29, 2008 12:10 am | |
| - KCleo kirjoitti:
- Joko on kokemuksia mikä olikaan se paras tangonpuhdistusaine?
Mä vannon toistaseksi viskin voimaan. Klorhexol on kanssa toiminut ihan suhteellisen hyvin. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Ti Tammi 29, 2008 11:06 am | |
| Suosittelen öljyämään ton tangon WD40:lla, sitä ne vertical dancellakin näyttää käyttävän ja on helppo löytää. | |
|
| |
tinga1911 intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 106 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole To Tammi 31, 2008 12:08 am | |
| Noniin, oma titaniuminen 45mm x-pole on tilattu Kuulemma sitä on varastossa ja saapuu 4-7päivän päästä. Saa sitten nähdä miten käy, kun pääsen omalla tangolla riekkumaan... On niin lapsellinen olo, juuri sellainen 'kaikkitännehetinyt ' -olo, huolimatta siitä, että eilisen tankokokeilun jäljiltä on kädetä, jalat ja vatsalihakset niin kipeinä, etten edes pystyisi treenaamaan tangolla nyt | |
|
| |
Lilya basic spinner
Viestien lukumäärä : 19 Registration date : 09.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole Ke Helmi 06, 2008 2:15 pm | |
| Hei te, jotka olette tilanneet x-polen! En käsitä tätä. Olen odottanut jo ainakin 3 viikkoa. Yli kaksi viikkoa sitten ne sieltä sanoivat, että menee enintään 2 viikkoa, niin on perillä. (Ehdin jo soittaa sinne tässä odotellessa.) Puhuitte jotain, että on mahdollista lähettää sähköpostia Verticalille, johon laittaisin nimeni ja jotain muita tietoja, ja sillä sitten saisin tiedon, missä kohtaa x-pole on, vai? Tämä odottaminen alkaa todellakin olla jo raastavaa. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ke Helmi 06, 2008 2:19 pm | |
| Mihin pitää mailata riippuu siitä, mistä tangon tilasit. Jos sanoivat, että menee vain pari viikkoa, tuskin se sen pidemmälle venyy. Eri asia onkin sitten jos tilasit tuotteen jota ei ole varastossa, näiden saapumisaika taas riippuu tavarantoimittajasta eikä ole niin taattu. | |
|
| |
Lilya basic spinner
| Aihe: Vs: X-pole Ke Helmi 06, 2008 3:04 pm | |
| Tuolta: www.x-pole.co.uk On venynyt jo. Arkipäivistä vielä olen varmuuden vuoksi laskenut ne päivät, sillä postihan ei kulje viikonloppuisin. Sanoivat vielä, että tuotetta on varastossa. Mihin siis voisin lähettää sähköpostia? Olisi hienoa saada edes jotain infoa, onko pole jo tulossa vai ei. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ke Helmi 06, 2008 3:08 pm | |
| Mailaa sitten ihmeessä sales@verticalleisure.com . Tangoilla on niin kova kysyntä että ne ovat välillä olleet valmistajaltakin loppu, joten toimitus saattaa venyä. Itse odottelin omaani aikanaan yli 2 kk. | |
|
| |
Lilya basic spinner
| Aihe: Vs: X-pole Ke Helmi 06, 2008 3:34 pm | |
| Juu, niin tässä olen ajatellut tehdäkin. Lähinnä nyt vaan mietin, että oliko heillä joku "automaattisähköposti", johon voi lähettää nimen ja tilaustunnuksen ym. ja saada nopeasti vastaus, missä kohtaa x-pole on tulossa. Eipä kai taida siis olla, mutta katsoo nyt, jos sitten tuolta vastattaisiin. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ke Helmi 06, 2008 3:41 pm | |
| Joo mitään automaattipalvelua ei X-polella kyllä ole, sääli sinällään. | |
|
| |
Lilya basic spinner
| Aihe: Vs: X-pole Pe Helmi 15, 2008 11:32 am | |
| Noniin. Eilen tanko nyt sitten vihdoin saapui! Koko ilta meni tankoon totuttelemisessa eli mustelmilla olen, mutta silti innoissani koko vehkeestä. Taitaa kulua koko tämäkin ilta tankoilun merkeissä ja pole dance -videoita katsellessa (mukaan lukien myös teidän videot). Ne auttavat kummasti kannustamaan ja innostavat yrittämään uudestaan. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Pe Helmi 15, 2008 11:40 am | |
| Onnittelut uudesta tangosta! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Pe Helmi 15, 2008 11:43 am | |
| Onnittelut munkin puolesta! Videoiden katselu on ihan kamalaa joskus, eilen katsoin kaksi uutta videota vd-foorumilla ja printtailin ja kirjottelin kaksi sivua täyteen uusia asioita joita pitäis harjotella tai ainakin kokeilla! HUomenna pidän parin tunnin treenit! | |
|
| |
Lilya basic spinner
| Aihe: Vs: X-pole Pe Helmi 15, 2008 11:49 am | |
| Kiitoksia Se on kyllä totta, että tankotanssi videoita katsellessa kiinnittää huomiota juuri liikkeisiin, mitä ei osaa ja palaa halusta opetella ne. Lähinnä nyt itse keskityn perusliikkeisiin, mutta kokoajan tekee mieli siirtyä suoraan vaikeisiin, vaikka tietää, että se tällä hetkellä on melkeinpä mahdotonta. | |
|
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Pe Helmi 15, 2008 11:34 pm | |
| Kuinkakohan pian jatko-osia tankoon saa tilauksesta. Nyt on niin, että luultavasti jatko-osia tarvitaan maaliskuun puoliväliin mennessä. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Pe Helmi 15, 2008 11:45 pm | |
| Jaa-a, kannattaa mahdollisimman ajoissa laittaa tilaukseen varmaan, heti kunhan tarvittavan pituuden tietää. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: X-pole Pe Helmi 15, 2008 11:47 pm | |
| Huomenna pitäis selvitä kattokorkeus ja onko idea toteutettavissa. Kyse on sukulaispojan häistä, jonne toivotaan sellaista ohjelmaa, jota ei yleensä häissä esitetä. No, eiköhän loppu ole kaikkien pääteltävissä. Ohjelmaan olen manipuloinut jo ko. sukulaispojan veljen tuosta naapurista. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole La Helmi 16, 2008 12:12 am | |
| Hienoa! Jos tosissaan tarttet eikä tilaus ehdi niin mulla on pari 500mm jatketta "ylimääräisenä". Tai siis varalla juuri tuollaisia tilanteita varten, kotona en niitä tarvitse. Jos et ehdi tilauksessa osia saamaan niin noita voi ehkä lainata. Mutta toivottavasti saat tilauksen läpi ja jatkeen ajoissa! | |
|
| |
tinga1911 intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 106 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: X-pole La Helmi 16, 2008 8:24 pm | |
| Meikäläisen tanko tulee vasta tämän viikon lopulla. Ihmettelin kahden viikon jälkeen, kun ei ollut tullut ja kysyinkin sitten KT:ltä, että mihin oli mahtanut jäädä. KT soitti kuljetusfirmalle, joka oli mokannut: tankoni oli maannut kaksi viikkoa heidän varastossansa. KT oli sitten huutanut niille puhelimessa jonkin aikaa ja lupasivat, että tanko saapuu perjantaiksi | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Ma Helmi 18, 2008 11:50 pm | |
| Kiitos Iinalle lainatarjouksesta, mutta ei 500 mm pala ihan riitä. Onko varmaa, että 125 mm + 750 mm palat liitettynä tankoon on ihan varmasti kestävä yhdistelmä tai vastaavasti 1000 mm pala tankoon liitettynä, tanko pysyy varmasti pystyssä ilman sen kummempia härpätyksiä? Tilauksessa on siis nuo kolme jatkopalaa, koska en ole varma kattokorkeuden mittaajan mittatarkkuudesta. Kokeus on kuulemma n. 3,2 metriä. Joten varulta tilaan tuon 1000 mm jatkopalankin. Kallista vaan kerranhan tuo vain kirpaisee. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ma Helmi 18, 2008 11:52 pm | |
| Mulla on siis 2x500mm eli yhteensä 1000mm "ylimääräistä" titaanijatketta. +2x 125mm. Mutta hyvä jos sun omat kerkeää X-pole on turvallinen ilman ylimääräisiä "härpäkkeitä" n. 4 metrin korkeuteen asti. | |
|
| |
| Aihe: Vs: X-pole Ti Helmi 19, 2008 12:32 am | |
| Toivotaan, että jatkikset tulevat ajallaan. Jos n. 4 metrin kokeuteen asti tanko saadaan jatkopaloilla tukevasti paikoilleen, voi paloja ilmeisesti yhdistellä myös muilla tavoin kuin tuolla VD:n esimerkeissä on siis esim. tanko + 1000 mm + 500 mm? Käsitinkö oikein? Meillä tosiaan oli nyt yks nuori sälli viikonloppuna yötä. Oli palannut useamman kuukauden Ameriikan reissulta ja hän kutsui minut omiin häihinsä esiintymään, kun kuuli, että aion siellä maaliskuussa meidän yksien toisien kavereitten häissä vetää esityksen. Menee itse ilmeisesti joskus kesällä naimisiin, joten jatkopaloilla tulee varmaan jatkossakin olemaan käyttöä. Tämä kaveri oli muutenkin tähän mennessä tangosta innostunein ja lahjakkain miespuolinen yrittäjä. Siinä lauantai-iltana opetin häntä ja hän kyseli, yritti ja pyysi selittämään uudelleen useamman kerran erityisesti perhosen ja lipun toimintaperiaatteita. Tankohan meillä on vierashuoneessa. Heräsin sunnuntaiaamuna kymmeneltä ja ihmettelin, että onkohan sälli lähtenyt naapurissa käymään, kun ei näkynyt kahville. Sitten yhden maissa päivällä vierashuoneesta kömpii säteilevä kaveri, joka polleana ilmoittaa yöllä harjoitelleensa ja myös onnistuneensa perhosessa ja lipussa. Perhonen oli jo tosi lähellä illalla, joten siitä en suuremmin hämmästynyt. Ei kuitenkaan suostunut näyttämään taitojaan vielä ko. liikkeissä, mutta sen verta luotettava kaveri, että uskon hänen sanaansa. Mutta ei kuulemma niin paljoa vielä innostunut, että itselleen uskaltaisi investoida x-polen, varmaan jos halvemmalla saisi. Tähän mennessä myös kiitollisin yleisö niin, että lauantaina herkesin tekemään ihan ihme liikkeitä tangolla, kun alhaalta kuului kannustavia 'oho' ja 'vautsi' kommentteja. Mahtava tunne, kun selittää tangolta toiselle, että minä haluaisin osata tämän ja oon sitä yrittäny, mutta ei se vielä onnistukaan vaan jaahas kas nyt minä pysynkin täällä tässä asennossa. Harmi kun ei kamera ollut pyörimässä. Oma mies taitaa olla ainoa, joka sitkeästi kieltäytyy tankoon koskemasta muuta kuin huolto mielessä ja hoitamalla nämä osien tilaukset netistä. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: X-pole Ti Helmi 19, 2008 10:00 am | |
| Noita paloja voi yhdistellä ihan miten itse lystää, kunhan laittaa lyhyimmät jatkeet pohjimmaiseksi. Eli 1000mm jatkeen voi korvata vaikka kahdella 500mm jatkeella, tai vaikka 750 ja 250 jatkeella. Tuo taulukko kertoo vain, millä jatkeilla pääsee helpoiten haluttuun korkeuteen. Kun mennään reilusti yli kolmen metrin on jo syytä käyttää harkintaa tangon korkeuden kanssa, eli jos on vaikka joustavat rakenteet ja tanko tuntuu heiluvan hurjasti ei sitä parane käyttää. Nelisen metriä tuntuu aiemmin olleen VD:n foorumeilla usein mainittu raja. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: X-pole | |
| |
|
| |
| X-pole | |
|