Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-pole

Siirry alas 
+111
hena
Nuudelikissa
hpl
Pandakarhu
Unya
BLAAAAACK
Eowyn_
Marie
Mertsi
katwalk
Pantsuman
Tiu
SaMaJA
erika
hemuliini
kivaa
Em Kay
maunis03
Nahkis
mokonen
nephiie
kermaa
Elegia
chipin
nasu
Ivanka
hansi
Saila
Hiirenvirna
aiccu
meyja-
Ewy
saija
vive1
Polecat
Miracle
Nounours
Janey May
maimiau
Hennu/Henriikka
ranna
Jenni
Mortianna
Dahlia D.
-Hanna-
Tea
Tulilintu
Rosal
Apila
LaraK
ehkk
vesi
jossukka
Snugetti
Esteria
Carita
Zanca
vilionkka
Miki
Nutu
ladyluck
Odet
FemmeFatale
Foxmagon
bettie
Ish
leben
Henna.C
Shaunette
eledra
jemsku
papaija
Karvinen
Jassi
Nenna
Anu
Gerippe
kajakki
Quu
V
celya
merqus
Sanni
sphinks
Ashta
jiji
FaeryMe
Cherrie
sakunen
kristalli
Nins
annukka
Carnivora
Ninni
Mari
ilde
Nina
Joanna
Kirsi
Elli
miukattus
Lilya
tinga1911
Miia
Nanna H.
nekuliini
Kat Da
tasuni
Adelle
Iina
AdminSusie
115 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 10:40 am

Tänään tuli viimeinen jatkopala. Miehen mukaan ensimmäinen tuli maanantaina, toinen tiistaina ja nyt sitten viimeinen. Postinkantajalla on kyllä varmasti ihmettelemistä, mitä putkia hän joutuu joka päivä tänne roudaamaan.Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeKe Maalis 05, 2008 5:23 pm

Tänään tankoa purkaessa yhden reiän vierestä irtos sitä kromia sillai kun se puikko oli siinä tukemassa ja nakuttelin toista puikkoa.
Teräviä säleitä irtoaa kun siitä pyyhkäsee kädellä, ja ne säleet jää ihoon kiinni.
Se on sillai alhaalla et osun siihen jos vaikka valun toukasta, mut kyl se muutenkin siellä pelottaa ja rajottaa liikkeitä.
Normi kulumistahan se on ja kuitenkin joskus vielä vaihdan noi pääputket. (ensinnäkin ne on vääntyny ja toisekski voisin haluta titaaniset) Voisin haluta kyllä kiinteen alustankin, menee hermo kun tota yrittää saada suoraan.. Nyt vaan ei ole varaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
miukattus
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 23.02.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 10, 2008 12:58 am

No niin, tuli sitten tilattua se oma tanko pienen pähkimisen jälkeen. Toivottavasti tilaus meni putkeen ja tosissaan saan sen tangon ilman mitään lisäpähkimistä.
Ihan täpinöissä olen ja varmasti uni karttaa minua seuraavan viikon kun odottelen tankoa. Päädyin sitten kromiseen 50mm tankoon kun mulla on tällaiset "äijä"kädet Embarassed Ei mene sitten sormet sata kertaa tangon ympäri Very Happy
Tilasin myös kummatkin videot sieltä vertical dancesta, kerran sitä vaan köyhtyy Laughing
Toivottavasti niistä on jotain iloa ja apua aloittelijalle. Mun on nimittäin ollut himpunverran vaikea päästä jyvälle noista kaikista liikkeistä pelkästään katselemalla videoita. Mä olen se joka kaikissa jumpissa loikkii aina väärään suuntaan Cool
Odotellaan... bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 10, 2008 9:51 am

Onnittelut uuden tangon tilauksesta! Ja niistä DVDeistä tulee olemaan varmasti apua, ovat todella perusteellisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
miukattus
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 23.02.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 17, 2008 1:51 pm

DVD:t tuli perjantaina, ovat oikein auttavaisia olleet. Nyt näkee teidänkin videot ihan uusin silmin. Tosin tarvitsee varmaan palauttaa se kakkos osa kun oli irrallaan kotelossaan ja naarmuuntunut niin pahasti ettei kaikista videon kohdista saa selvää ollenkaan Sad Harmittaa!!
Niin ja tänään tuli sitten tankokin cheers Tosin joudun lähtemään kohta töihin Evil or Very Mad
No putsasin öljysin osat jotta voin sitten yöllä pistää ekat treenit pystyyn naapureiden kiusaksi! Iiih, miten mä kestän elää iltaan asti,iih...iih!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 17, 2008 2:30 pm

Onnea uudesta tangosta Very Happy Yritä malttaa iltaan asti, vaikka varmasti teettää pieniä ongelmia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
miukattus
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 23.02.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeKe Maalis 19, 2008 12:43 am

Kiitos onnitteluista Smile
Tunnin verran sitten illalla testailin tankoani ja olen tyytyväinen. Kävelyä ja jotain spinnejä, en sitten enää muistanut mitään "liikeitä" kun vihdoin tangolle pääsin. Istuskelua tangolla tuli myös kokeiltua ahkeraan, on muuten kipeät haarukset cyclops
Muuta en oikein sitten uskaltanutkaan tehdä kun tutustuin tangon pitoon. Ihan lopussa kun tanko oli tosi lämmin, en pystynyt enää tekemään spinnejä kun takerruin niin lujasti kiinni kämmennahoistani What a Face
Tänään ennen töitä "pikaisesti" pyörähtelin ja päätin kokeilla olikos se nyt sitten inverted veetä Laughing Onnistuihan se heti niinkuin arvelinkin, tarvitsin vain pienen ensi tutustumisen tankoon uskaltaakseni tehdä inverttejä.
Olen ihan innoissani bounce Ihana tanko!! Pyörivää ominaisuutta en ole vielä kokeillut, kun mulla tulee huono olo jo ihan tangon ympäri kävelystäkin Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Elli
basic spinner
basic spinner
Elli


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Registration date : 20.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeSu Maalis 23, 2008 7:57 am

Ajattelin tilata tässä lähiaikoina oman tangon, titaaninen x-pole on suunnitelmissa mutta paksuutta vielä epäröin ottaisiko 45 vai 50mm.. aika pienet kädet kuitenkin omistan Very Happy. Ei kyllä malttais enää odottaa Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeSu Maalis 23, 2008 10:07 am

pienet kädet -> 45mm.. tästä on joku keskustelukin kai en muista minkä otsikon alla..

mä en menisi sanomaan että mulla on kovin pienet kädet mutta koen silti että mun tanko (halpistanko) joka on lähempänä 45mm on paljon parempi kun rock the polen tangot jotka on käsittääkseni sen 50mm.. kun kämmentä ei saa "kiinni" tangon ympäri niin on vaikea uskaltaa ottaa kunnolla vauhtia spinniin jne.. ainakin näin musta itsestä tuntuu..

joannan tanko on muistaakseni (tästä on siis ollut juttua foorumilla) itsetehty, ja ainakin näyttäisi suht paksulta eli lähemmä sen 50mm.. varmaan jos olette kamuja niin voisit käydä kokeilemassa.. x-pole on kuitenkin aika iso sijoitus.. varmasti sen arvoinen tosin
Takaisin alkuun Siirry alas
Elli
basic spinner
basic spinner
Elli


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Registration date : 20.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeSu Maalis 23, 2008 11:11 am

Joo niin olen ajatellutkin käydä kokeilemassa.. alunperin oli tarkoitus hommata mullekin samanlainen tanko mutta siinä ei sitten pituus riittänytkään meidän huonekorkeudelle. Onhan se aika sijoitus kyllä mutta uskon kyllä että lajiin ihastun ja jos sitten en kuitenkaan niin eiköhän sen saa pois myytyä Smile. Saakohan tuolta vertical dance sivustolla maksettua tilausta muuten kuin paypalin kautta, onko tietoa :/?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeSu Maalis 23, 2008 12:00 pm

Millä tahansa luottokortilla tai Visa Electronilla voi maksaa myös suoraan, ei tarvitse mennä paypalin kautta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Elli
basic spinner
basic spinner
Elli


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Registration date : 20.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeSu Maalis 23, 2008 12:22 pm

no hitto, miten se tapahtuu?? En löytäny sellasta vaihtoehtoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeSu Maalis 23, 2008 4:34 pm

Ihan ostoskorista suoraan, on kaks nappulaa. Checkout ja sen alapuolella Checkout with PayPal. Painat vaan sitä harmaata checkout namiskaa sen keltasen paypal-napin sijaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Joanna
basic spinner
basic spinner
Joanna


Viestien lukumäärä : 19
Location : Joensuu
Registration date : 07.01.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeMa Maalis 24, 2008 10:47 pm

Krisi24 kirjoitti:
pienet kädet -> 45mm.. tästä on joku keskustelukin kai en muista minkä otsikon alla..

mä en menisi sanomaan että mulla on kovin pienet kädet mutta koen silti että mun tanko (halpistanko) joka on lähempänä 45mm on paljon parempi kun rock the polen tangot jotka on käsittääkseni sen 50mm.. kun kämmentä ei saa "kiinni" tangon ympäri niin on vaikea uskaltaa ottaa kunnolla vauhtia spinniin jne.. ainakin näin musta itsestä tuntuu..

joannan tanko on muistaakseni (tästä on siis ollut juttua foorumilla) itsetehty, ja ainakin näyttäisi suht paksulta eli lähemmä sen 50mm.. varmaan jos olette kamuja niin voisit käydä kokeilemassa.. x-pole on kuitenkin aika iso sijoitus.. varmasti sen arvoinen tosin

ööö miun tanko on 45mm Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 6:24 pm

tankotanssija kirjoitti:
Millä tahansa luottokortilla tai Visa Electronilla voi maksaa myös suoraan, ei tarvitse mennä paypalin kautta.
Pakko kysyä, että miten te ootte saanu maksettua Visa Electronilla suoraan, kun me tilattiin tankoa tossa pari päivää sitten ja taottiin päätä seinään kahden Electronin kanssa ennen kuin vaihdettiin suosiolla korttia...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Elli
basic spinner
basic spinner
Elli


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Registration date : 20.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 7:49 pm

miekään en pystyny OP:n visa electronilla maksamaan (kokeilin jopa kahta) mutta nordean electronilla pystyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeKe Maalis 26, 2008 8:03 pm

Me kokeiltiin sekä OP:n että Nordean ja kumpikaan ei kelvannut... Outoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
ilde
basic spinner
basic spinner
ilde


Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 36
Location : Hamina
Registration date : 13.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeLa Maalis 29, 2008 12:31 am

On tää kyllä kumma laji... Suunnittelin et ostan oman tangon "sit joskus" ja luulin parin kerran viikossa rock the polessa riittävän, mutta ei... Very Happy Kai se on munkin x-pole lähitulevaisuudessa tilattava, kun tekis mieli joka liikennemerkissä ja lyhtypylväässä roikkua. Titaaninen 45mm kuulostaa tällä hetkellä parhaalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 12:47 am

Itse olen tapellut vuosia OP:n electronin nettimaksamisten kanssa ja nyt olen päättänyt vaihtaa pankkia. Kyllä sillä electronillakin onnistuu maksamaan, tosin itselläni siihen meni useampi päivä, ennenkuin onnistuin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 1:16 am

sivukyssäri x-poleen liittyen nyt kun monella alkaa olla toi titaani 45cm..

eli paljonko se maksaa suomeen toimittettuna euroissa? ja kauan siinä on about kestäny?

sain tossa töitä vähän aiemmin kun oli tarkotus ja vähän paremmal palkal kun viitti odottaa ni voi hyvinkin olla että kohta mullekin tulee titaaniprinsessa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mari
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 26.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 12:47 pm

Minä tilasin viime maanataina Vertical Dancelta titaanisen 50 mm:n tangon sekä Intermediate to advanced DVD:n ja yhteishinnaksi tuli 242,98 puntaa, eli 311,65 euroa. DVD:n osuus tuosta oli 15,99 puntaa, eli opeasti laskettuna 20,50 euroa, jolloin tangon hinnaksi toimituskuluineen jää 291,14 euroa. 45 millinen on saman hintainen.

Tankoa en ole vielä saanut, mutta DVD tipahti postiluukkuun muistaakseni toissapäivänä. Saa nyt nähdä, koska itse tanko löytää tänne asti.. pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 1:24 pm

Tilasin apuna parille kaverille tangot ja siinä meni tollanen puoltoista viikkoa, että tulivat perille. Sehän sitten riippuu ihan siitäkin löytyykö varastosta suoraan haluamasi tanko..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
Elli
basic spinner
basic spinner
Elli


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Registration date : 20.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 3:57 pm

Mie tilasin vertical dancesta x-polen viime viikon keskiviikkona ja tanko tuli jo tänään Smile <3! 298e tuli maksamaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 4:01 pm

Yyyh, mäkin haluun. Tanko lähti tilaukseen viikko sitten maanantaina ja olen tällä viikolla toivonut joka päivä, että se ilmestyisi... Ei vaan vielä ole näkynyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elli
basic spinner
basic spinner
Elli


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Registration date : 20.03.2008

X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitimeTo Huhti 03, 2008 4:05 pm

mun tanko on 45mm joten varmaan siinä syy miks mulle tuli eka vaikka tilasinkin myöhemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





X-pole - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-pole
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Seuraava
 Similar topics
-
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole Dancing Syllabus /Pole Dancing Advancement and Accredit
» The Art of Pole- DVD:t
» R pole
» I <3 Pole - shortseja?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: