Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

World Pole Dance Championship

Siirry alas 
+30
Nina
Ashta
Ish
hansi
Jassi
Ewy
tankoanna
merqus
Riuku
Hennu/Henriikka
Em Kay
hemuliini
annakatariina
Cayanne
LaraK
sluippa
nasu
sandra
Styidy
Marie
tankomau
Tazze
papaija
Lissuwursti
Miia
Foxmagon
Iina
OonaK
Sonja
tasuni
34 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 51
Registration date : 07.12.2007

World Pole Dance Championship - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 9:29 am

Mahtavia kommentteja Smile! Ihanaa lukea tällaista viihdyttävää mutta asiallista tekstiä. Mulla ei ole kerrassaan mitään lisättävää. Allegra-polemiikissa kuulun tykkääjiin, minusta oli tosi taitava ja viihdyttävä esitys, vaikkakin toivoin kauhunsekaisin tuntein, ettei Pole Artissa ensi vuonna ymmärretä propsien sallimista tällä tavalla. Taustaksi vain että Aussien kisoissa tämäntyyppiset asut ja propsit ovat muuttuneet pikemminkin säännöksi kuin poikkeukseksi, katsokaa vaikka viime vuoden voittajan Afrikka-asua (johon tosin oli sekoittunut maoreiksi pukeutuneita miehiä kanniskelemassa esiintyjää, mutta mitäs pienistä Wink ) ja savua puskevaa alttaria.

Oona ei päässyt finaaliin kahdesta syystä: 1) oli kovimmassa semifinaaliryhmässä ja 2) ei ladannut riittävästi trikkejä sport & fitness -kisaesitykseen. Kohta 1) on suuri vääryys niin Oonalle kuin muillekin kandidaateille, mutta kohta 2) meni kyllä ihan kisan arvosteluperusteiden mukaan Sad.

Kisajärjestelyt oli täysin odotetun kaltaiset. Oleellista järkkäreille oli VIP-party ja VIP-partyn punainen matto jolla räpsittiin valokuvia, ja mahdollisimman överiksi vedetyt punaiset ja hopeiset paljettipuvut joiden ilmeisesti piti olla ne "classy" gaalapuvut. Sonja ja minä haahuilimme spa-osastoissa ja tapasimme siellä egyptiläisen diplomaattimiehen (vai muuttuuko ne kaikki sellaisiksi höyrysaunan hämärässä Wink ), ja se sanoi varovaisesti että valkoisissa "gaala"puvuissa heiluneet kandidaatit näyttivät enemmänkin saapuneen strippers' conventioniin kuin mihinkään vakavasti otettavaan kilpailuun. Hän näki myös suuren määrän "inflated - hm, egos" Smile.

Epäreilut tuomaroinnit ja kandidaattien valistaminen ennen kisoja tyyliin "kun valitatte, älkää sitten valittako facebookissa vaan suoraan meille" eivät yllättäneet millään tavalla Smile.

Mutta hei, julistettiinko siellä missään vaiheessa sitä ens vuoden kisojen pitomaata?

Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Ti Loka 05, 2010 9:33 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
Sonja

Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 9:32 am

Minuakin miellyttää taiteellisempi tyyli enemmän, mutta jos joku haluaa vetää seksikkäämmin, niin ei se ole keneltäkään pois. Toki on niin, että edelleen massat näkevät suunnilleen bodyrollienkin viittaavaan strippaukseen...

Kisojen arvosteluperusteista: koska trikit olivat korostuneessa osassa (trikki-kategoriasta sai muita kategorioita enemmän pisteitä), Jenynekään ei olisi varmaan päässyt finaaliin, jos olisi joutunut karsimaan. Aika hurjaa.
OonaK
Superman
Superman
OonaK

Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 41
Registration date : 09.01.2010

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 10:10 am

Ens vuoden maa on Unkari ja järjestäjänä se megaseksipimu hopeassa asussa, jolla on background, joka strippauskisan voittajana. Voitte lukea worldpoledance.com

Can't wait!

Oona
http://www.gymi.fi
jossukka
jossukka

Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Registration date : 14.03.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 10:35 am

Mutta Oona, eihän sun oo mikään pakko osallistua enää noihin kisoihin, jos ei miellytä? Uusia tulee koko ajan. pig
tasuni
Superman
Superman
tasuni

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 10:50 am

Ei VOI olla totta, sekö tyyppi! Jos mulla oli huono luotto Kayhyn ja Danielaan, niin ne sentään on kokeneita kisajärjestäjiä ja sai finaalinkin alkamaan vain 30 min myöhässä. Mutta se kurpitsabosainen hopeahärveliakka! Anteeksi nyt vaan, tää ei oo diplomaattisesti sanottu, mutta miten tää homma voi mennä ajan myötä vaan huonompaan suuntaan?

Tulispa IPDFA-kisat Eurooppaan...tää ei voi mennä näin!
tasuni
Superman
Superman
tasuni

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 10:55 am

Anteeks taas, siis mun puolesta kaikki taaplatkoon tyylillään, mutta voisko sitten PYSYÄ siinä tyylissä rehellisesti eikä selittää jotain aivan kuutamojuttua allaolevaan tyyliin, kun on ensin pantu finaalin taiteellisen tyylin parhaan edustajan, Laurencen, kuva nettisivun banneriin - no hitsi, ei ollu sopivan muotoinen, mikäs siinä, vedetään vaan sivusuunnassa leveemmäksi niin että Laurencen naaman leveys on suurempi kuin korkeus:

"World Pole Dance sole purpose is promoting Pole Sport & Fitness within every Country.Women are born with a powerful sensuality, so often lost in today’s demanding lifestyles. World Pole Sport & Fitness is saying: “Woman Power” and saying it Loud and Clear and with our global partners, we are without question the global leaders in Pole Dance competitions and events. World Pole Dance is supported by over 24 Countries participating in the 2010 championships, inspiring fitness and a passion for life by taking Pole Fitness into the mainstream fitness and dance culture, World Pole Dance allows the opportunity for everyone to take master classes with their most inspiring instructor / performer during the days leading up to and after the competition. "

Siis MITÄÄÄÄH????? En edes sano englanninkielen tasosta mitään. Ei vaan pysty. Miten mahtavasti he promovoivatkaan tätä taiteellisuutta. Joka näköjään menee käsi kädessä fitnessin ja sensualityn ja empowermentin kanssa. Keksiikö joku vielä jonkun buzz-wordin joka on unohtunut tästä logiikan, retoriikan ja kielitaidon kukkasesta.

Venytettyjä kuvia on nähtävissä myös mahtavassa slideshowssa nettisivulla. Ja onko ihan oikeasti totta, että kilpailijoilta kiskottiin joku 100 puntaa osallistumismaksua, katsojilta 60 euroa lippuhintaa, ja voittajat saavat palkinnoksi - KEHYSTETYN PAPERILAPUN???????

Mihin ne kaikki rahat sitten meni, ja mikä mahtoi olla kisan järjestämisen perimmäinen tavoite?

Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Ti Loka 05, 2010 11:01 am, muokattu 1 kertaa
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 2611
Registration date : 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 11:00 am

Lainaus :

Siinä myös on vähän se, että kun puhutaan tankotanssista, kaikki ulkopuoliset kelaa heti, että se on megaseksikästä (toivottavasti nykyään jo vähän vähemmän mutta anyway). Sitten kun joku saa vedettyä sen homman taiteelliseen suuntaan, niin musta se on huomattavasti kunnioitettavampaa kun vetää sillä

Mun mielestä on jo mautonta sanoa "seksityyliksi" jos ei siinä oikeesti ole jotain seksiaktiin liittyvää. Ihan yhtä lailla reggaeton, tango, vatsatanssi, samba ymms. on seksitansseja näillä kriteereilllä.
Ja kukaan ei taatusti ajattele että on megaseksikäs laji kun katselee Suomalaisia.

Taiteellisenkin voi käsittää niin eri tavalla. Mun mielestä Laura ja Miia vetää taidetyylillä , kun taas Oona vetää fitnessiä. Mutta jälleen mun mielipidee
OonaK
Superman
Superman
OonaK

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 11:06 am

Se on vaan Ish sen takia että näytän MELKEIN Montanarolta Laughing Laughing Laughing Laughing

LaraK
LaraK

Viestien lukumäärä : 453
Registration date : 08.04.2008

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 11:15 am

Lainaus :
Se on vaan Ish sen takia että näytän MELKEIN Montanarolta Laughing Laughing Laughing Laughing

Joo, meinasin just laittaa samaa Laughing Mutta Oona aloitit sillä fitness/sport-tyylillä, mutta nää viimeiset vedot menee kyllä munkin mielestä tuonne taideosastolle Smile

Ja jos Ish puhut esim Holmsin tai Austinin naisellisesta/seksikkäästä tyylistä, niin sitähän meillä ei taida suomessa kukaan edes tehdä... eikä oikeastaan aussityyliäkään.

Mut joo Tanja, mä järkytyin kanssa tosta tekstistä ja vielä enemmän noista kuvista!! WTF? Onkohan ensi vuonna enää oikeita osallistujia koko kisaan... Monen kommentit eivät ole kisan järjestelyistä olleet kovin positiivisia.
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 11:15 am

.

Viimeinen muokkaaja, Ish pvm Ke Loka 06, 2010 11:21 pm, muokattu 1 kertaa
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 11:17 am

Lainaus :
Ja jos Ish puhut esim Holmsin tai Austinin naisellisesta/seksikkäästä tyylistä, niin sitähän meillä ei taida suomessa kukaan edes tehdä..

Laughing Kyllä yritys on kova, mutta se ei vaan näytä ikinä samalta ku mun visioissani lol!
tasuni
Superman
Superman
tasuni

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 11:19 am

Hei valittiinko sitä Mighty Gripin yleisöäänestysvoittajaa koskaan? Kaiken muun mä jotenkin siedän tossa kisassa, mutta se rahastusmeininki mua ällöttää. Kilpailijat joutu maksamaan maltaita, mitään käsiohjelmaa tai postereita ei ollu viitsitty tehdä kun ne maksaisi, yleisöäänestykseen osallistuvat joutui myös maksamaan, venue oli halvin mahdollinen eli hotellin konferenssitila, ja nettisivun mukaan voittajien ainoat palkinnot olis kehystetyt sertifikaatit???

Nyt Oona sanoi jotain että voittaja saikin 500 puntaa tai euroa tai dollaria, mutta oliks se sitten se Mighty Gripin palkintoraha? Eli jos ei tullu tarpeeks yleisöääniä, se raha menikin voittajalle?

Mä en kyllä ens vuonna halua kannattaa moista rahantekolaitosta. Epäammattimaisuus on OK, mutta toisten riistäminen tällä lailla ei.
OonaK
Superman
Superman
OonaK

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 11:33 am

Nää kisat on niiiin boikotissa, eikä hei ainoastaan sen takia että en päässy finaaliin.

(Ai että mua vieläkin naurattaa, en päässy edes 13 parhaan joukkoon Laughing Laughing Laughing)

Oona
Riuku
basic inverter
basic inverter
Riuku

Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 10.04.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 12:01 pm

Hauskoja kommentteja kisoista! Eikä hirveästi lisättävää. Televisiointi oli tosiaan aika jäätävää katsottavaa, seuraa siinä sitten kun tanko on vaakasuorassa kuvassa! Ja zoomaillaan esiintyjän kynsiin.

Allegra kyllä valloitti mutkin livenä. Siihen mennessä oli jo vähän puutunut, tai sit vaan vielä pöllämystynyt auki kun se semifinaalisekoilu selvisi itselle vasta finaalissa paikan päällä. Ja hauskinta ja hienointa tuntui itse finaalissa ensin olevan tuo Allegran suutari-paperisilppuvehje ja Alesian appelsiinipanta, kertooko sitten katsojasta enemmän kuin esityksistä Very Happy

Laurencea fanitin ja Rafaelasta tykkäsin ainakin enemmän kuin Felixistä, vaikka omasta voittajasuosikista en vieläkään ihan varma.
Jatkopaikalla ei tosiaan näkynyt paljon kilpailijoita väentungokselta, mutta tulipahan nähtyä varmaan 85 % Zürichin 16-20 v. populaatiosta samassa tilassa. Onhan sekin jotain, eh...
Cayanne
basic inverter
basic inverter

Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 04.06.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 2:19 pm

Jenynen video löytyy ainakin täältä
https://www.youtube.com/watch?v=fPYwJiEyKyg
hansi
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 2:31 pm

Aivan ihana!! Ja siis.. olihan tossa paljonkin vaativia liikkeitä. Ja ihanan omaperäisä. Hieno se tippuminen! Tykkäsin melkein kaikesta, paitsi kokonaisuus ei ehkä ollut hirveen yhteneväinen. Mä vaan mietin että meneekö se kisoissa niin että esim viidellä keskitason liikkeellä voi saada yhtä paljon pisteitä kuin vaikka kolmella vaativalla? Että saako tyylin jokaisesta tempusta jotain pisteitä, jotka sitten lasketaan yhteen?

Mä tykkään tosi paljon kun spinnitankoa käytetään niin että se oikeesti pyörii kovaa. Ja jos se pyöriminen ajoitetaan silleen että se sopii vielä musiikkiin niin avot! Jenynen asuvalinta oli vähän yllätys. Liikaa punaista? Pole artissa sillä oli kyllä maailman kaunein puku.

Millä perusteella luulette/tiedätte Felixin saaneen paremmat pisteet kun Jenyne? Mun maallikkosilmään Jenynen temput näytti paljon vaativimmilta, ja koreokin oli parempi..

Ish: en tiedä kenelle olet kommenttisi suunnannut mutta ainakaan mä en henkiökohtaisesti kaihda alethean tyyliä. Itse asiassa se on ihan kiva. Mun mielestä seksityylinimitys on kuitenkin ihan oikea esitykselle jossa istutaan lattialla selkä notkolla haarat auki koukussa. Ja onhan monet reggeatoninkin liikkeetkin ihan suoraan seksistä. Ihan niinkun dance hallinkin. Ja musta noi kumpikin on aika nastyja tansseja.

Viimeinen muokkaaja, sini pvm Ti Loka 05, 2010 2:51 pm, muokattu 1 kertaa
tasuni
Superman
Superman
tasuni

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 2:39 pm

Mä en usko ettei se ollut muka suunnitellut mitään ennen kuin päivää ennen. Olihan tossa täydellinen asu, kangas, ja useita komboja suoraan PAsta, mukaanlukien katossa roikkuminen. VÄ:n ajatus perhosesta joka kuoriutuu alussa kotelosta osui aivan oikeaan, ja sillä silmällä kun katsoo, esitys on todella hieno alusta puoliväliin. Perhonen syntyy, oikaisee itsensä, oikoo kinttujaan, katselee maailmaa ja pääsee vauhtiin pyörivällä tangolla. Sitten alkaa tarina hajota, mutta lopun pudotus on kyllä varmaan ihan kuten pitää: perhonen yrittää takaisin turvalliseen koteloon, mutta eihän se sinne pääse, vaan putoaa ja kuolee.

Jos J ei jotain ollut miettinyt, niin niitä välipätkiä tangolta toiselle. Sehän seisoi tai käveli hitaasti, eikä oikein tehnyt mitään. Ei varmaan ole tottunut koreoihin. Ja se yleisölle hymyily oli kaunista mutta katkaisi esityksen idean mielestäni koko ajan. Ei perhoset hymyile tuomareille!

Mun mielestä jadepudotus oli liian kova ja se putosi ihan lattialle, vahingossa. Vai oliko sekin jokin perhosen epäonnistunut yritys?
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 3:02 pm

.

Viimeinen muokkaaja, Ish pvm Ke Loka 06, 2010 11:21 pm, muokattu 1 kertaa
hansi
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 3:13 pm

Musta se ei ole hirveää seksitanssia, mutta mulle tulee joka kerta seksi mieleen kun näen kyseisen liikkeen. Ja Felixin spatchcockista mä en tykkää. Mulle tulee jo siitä nimestä mieleen jotain muuta kuin paistettu kananpoika.

Ei kuitenkaan pidä luulla että mulla olisi jotain seksityyliä vastaan, mutta jos joskus itse päätän lähteä sitä toteuttamaan niin en loukkaannu jos jollekin tulee kaukaisesti mieleen stripparit tai seksi.
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 3:16 pm

[

Viimeinen muokkaaja, Ish pvm Ke Loka 06, 2010 11:22 pm, muokattu 1 kertaa
tasuni
Superman
Superman
tasuni

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 3:32 pm

No mua ei haittaa mikään seksityyli niin paljon kuin tonsävyinen kirjoittaminen täällä Mad . Ei ole mitään syytä moiseen.
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon

Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Registration date : 07.01.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 3:36 pm

Ei herraisä tota Jenynen esitystä! Shocked

Jos voidaan sanoa että jollakulla on kaunista voimaa, niin ehdottomasti hänellä. Mut kyllä tossa lopussa hyppäs sydän kurkkuun, ja videon perusteella ei kyllä ollu harkittu tippuminen vaan täysin vahinko. Varmaan samaa luokkaa kun se jade-tiputuskin. Oisko sitte ollu vaan voimat vähän liian koetuksella edellisellä viikolla..

Ps. Tällekki forumille vois tehdä hyvää jos olis off-topic -ketju mihin käydä purkamassa asioita jotka jäi hampaankoloon jossain muussa ketjussa, niin ei tarvitse asiaan liittyvää ketjua täyttää sinne niin välttämättä kuulumattomilla asioilla.
hansi
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 3:38 pm

Olin juuri sanomassa et ois pitänyt jättää ton keskustelun käyminen väliin. Sorruin taas kommentoimaan off topicci-asiaa. Ja taas.

Eipä noita tosta poiskaan saa.
Sonja
Sonja

Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 3:39 pm

Saahan joku olla tykkäämättä siitä tyylistä, eikö?

Ja mä en ihan ymmärtänyt, mikä on tekopyhää? Sanoa, ettei tykkää seksikkäästä tyylistä ja harmistua, että sillä pärjää kisoissa? Ihan loogistahan se on. Enemmän täällä on itse asiassa kuulunut valituksia fitness-tyylistä (lue: tempputykitys) ja sillä pärjäämisestä, eikä siinäkään mitään tekopyhää ole.
Iina
Superman
Superman
Iina

Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Registration date : 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 05, 2010 4:00 pm

Musta tyylillä kuin tyylillä pärjää jos esiintyminen, tekniikka ja tarinankerronta on kunnossa. Jos sen sijaan joku noista kusee ja homma näyttää luonnottomalta, nykivältä, keskeneräiseltä, katkonaiselta, niin tyyli kuin tyyli pistää silmään rumana. Eikä esityksessä tarvii olla mitään "perhonen kuoriutuu" tai "kissat metsästää" tarinaa, jos se pysyy yhtenäisenä ja on tyylillisesti jotenkin edes koherentti.

Ei tartte olla suurta taidetta, kunhan on omaa ilmaisua, johon yleisö pääsee mukaan, eikä katsojaa suljeta ulkopuolelle esityksestä.
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 8 Icon_minitime

World Pole Dance Championship
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
 Similar topics
-
» IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio
» World Pole Dance Jamaica
» World Pole SportFitness Championships 1.10.2011 Budapest
» European Championship
» US Poledance championship 2009

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa