Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

World Pole Dance Championship

Siirry alas 
+30
Nina
Ashta
Ish
hansi
Jassi
Ewy
tankoanna
merqus
Riuku
Hennu/Henriikka
Em Kay
hemuliini
annakatariina
Cayanne
LaraK
sluippa
nasu
sandra
Styidy
Marie
tankomau
Tazze
papaija
Lissuwursti
Miia
Foxmagon
Iina
OonaK
Sonja
tasuni
34 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
KirjoittajaViesti
OonaK
Superman
Superman
OonaK

Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 41
Registration date : 09.01.2010

World Pole Dance Championship - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Loka 27, 2010 8:59 pm

DAMN!

Felixin fanisivuille on tullut tämmönen!

Sorry to say it here, and yes thro me with rocks and mountains, but sum of us dont think you are the best. Just go and check the comments on the youtube pages.There were girls in the worlds that were by far better than you.All yr routines r the same,just the music is different.They let u win because u won b4. How cud they NOT let u win Australia, u won world? And u will win next year too I spose.When we see a compt with u in it, well well.. not interested anymore. Hope the judges get a life! but then they are your friends.

Hirvee haloo tuolla sivuilla. Aika uskaliasta laittaa, mutta ihan hauska että kerrankin tulee hitusen asiastakin tällainen kommentti. Hämmentää hyvin pataa.

Oona K.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 2611
Registration date : 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Loka 27, 2010 9:27 pm

Onhan sen jotku esitykset nykyään aika lailla saman toistoa, mutta kyllä tykkäsin kyseisten kisojen esityksestä + sillä on se lavakarisma jotain ihan käsittämätöntä.
Saas ny kattoa kuinka kauan voittoputki jatkuu.
tasuni
Superman
Superman
tasuni

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 51
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTo Loka 28, 2010 8:31 am

MIssä tää siis lukee? En löydä kahdeltakaan fanisivulta.
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay

Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 43
Registration date : 30.10.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTo Loka 28, 2010 9:05 am

Löytyy Felixin Facebookin fanisivuilta:
https://www.facebook.com/home.php?#!/pages/The-Official-FELIX-CANE-Fan-Page/114814635207185

Musta on kanssa hienoa herättää keskustelua ja kyllä olen samaa mieltä, että veto ei ollut Felixin paras + oli toistoa edellisestä, mutta mun mielestä on väärin hyökätä Felixin kimppuun. Tuomarithan sen päätöksen teki! Palautetta sinne päin! Eihän se Felixin vika oo, jos tuomarit pitää sitä parhaana.

Ja mä oon ihan rakastunut Felixin persoonaan, jos unohdetaan kokonaan tankotanssi. Se oli ihanan kuplivainen ja kannustava! Ei yhtään koppava! Ah, se vei mun sydämen! I love you
OonaK
Superman
Superman
OonaK

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTo Loka 28, 2010 9:22 am

Tuntuu varmasti inhottavalta saada tollasta tekstiä. Felixin Youtube kommentit on kuta kuinkin aika samaa tavaraa.

Mut se mikä on niiiin ärsyttävää, on tää jenkki tyyli vastalauseeks. All we need is love -attitude.

Yks jenkki kirjotti mullekkin eilen että ei se haittaa että mm-kisat on ihan vitsi, on ihanaa vaan nähdä upeita tankoilijoita samassa tilassa upeine esityksineen... OK... mutta onhan se nöyryyttävää että kukaan ei osaaa hoitaa duuniaan, jos tarkoitus on järjestää mm-kisat, jonka perimmäisenä tarkoituksena on kai tuoda lavalle maailman parhaat tankoilijat finaaliin.

Kilpailijat kuitenkin laittavat sievoisia summia näihin kisamatkoihin.

Katoin uudelleen sen kakkossijan voittajan, ja hei oikeesti, mitä ihmettä?! Miten se on ikinä päässyt sillä esityksellä noin korkeelle. Vaikka Rafa mokas vähän, niin olis se kuulunu sinne tokalle sijalle ja ehkä Shuktorova kolmannelle sijalle...

En tiiä.
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay

Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 43
Registration date : 30.10.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTo Loka 28, 2010 9:35 am

Oona K. kirjoitti:

Mut se mikä on niiiin ärsyttävää, on tää jenkki tyyli vastalauseeks. All we need is love -attitude.

Ditto. Välillä vois vaan vastata, että "screw You guys, I'm proud of my self". Very Happy

Oona K. kirjoitti:

Yks jenkki kirjotti mullekkin eilen että ei se haittaa että mm-kisat on ihan vitsi, on ihanaa vaan nähdä upeita tankoilijoita samassa tilassa upeine esityksineen... OK... mutta onhan se nöyryyttävää että kukaan ei osaaa hoitaa duuniaan, jos tarkoitus on järjestää mm-kisat, jonka perimmäisenä tarkoituksena on kai tuoda lavalle maailman parhaat tankoilijat finaaliin.

Totally agree. Surkeat järjestelyt, epäoikeudenmukainen tuomarointi.
Mutta all in all, mistään siitä ei voi kisaajia syyttää.

Mua jotenkin säälittää Felix. No
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka

Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Registration date : 23.11.2008

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTo Loka 28, 2010 9:47 am

Em Kay kirjoitti:

...
Musta on kanssa hienoa herättää keskustelua ja kyllä olen samaa mieltä, että veto ei ollut Felixin paras + oli toistoa edellisestä, mutta mun mielestä on väärin hyökätä Felixin kimppuun. Tuomarithan sen päätöksen teki! Palautetta sinne päin! Eihän se Felixin vika oo, jos tuomarit pitää sitä parhaana.
...

Jep, samaa mieltä että eihän se Felixin vika oo jos se voittaa Sad
vaikka itseään toistaakin..

Jänskätyksellä kyllä ootan onko ipdfa:n kisat yhtä hienot ja hyvin järkätyt kuin miltä paperilla näyttää tässä vaiheessa.
Heh ja sitä ootan miten Felix suoriutuu ilman korkkareita tankoilusta!
OonaK
Superman
Superman
OonaK

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTo Loka 28, 2010 10:06 am

Tulee olee historiallista!

Mutta tosiaan, ei ole missään nimessä hänen VIKA että voitti, hän oli ylivoimaisesti paras. MUTTA, kun puhun ain asiitä miten voi voittaa kisat tai yleisön, niin itse teen esityksen aina yleisölle, enkä sen mukaan miten kriteerit kussakin kilpailussa menee. Ja niinkuin Laura kirjoitti jossain että kannattaa tutustua kriteereihin, jos haluaa pärjätä, niin se ei tule mulle ainakaan ekana mieleen kun kisoihin meen. Mun mielestä niitten kriteerit vie lajia väärään suuntaan anyways.

pole DANCE - where is the dance!!!

Oona
hansi
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTo Loka 28, 2010 2:47 pm

Se on ihan kunnioitettava lähtökohta että tekee esitykset aina yleisölle, mutta periaate toimisi vähän paremmin jos esitykset tapahtuisi jossain muualla kuin kilpa-areenoilla. Siis kärjistettynä, mitä mieltä on osallistua kisoihin jos ei kiinnitä huomiota kriteereihin vaan haluaa vain esiintyä. Tai ainakin on turha ihmetellä että miksi mä en voittanut.
En nyt väitä, että Oona oisit näin tehnytkään, mutta välillä se tulee mieleen kun puhut näsitä asioista täälä. Musta sun tyyli on paras, kisat väärät Smile
OonaK
Superman
Superman
OonaK

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTo Loka 28, 2010 3:37 pm

Joo ymmärrän Siniä, koska niinhän se on. Muotoilen vielä uudestaan: ensijaisesti yleisön on saatava tunne. Toissijainen asia on pärjääminen. Pärjääminen on mulle entistäkin tärkempää välillä vähän senkin takia, että se monesti saa myös tuntemaan entistä vahvemmin: hyvä esitys - voitto = Jeee!

Mutta voitto ja epäonnistuminen mulle ei merkkaa mitään. Iloitsen menestyksestä kun olen onnistunut, mutta iloitsen myös jos onnistun ja en voita.

Oona K.
OonaK
Superman
Superman
OonaK

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTi Marras 16, 2010 7:39 pm

Alkaa kummasti tyyli vaivihkaa vaihtua... Eikö? Pikkusen...

https://www.youtube.com/watch?v=ooBsGDWlxYs

Oona K.
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTi Marras 16, 2010 9:38 pm

Itte en huomannu muuta ku että oudon hitaasti teki liikkeet. Teki mieli kelata, että näkis sen "kunnolla" Twisted Evil
OonaK
Superman
Superman
OonaK

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeTi Marras 16, 2010 10:21 pm

Katoin uudelleen... Ei mikään oo muuttunu hahahah, mitäköhän oon tsiigannu...

Oona
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK

Viestien lukumäärä : 453
Registration date : 08.04.2008

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 9:34 am

Ehkä Oona oot kattonu jotain noista lattiasarjoista..? Mulla ainakin jotkut jutut siellä pisti silmään, mutta eipä oikein muuta scratch
http://larakandthecity.blogspot.com/
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini

Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 42
Registration date : 10.08.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 9:53 am

Joo, jotain erikoista noissa lattiasarjoissa mäkin huomasin. Vähän ehkä semmonen "kohtalokkaampi" veto, mitä yleensä Felixiltä näkee. En tiiä.. scratch

Tää on ihan OT, mutta mä oon varmaan ainut tankoilija maan päällä, joka ei tykkää Felixin tyylistä. Siis tottakai näen että se on pirun taitava, upea esiintyjä ja vahva kuin mikä, mutta jotenkin mun tekee pahaa kattoa noita yliyliylitaivutuksia. Esim. spatchcock ei oo mun silmään linjoiltaan kaunis, vaan vähän ällö. Vähän niinku semmoset akrobaatit, jotka tunkee ittensä johonkin 20x20x20 senttiseen lasilaatikkoon. Mulle tulee mieleen Felixistä semmonen pitkäkoipinen lukki, kun sillä on usein noi pitkät saappaat ja koivet taipuu ihan yliluonnollisiin asentoihin tongue
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka

Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Registration date : 23.11.2008

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 10:06 am

Kyllä munkin silmään noi sen notkeusliikkeet alka menee jo yli..
Mutta tää on kyllä musta felixin hienoin veto. Lumoutuneena kattelin sillon kun en vielä ees ite tankoillut.

(Ja ihmettelin urpo että miten se voi pyörii tos valumatta yhtään alaspäin samalla..?! scratch Kun en tiennyt pyörivistä tangoista viel mitään)
Iina
Superman
Superman
Iina

Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Registration date : 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 11:55 am

Ehkä mä olen yksin mielipiteeni kanssa, mutta mun mielestä kun mitä tahansa asiaa harjoittelee tarpeeksi, siinä tulee hyväksi... Ja kun harjoittelee vielä lisää, niin sielu katoaa, ja rutiinista tulee vain rutiinia. Felix on mun mielestä yhä varmasti valovoimaisin esiintyjä, jota tankoilun saralla tällä hetkellä kisaa. Mutta jotain siitä sielusta on kadonnut, kun tuo eka esitys on yhä se, mistä se muistetaan. Vaikka kehitystä on tapahtunut ihan hirveesti välissä.
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia

Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 37
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 12:19 pm

Sä puit Iina mun ajatukset sanoiksi, se sielu nimenomaan nykyään puuttuu. Ihan yhtä taitava se on kuin ennenkin mutta nää viimeaikaiset esiintymiset ei oo pudonnut muhun yhtään Sad Kun taas 2008 aussien kisaesitys sai mun sydämen pakahtumaan.
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
hansi
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Registration date : 10.12.2009

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 2:23 pm

Ainoo Felixin veto josta tykkään on se Miss Pole Dance World 2008. Tää liippaa sitä, mitä Iina sanoi, eli mun mielestä Felix vaikuttaa siltä, että sillä ei ole (enää?) intohimoa tehdä esityksiä, joilla olisi joku "merkitys" tai tarina. Tuntuu, että se tykkää enemmänkin fiilistellä freestylenä. Ja sen flow on kai sit hyvä.
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 2:27 pm

Eikai tuo mikään ihme ole. Veikkaan että sitä on revitty aika moneen suuntaan ja vaadittu niin paljon.
Jokainen tarvii breikkiä ja omaa aikaa vaikka rakastais kuinka kovaa sitä mitä tekee.
Iina
Superman
Superman
Iina

Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Registration date : 05.12.2007

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 2:27 pm

Niinpä. Multa on ainakin paperityöt ja treeniajan puute riistänyt intohimon kokonaan Crying or Very sad
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 2:33 pm

Mulla ois se intohimo tallella ( toistaiseksi), mutta noi kyynärpäät ei anna myöten Crying or Very sad
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Championship   World Pole Dance Championship - Sivu 10 Icon_minitime

World Pole Dance Championship
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Similar topics
-
» IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio
» World Pole Dance Jamaica
» World Pole SportFitness Championships 1.10.2011 Budapest
» European Championship
» US Poledance championship 2009

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa