Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys

Siirry alas 
+38
Ezeei*Roxx
mokonen
kivaa
babooshka
Retu
shadow87
Rohai
Nina
Saila
hemuliini
nekuliini
tiko
Sanni
OonaK
angela
nita
Ish
Marianne
maimiau
Marie
Henna.C
Foxmagon
sluippa
Furetto
Razz
Mortianna
Ewy
Cayanne
LaraK
hansi
tasuni
Miia
Em Kay
-Hanna-
Iina
tankomau
Jutta
nasu
42 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 10:56 am

Kertokaapahan hyvät kanssatankoilijat, minkälaisia housuja käytette tankoilussa. Oletteko löytäneet toimivat ja mieleiset pöksyt? Mistä? Tää taitaa olla jonkin sortin ikuisuusongelma, ainakin mulle on, joten vinkkejä otetaan ilolla vastaan!

Ongelma siis on, että sortseissa on yleensä joko liikaa lahjetta tai sitten minimaalinen peffan peittävyys - ainakin mulla tosi monet alkuun hyvältä vaikuttaneet pögät ovat päätyneet kotikäyttöön, kun kiipeävät iloisesti peffan väliin. Ei kovin kivaa eikä etenkään huomaavaista tunneilla muita tankoilijoita ajatellen. Razz Ja testattu on siis voimistelusortseja, Piruetin Madde-sortsit, uikkareita, American Apparelin eri versioita...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jutta
intermediate spinner
intermediate spinner
Jutta


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 42
Location : Linnavuori
Registration date : 10.10.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 11:53 am

Mulla on H&M perus trikooshortsit, hinta 4,90 ja H&M hotpantsit, hinta 3,90. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 1:15 pm

Henkan pöksyissä levähtää puntit niin, että pikkarit vilkkuu koko ajan haarovälistä (välillä myös muutakin). En suosittele Razz Mulla on yhdet megahyvät ja erittäin lyhytlahkeiset shortsit jotka ostin puoltoista vuotta sitten helsingin tanssitarvike-liikkeestä. Ne on mun lempparit. Sit sain Ketulta jotkut Anttilan puntilliset alkkarit jotka on toiseksparhaat. Makso 8e

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 1:43 pm

Mä käytän kans henkan shortseja, mutta laitan alle hyvin istuvat saman väriset urheilualushousut. Musta ja musta ni ei paljon paista kumpi on alkkari ja kumpi shortsi Smile Mulla on yhdet tanssishorsit jotka on aivan täydelliset, mutta tarvii kans urheilualkkarit alle, jollain stringeillä levähtää kyl varmasti lahje syrjään. Pitäis kattella jos tilais niitä joskus ihan myyntiinki asti ku niist on monet kyselly. Lahjetta just nii et peffa peittyy, pien käännös ettei ne ratsasta ylös ja silti saa reisien väliin hyvän pidon.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 1:50 pm

^ Aah, kuulostaa just täydelliseltä! I love you Mulla nimittäin hennesin shortseista sama kokemus kuin tankomaulla, alkuun ne istuu tosi hyvin ja sit leviää...vaikka olisikin samanväriset alushousut/hotpantsit alla niin silti ärsyttää se lepattaminen. Pelkät hotpantsit menee mulla taas vaan kotitreeneissä koska niillä ei ihan tätä takalistoa saa peittoon siveellisesti Razz ...mistä sais hotpantsin tyylisiä (yhtä tiukat, matala vyötärö) mutta vähän pidemmällä lahkeella? Hennesin shortseilla nimittäin täälläkin mennään paremman puutteessa Neutral .
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 1:54 pm

Mun lempparit on Lindexin hotpants-malliset alushousut. Tarpeeksi matalavyötäröiset, mutta pepa peittyy! Sekä puuvillaiset että sekoitekankaiset toimii! Malli on tosi hyvä. Ja hinta hurjat 7,95.

Ostin Piruetista ne minishortsit ja ne nousee niin korkeelle vyötäröön, että joudun aina käärimään. Ja pulitin niistä 22€... Ne Piruetissa myös modifioi niitä minishortseja. Kaveri teetätti matalavyötäröiset versiot, mutta sai maksaa niistä 35€! Shocked Mun mielestä aivan liikaa niin pienestä määrästa kangasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 2:10 pm

Mää hehkutan kans noita Lindexin hotpants alkkareita, toimii! Voi käyttää treenatessa ja niistä on myös mm. muokattu esiintymis housuja jne Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 2:12 pm

Joo, toi on oikeesti kans tosi noloa, kun housujen haarukset seilaa ja sieltä vilkkuu jotain, hmm, ylimääräistä. Kotitreeneissä siihen/pögien lepatukseen ei niin kiinnitä huomiota, mut sit tunnilla alkaa oikeesti nolottaa. Ajattelin kanssa, että voisi kokeilla etsiä urheilualusvaatteita. Iina, muistatko, mistä ne sun tanssisortsit on tai minkä merkkiset ne on?

Mulla noi Piruetin sortsit ei vaan istu: ovat ylikorkeet ja silti kiipeevät ja peffa roikkuu ulkona. Jos ottaa isommat, ne lepattaa.

Mun ehkä lempparit istuvuudeltaan olis Björn Borgin alkkarisortsit, mutta ne on niin alushousujen näköset, etten kehtaa niissä tunneille mennä. Täytyy kyllä käydä tsekkaamassa noi Lindexin housut!

Vaikeeta on siis. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 4:41 pm

Minäkin mainostan Lindexin hotpants-alkkareita. Monia malleja ja värejä. Istuvat ja sen verran paksut ettei näytä alkkareilta. Alle pistän mieluiten H&M:n laatikkomalliset alkkarit, eri värejä jotka saavat vilkkua jos sopivat muun asun väreihin Smile.

Yllättävä löytö oli Valintatalosta alle vitosella Pierre Roberts -nimiset mustat laatikkoalkkarit. Huippuhyvät, ehkä vähän kutistuu pesussa mutta toimii, ostin kahdet ja ostan tulevaisuudessa lisää, vähän isompia ehkä jotta on kutistumisvaraa.
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 4:49 pm

mitkä on laatikkoalkkarit?Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 5:15 pm

Joo, mulla on parhaat pöksyt kanssa noita Lindexin poksyjä, joista ne puuvillaset on ehdottomasti parhaat. Mulla on myös yhdet tosi hyvät Adidaksen pinkit pöksyt, mutta eivät ole niin kovassa käytössä just tuon värin vuoksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Cayanne
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 04.06.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 6:19 pm

Piti kokeilla Madonnan hamstraamia Piruetin shortseja ja hyväthän ne on. Parhaat toistaiseksi. Huonoa on vain hinta, ~25€. Muistaakseni sieltä löytyi eri lahkeenpituuksiakin. Perus mustan lisäksi oli tarjolla aika hurjiakin värejä ja matta & kiiltäviä materiaaleja.
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 8:43 pm

No hyvä jos ne Piruetin Madonna-pöksyt käy jollekin. Smile Munkin piti ne tietty hankkia, mut mulla eivät toimi ollenkaan. Nehän on kyllä tarkoitettu vähän löysemmiksi, kun ovat kai oikeesti baletin lämmittelyhousut. Eli lahje ei taida juurikaan kaveta, mikä saa ne sitten mulla ainakin kiipeemään.

Lindexin hotpantseja on jo niin moni täällä kehunut, että tämä tyttö taitaa huomenna marssia Lindexille. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 9:06 pm

Mulla on niitä Pieces-alushousuja varmaan ainakin kahdettoista ihan tankoilua varten Embarassed Kyllähän niissäkin parantamisen varaa vielä on, mutta parhaat kyllä mitä tähän mennessä olen kokeillut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeLa Huhti 10, 2010 3:24 pm

Mulla on kahet shortsit HM:stä. Toiset on mustat, ja mun ekat. Ne on parhaat. Ainoo huono puoli on, että vyötärö on melko ylhäällä ja puristaa pienet jenkkakahvat. Ne ei oikeestaan ala lörpöttää, ehkä vähän, mutta se korjaantuu kun käyttää pesukoneessa.

Toiset ostin toissapäivänä, ne on siniset, ja ne on jotenki paljon halvempaa kangasta, tai sellasta hötöä. :L Niissä on myös leveämmät lahkeet.

Itse olen tehnyt yhdet maastokuvioiset sortsit, ne ei ole ihan täydelliset. Haaral lepattaa ja lahkeesta lanka puristaa, kun en tajunnut käyttää jousto-ommelta.

Seppälästä ostin ihanat violetit yksisarvisyöasukalsarit, mutta ne on satiinia, ja vähän liukkaat tangolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Razz
intermediate spinner
intermediate spinner
Razz


Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 06.09.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeSu Huhti 11, 2010 5:37 pm

Mulla on kans käytössä perus H&M trikooshortsit ja muutamat muutkin, mutta mun ehdottomat suosikit on muutama vuosi sitten H&M:ltä ostamani old school -biksujen alaosa. Ne on joustofroteiset shortsit, napakat, eivät kiipeä ylös ja on "pyyhe" koko ajan lähellä jos (kun) kädet alkaa hikoamaan. Kauhulla mietin mitä tapahtuu kun on aika siirtää ne treeniasujen hautausmaalle...
Takaisin alkuun Siirry alas
Furetto
intermediate spinner
intermediate spinner
Furetto


Viestien lukumäärä : 68
Location : Espoo
Registration date : 18.12.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeSu Huhti 11, 2010 9:33 pm

Oon huomannu, että katon kaikkia pikku shortseja ihan eri silmin nykyään Very Happy Ostin ekaks just semmoset H&M:n perus pökät 4,95e muistaakseni. Oli ihan hyvät mutta kadotin ne jonnekkin tässä muuttohässäkässä. Olen töissä urheilukeskuksessa, jossa on myös urheiluvälinekauppa. Sinne on nyt viime aikoina tullu myyntiin useampikin malli ihania lyhyitä shortseja. Tietty noi merkkikamat on aika kalliita, mutta onneks saan niistä henksualen Wink ostin siis noita ekoja shortseja korvaamaan Casallin mustat semmosta kiiltävää liukasta kangasta olevat shortsit. Toissapäivänä sorruin ostamaan vielä Niken harmaat shortsit, kun pitäähän sitä olla vähän värivaihtoehtoja Wink En oo vielä kerenny ees kokeilemaan noita viimesimpiä, mutta Casallit on ollu ihan hyvät vaikka vähän meinaa lahkeesta välillä vilahtaa Embarassed

Koska alotin syksyllä niin oli kyllä ekat pökät kiven alla, mutta kauhulla odotan tätä kesän lähestymistä, kun tulee taas varmaan esim. Hennesiin hirvee määrä pikku shortseja. Katotaan vaan monet tankoilupökät mulla on sit kesän jälkeen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeSu Huhti 11, 2010 9:39 pm

Mä kävin eilen ostamassa Lindexin hotpantsit. En nyt ole satavarma, ostinko oikeat tai siis samat, joita on täällä kehuttu, mutta ainakin vaikuttivat hyviltä: perus mustat puuvillaiset pöksyt, joissa peffa peittyy ja vyötärön korkeutta on just sopivasti. Löysin myös urheilualkkareita etsiessäni Stockalta mustat Championin sortsi/hotpantsmalliset housut, joiden matsku oli tosi kivan tuntuista ja istuivat napakasti päälle. Ehkä tyyppään niitäkin tankoilussa.

Sitten kun vielä löytäisi muitakin kuin mustia. Mä ainakin haluisin jotain kivaa kimallusta tai kuviota tai edes vähän väriä... cat

Ja oon kyllä ihan samanlainen: pitäähän sitä kaikki kivan näköiset pikku sortsit ostaa, jos ne kävis vaikka tankoiluun. Smile Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 6:56 am

Kimallusta pöksyihin saa kun liimaa niihin itse vaikka vähän strasseja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 7:28 am

Mulla on kahdet lempisortsit, mustat molemmat. Toiset on Niken juoksusortsit, joiden kanssa en kyllä kehtaisi lähteä pururadalle lenkille, kun ovat sen verran pienet. Toiset on ostettu ehkä 15 vuotta sitten. Käytin niitä telinevoimistelussa ja kaivoin ne vuosi sitten jostain vaatehuoneen perukoilta käyttöön, kun menin ekalle tankotunnille. Ovat sen verran venyvät, että mahtuvat vieläkin hyvin päälle. Very Happy Ja ihme kyllä ovat ehjätkin vielä, vaikka niitä on käytetty todella todella monta kertaa. Ne on muistaakseni Milano-merkkiset, saako niitä vielä jostain? Silloin telinevoimisteluaikoinani Milanon jumppapuvut ja sortsit oli tosi IN.

Muutamia sortseja kehtaan käyttää vaan kotona, koska haaraosa on sen verran kapea, ettei tunneille kehtaa mennä levittelemään. Sad Jatkossa kiinnitänkin etenkin haaraosan leveyteen huomiota, kun uusia pökiä ostan. Kävin Lindexissäkin katselemassa nopeasti. En ole ihan varma, mitä mallia hehkutatte, mutta ainakin muutamissa malleissa se haaraosa vaikutti sopivan isolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 8:30 am

Mä liputan kyllä anttilalöydöksien puolesta. Istuu hyvin, ei lepata missään vaiheessa ja lahjetta on tarpeeks mutta ei liikaa niin mikään ei myöskään vilku. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 9:28 am

Lindexillä on monia hyviä malleja joissa on matala vyötärö ja leveä haaraosa, ja laatikkomalli (siis takaa katsottuna näyttää suorakulmiolta eikä bikiniltä). Ei ole siis mitään yhtä tiettyä mallia, vaan niitä on useita, ja monet erimuotoiset ihmiset näyttää löytävän niistä itselleen sopivia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 9:32 am

Ite käytän joko:
Josefssonilta tilaamiani biksujen alaosaa tai
Kanarialta ostettuja mustia hotpantseja tai
Thaimaasta ostettuja hotpantseja
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 5:43 pm

Mä kans liputan noita lindexin pökiä! Mulla on ainakin kolmea eri mallia joissa haarakohta on niin iso et harvoin mitään vilkkuu. tosin mä ainakin olen sen verran taitava pöyrimään tangolla niin et saan minkä tahansa haarakohdan sivuun kun oikeen peterpaneissa kieppuu. rabbit
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitimeTi Huhti 13, 2010 7:54 am

Meikälle tulee Lindexin huosuista nii hirveet jenkkakahvat (ei, en voi ostaa isompia koska hyvä et nuokaan pysyy päällä) et niitä voi käyttää vaan alkkareina Sad mut siihen hommaan just passelit!
Enite tykkään kuiteki käyttää Anttilasta ostettuja urheilualkkareita ja siin pääl sellasii perus minishortseja mitkä löyty jostain Onlystä viime kesänä. Yksinään en niitä käyttäs koska harakiila on olemattoman kapee ja lahkeista kurkkii millon mitäki mut urheilualkkareiden kaa just hyvä. Plussaa Anttilan pöksyille täydellisestä istuvuudesta ilman, et puristaa liikaa.
Sit on kans alennuksesta löytyneet Niken tennispökät (tai jotku pienet shortsit). Niis meinaa vyötärö tulla liian korkeelle mut kestää varmasti kohillaan hurjemmillaki riekkumistunneilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Sponsored content





Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: