| Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
|
+38Ezeei*Roxx mokonen kivaa babooshka Retu shadow87 Rohai Nina Saila hemuliini nekuliini tiko Sanni OonaK angela nita Ish Marianne maimiau Marie Henna.C Foxmagon sluippa Furetto Razz Mortianna Ewy Cayanne LaraK hansi tasuni Miia Em Kay -Hanna- Iina tankomau Jutta nasu 42 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ma Syys 26, 2011 3:20 pm | |
| Jos käytte Helsingin keskutassa, käykääpä kurkkaamassa Gymnastica Fredalla. Myyvät siis lähinnä voimisteluvaatteita, mutta valikoimissa on kasapäin lyhyitä shortseja eri värisinä, matskuina lähinnä kai nylon/lycra ja sametti. Oon joskus aikaisemminkin ostanut pögät sieltä, mutta silloin lahje oli aavistuksen liian pitkä. Tänään kävin sitten pitkästä aikaa kurkkaamassa liikkeen ja mukaan lähti ihanat samettishortsit. Kotona piti oikein verrata niihin vanhempiin ja kyllä, lahje on nyt sentin tai jopa vähän reilummin lyhyempi! Eli mitta pitäisi olla aika täydellinen tankoiluun. Hintaa noilla on kyllä about 25 euroa, mutta materiaali vaikuttaa sentään siltä, että kestää käytössä tosi hyvin. Pakko myös avautua mun aiempien luottotankoilushortsien tiimoilta eli tähän asti mun ehdottomat lempparit on olleet Blochin mustat tanssishortsit, mutta kuinkas kävikään. Tilasin jokin aika sitten uudet, mutta nehän oli ihan lörpöt! Piti niitäkin verrata vanhoihin ja matsku on tosiaan paljon ohuempaa ja vähemmän napakkaa. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| |
| |
mokonen basic spinner
Viestien lukumäärä : 15 Registration date : 04.04.2010
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Tammi 22, 2013 8:27 pm | |
| Löytyykös tuoreempia vinkkejä mistä kannattaa metsästää hyvät pöksyt? Jostain nettikaupasta kenties kun täältä keskeltä korpea harvemmin kaupunkiin asti pääsee. | |
|
| |
Ezeei*Roxx hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 225 Location : Oulu Registration date : 17.04.2012
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Helmi 06, 2013 10:14 pm | |
| Ite oon tykänny Pole-a-holicin pöksyistä http://pole-a-holic.mycashflow.fi/product/142/hot-pants-sivunyorilla
Näitä GT:n housuja mulla itsellä ei oo mutta ilmeisesti muutama foorumilainen on todennut tankoilussa käyttökelpoisiksi http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/active-sports/ccollection-cactivesport-p1.html#product_161042 | |
|
| |
Vipru hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 209 Ikä : 39 Location : Porvoo Registration date : 25.11.2011
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Helmi 07, 2013 4:36 am | |
| VS PINK malliston yoga shortsit on myös kätevät! Mä oon tykänny. http://www.victoriassecret.com/pink/yoga-pants/bling-yoga-shortie-pink?ProductID=74229&CatalogueType=OLS | |
|
| |
helipsu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 168 Ikä : 45 Location : Vantaa Registration date : 17.07.2012
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Helmi 07, 2013 8:53 am | |
| Mulla on mm. yhdet GT:n housut ja oon tykännyt. Nyt olen piirtänyt niistä kaavat ja tehnyt kahdet pökät itse samoilla mitoilla ja toimii. Bloch:n housut toimii myös (http://kauppa.tanssitarvike.fi/kauppa/index.php?page=product&product_id=4163&category_id=) | |
|
| |
Zanca basic spinner
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 40 Registration date : 26.11.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Heinä 01, 2016 12:25 pm | |
| Mistäs nykyään porukka löytää pöksynsä? Mulla on jo yhdet h&m:n, mutta niissä on pikkasen liian pitkät lahkeet. | |
|
| |
kisulady intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 123 Ikä : 46 Location : Kuopio Registration date : 23.11.2011
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Heinä 05, 2016 7:22 pm | |
| kaikkialta tulee etittyä. h&m kans. käärii vähän lahkeita. jossattuu jostain löytyy bokserimallisia uima housuja niitä käytän jos on kivat värit. netistä tilailen eri sivustoilta. et vähän joka paikassa missä sattuu olee sen näkösiä. | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Heinä 06, 2016 1:36 pm | |
| h&m on melkein kaikki. lisäksi mulla on Mia-tuotteen sivunyörishortsit kahdessa eri värissä. tarkoitus olisi kokeilla flow motion wear shortseja seuraavaksi, täytyy vaan ensin saada pyllystä pari senttiä vielä pois | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
| |
|
| |
| Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
|