| Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
|
+38Ezeei*Roxx mokonen kivaa babooshka Retu shadow87 Rohai Nina Saila hemuliini nekuliini tiko Sanni OonaK angela nita Ish Marianne maimiau Marie Henna.C Foxmagon sluippa Furetto Razz Mortianna Ewy Cayanne LaraK hansi tasuni Miia Em Kay -Hanna- Iina tankomau Jutta nasu 42 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Huhti 13, 2010 9:14 pm | |
| Sain tänään testattua Lindexin pöksyt tunnilla ja hyvin toimivat. Eivät kiivenneet ja haarusosa peitti riittävän hyvin. Tosin Oonan tunti oli sen verran vauhdikas, ettei siinä kauheesti ehtinyt pögiä miettiä. Toisaalta sekin on musta hyvä merkki, ettei pöksyihin kiinnitä huomiota, silloinhan ne toimii just niin kuin pitää. Sit kun joku vielä keksit sellaisen matskun, jossa ei kissankarvat näy. Mä varmaan tässä kesän lähestyessä jatkan ainakin uikkareiden tutkiskelua, bikineiden alaosissa on usein ainakin riittävän leveä haaraosa, niissä kun on yleensä sentään otettu huomioon, ettei tarttis kauheesti vilkkua mitään ylimääräistä... | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Huhti 13, 2010 9:18 pm | |
| Adidaksella oli ainaki viime kesänä kaksiosaisia uimapukuja, joissa sporttimallin toppi ja hyvin istuvat shortsit | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Huhti 14, 2010 11:24 am | |
| Mulla on ne adidaksen shortsit ja ne on istuvat mutta niissä on aika korkea vyötärö. Haittaa selvästi vain korkkiruuvin tyyppisissä liikkeissä (siksköhän ne ei multa onnistu ) mutta kun on tottunut matalavyötäröisiin niin en enää tykkää niistä. Mutta käytin usean vuoden ajan menestyksellä. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Huhti 14, 2010 12:49 pm | |
| Mä vaan kerin alas aina melkein kaikki shortsit Oon oppinu aika nätisti laittamaan ku tavallaan "rypyttää" ne alas eikä rullaa. Tietty mä pidän muutenki melkee aina reenatessa paitaa etten osaa ajatella et korkee vyötärö haittais sen enempää... Vaiks uikkarikangas on tietysti liukkaampaa ku puuvillapaita. | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Su Huhti 25, 2010 5:43 pm | |
| Oliko täällä joku ostamassa / etsimässä jossain vaiheessa hotpantseja? Mulla olis tollaiset tumman harmaat Playboy (kopio) hotspantsit myytävänä. En ole käyttänyt kertaakaan. Koko on S.. ja mulle todellakin liian naftit.. Saa tarjota | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ma Huhti 26, 2010 11:20 am | |
| Kävin mielenkiinnosta tsekkaamassa nuo lindexin pökät, enkä enää yhtään ihmettele minkä takia täällä hehkutetaan niiden puolesta Enpä oo vielä missään "pikkareissa" noin leveää haaraosaa nähnyt! Pitää vaiheessa kokeilla miten toimii tolpan kanssa, taitaa olla kaikkein parhaimmat baaritankoshortsien alle jahka toi kesä nyt alkais. | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ma Huhti 26, 2010 11:54 am | |
| Ja teinpä noiden Lindexin pöksyjen kaavojen avulla itselleni satiiniset hotpantsit! Jotta toimii! | |
|
| |
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Huhti 27, 2010 1:19 pm | |
| Lindexin pöksyjä sai kolme kahden hinnalla joten ostin riskillä heti kolmet ja ovat kyllä sen arvoisia ! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Huhti 27, 2010 1:39 pm | |
| Niitä on saanu 3 kahden hinnalla aina ku oon käyny sielä viimesen 2 vuoden ajan | |
|
| |
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Huhti 27, 2010 1:45 pm | |
| Joo meinasin lisätäkin et varmaan ihan normi käytäntö . | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Huhti 27, 2010 1:54 pm | |
| Meanie, miten satiini toimii pöksyissä? Eihän se jousta yhtään? | |
|
| |
Em Kay Superman
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Huhti 27, 2010 2:05 pm | |
| - tasuni kirjoitti:
- Meanie, miten satiini toimii pöksyissä? Eihän se jousta yhtään?
Löysin strecht-satiinia Eurokankaasta! Ok, se ei jousta yhtä paljoa kuin perustrikoo, mutta jonkin verran. Ja kun on ihan täysin oman kropan mittojen mukaan tehdyt, ei niiden tarvitse niin paljoa joustakaan! Viikonloppua lähtee pöksyt (ja samasta kankaasta tehty yläosa) koeajaan. Ilmoitan, jos olikin huono idea. Varmasti tuolla Vitutus-osiosta löytyy kommenttia, jos EI toiminut... | |
|
| |
nita hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 304 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 23.07.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Huhti 27, 2010 9:12 pm | |
| Täytyy siis palkkapäivänä käydä lindexissä | |
|
| |
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Huhti 29, 2010 10:06 am | |
| | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Huhti 29, 2010 10:24 am | |
| Ou jee, stretch-satiininen esiintymisasu!! Minä muuten liputan kiilleliiman puolesta. Sillä saa minuutissa aikaan pieniä pallosia jotka kuivuttuaan näyttää vain hiukan tavallista himmeämmiltä strasseilta. Ja mitä tahansa kuvioita myös! Sonja ja minä koristellaan kiilleliimalla meidän showcase-asut, voitte ihailla (tai kauhistella ) siellä. Ja RTP:n kevätjuhlassa myös. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Huhti 29, 2010 10:27 am | |
| Hieno idea! Mä en oo suoraan kimalleliimaan törmännytkään, mutta suunnitelmissa on ollu ripotella irtoglitterii joko kangasliiman tai kangasmaalin päälle. Voi olla vähemmän sotkuista tolleen... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Huhti 29, 2010 10:30 am | |
| Ui, kimalleliima kuulostaa ihanalta! Käykös ihan perus askarteluun tarkoitettu vai pitääkö olla joku tekstiililiima? Entä mites sillä koristeltujen vaatteiden pesu onnistuu, uskaltaako heittää koneeseen? Terveisin kyselyikäinen kimallefani | |
|
| |
Em Kay Superman
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Huhti 29, 2010 10:31 am | |
| - nasu kirjoitti:
- Meanie, mäkin haluan kuulla sitten kokemuksia miten noi satiinipöksyt toimii käytönnössä! Jos toimii hyvin, sähän voisit alkaa tehtailla niitä meille muillekin tankoilijoille, jooko?
Eilen testattu! Hyvin toimii!!! Koska tuo stretch-satiini ei jousta niin paljoa kuin normaali trikoo, tein keskitakasaumaan nyörityksen - mustin satiininauhoin. Prr... Pöksyt ja niihin kuuluvan yläosan voi bongata Tampereelta 22.5! Ja miellänihän mä niitä muillekin tankoilijoille valmistan. Tosin, tekoprosessi kaavoituksesta valmiiseen tuotteeseen on jokseenkin pitkä. Ts., en hirveän halvalla lähde niitä valmistamaan... Mutta tilauksia otetaan vastaan! | |
|
| |
Em Kay Superman
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Huhti 29, 2010 10:37 am | |
| - nasu kirjoitti:
- Ui, kimalleliima kuulostaa ihanalta! Käykös ihan perus askarteluun tarkoitettu vai pitääkö olla joku tekstiililiima? Entä mites sillä koristeltujen vaatteiden pesu onnistuu, uskaltaako heittää koneeseen?
Terveisin kyselyikäinen kimallefani Mä oon parit T-paidat joskus aikoinaan koristellut glitter-kangastussilla. Sillä pystyy ihan piirtämään kankaaseen. Ostettu Sinooperista. Kestää tuulen ja veden, joten pesuun vaan! | |
|
| |
| |
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Kesä 08, 2010 12:53 pm | |
| Hitto kun Better Bodies -merkillä olis niin siisti maastokuvioinen setti, hotpantsit ja toppi/urheiluliivi yläosa.. Mutta että osaa olla suolanen hinta. Pöksyt 39,90 € ja se yläosa yli 40 €.. Mitähän mun pitäis tehdä, että viittis palkita itsensä noilla.. | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Kesä 08, 2010 3:43 pm | |
| Parhaat on Puman mustat hipsterit, jota myydään jollain 9 € ainakin Kämpin Puma Storessa. Brilliant.
oONa | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| |
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Kesä 09, 2010 9:10 am | |
| ^No mä aattelinkin et vielä vähän kun saan tän painon putoon eli pääsen tavoitteeseen niin sit voisin palkita itteni ja ostaa ne | |
|
| |
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Kesä 09, 2010 10:11 am | |
| ^ Mä oonkin Oona kattonut, onks Puma sun sponssi tai jotain kun sulla on aina niitä Puman vaatteita. No eeeeei, täytyy tyypätä noikin. Maastokuvioinen setti kuulostaa kyl ihanalta, hmmm... Mistäs noita Better Bodieseita saa? Mun oma uusin löytö on Blochin tanssisortsit, niissä on mun mielestä just sopivasti lahjetta että eivät lähde kiipeemään mutta lahkeet ei oo tielläkään takanojissa yms. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
| |
|
| |
| Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
|