| Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
|
+38Ezeei*Roxx mokonen kivaa babooshka Retu shadow87 Rohai Nina Saila hemuliini nekuliini tiko Sanni OonaK angela nita Ish Marianne maimiau Marie Henna.C Foxmagon sluippa Furetto Razz Mortianna Ewy Cayanne LaraK hansi tasuni Miia Em Kay -Hanna- Iina tankomau Jutta nasu 42 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Kesä 09, 2010 10:26 am | |
| angela, samaa settiä varmaan ollaan haikailtu Haikailin sieltä kyllä aika montaa muutakin vaatetta Mutta asiaan, miulla on yksi tuttavapariskunta jotka sillon tällöin saavat betterbodies-vaatteista alennuksia ammatin puolesta, ei ole kauaa kun kampanjoivat niitä fb:ssä että heidän kautta voi tilata edullisemmin.. voisin kysellä onko vastaavaa kamppista taas tulossa | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Kesä 09, 2010 11:46 am | |
| ^Se olis kyl huippua!
Mä taisin löytää noi ainakin fitness tukun ja fit4you:n sivustoilta.. Paitsi et vissiin toisessa noista oli vaan noita alaosia.. | |
|
| |
tiko intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 123 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 03.02.2010
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Kesä 11, 2010 8:49 pm | |
| Better Bodies-vaatteita löytyy myös Lauttasaaressa sijaitsevasta Wrangesta. www.wrange.fi
Itse olen käyttänyt viime aikoina juurikin Better Bodiesin ja Annilucen shortseja. Molemmat ovat toimineet hyvin. BB:n hotpantsit ovat tiukemmat kuin Annilucen shortsit, joten ainakin omalla kohdallani kannatti ostaa pykälän verran isommat housut. Annilucen shortsit ovat melkoisen liukasta materiaalia, mutta eipä nekään ole haitanneet tankoilessa. | |
|
| |
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys La Elo 21, 2010 5:34 pm | |
| Jos kaipaatte jotain vähän erikoisempaa, Dancing In The Street -nettikauppa myy tällaisia: http://www.dancinginthestreet.com/Catalogue/Dancewear/SHOWTIME/Starlite-Metal-Rocks-Dancewear/bb Oli pakko tilata yhdet kokeeksi. Pysyvät ihan superhyvin päällä, eivät kiipeä, haarus on tarpeeksi leveä ja siis pysyvät paikallaan. En näissä varmaan tunnille lähtis (juu älkää pelätkö ) mut kotitreeneissä ihan piristävät. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys La Elo 21, 2010 6:24 pm | |
| Ihanat!! Mulla on pole dancing shopista metallinhohtoinen violetti setti ja tykkään mahdottomasti. noita vois ottaa siniset ja pinkit | |
|
| |
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys La Elo 21, 2010 9:15 pm | |
| ^Hehee, sama maku meillä, mulla on pinkit ja voisin tilata vielä siniset. | |
|
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ma Elo 23, 2010 10:38 pm | |
| Itse suosin better bodiesin vaatteita niin kuntosalilla kuin tangollakin. Ne on vaan niin ihania! | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Elo 24, 2010 7:51 am | |
| ^Pakko kompata. sain mun asun. Se on ihana Mä en vaan tiiä, missä se parempi vartalo on, unohtikohan ne lähettää sen paketin mukana | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Elo 24, 2010 8:01 am | |
| | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys To Elo 26, 2010 8:54 pm | |
| KappAhlissa on 13 eurolla kolmen minisortsien/alushousujen nippu. Pilkulliset, raidalliset ja mustat. | |
|
| |
nita hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 304 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 23.07.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 08, 2011 1:43 pm | |
| Lindexistä on aikaisemminkin ollut puhetta mut nyt siellä ainakin kannattaa käydä! On hipsteri/hotpants- valikoimat parhaimmillaan juuri nyt! On erilaisia malleja, värejä, kuoseja ja suurin osa osta 3 maksa 2.. Ainakin Treen Koskarissa..Ostin seitsemät tankoilualkkarit, pitäisi riittää hetkeksi | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 08, 2011 2:36 pm | |
| mä tilasin ellokselta tällaset: http://tinyurl.com/3k83tob koht haen ne postista testiin pääsee vasta ens viikolla, mut aattelin käyttää noit muutenki. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 08, 2011 3:33 pm | |
| Oih! Nyt mä haaveilen noista vihreistä Edit. Tää olikin vähän eri malli. Nää vihreät on http://www.ellos.fi/dv/30-Alaosat-Sortsit/jsfnbasic/_/N-fu8Z1z141er?Nr=246022 | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 08, 2011 4:40 pm | |
| olivat ainakin tosi mukavat jalassa, mietin et jos tilais vielä mustat.. nyt tuli turkoosit ja pinkit | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 08, 2011 7:32 pm | |
| Eiks vähän pitkä toi lahje.. Siis tangolle, mietin onko haitaksi istumisessa ja muissa liikkeissä missä tartteis pitoa just tonne reisien yläosaan? Testatkaas nyt joku niitä in äksön ja sitten raporttia kiitos Kivan näköset kyllä! | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 08, 2011 7:41 pm | |
| Joo mä kattelin noita shortseja kanssa Ellokselta, mutta hylkäsin tosta Sannin mainitsemasta syystä enkä lähtenyt tilaamaan... Osoittakaa joku, että ne toimii! | |
|
| |
Saila Superman
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Huhti 08, 2011 7:58 pm | |
| voin kertoa sit ensi viikolla ku saan taas tankoilla | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys La Huhti 09, 2011 9:55 am | |
| Mulla on ollut ainakin kuvan perusteella vastaavat käytössä, eikä lahje ole istumisissa jne. haitannut, mutta jotenkin haastavampia liikkeitä tehdessä oon automaattisesti vaihtanut pienempiin. Voisin kuvitella, että ainakin jadessa olisi mun shortsien lahje tiellä. | |
|
| |
Rohai basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Registration date : 10.07.2011
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Elo 02, 2011 8:50 am | |
| Nelly.comista juuri tilasin itselleni kahdet. Valikoimaa oli kivasti, kannattaa käydä katsomassa | |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Elo 02, 2011 9:19 am | |
| Ite ostin seppälästä muutamat saumattomat miesten BOKSERIT!! Ne on sellasta tosi joustavaa matskua ja just hyvät x)) Niissä kun ei ole saumoja niin ei ole eessä sitä "munapussia" | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Elo 02, 2011 10:30 am | |
| No toi kuulostaa kivalta Sit vielä ku siinä munapussissa on usein sauma keskellä ni näyttää siltä et näkyy kaikki läpi muuten. | |
|
| |
Retu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 374 Registration date : 15.07.2011
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ti Elo 02, 2011 7:14 pm | |
| Mä ostin sokokselta miesten uimahousut makso jotain 9.95€ | |
|
| |
babooshka intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 83 Ikä : 35 Location : Oulu Registration date : 08.02.2011
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Ke Elo 03, 2011 5:13 pm | |
| Mullakin on tankoilupöksyinä miesten uikkarit. Itseasiassa ne on mun miehen omat, jotka se osti hädissään Thaimaasta, kun tajus jättäneensä omansa kotiin. Paljastuivat sille aivan liian pieniksi ja kireiksi, joten sainpahan minä omat reenipökät. Ne on melkein kuin normaalit bokserit, mutta etutasku puuttuu | |
|
| |
kivaa intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 32 Location : Vantaa Registration date : 23.08.2011
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Syys 09, 2011 8:58 am | |
| Löysin itelleni treenipöksyt Budget sportista! Mustat "liukaspintaiset" Adidakset. Ennen 19,95e ja nyt 9,95e. ; ) Oikein on mukavat jalassa: ei purista ja lahje on niin lyhyt, ettei haittaa tankoilua. Tykkään! | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys Pe Syys 09, 2011 4:32 pm | |
| Miten teidän pyllyt mahtuu noihin miesten boksereihin!? Mulla kun on semmonen koko et pysyy jalassa ni nousee pakaroista niin et parin spinnin jölkeen mulla on stringit jalassa! No kai mulla on vaan likaa ulottuvuutta miesten housuihin.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
| |
|
| |
| Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys | |
|