Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys

Siirry alas 
+38
Ezeei*Roxx
mokonen
kivaa
babooshka
Retu
shadow87
Rohai
Nina
Saila
hemuliini
nekuliini
tiko
Sanni
OonaK
angela
nita
Ish
Marianne
maimiau
Marie
Henna.C
Foxmagon
sluippa
Furetto
Razz
Mortianna
Ewy
Cayanne
LaraK
hansi
tasuni
Miia
Em Kay
-Hanna-
Iina
tankomau
Jutta
nasu
42 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 10:26 am

angela, samaa settiä varmaan ollaan haikailtu Very Happy Haikailin sieltä kyllä aika montaa muutakin vaatetta Laughing
Mutta asiaan, miulla on yksi tuttavapariskunta jotka sillon tällöin saavat betterbodies-vaatteista alennuksia ammatin puolesta, ei ole kauaa kun kampanjoivat niitä fb:ssä että heidän kautta voi tilata edullisemmin.. voisin kysellä onko vastaavaa kamppista taas tulossa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 11:46 am

^Se olis kyl huippua!

Mä taisin löytää noi ainakin fitness tukun ja fit4you:n sivustoilta.. Paitsi et vissiin toisessa noista oli vaan noita alaosia..
Takaisin alkuun Siirry alas
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Kesä 11, 2010 8:49 pm

Better Bodies-vaatteita löytyy myös Lauttasaaressa sijaitsevasta Wrangesta. www.wrange.fi

Itse olen käyttänyt viime aikoina juurikin Better Bodiesin ja Annilucen shortseja. Molemmat ovat toimineet hyvin. BB:n hotpantsit ovat tiukemmat kuin Annilucen shortsit, joten ainakin omalla kohdallani kannatti ostaa pykälän verran isommat housut. Annilucen shortsit ovat melkoisen liukasta materiaalia, mutta eipä nekään ole haitanneet tankoilessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 21, 2010 5:34 pm

Jos kaipaatte jotain vähän erikoisempaa, Dancing In The Street -nettikauppa myy tällaisia:
http://www.dancinginthestreet.com/Catalogue/Dancewear/SHOWTIME/Starlite-Metal-Rocks-Dancewear/bb
afro

Oli pakko tilata yhdet kokeeksi. Pysyvät ihan superhyvin päällä, eivät kiipeä, haarus on tarpeeksi leveä ja siis pysyvät paikallaan. En näissä varmaan tunnille lähtis (juu älkää pelätkö Smile ) mut kotitreeneissä ihan piristävät.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 21, 2010 6:24 pm

Ihanat!! Mulla on pole dancing shopista metallinhohtoinen violetti setti ja tykkään mahdottomasti. noita vois ottaa siniset ja pinkit I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 21, 2010 9:15 pm

^Hehee, sama maku meillä, mulla on pinkit ja voisin tilata vielä siniset. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeMa Elo 23, 2010 10:38 pm

Itse suosin better bodiesin vaatteita niin kuntosalilla kuin tangollakin. Ne on vaan niin ihania! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 24, 2010 7:51 am

^Pakko kompata. sain mun asun. Se on ihana I love you

Mä en vaan tiiä, missä se parempi vartalo on, unohtikohan ne lähettää sen paketin mukana scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 24, 2010 8:01 am

angela kirjoitti:
^Pakko kompata. sain mun asun. Se on ihana I love you

Mä en vaan tiiä, missä se parempi vartalo on, unohtikohan ne lähettää sen paketin mukana scratch

reps Laughing Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeTo Elo 26, 2010 8:54 pm

KappAhlissa on 13 eurolla kolmen minisortsien/alushousujen nippu. Pilkulliset, raidalliset ja mustat.
Takaisin alkuun Siirry alas
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 08, 2011 1:43 pm

Lindexistä on aikaisemminkin ollut puhetta mut nyt siellä ainakin kannattaa käydä!
On hipsteri/hotpants- valikoimat parhaimmillaan juuri nyt! On erilaisia malleja, värejä, kuoseja ja suurin osa osta 3 maksa 2..
Ainakin Treen Koskarissa..Ostin seitsemät tankoilualkkarit, pitäisi riittää hetkeksi sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 08, 2011 2:36 pm

mä tilasin ellokselta tällaset: http://tinyurl.com/3k83tob
koht haen ne postista Smile testiin pääsee vasta ens viikolla, mut aattelin käyttää noit muutenki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 08, 2011 3:33 pm

Oih! Nyt mä haaveilen noista vihreistä I love you

Edit. Tää olikin vähän eri malli. Nää vihreät on I love you
http://www.ellos.fi/dv/30-Alaosat-Sortsit/jsfnbasic/_/N-fu8Z1z141er?Nr=246022
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 08, 2011 4:40 pm

olivat ainakin tosi mukavat jalassa, mietin et jos tilais vielä mustat.. nyt tuli turkoosit ja pinkit Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 08, 2011 7:32 pm

Eiks vähän pitkä toi lahje.. scratch Siis tangolle, mietin onko haitaksi istumisessa ja muissa liikkeissä missä tartteis pitoa just tonne reisien yläosaan? Testatkaas nyt joku niitä in äksön ja sitten raporttia kiitos Laughing Kivan näköset kyllä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 08, 2011 7:41 pm

Joo mä kattelin noita shortseja kanssa Ellokselta, mutta hylkäsin tosta Sannin mainitsemasta syystä enkä lähtenyt tilaamaan... Osoittakaa joku, että ne toimii!
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Huhti 08, 2011 7:58 pm

voin kertoa sit ensi viikolla ku saan taas tankoilla Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeLa Huhti 09, 2011 9:55 am

Mulla on ollut ainakin kuvan perusteella vastaavat käytössä, eikä lahje ole istumisissa jne. haitannut, mutta jotenkin haastavampia liikkeitä tehdessä oon automaattisesti vaihtanut pienempiin. Voisin kuvitella, että ainakin jadessa olisi mun shortsien lahje tiellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rohai
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 10.07.2011

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 8:50 am

Nelly.comista juuri tilasin itselleni kahdet. Valikoimaa oli kivasti, kannattaa käydä katsomassa
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 9:19 am

Ite ostin seppälästä muutamat saumattomat miesten BOKSERIT!! Ne on sellasta tosi joustavaa matskua ja just hyvät x)) Niissä kun ei ole saumoja niin ei ole eessä sitä "munapussia" Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 10:30 am

No toi kuulostaa kivalta Very Happy Sit vielä ku siinä munapussissa on usein sauma keskellä ni näyttää siltä et näkyy kaikki läpi muuten.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 7:14 pm

Mä ostin sokokselta miesten uimahousut makso jotain 9.95€ Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
babooshka
intermediate spinner
intermediate spinner
babooshka


Viestien lukumäärä : 83
Ikä : 35
Location : Oulu
Registration date : 08.02.2011

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimeKe Elo 03, 2011 5:13 pm


Mullakin on tankoilupöksyinä miesten uikkarit. Itseasiassa ne on mun miehen omat, jotka se osti hädissään Thaimaasta, kun tajus jättäneensä omansa kotiin. Paljastuivat sille aivan liian pieniksi ja kireiksi, joten sainpahan minä omat reenipökät. Ne on melkein kuin normaalit bokserit, mutta etutasku puuttuu Wink



Takaisin alkuun Siirry alas
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner
kivaa


Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.08.2011

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 09, 2011 8:58 am

Löysin itelleni treenipöksyt Budget sportista! Mustat "liukaspintaiset" Adidakset. Ennen 19,95e ja nyt 9,95e. ; ) Oikein on mukavat jalassa: ei purista ja lahje on niin lyhyt, ettei haittaa tankoilua. Tykkään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 09, 2011 4:32 pm

Miten teidän pyllyt mahtuu noihin miesten boksereihin!? Mulla kun on semmonen koko et pysyy jalassa ni nousee pakaroista niin et parin spinnin jölkeen mulla on stringit jalassa! Laughing No kai mulla on vaan likaa ulottuvuutta miesten housuihin.. Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: