Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 1:48 pm

Kiitos, Em Kay, vastauksesta! Sääli, että pitää hajottaa joku paikka ennen kuin oikeesti uskoo, että pitää lämmitellä kunnolla... Nyt tanko pakettiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTo Syys 09, 2010 12:46 pm

rasvatkaa ihmiset ihoanne!!! voisin laittaa niin horror kuvaa tänne mun palohaavasta joka on ihan helvetin kipeä ja arka ja vuotaa vaan kudosnestettä. vitun siistiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTo Syys 09, 2010 4:00 pm

Ish, siis saitko tangosta palohaavan kuivan ihon takia vai kui? Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTo Syys 09, 2010 4:03 pm

Jep. Mulla kesällä meni jo niin että kun kuuma ilma niin tarttuu kiinni ku tarra.
Samaten atooppisen suuntaan iho muutenki, pitäis ymmärtää rasvata, mutta kun ei.
Iho ärtyny vielä edellisestä treenistä, sitten tietty kun menee uudelleen niin wuu, iho paskana, nestettä
pukkaa ja sattuu niin vitusti. Rolling Eyes Nyt saa sitten taas palovammasiteitä läntätä seuraavat kaks viikkoa
yötä päivää ja toivoa että pystyy väistelemään sen verran tuota kohtaa jottei ärry uusiks ...
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimePe Syys 10, 2010 9:01 am

Ish, kuulostaa kamalalta!

Mulla oli myös kesällä vähän liian hyvä pito, kun taas muilla tuntui olevan iho liian liukas ja huono pito. Kyllähän se sattui, mutta ei onneksi iho mennyt rikki.
Ihon rasvaaminen ennen tuntia kuitenkin on turvallisuusriski. Ainakaan samana päivänä ei kannata rasvata eikä mieluiten edellisenä iltanakaan.
Mä teen aina tehorasvauksen jos tiedän etten mee tankoilee pariin päivään. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimePe Syys 10, 2010 10:03 am

Toi rasvaus on kyllä niin tarkkaa hommaa tässä lajissa Very Happy Mulla normaalitila on ollu kanssa sellainen kuin sluipalla, eli ei vois kuvitellakaan edellisenä iltana laittaa rasvaa jos seuraavana päivänä on menossa tangolle. Ja oikeastaan rasvaa en edes tarvinnut, kuin ehkä esimerkiksi kovimmilla pakkasilla. Nyt kun olen syönyt tätä Roaccutan- kuuria iholleni, niin on hassua, kun iho on muuttanut täysin luonnettaan ja ymmärrän nykyään kuivan ihon ongelmia hyvin Smile Nykyään rasvaan ihoa koko ajan ja rasvaus nykyään auttaa pitoon, kuin aikasemmin se poisti sitä. Niin ja en voisi kuvitellakaan elämää ilman rasvoja, kun aikasemmin en niitä oikein edes tarvinnut. Luulen, että vaikka jos ennen treenejä laittasin rasvaa iholle, niin se pitäisi aivan mainiosti... en ole testannut, mutta luulen näin.

Mutta Ish tiedän tuon, mulla oli kanssa koko kesä tuota tuskaa (iho tarrasi kiinni tankoon ja ärtyi helposti) ja iho hohkasi kauniin punaisena aina treenien jälkeen... Bepanthenilla onneksi sain korjattua tuota tilannetta hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimePe Syys 10, 2010 10:09 am

lol!

Hahaa, ei tietenkään tarkoittanu että ennen tuntia, vaan lepopäivinä,iltaisin ymms ja ennen tuntia vaikka pikasuihku ja hinkkaa kaikki veks.
Haha, päivän piristys. Voin kuvitella kuinka kaikki vaan luisuis
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimePe Syys 10, 2010 11:26 am

Ainakin body shopin body butterit ja garnierin hydra lock on sellasii, et jos on kuiva iho voi edellisenä iltana tai vaikka samana aamunakin laittaa, ja pysyy silti ihan hyvin, eikä lähmästä tankojakaan ihan toivottomaksi. Hydra lock ei tosin välttämättä sovi jos kädet hikoaa paljon.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimePe Syys 10, 2010 1:16 pm

Tuokin riippuu ihosta. Mä en pysty bodybutteria käyttämään, kun tangolla liu'un paljon, vaikka olisin edellisenä iltana laittanut. Tän virheen tein ennen kun kuvasin karsintavideon sm:iin. Siitä näkee aika hyvin kun kaikki liikkeet vaaaaaluuuuuu flower Doven perus kosteusvoide on mulle ihan ykkönen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimePe Loka 29, 2010 3:50 pm

Pitkään kuvittelin säästyväni näiltä pahemmilta vammoilta mut nyt on sit oikea kylki käyttökelvoton. Kipu ja jumitila on tuolla kyljen takaosassa, selkälihastenkin puolella. Toisaalta kipu on hyvin pinnallinen eli tuntuu venytyksenä kun kylkee taivuttaa, mut toisaalta esim. leikoja vetäessä kipu tuntuu pinnan alla syvissä lihaksissa. Sad
Ihan omaa syytäni kun oon treenannut toispuolisesti kisoja varten ja muutenkin toistellut liikaa samoja liikkeitä, Ayshat ja jatketun perhosen tapaiset käsien varassa olevat liikkeet.
Huomasin kyllä jo aikasemmin että toispuolinen treeni ei oo hyväksi mutta sit vaan rutistin noi em-kisat ohi ajatuksena huoltaa lihakset kuntoon niiden jälkeen kun ei oo kisoja hetkeen. No nyt sit tuli tää mm-kisoihin lähtö.
Jo pari kk sit oli havaittavissa jotain toispuolisuutta kyljessä mutta tyhmänä en välittänyt vaan ajttelin että kyllä se siitä ja nyt se on sit pahentunut sellaseks että en oikeestaan voi kunnolla treenata tangolla ees kunnon lämmittelyn jälkeen.

Fysioterapeutilla olin (oon saanut sieltä hyviä neuvoja pienempiin vaivoihin aikasemmin) se kehotti kokeileen urheiluhierontaa. Nyt oon ollut pari kertaa urheiluhierontakoulun opiskelijoilla ja ti pääsen viimein ammattilaiselle (suurin odotuksin). Vaikuttaa ainakin puhelun perusteella asiansa osaavalta ja hyvin kiinnostuneelta tästä mun ongelmasta. Palmaris niminen yritys hervannassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeMa Marras 22, 2010 9:01 pm

Going once, going twice... ja taas meni olkapää! Hitto Sad Just kun ilakoin miten hienoa on ollut käydä pitkästä aikaa säännöllisesti tunneilla. Juu, kuukauden verran sitä riemua sitte kestikin Evil or Very Mad

Mä olen ilmeisesti ooppeli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeMa Marras 22, 2010 9:54 pm

Ei kai sua nyt sitten oikeesti sattunu? Voi itku!! Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Inila
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 42
Registration date : 30.09.2010

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 07, 2010 7:38 pm

Kävi näin:
Oikea kylki ollut hieman kipeä viime torstaista lähtien. Eilen oli vieraita kylässä joille esittelin uutta harrastustani. (2kk kotitankoilua) Alku spinnien ja istumisien jälkeen tein skorpparin ja krusifiksin, joiden jälkeen kylki hieman kipotti, mutta päätin vielä näyttää V-invertin jolloin kyljestä kuului Kruts ja sitten oli kiire alas. Nyt on kylki niin kipeä että sattuu kun istuu, seisoo, kävelee, makaa, ajaa autoa, ei voi yskiä tai nauraa. Mihin kaikkeen keskivartalon lihaksia tarvitseekaan, nyt sen vasta huomaa.
Jotain sielä on revähtänyt jos ei repeytynyt, mutta huomenna on lääkäri varattuna.

Kysyisin vain johtuiko tämä huonosta lämmittelystä, huonoista vatsalihaksista, väärästä tekniikasta vai kaikista yhteensä?
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeMa Joulu 13, 2010 9:06 pm

Hei auttakee, mä oon jo ihan voipunut mun spagaattiongelmaan! Sad
Eli this is the situation:
vielä n.kuukausi sitten spagaatti meni pohjaan hyvällä lämmittelyllä ja venyttelyllä, ja asento on pikkuhiljaa parantunut puhtaammaksi. Noh, tuli ne oikein kylmät ilmat, ja mistään venyttelyistä ei tullut mitään kun en millään saanut lihaksia lämpimäksi. Joten vastoin kaikkia suosituksia, venyttelin sitten puolen tunnin kunnon spaguvenyttelyt (myös sivuspagun rääkkäämisen) heti salitreenin päälle. Embarassed En tiiä, johtuuko tämä nykytilanne tästä, mutta nykyään aina tasaisin väliajoin spagaatti ei vaan mene pohjaan, vaan saattaa jäädä jopa 20 sentin päähän!! Shocked Vaikka olisin kuinka lämmin, ja venyttelisin kaikki jalan lihakset ensin erikseen, niin spagua kun yritän, niin ei mene! En pysty painamaan sitä pohjaan, koska jossain pakaran ja takareiden välissä syvemmällä tuntuu niin kova kiristys, että on pakko lopettaa painaminen. Kiristys ei siis tunnu "normaalilta" venytyskivulta, vaan sellaiselta, että jos nyt jatkan niin kuuluuu naps ja mun jalka katkeaa.

Mitä ihmettä mä oon mennyt tekemään mun jaloille? Missä vika voisi olla? Auttaiskohan hieronta? Tulee kohta itku, kun tuntuu että kuukausien työ vaan valuu hukkaan. Crying or Very sad
Toivoa tähän tilanteeseen onneksi tuo se, että sitten ihan yllättäen, spagun venyttely onnistuu ihan normaalisti samoilla lämppäyksillä ja alkuvenytyksillä. Mutta silti. ei oo kivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 1:58 pm

Toivottavasti Inilan ongelma selvisi laakarissa.

Mut Hemuliinille kommentoisin, etta kun sahan treenaat kovasti, niin kyllahan siina jalat jaykistyy. Jos vahankin on lihakset jaykkana ni ei oo spagaatista toivoa. Huomasin vaikutuksen ertiyisesti nyt, kun oon taalla Thaimaassa ja en oo tehny tankoo tai mitaan muutakaan moneen paivaan. Sitten vahan kokeilin taalla lammossa venytella ja en oo koskaan ollu nain notkea! Ylispagaatit meni alas asti (etujalan pohkeen alla kaks paksua tyynya) molemmin pain!!!
En kyl osaa sanoa tuosta jalan katkeemis fiiliksesta... Jatka vaan venytttelya, mutta valitettavasti lihasten treenaaminen aina jonkin verrain heikentaa venyvyytta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 3:09 pm

Samaa sanoisin kuin sluippa. Mulla oli kanssa kun sain ekat spagut sama tilanne. Nyt kun on spaguja pystynyt tekemään kohta kaksi vuotta ne menee melkein aina pohjaan asti, mutta kunnon treenin jälkeen saatan yhä leijailla siellä jossain 20 cm päässä.

Mä oon aina uutena vuotena notkeimmillani kun pidän joulun aikaan viikon tai kahden täyden treenitauon. Lämmittelemättä ja venyttelemättä venyy ja paukkuu tauon jälkeen ihan eri lailla kuin koko vuoden aikana säännöllisillä venyttelyillä. Viikkosykliä ajatellessa oon aina jazzin jälkeen ihan jumissa pari päivää Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 3:18 pm

hemuliini kirjoitti:
Joten vastoin kaikkia suosituksia, venyttelin sitten puolen tunnin kunnon spaguvenyttelyt (myös sivuspagun rääkkäämisen) heti salitreenin päälle. Embarassed

En tiedä, oonko tätä ikinä livenä sulle sanonut, mutta mua on ainakin neuvottu, että lihastreenin jälkeen pitäisi pitää kahden tunnin tauko ennen kunnollista venyttelyä - nopean palauttavan venyttelyn saa tehdä. Tää on ainakin mulla toiminut.

Muuten en osaa neuvoa sua tässä asiassa.... Mutta kun saat spagun takaisin, älä enää venyttele heti salitreenin perään.

Toivottavasti ne taas sieltä löytyy ja saat neuvoja! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 3:27 pm

Mulla kans katos spagut ja sit suorakulma istunnas en pystyny taivuttaa eteen kun oli pakara lihas niin pahassa jumissa ja vähän tulehtunu. Kannattaa kokeilla kevyttä hierontaa esim tennispallolla sille alueelle ja jos on kovasti kipeä mennä ihan osteopaatille/hierojalle. Siis jos vaiva on sieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 4:04 pm

Em Kay kirjoitti:
En tiedä, oonko tätä ikinä livenä sulle sanonut, mutta mua on ainakin neuvottu, että lihastreenin jälkeen pitäisi pitää kahden tunnin tauko ennen kunnollista venyttelyä - nopean palauttavan venyttelyn saa tehdä. Tää on ainakin mulla toiminut.

tosta on niin monta eri mielipidettä että tota ei vaan voi pitää absoluuttisena totuutena...
ite en enää kahen tunnin jälkeen lähtis venyttämään, sillon mulla ainaki on lihakset niin jumissa jo että sillä aiheuttais vaan hallaa...
tuntuu vähän että jokaiselle omansa....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 4:09 pm

wilmiina kirjoitti:
ite en enää kahen tunnin jälkeen lähtis venyttämään, sillon mulla ainaki on lihakset niin jumissa jo että sillä aiheuttais vaan hallaa...

Lihakset kai pitäis lämmitellä silloin uudestaan, mikä on ainakin mulle sellanen vaiva, että en jaksa tehdä sitä. Mä venyttelen heti treenin jälkeen. Oon kyllä salitreenin jälkeen tehnyt spaguvenytyksiä, mikä ei ehkä oo ihan fiksua.

Nimim. Taas-Toinen-Takareisi-Kipeänä
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 4:20 pm

^joo, tottakai pitäis Smile
mut vaikka oon lämmitellytkin kunnolla niin se ei vaan oo auttanu..
mulla vaan venyy lihakset paremmin heti reenin jälkeen....
ehkä oon sit vaa jotenki vääränlainen mut näin on menty aika pitkään jo Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 4:44 pm

Lainaus :
Em Kay kirjoitti:
En tiedä, oonko tätä ikinä livenä sulle sanonut, mutta mua on ainakin neuvottu, että lihastreenin jälkeen pitäisi pitää kahden tunnin tauko ennen kunnollista venyttelyä - nopean palauttavan venyttelyn saa tehdä. Tää on ainakin mulla toiminut.


tosta on niin monta eri mielipidettä että tota ei vaan voi pitää absoluuttisena totuutena...
ite en enää kahen tunnin jälkeen lähtis venyttämään, sillon mulla ainaki on lihakset niin jumissa jo että sillä aiheuttais vaan hallaa...
tuntuu vähän että jokaiselle omansa....

Täällä mennään kans tuolla linjalla että illalla erikseen kunnon lämmittely ja sit pitkäkestoiset venyttelyt.
Spagaattia venytetään kyllä treeninkin yhteydessä mutta max. se 30 sekkaa.

Oikea puoli jumittaa, mutta vasemmalla kans mennään ylispagaattia. ( toivottavasti en ny kironnu sitä Shocked )

Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 4:46 pm

Mulla kanssa kangistuu nopeesti. Jos treenaisin keskellä päivää ni joku 6 h treenin jälkeen lämppä + veny ois aika optimi, mut ku treenaan yleensä illalla ni oon tollaseen aikaan nukkumassa Very Happy Salin jälkeenki voi spagut venyttää jos ei tee rankkaa jalkatreeniä, mut jos on jaloilla tehny jotain ni toki pumppi voi vähä haitata venymistä. Jos on tehny raskaat jalkatreenit ei kannata kauheesti venyttää heti perään, palauttavaa vaan.

Joskus kun ite kävin vielä salilla aikuisten oikeesti tein jalkapäivänä kevyen venyttelyn jaloille ja sit kunnon avaavat venyt kyljille, hartioille, rinnalle. Sit taas selkä-hauispäivänä venyttelin jalat paremmin.

Mulla alkaa venyy ylispagaattia pikkuhiljaa molemmille puolille, keskellä menee pannukakuista nostamalla nätisti sivuspagu kun painovoima auttaa mutta ei vielä suoraan jalkoja avaamalla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 4:51 pm

Mikä pannukakku? Very Happy Oon pihalla niinku puuta päin lentäny tintti. Laughing

Lämpimänä menee sivuspagaatti kans täällä, mutta iltavenyttelyissä pistää toinen puoli pikkusen hanttiin. Eikö se sieltä. What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 5:01 pm

Pannukakkuja tehdään kun lähetään istuen V-asennosta nojaamaan eteenpäin, tuodaan rinta lattiaan ja jatketaan eteen sukeltamista kunnes ollaan menty jalkojen ohi, niinku tässä: https://www.youtube.com/watch?v=2HsoMggnpRA#t=01m24s
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Urheiluvammat - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 13 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 24Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: