Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?

Siirry alas 
+5
ljnyl
Sonja
Mortianna
Iina
marisssa
9 posters
KirjoittajaViesti
marisssa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 07.06.2010

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 5:25 pm

Niin, tuli mieleeni, että onkohan kukaan laskenut paljon kuluttaa normaali, keskiraskas ja raskas tankoilutunti? Ois mielenkiintosta tietää... (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 5:52 pm

Kevyt voi olla jotain 290 kcal, keskivertotunti jotain 400-450 kcal, raskas tunti voi olla 600-800kcalkin... Riippuu toki intensiteetistä ja tekijän omasta painosta paljonko kuluu Smile Mulla kuluu noin 600 kcal / tunti, monet oppilaat on raportoinu tota 400 molemmin puolin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 12:49 am

Miten se lasketaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 8:21 am

Iina kirjoitti:
Kevyt voi olla jotain 290 kcal, keskivertotunti jotain 400-450 kcal, raskas tunti voi olla 600-800kcalkin... Riippuu toki intensiteetistä ja tekijän omasta painosta paljonko kuluu Smile Mulla kuluu noin 600 kcal / tunti, monet oppilaat on raportoinu tota 400 molemmin puolin.

Aika hurjia lukuja!! Shocked

Mun sykemittarin mukaan suurin kulutus, mitä mulla on koskaan ollut, on ollut kovavauhtisella luisteluhiihtolenkillä, jolloin kulutus oli 480 kcal/h. Salilla menee n. 200-250 kcal/h, joskus aiemmin kävin aerobicissä, siellä meni 300-400 kcal/h. Juostessa menee 400-450 kcal/h.

Miten ihmeessä tuollaset luvut on mahdollisia?

Ja siis minä painan 57-60 kg, joten ei johdu siitä, että olisin superkevyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
ljnyl
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 05.07.2010

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 1:23 pm

Sonja kirjoitti:
Iina kirjoitti:
Kevyt voi olla jotain 290 kcal, keskivertotunti jotain 400-450 kcal, raskas tunti voi olla 600-800kcalkin... Riippuu toki intensiteetistä ja tekijän omasta painosta paljonko kuluu Smile Mulla kuluu noin 600 kcal / tunti, monet oppilaat on raportoinu tota 400 molemmin puolin.

Aika hurjia lukuja!! Shocked

Mun sykemittarin mukaan suurin kulutus, mitä mulla on koskaan ollut, on ollut kovavauhtisella luisteluhiihtolenkillä, jolloin kulutus oli 480 kcal/h. Salilla menee n. 200-250 kcal/h, joskus aiemmin kävin aerobicissä, siellä meni 300-400 kcal/h. Juostessa menee 400-450 kcal/h.

Miten ihmeessä tuollaset luvut on mahdollisia?

Ja siis minä painan 57-60 kg, joten ei johdu siitä, että olisin superkevyt.

Mä painan hieman yli 60kg ja mulla kuluu tunnin
-hölkkälenkillä 550 kcal
-body combatissa 733 kcal
-45 minsan perusspinningissä 450 kcl
-ja kahden tunnin treenissä voi kulua jopa 1221 kcal


Joten mulla voisi olla kulutus noita Iinan laittamia lukuja vastaavaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 1:40 pm

ljnyl kirjoitti:
Mä painan hieman yli 60kg ja mulla kuluu tunnin
-hölkkälenkillä 550 kcal
-body combatissa 733 kcal
-45 minsan perusspinningissä 450 kcl
-ja kahden tunnin treenissä voi kulua jopa 1221 kcal


Joten mulla voisi olla kulutus noita Iinan laittamia lukuja vastaavaa Smile
Mä en ymmärrä, miten näissä voi olla näin suuria eroja! Tolla kovavauhtisella hiihtolenkillä mun keskisyke on lähellä 160:ä, joten ei voi alhasista sykkeistäkään olla kiinni.

Osaako joku selittää?
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 9:19 pm

Joo, tosissaan aika hurjia kulutuksia Iinalla! Shocked Mä en melkein millään saa kulumaan yli 400kcal/tunti, oli sitten kyse mistä vaan liikunnasta. Millä te mittaatte noita kulutuksia? Mulla on Suunnon mittari, joka tunnetusti antaa kyllä suht alhaisia kulutuksia, esim. verrattuna polariin. Mutta tankotanssi mulla kuluttaa n.330kcalia /tunti, joka on tosi paljon! Saman verran kuin raskas kuntonyrkkeily. Mulla paino vähän alle 60kg, joten en mikään kevyt keijukainen minäkään..
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 9:53 pm

Tää on aika mielenkiintonen topic, oon miettiny tätä asiaa jo varmaan vuoden. Mutta mun on jotenkin tosi vaikea uskoa tollasta kulutusta mitä teillä parhaimmillaan on. Kaipaan lisäselvitystä asiaan Smile

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimeTo Heinä 22, 2010 10:09 pm

Miusta taas noi Iinan mainitsemat luvut kuullostaa ihan järkeviltä. Ja kai se riippuu treenaustavastakin, esim. tekeekö ihan kaiken lihasvoimalla vai hakeeko vaikka nostoihin vauhtia muuten.
Mut tähän asiaanhan vaikuttaa ikäkin? Vai oonko ihan hakoteillä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 8:09 am

maimiau kirjoitti:

Mut tähän asiaanhan vaikuttaa ikäkin? Vai oonko ihan hakoteillä?

Ikä vaikuttaa maksimisykkeeseen ja sitä kautta tietenkin kulutukseen. Mutta mä olen käyttänyt sykemittaria nyt 10 v. ja kulutukset on olleet aina samaa luokkaa.

Mulla on Polarin sykemittari, mallia en muista, mutta on siis tosiaan 10 v. vanha. Yli 400 kcal/h saan minäkin kulumaan ainoastaan juoksulenkillä tai hiihtämällä, en muulloin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 8:51 am

Yritin ottaa vähän selvää tästä asiasta ja ainakain yksi asiaan vaikuttava seikka on se, että osa sykemittareista laskee kulutukseen mukaan peruskulutuksen ja osa ei. Minun mittarini on jo aika vanha ja se todennäköisesti ei mittaa peruskulutusta. Lisäksi jos syke on alle 100, se ei mittaa kulutusta lainkaan. Eli tämä selittäisi eroja energiankulutuksessa lajeissa, joissa syke on matalalla eli tipahtaa välillä alle sadan.

Mutta ei tuo kaikkea selitä. Vaikka peruskulutus laskettaisiin mukaan, se ei minulla varmaan ole kuin ehkä 50-70 kcal/h. Ja esim. hiihtäessä ja juostessa syke on koko ajan yli 100, joten mittari laskee kulutusta koko ajan. Eli vaikka vetäisin verenmaku suussa ja peruskulutus laskettaisiin mukaan, saisin maksimikulutukseksi tunnissa silti alle 600 kcal/h. Tankotunnilla en ikinä saisi tuollaista energiamäärää kulumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
marisssa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 07.06.2010

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 8:57 am

Oho, yllättävän paljon jos noi luvut tosiaan pitää paikkansa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 9:34 am

Mulla on peruskulutuskin ilmeisesti kokoisekseni jo aika kova, koska on paljon lihasta jos kohta on painoakin (n. 66 kg). Tosin treenaan tolla 600 kcal intensiteetillä tosi harvoin sitä täyttä tuntia, vaikka joskus tulee puserrettua tunti ja ylikin. Mulla on myös järjettömän korkeat treenisykkeet ollut aina, niin pitkään kun muistan.

En mäkään saa juoksulenkillä kulutettua kun jonkun (jos muisti pelaa oikein) 400 kcal / tunti ja kuntosalilla 300 pintaan. Sen sijaan esimerkiksi kuntosalin soutulaitteella saan 600-700 kcal kulutukset helpostikin, lyhytaikaisesti vielä kovemmat (ja soutulaite mittaa ihan suoraan työhön käytettyä energiaa). Tästä on tosin jo pari vuotta aikaa kun noita kaloreita viimeksi seurasin tai laskeskelin, sen jälkeen on polarin mittari saanut odotella pattereiden loppumista kaapin pohjalla Smile

Tankotunnilla tuskin mäkään saisin tollaista energiamäärää kulumaan... Mutta omissa treeneissä helposti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 10:38 am

Kuinka korkeiksi teidän sykkeet sitten nousee tankoillessa? Mulla saattaa nousta maksimissaan 165:teen, ja siinä vaiheessa puuskutan jo ihan huolella. Keskisyke on siinä 135:n kohilla. Nää on siis omissa treeneissä mitattuja (raskainta koreografiaa tehdessä), jolloin tietysti treenaamisen tempo on kovempi kuin tunnilla. Kovaa hiihtäessä ja juostessa oon saanut sykkeen nousemaan yli 170:n, mutta se ei mulla ole enää kovin mukava tila, 180:ssa alkaa jo taju heikkenemään. Voisko siis vaikuttaa näihin kulutuseroihin se, kuinka korkeaksi syke nousee rasituksessa? Näissähän on isojakin henkilökohtaisia eroja, esim. leposyke vaikuttaa asiaan. Mulla leposyke on alle 60, joten rasituksessakaan ei sykkeet kovin korkeiksi pääse nousemaan. Arvatkaahan vain, kuinka hankalaa on saada painoa tippumaan, kun perus-aerobic-tunnilla mun kulutus on n.150kcal/tunti. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 11:07 am

Mun leposyke on n. 52-55, hiihtäessä ja juostessa saan nousemaan sykkeen n. 180:een, joskus ylikin.

Olen itse asiassa saanut sykkeen nousemaan 208:aan ja silloin olo oli jo aika ikävä. Mutta tämä oli aikana ennen kilpirauhaslääkitystä, nykyään ei ehkä nousisi ihan noin korkeaksi, en tiedä; en ole pitkään aikaan vetänyt treeneissä itseäni ihan piippuun.

Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 11:17 am

Mulla on sykkeet jo juttelutahtia crosstrainerilla vetäessä jotain 130 paikkeilla helposti, 150-160 jos tuntuu, että hengästyn. 100 normaalisti kaupungilla kävellessä. Maksimisyke juosten pari vuotta sitten 220 Smile Ei kuulemma sais vetää tollasta tahtia kun ei tee pumpulle hyvää. Ei tuntunu itestä mitenkään hurjalta tosin.

Tankoilun keskivertosykkeestä en osaa sanoa. Alle 100 ei laske ennen venyttelyjä ikinä, jos heittäisin jonkun 160 treenatessa ja tippuu ehkä 120-130 hengähdystauoilla ni vois olla kohdallaan. Tosin noi tankoiluluvut on mutuja muistin varassa parin vuoden takaa, voi hyvin olla nyt eri tilanne.

Mulla on sykkeet ollu aina tosi korkeella suhteessa koettuun rasitukseen. Kaikkea teoriaa huonosta aerobisesta kunnosta ylikuntoon ja ihan vaan synnynnäiseen taipumukseen on kuultu, mutta mitään vikaa ei oo ikinä löytyny eikä oikein tutkittukaan kun ei ole haittaa todettu olevan. Leposyke on ihan normaalin rajoissa mutta yläkanttiin, kuollaksenikaan en muista että kuinka paljon.

Pitäisköhän sitä hankkia uudet patterit tohon mittariin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 11:53 am

Iina kirjoitti:
Mulla on sykkeet jo juttelutahtia crosstrainerilla vetäessä jotain 130 paikkeilla helposti, 150-160 jos tuntuu, että hengästyn. 100 normaalisti kaupungilla kävellessä. Maksimisyke juosten pari vuotta sitten 220 Smile Ei kuulemma sais vetää tollasta tahtia kun ei tee pumpulle hyvää. Ei tuntunu itestä mitenkään hurjalta tosin.

No mulla on aika samoissa nuo. Lepotauoilla tippuu kyllä sitten taas nopeasti.

Mä päättelin, että mun sykkeet oli korkeita alhaisen hemoglobiinin takia: lihakset tarvitsee tietyn määrän happea rasituksessa ja kun sitä kuljettavaa hemoglobiinia on veressä vähän, niin verta on pumpattava nopeammin. En tiedä, onko tuossa oikeasti mitään perää, mutta musta kuulostaa ihan loogiselta. Smile

Nyt kilpirauhaslääkityksellä hemoglobiini on noussut ja mun mielestä sykkeet vähän laskeneet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 12:06 pm

Mulla on järjettömän korkee hemoglobiini ollut aina, normaalia tilavammat keuhkot ja happea virtaa sisään ja ulos suunnilleen saman verran ku hiirellä Very Happy Eli mulla on todella ahdas henkitorvi. Lisäks mulla on huono tapa hengittää todella pinnallisesti, jos unohdan kiinnittää asiaan huomiota. Mä veikkaan myös, että korkea syke on hapeen vähyyttä. Joutuu pumppu tekemään enemmän töitä.

Jos palstalla liikkuu joku asiasta oikeesti jotain tietävä ni ois kiva tietää voiko mutu pitää paikkaansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Razz
intermediate spinner
intermediate spinner
Razz


Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 06.09.2009

Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitimePe Heinä 23, 2010 8:06 pm

Mä en ole tankoillessa kovin paljoa sykemittaria käyttänyt, lähinnä syykkeet on vaihdelleet 100-140:n välillä. Kulutus ollu jotain 200-300 välillä. Mut silloin oon yleensä reenannu enemmän yksittäisiä juttuja kun koreoita. Bodycombatissa tai -atackissa mulla lähentelee kulutus 600:aa. Mut niissä hengästyykin ihan eri tavalla ja mulla keskisyke on niissä yleensä 140:n paikkeilla.

Energiankulutuksesta yleensä voin sanoa, että ihmisen perusaineenvaihdunta kuluttaa yleensä n. 1kcal/painokilo/tunti. Mutta tässäkin on eroja sen suhteen mistä paino muodostuu. Lihas kuluttaa enemmän kuin läski. Koska perusaineenvaihdunta on yksilöllistä, on lajien kuluttavuutta kuvaamaan olemassa MET-yksiköt, joilla kerrotaan kuinka moninkertaiseksi perusaineenvaihdunnan tarvitsema energiamäärä rasituksessa kasvaa. Esim. kevyessä istumatyössä MET on kaksi ja energiankulutus kaksinkertainen. Aerobisille jumpille ja pallopeleille MET-arvoksi annetaan 8-9. Tankotanssin MET-arvo riippuu vähän millaisia treenejä tekee, mutta sanoisin sen sijoittuvan välille 6-9. Rankoissa treeneissä voi nousta yli kymppiinkin. (Ja tää on nyt fysioterapeutin arvio muihin MET-taulukoihin perustuen)

Sykkeen nopeuteen vaikuttaa kehon tarvitseman hapen määrä. Suuremmassa rasituksessa keho tarvitsee enemmän happea, joten syke nousee. Lisäksi kehon kyky käyttää happea vaikuttaa, eli hemoglobiini ja kaasujen vaihdon tehokkuus keuhkoissa. Myös sydämen iskutilavuudella on merkitystä. Isompi sydän=enemmän happea kerralla elimistöön=matalampi syke.

Liikunnan energiataloudellisuudessa on eroja ihmisten välillä. Energiatehokkuuteen liittyy useita asiota, joihin ei välttämättä voi itse vaikuttaa ja joita ei aina laskennallisesti voida ottaa huomioon. Kaksi samankokoista henkilöä voi helposti kuluttaa eri määrän energiaa samantyyppisessä treenissä. Ja saman lajinkin välillä treenatessa eroja lisää treenin tyyppi: yksittäisen liikkeet vs pitkät koreot, treenin intensiteetti jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?   Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuinka paljon tankotanssi kuluttaa kaloreita?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kuinka usein venyttelet?
» Tankoilu polttaa kaloreita...

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: