Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihmisten kommentit

Siirry alas 
+95
Aasa
Marieli
Senna
minorvok
Ezeei*Roxx
ZiiliZeija
Eeva
Sonja
Marie
Caralee
eika
Ashta
Nexu
ingrid
Ivanka
nasu
Päivi
babooshka
Vekexxx
Mertsi
Tiiku
Martta
Retu
Pandakarhu
minnamaria
hpl
Manares
Tiu
kivaa
Tazze
Juliet
Goldie
iku69
JoJo
Kiki_
Herkkupurkki
Elegia
shadow87
-R-
Nahkis
Kaiza
Jenni H
Gilrain
hemuliini
Ewy
neitinopsa
JenniN
OonaK
Soila
Saila
pihlaja
char
KatkaChee
Henrietta
Riuku
nita
tiko
merqus
Sanni
Miiukka
utiim
Em Kay
Marianne
Dizez
Razz
Katri
Maris^
angela
Nounours
Hennu/Henriikka
Janey May
jossukka
Cayanne
maimiau
downthepole
wilmiina
Foxmagon
Mortianna
Ish
Dahlia D.
Esteria
JJeenny
sluippa
Henna.C
vesi
eledra
Nina
-Hanna-
kajakki
Cherrie
annukka
Kat Da
Iina
Nenna
christina
99 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 3:06 am

iku, nyt kyllä hajosin! kade sairaslomista lol!

Joo, itsehän sitä monesti on oman kehonsa pahin arvostelija, sitä näkee asioita, joita ei ole edes olemassa.. Tai asioita, joihin kukaan muu ei varmastikkaan kiinnitä mitään huomiota! Esimerkiksi meän emäntä ei nuorena viitsinyt käydä rannalla, kun pelkäsi ihmisten näkevän ja kauhistelevan hänen vaurioitunutta varpaankynttä Wink kai sitä vain helposti tekee elämää suuremman ongelman jostain pienestä asiasta..

Ja itse teininä painoin vissin sen 40kg ja kuvittelin olevani lihava! Silloin kyllä tuli tarkkailtua kaikkien vartaloita ja kadehdittua kun muut olivat muka niin laihoja.. Niin ja nyt ko kattoo kuvia niin voi laskea näkyvät luut.. Jotenkin sitä näin vanhempana on jo sinut kroppansa kanssa, eihän kukaan ole täydellinen! (ainakaan omasta mielestään)

Monesti tuntuu, että eniten muita arvostelevat on vähiten sinut itsensä kanssa.. Niinkö minun yks tuttu, joka vertaa itseään JOKAISEEN vastaan tulevaan naiseen ja kyselee sitten kaikilta että "onko tuo kauniimpi kuin minä?" "no mulla on ainaki parempi kroppa" tai jotain muuta tuon tyylistä.. Se on oikeastaan aika rasittavaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 3:10 am

Ai niin, pakko hehkuttaa! Kävin tänään koululla ja kävin morjestamassa opettajatuutoriani, se on semmonen vanhempi nainen.. Juteltiin sitten niitä ja näitä ja kerroin aloittaneeni tankotanssin.. vitsit mitkä Hennun ylistykset sieltä tuli! "Se laji on aivan mahtava, mie olen aina ajatellu, että se on semmosta likaista strippaamista ja sitten satuin kattomaan sivusilmällä talenttia, se tyttö oli aivan mieletön! uskomattoman upea esitys! Piti huutaa ihan miehellekki että tuleppa kattomaan tätä, en ois kyllä ikinä uskonu että käsken miestä katsomaan telkkarista tankotanssia"

Eli Hennulle cheers lajin imagon nostamisesta!
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 9:12 am

tuo on kyllä totta että itse on kaikista kovin arvostelemaan omaa kroppaansa. Sad Tääkin lähinnä on naistentauti....Ja se jatkuva vertailu muihin "laihempiin, kauniimpiin, nuorempiin ja virheettömämpiin". Sad Harmillista sillä jokainen on omalla tavallaan kaunis. Sitä ei vain itse huomata Sad

Itellä on teinistä asti myös ollu paineita ulkonäöstä ja painosta. Tuli siinä syömishäiriöstäkin joskus kärsittyä ja ruoka on edelleen minun pahin vihollinen, vaikkakin pyrin syömään joka päivä ainakin jotakin. Rehellisesti voin tunnustaa että pelkään lihomista yli kaiken. Vieläkin. huono itsetunto on ollu aina alakoulusta asti, koulukiusaaminen jättää kyllä sen jäljen että on vaikea hyväksyä itseään ja helpommin hakee niitä virheitä itsestään. Aika pitkälti tuosta on päässy yli kun on "kasvanut aikuisesksi" ja ukaltaa nyt olla oma itsensä. Välillä se kumminkin nostaa päätään, kun satelee vähän väliä jostakin suunnasta paskaa niskaan siitä, kun uskallan olla sitä mitä oikeasti olen ja tehä sitä mitä haluan. ( pikkukaupunki ja ahdasmieliset ihmiet x((()

mutta täytyy sanoa että sen jälkeen kun aloitin tankoilun on itsetunto nousu entisestään. Ensi kertaa elämäsä oon tyytyväinen omaan kroppaan ja siihen mihin ihmeellisyyksiin se pystyy Smile Nyt on pakko syödäkin jotta jaksaa treenata Very Happy Eikä mulla tunnu enää missään vaikka joku haukkuukin strippariksi tai huoraksi tän lajin takia. ei se ole multa pois jos jollakin on niin kapea maailmankuva!
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 9:24 am


Mertsin lapsijuttuihin viitaten, mieheni siskontyttö 7 vee saa tänä jouluna lahjaksi tanssitangon (on se vähän äidillekin mutta tyttö toivoi) Smile Saa nähä millaista kommenttia siitä sitten tulee kun tanko on äidin ja tyttären yhteinen harrastus, veikkaan että silmien pyörittelijöitä tulee jokunen vastaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Mertsi
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 23.11.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 11:05 am

Martta kirjoitti:

Saa nähä millaista kommenttia siitä sitten tulee kun tanko on äidin ja tyttären yhteinen harrastus, veikkaan että silmien pyörittelijöitä tulee jokunen vastaan...

Ja jos harrastuksen nimi olis Tankoakrobatia, niin tällä olisi jo Svolin leima ja tukirahoitus lasten liikuntatoimelta Wink

Mähän en itse ole mitenkään ihmeellisen tanssillinen ihminen, musta varmaan puuttuu joku bitti sillä saralla. Tanssilattiallakin saan enemmän vahinkoa aikaseks ku norsu porsliinikaupassa Laughing Se kehonhallinta ja sulavuus tässä mua alunperinkin kiinnosti eniten. Jos mä sitten joskus laitan jotain videoo tonne kuvat ja videot osuuteen niin floorworkkia ei siis ole Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandakarhu
intermediate inverter
intermediate inverter
Pandakarhu


Viestien lukumäärä : 157
Location : Helsinki
Registration date : 28.09.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 11:23 am

Mertsi kirjoitti:
Miehiltä vastaanotto on ollut 100 % positiivinen! On nuo pojatkin tässä lähipiirissä myöntäneet, että ei heistä tälläseen olis, kroppa ei vaan kestäisi Very Happy

Ei se kropasta ole kiinni, vaan päästä. Meillä miehillä on kuitenkin luontaisesti jo suurempi lihasmassa ja sen lisääminenkin on huomattavasti helpompaa biologisista syistä. Se kynnys tankoiluun on siellä päässä, turha kroppaa on siitä syyllistää.

Ihminen on kyllä kerrassaan loistava otus keksimään tekosyitä Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pandaonapole.blogspot.com/
Mertsi
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 23.11.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 11:31 am

Pandakarhu kirjoitti:
Mertsi kirjoitti:
Miehiltä vastaanotto on ollut 100 % positiivinen! On nuo pojatkin tässä lähipiirissä myöntäneet, että ei heistä tälläseen olis, kroppa ei vaan kestäisi Very Happy

Ei se kropasta ole kiinni, vaan päästä. Meillä miehillä on kuitenkin luontaisesti jo suurempi lihasmassa ja sen lisääminenkin on huomattavasti helpompaa biologisista syistä. Se kynnys tankoiluun on siellä päässä, turha kroppaa on siitä syyllistää.

Ihminen on kyllä kerrassaan loistava otus keksimään tekosyitä Rolling Eyes

Lähinnä nää mun pojat on tainneet puhua oman yleiskuntonsa puolesta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandakarhu
intermediate inverter
intermediate inverter
Pandakarhu


Viestien lukumäärä : 157
Location : Helsinki
Registration date : 28.09.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 11:34 am

Mertsi kirjoitti:
Lähinnä nää mun pojat on tainneet puhua oman yleiskuntonsa puolesta Very Happy

No ei se ainakaan parane jos ei mitään tee Wink Tekosyitä sanon mie! Vammat ja sairaudet on oikeita syitä, loppu on kiinni itsestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pandaonapole.blogspot.com/
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 11:41 am

Joo, sirkustolppatunneilla kun noita miehiä on katsellut (yksi rohkea on tarttunut tanssitankoonkin) niin olen kyllä viimeistään menettänyt uskoni tuohon "ei mulla vaan kroppa kestäisi"-lauseeseen joka varmaan on tarkoitettu kehuksi Smile Tolpparyhmässä olen yleensä ainoa nainen ja kyllähän se aina välillä tuppaa risomaan kun noille äijille vaan kaikki voimaa vaativa on niin paljon helpompaa vaikkeivät mitään huikeita atleetteja olekaan. Suurin osa liikkeistä tässä vaiheessa (kun kukaan ei vielä ole lajissa kovin advanced) on pojilla kiinni vain tekniikasta ja meikä siellä sitten tuskailee joukossa kun ne jalat ei vaan nouse #@%!

Eli justiinsa niin, pää niillä ei kestä Very Happy Jos tällainen löllö sohvaperuna-akkakin pystyy tankoilemaan niin kenenkään miehen nyt on ihan turha toivoa että otan vakavasti jos väittää ettei itsestään olisi tähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 2:53 pm

No mä en kyllä haluais, että mun mies harrastais tankotanssia. Noh, taas mä oon varmaan ilkee (mutta ihmisten kommenteista jne. tässä kuiteski puhutaan). Mutta kyllä noi taistelulajit ja puntinnostelut on musta sille huomattavasti parempia harrastuksia.

On se joskus kännissä mun tangolla kikkaillu ja kyllähän sillä invertit ja tollaset kevyesti menee (masentavaa..). Mut ei todellakaan kauniisti, ja oikeestaan paljon parempi niin Cool

Mä välillä mietin, että miksi muuten aina jos joku nainen sanoo toisesta/ sen harrastuksesta tms. jotain negaa, niin se olis kateellinen. Mä en usko oikeesti, että kaikki jotka haukkuu tankotanssia olisi vaan kateellisia. Musta se on oikeetaan muiden mielipiteiden aliarvioimista scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 3:16 pm


Minä taas en ymmärrä miksi ihmisillä on negatiivisia mielipiteitä toisten ihmisten harrastuksista (olettaen etteivät ne ole jollain tavalla kyseenalaisia kuten esim. luontoa tai muita ihmisiä vahingoittavia). Voihan sitä toki ajatella että onpas tyhmä ja turha harrastus tuo pitsinnypläys, ei kyllä kiinnosta mua yhtään, mutta mitäpä se keneltäkään on pois jos joku toinen moista harrastaa. Mulle ei tulisi mieleenkään haukkua kenellekään tämän harrastusta varsinkin jos ymmärtäisin siitä yhtä vähän kuin tankotanssista ymmärtävät nämä "hyi mitä itsensä tyrkyttämistä" -tyypit. Ei haittaa minua muiden harrastamiset.

Tämä koskee myös miestäni, mulla ei mielestäni ole mitään sanomista siihen mitä herra tahtoo harrastaa. No nyt se harrastaa sitä puntinnostelua ja kieltämättä olen varovasti vihjaillut että älä enää hirveästi itteäsi kasvata Smile Tankotanssimassa näkisin tuon oikein mielelläni mutta sitä on varmasti turha odotella, sirkustolpalla kyllä kävi ja innostuikin vähän. Mutta minä nyt en ajattelekaan että miehen pitää olla tosiäijä joka ei vahingossakaan tee mitään kaunista ettei miehisyys kärsi Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 3:22 pm

No en mäkään siis ymmärrä, miksi pitäisi huudella/kommnetoida/pilkata kauheesti, jos ei jostain asiasta tykkää. Mutta siis en jaksa uskoa, että sen huutelun takana olisi aina se kateus. Liian helppo selitys, joka nostaa sen negatiivisen palautteen kohteen vaan niin kaiken arvostelun yläpuolelle. Äh, en mä osaa sanoa tätä ehkä oikein..

Mut siis esimerkki: kaikki Suomen naiset on kateellisia Tuksulle, koska sitä arvostellaan netissä Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 3:41 pm


Joo kyllä minä tuon pointin ymmärsin, pöljää se on kaikki negatiiviset kommentit kuitata sillä että "oot vaan kateellinen". Ihan varmasti monen kohdalla se länkytys johtuu nimenomaan kateudesta (esimerkiksi siitä että joku suhtautuu siihen kroppaansa itsevarmasti ja uskaltaa koikkelehtia tunneilla vähissä vaatteissa kun itse on liian epävarma moiseen) mutta on tosiaan liian helppo selitys ajatella että näin olisi aina. Kommentoin vähän aiheen vierestä, kun itteä nimenomaan ihmetyttää tuo että kaikesta pitää olla joku mielipide ja se on myös tuotava esiin. Eivätköhän ihmisten harrastukset pääsääntöisesti ole sellainen asia josta nyt ei niin kauheasti tartteisi olla mitään mieltä kun ne eivät omaan elämiseen vaikuta millään lailla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandakarhu
intermediate inverter
intermediate inverter
Pandakarhu


Viestien lukumäärä : 157
Location : Helsinki
Registration date : 28.09.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 4:11 pm

angela kirjoitti:
No mä en kyllä haluais, että mun mies harrastais tankotanssia. Noh, taas mä oon varmaan ilkee (mutta ihmisten kommenteista jne. tässä kuiteski puhutaan). Mutta kyllä noi taistelulajit ja puntinnostelut on musta sille huomattavasti parempia harrastuksia.

Millä tavalla parempia? Mie kun harrastan kaikkia kolmea niin kiinnostaisi tietää, mistä moinen ajatus kumpuaa. Very Happy Mie olen sen verran utelias, että kaikkeen tulee tungettua mukaan. Ei tarvitse sanoja säästellä tai varoa, mie olen niin pitkään pyörinyt netissä paljon villimmillä sivustoilla, että täällä joutuu lähinnä itse omaa ulosantia moderoimaan Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pandaonapole.blogspot.com/
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 5:33 pm


Villi veikkaus, tankotanssi on niin sanotusti homojen hommaa ja punttisali ja toisten mätkiminen sellaisia kivasti miehekkäitä harrasteita? Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 8:49 pm

Tässä voi vaan ihmetellä miten erinlaisia tapauksia tämän harrastuksen tiimoilta tulee....
meillä töissä myös Henriikan esiintyminen antoi suuren avauksen `vanhahkolle ìhmiselle´ ajatella miten se henriikka lliikkui, vaatii kyllä voimaa ja oli hienon näköistä kerrassaan, tällainen laji on tuonut mieleen ennen kyllä hämyiset sellaiset baarit tiedäthän...
mutta tämähän on hienoa ei mitään sellaista hämyä...

ja kysymys , niin tällaisiako temppuja sieki tehet, ja sitte kauhea selittäminen ku hennu on harrastanu balettia tongue
näytin jotain kuvia ja olen aika hyvä kuitenki heidän mielestä Very Happy

se riittää minulle drunken drunken

Ja jonku lapsi puki vaatteet päälle tv n jälkeen ja lähti ulos tankoileen olen niin kuin henriikka I love you mitä siitäkin 4 vuotiaasta tulee isona Like a Star @ heaven

cheers cheers cheers

Minulla olkkarissa tanko ... olen varmaan huono äiti tyttö 18 v.
Toivottavasti oppii kaikkea mitä hänelle nyt elämstä opetan ja oishan kiva jos joskus kiinnittäis huomiota tankoonkin vähän Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Vekexxx
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 18.02.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimePe Joulu 09, 2011 11:24 pm

Pandakarhu kirjoitti:
angela kirjoitti:
No mä en kyllä haluais, että mun mies harrastais tankotanssia. Noh, taas mä oon varmaan ilkee (mutta ihmisten kommenteista jne. tässä kuiteski puhutaan). Mutta kyllä noi taistelulajit ja puntinnostelut on musta sille huomattavasti parempia harrastuksia.

Millä tavalla parempia? Mie kun harrastan kaikkia kolmea niin kiinnostaisi tietää, mistä moinen ajatus kumpuaa. Very Happy Mie olen sen verran utelias, että kaikkeen tulee tungettua mukaan. Ei tarvitse sanoja säästellä tai varoa, mie olen niin pitkään pyörinyt netissä paljon villimmillä sivustoilla, että täällä joutuu lähinnä itse omaa ulosantia moderoimaan Twisted Evil

Itse olen tolppaa sirkusvoimistelutyylillä treenaava mies. Mielestäni miesten tankotanssi on käsittämätöntä, koska

1. Jokaisessa tanssilajissa baletista salsaan miehen liikekieli on erilaista kuin naisen. Tankotanssissa tyypillisiä liikkeitä ovat erilaiset riipunnat jalkojen varassa. Tällaiset liikkeet näyttävät naisten tekeminä hyviltä, koska ne korostavat sääriä. Useimmat tankontanssin liikkeet ovat siis pohjimmiltaan feminiinisiä. Kun mies esittelee karvaisia jalkojaan, se ei vain näytä esteettiseltä.

2. Jos mies tekee tankotanssia ja edellä mainittuja "tyttöjen liikkeitä", hänen pitää käyttää jotain minikokoisia uimahousuja ja vahata ihokarvat pois jaloista. Jos mies tekee sellaista, hän on joko IMHO A) kieroutunut metroseksuaali B) homo C) tyhmä.

3. Miesten tankotanssikisoissa on nähty seuraavaa: Mies pompii lavalla korkokengissä. Mies pomppii lavalla stringeissä. Mies pomppii lavalla bikineissä. Mies pomppii lavalla hame päällä. Mies pomppii lavalla jossain merenneito-kalanpyrstössä. Olenko ainoa joka kysyy yhden pienen kysymyksen: MITÄ H*******Ä???!!!! Luulisin, että minä ja 99% heteromiehistä ei pysty katselemaan moista pelleilyä, ja 99% naisista ei halua, että oma miesystävä pukeutuisi naisten vaatteisiin.

Korostan, että ylläolevat asiat ovat vain minun henkilökohtaisia mielipiteitä - suoria mielipiteitähän kysyjä halusi. Tarkoitus ei ollut loukata ketään (jos joku loukkaantui niin voi voi). Jokainen saa puolestani hakea kiksinsä mistä haluaa.


Takaisin alkuun Siirry alas
Pandakarhu
intermediate inverter
intermediate inverter
Pandakarhu


Viestien lukumäärä : 157
Location : Helsinki
Registration date : 28.09.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimeLa Joulu 10, 2011 12:00 am

Vekexxx kirjoitti:
Itse olen tolppaa sirkusvoimistelutyylillä treenaava mies. Mielestäni miesten tankotanssi on käsittämätöntä, koska

1. Jokaisessa tanssilajissa baletista salsaan miehen liikekieli on erilaista kuin naisen. Tankotanssissa tyypillisiä liikkeitä ovat erilaiset riipunnat jalkojen varassa. Tällaiset liikkeet näyttävät naisten tekeminä hyviltä, koska ne korostavat sääriä. Useimmat tankontanssin liikkeet ovat siis pohjimmiltaan feminiinisiä. Kun mies esittelee karvaisia jalkojaan, se ei vain näytä esteettiseltä.

2. Jos mies tekee tankotanssia ja edellä mainittuja "tyttöjen liikkeitä", hänen pitää käyttää jotain minikokoisia uimahousuja ja vahata ihokarvat pois jaloista. Jos mies tekee sellaista, hän on joko IMHO A) kieroutunut metroseksuaali B) homo C) tyhmä.

3. Miesten tankotanssikisoissa on nähty seuraavaa: Mies pompii lavalla korkokengissä. Mies pomppii lavalla stringeissä. Mies pomppii lavalla bikineissä. Mies pomppii lavalla hame päällä. Mies pomppii lavalla jossain merenneito-kalanpyrstössä. Olenko ainoa joka kysyy yhden pienen kysymyksen: MITÄ H*******Ä???!!!! Luulisin, että minä ja 99% heteromiehistä ei pysty katselemaan moista pelleilyä, ja 99% naisista ei halua, että oma miesystävä pukeutuisi naisten vaatteisiin.

Korostan, että ylläolevat asiat ovat vain minun henkilökohtaisia mielipiteitä - suoria mielipiteitähän kysyjä halusi. Tarkoitus ei ollut loukata ketään (jos joku loukkaantui niin voi voi). Jokainen saa puolestani hakea kiksinsä mistä haluaa.

Kerrassaan loistavaa Very Happy

1. Tankotanssissa voi tehdä myös pitkälti yläkropan voimaan pohjautuvia liikkeitä, kuten human flag ja sen eri variaatiot. Se, että tällä hetkellä osa tanssijoista suosii naismaisia liikkeitä, ei tarkoita sitä, että lajia ei voisi mitenkään muuten harrastaa. Uusia liikkeitä voi myös kehittää, joten en pidä mitenkään ongelmallisena tuota.

2. Minikokoisia "uimahousuja" käytetään myös vapaaottelussa ja kehonrakennuksessa. Ihokarvojen vahaukselle en näe syytä, pysyy siellä karvaisillakin kintuilla kiinni. Sattuu vain enemmän. Ymmärrän kuitenkin hyvin, että moni kokee moisen jotenkin homoksi. Silloin tosin lähinnä itse pohtisin, johtuuko tämä mielipide kyseisen henkilön omista preferensseistä. Kenties sitä homoa huudetaan, kun se oma viisari on värähtänyt lahkeessa Laughing

3. Noista suurin osa taitaa olla sen yhen tyypin aikaansaannoksia. Oli tuolla Pole Artissakin ja katsomossa istuessa tuli myös aika WTF fiilikset kun se sen hamosensa kanssa heilui. Kyse on kuitenkin esittävästä taiteesta, joten minulle aivan sama. Itse en ajatellut koskaan kiskoa hametta päälleni enkä korkkareita jalkaani. Pidän ahdasmielisenä ja typeränä harvojen esiintyjien tekojen yleistämistä kaikkiin esiintyjiin ylipäätään. Jos minä joskus aion esiintyä jossain, niin se tulee olemaan minun tyyliäni, ei kenenkään muun. Tuskin sinäkään apinoit kaikkea muilta. Rolling Eyes

Minä muuten haen kiksini sparrista, tankoilu on tapa rentoutua ja samalla saada vaihtelua treeniin. Punttaaminen ja potkiminen kun käyvät yksitoikkoisiksi kun niitä tekee tarpeeksi kauan.

ps. prosenttien keksiminen päästä omien argumenttien tueksi on kerrassaan suloista. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pandaonapole.blogspot.com/
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimeLa Joulu 10, 2011 12:20 am

Pakko sanoa että noita hameita sun muita miehillä on nähty myös ihan esimerkiksi nykytanssissa eikä siellä sitä pidetä millään lailla outona. Mikäli sä näytät mieheltä, joka heiluu tangolla hameen kanssa ilman mitään ideaa, sä olet epäonnistunut siinä, mitä mahdollisesti yrität. MUTTA mikäli se hame oikeasti kuuluu siihen koreografiaan ja esitykseen, se on musta täysin ok, vaikka sulla olis tekotissit kainalossa mukana. Kyse on siitä, että miten sen idean vie sinne näyttämölle ja miten sen esittää, ja millanen kokonaisuus siitä syntyy.

Musta on hassua, miten osa ihmisistä suhtautuu niin kummallisesti just siihen että jollain sattuu olemaan se hame siinä esityksessä. Mitä ihmeen väliä sillä on, jos sen kanssa onnistuu tekemään taidetta, niin kuin Pole Artin tapauksessa mielestäni onnistuttiin ihan hyvin. En nyt sanoisi kiitettävästi, mutta kyllä sitä mielellään katsoo.

Kyllä sen huomaa, kun esimerkiksi ei-tanssijoiden juttuja kuuntelee, että heti jos sinne lavalle viedään tai kehitetään jotain, mikä eroaa yhtään siitä normikaavasta, se on olevinaan niin outoa ja kummallista ja voivoi mites se nyt hameen tai korkkareiden tai täytetyn hirvenpään kanssa meni. Joskus voi myös katsoa maailmaa muutakin kuin sen suhteen että mitä itse tekisi ja mitä itse sinne lavalle veisin.

Ja kyllä, mä olen koko elämäni ollut niin tiiviisti tanssitaiteen parissa tekemisissä, että nämä ovat mulle lähes uskonasioita. Very Happy En vaan tykkää sellasesta ahdasmielisestä asenteesta asiaan nimeltä taide. Kun sillä asialla ei todellakaan ole rajoja. Että miksi niitä rajoja täytyy oikein hakemalla hakea...

Mun puolesta mies voi tankoilla tai se voi painia, bodata, ihan sama se on mulle. Mä en itse ole kovin montaa mua koskettanutta tai muhun vaikutuksen tehnyttä miestankotanssijaa kohdannut, mutta uskon syvästi että tulevaisuudessa sekin voi olla mahdollista. Kun musta on hölmöä että miten voi jossain voidaan vielä ihmetellä sitä, että miehellä on esityksessään hame... tai ne korkkarit. Mun omaan korvaan se kuulostaa niin hassulta. Voi olla että kuulostan nyt tosi ylimieliseltä, mutta en osaa paremmin tätä pointtiani selittää. Kun ei taiteella ole rajoja. Paitsi ne mauttomuuden rajat toki. Very Happy Mutta kuten sanoin, sillä on väliä, miten sä asian esität. Ei sillä, mikä se asia tavallaan on.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimeLa Joulu 10, 2011 12:31 am

^WORD.

Vekexxx kirjoitti:
...3. Miesten tankotanssikisoissa on nähty seuraavaa: Mies pompii lavalla korkokengissä. Mies pomppii lavalla stringeissä. Mies pomppii lavalla bikineissä. Mies pomppii lavalla hame päällä. Mies pomppii lavalla jossain merenneito-kalanpyrstössä. Olenko ainoa joka kysyy yhden pienen kysymyksen: MITÄ H*******Ä???!!!!

Hehhee Laughing Muistan kun ekan kerran näin videon Stevenistä, joka teki tankokoreografian älyttömän sulavasti korkkarit jalassa, ja mun rehellinen reaktio oli juurikin tuo yllä mainittu. Shocked Mutta sitten kun näin miehen esityksiä lisää, niin olin aivan myyty. I love you Etenkin diggailen sitä rohkeutta rikkoa niitä normeja ja tehdä se ihan törkeän tyylillä. Siinä on sitä asennetta. RESPECT. Ymmärtääkseni Steven on aika avoimesti homoseksuaali, joten se on mun mielestä ihan jees kekkuloida tangolla miten haluaa, kuhan sen tekee taidolla. (tai saa mun puolesta kekkuloida taidottakin, mutta sitä en pidä kovin silmää hivelevänä). Very Happy Tiedän olevani vähän kapeakatseinen, kun en pidä sitä kovin puoleensa vetävänä, jos perusheteromies vetää tangolla merenneitopyrstöön pukeutuneena, mutta yleisesti ottaen saa kaikki kukat kukkia, ei mun tarvi mennä semmosen merenneitopyrstömiehen kanssa naimisiin. Laughing

Tankotanssi ei miesten osalta tosin ole pelkästään sitä naismaisen sensuellia liikehdintää, vaan voi päinvastoin olla tosi miehekästäkin. Sitä nähtiin mm. tämän vuoden PoleArtissa, esim. voittaja Edouard. Tankotanssin erottaa sirkustolppailusta juuri se tanssi, ja tanssiahan voi niin monella eri tyylillä sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että tanssivat miehet on kuumia, kuhan ovat miehekkäitä. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Mertsi
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 23.11.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimeLa Joulu 10, 2011 12:36 am

hemuliini kirjoitti:
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että tanssivat miehet on kuumia, kuhan ovat miehekkäitä. Cool

Samaa mieltä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimeLa Joulu 10, 2011 12:46 am

hemuliini kirjoitti:

Tankotanssi ei miesten osalta tosin ole pelkästään sitä naismaisen sensuellia liikehdintää, vaan voi päinvastoin olla tosi miehekästäkin. Sitä nähtiin mm. tämän vuoden PoleArtissa, esim. voittaja Edouard. Tankotanssin erottaa sirkustolppailusta juuri se tanssi, ja tanssiahan voi niin monella eri tyylillä sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että tanssivat miehet on kuumia, kuhan ovat miehekkäitä. Cool

Jep, oon täysin samaa mieltä tästä! Mun täytyy sanoa tuosta Edouardista että tuon Pole Art -vedon aikana itkin naama vesiputouksena, kun sen ekan kerran näin. Sen tyyli iskee muhun enemmän kuin Stevenin, en tiedä onko sitten just osittain siks, että on vähän miehekkäämpi. Mutta jep, tanssivat miehekkäät miehet ovat kuumia! En kyllä muutenkaan välitä naismaisista miehistä, joten kai se pätee tässäkin, hahaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimeLa Joulu 10, 2011 10:12 am


Mun miehenikin tykkäsi kovasti Edouardin Pole art -vedosta, kuin myös siitä venäläisestä, ja ihan punttisalilla käyvä perushetero tuo kyllä on Very Happy Steven on minusta hauska niissä korkokengissä hilluessaan, ei kuulu lempitanssijoihini mutta se on kiva kun kaikki eivät koko ajan väännä niin helkkarin otsa rypyssä. Ja ihan naurettavaa tuo tuollainen "99% heteromiehistä sitä ja tätä", seisokaahan reippaasti sen oman mielipiteenne takana ilman mielikuvitushenkilöiden tukea. Minua ei kyllä kauheasti säväytä nähdä jotain merenneitopyrstöjä lavalla, mutta syy ei ole se mahdollinen homoeroottisuus Very Happy

Vähän on vaikea ymmärtää aikuisilta ihmisiltä tuollaista "sillä oli hame päällä! se teki tyttöjen liikkeitä! HOMO!" -huutelua. Oikea mies voi vaikka vahata ne säärensä ja vetää hameen päälle ilman että hänen identiteettinsä siitä mihinkään hetkahtaa, vähän tuntuu että nämä kunnon heteromiehen äänekkäimmät puolestapuhujat ovat itse jotenkin epävarmoja. Toisaalta taas niillä homoilla on ihan yhtä suuri oikeus esittää taidettaan kuin muillakin, ihan niin homomaisesti kuin mieli tekee. Tankotanssin pääasiallinen tarkoitus ei liene vastakkaisen sukupuolen viettely, sitähän täällä koko ajan toitotetaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimeLa Joulu 10, 2011 12:50 pm

Hyvä Martta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
babooshka
intermediate spinner
intermediate spinner
babooshka


Viestien lukumäärä : 83
Ikä : 35
Location : Oulu
Registration date : 08.02.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitimeLa Joulu 10, 2011 1:55 pm

Iina kirjoitti:
Hyvä Martta!

KOMP!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihmisten kommentit - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 8 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihmisten kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» SM-kisojen tuomarien kommentit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: