Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Tangot baareissa

Siirry alas 
+65
Nounours
Razz
maya.s
papaija
hpl
Ninja
iku69
shadow87
Retu
nekuliini
Jenni
Ewy
jolla
Nepu
Päivi
Eeva
kermaa
Henrietta
Johanna
Jassi
angela
aiccu
Em Kay
hemuliini
Lissuwursti
downthepole
Soila
elisa
Nina
Mortianna
johrunna
Dahlia D.
ehkk
Hennu/Henriikka
npeltoni
sluippa
paiviku
eledra
Styidy
Tiituli
Henna.C
Marie
celya
Nutu
Iina
Evani
vesi
Maris^
ladyluck
Samira
tankomau
Carita
poletti
josie
jossukka
LaraK
Miia
-Hanna-
merqus
Foxmagon
Nanna H.
Kat Da
Cherrie
Ashta
sarppa
69 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
sluippa
Superman
Superman
sluippa

Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 40
Registration date : 07.05.2009

Tangot baareissa - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2009 7:08 am

Jos vaan mahdollista, niin uusinta jossain muualla kuin Tiikerissä. Jos siellä oltiin noin tylyjä ja noin huono asiakaspalvelu, niin ei paljoa kiinnostaisi sellaista paikkaa tukea.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-

Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 43
Registration date : 15.02.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2009 8:56 am

No mä aion toimia ensi kerralla niin että otan kameran mukaan, JOS joku siihen puuttuu niin sanon että ai sori emmä tienny. Razz Me ollaan siellä ainakin monesti otettu ihan muuten vaan biletyskuvia toisistamme ja joskus jopa esim. baarimikot ottaneet pyydettäessä kuvan...
jossukka
hangin in pole with one leg only
jossukka

Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Registration date : 14.03.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeTi Toukokuu 12, 2009 9:33 am

Joo saman aion tehdä mä. Smile

Mitä muita paikka vaihtoehtoja meil on?
LaraK
LaraK

Viestien lukumäärä : 453
Registration date : 08.04.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeMa Toukokuu 18, 2009 11:51 am

Oliko jollakin kuvia tankoilu-illalta? Olisi kiva nähdä...
http://larakandthecity.blogspot.com/
tankomau
tankomau

Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 42
Registration date : 08.02.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeTi Toukokuu 19, 2009 8:26 am

LaraK kirjoitti:
Oliko jollakin kuvia tankoilu-illalta? Olisi kiva nähdä...

Mulla on kuvia susta, mutta oon niin saakelin kiireinen etten ehdi tehdä niille just nyt mitään.. Sad

cat
http://miaudesign.spreadshirt.net
LaraK
LaraK

Viestien lukumäärä : 453
Registration date : 08.04.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeTi Toukokuu 19, 2009 9:05 am

Kivaa Tankomau! Ei kuvilla mikään kiire ole, sitten kun kerkiät, niin olis tosi kiva nähä ne flower
http://larakandthecity.blogspot.com/
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni

Viestien lukumäärä : 56
Registration date : 25.04.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeTo Toukokuu 21, 2009 11:05 pm

Harmi, etten päässyt Tigerin reissulle mukaan. Tästä innostuneena kävin eilen kokeilemassa tankoa samaisessa paikassa. Oli mahtavaa hypellä tankoon muiden hinkuttaessa itseään tankoa vasten cheers Tykkäsin kyllä paikasta, vaikka sitä ollaan täällä moitittu.
Tiituli
basic spinner
basic spinner
Tiituli

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 41
Registration date : 28.02.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeKe Kesä 03, 2009 8:21 pm

viime viikonloppuna olin kaverin luona Porissa käymässä ja niinkin pienessä kaupungissa on jopa 2 baaria mistä tanko löytyy. Ilontalo, jossa oon kerran käynytkin vetäseen muuveja tangolla ku kaverin siskolla oli polttarit niin opetin sit siinä samalla sillekkin Smile Mutta toinen paikka mistä löytyy myös on PK, joka on siis ihan hirvee junttimesta, mutta tanko löytyy enivei;)
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka

Viestien lukumäärä : 988
Registration date : 23.11.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeKe Kesä 03, 2009 8:28 pm

Tiituli kirjoitti:
viime viikonloppuna olin kaverin luona Porissa käymässä ja niinkin pienessä kaupungissa on jopa 2 baaria mistä tanko löytyy. Ilontalo, jossa oon kerran käynytkin vetäseen muuveja tangolla ku kaverin siskolla oli polttarit niin opetin sit siinä samalla sillekkin Smile Mutta toinen paikka mistä löytyy myös on PK, joka on siis ihan hirvee junttimesta, mutta tanko löytyy enivei;)

Hei Tiituli!

Millainen PK:n tanko oli? Olen kotoisin Porista ja käynyt Ilon talossa muutamia kertoja. Niin tietty niiden tankoja on vähän pitänyt testata mutta ovat aika liukkaita ja ahtaassa paikassa Sad. PK:n tangosta/tangoista (montako niitä oli?) olen kuullut myös, mutta en ole itse testannut. Millaiset ne siis olivat??
Tiituli
basic spinner
basic spinner
Tiituli

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 41
Registration date : 28.02.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeKe Kesä 03, 2009 8:55 pm

hennu kirjoitti:
Tiituli kirjoitti:

Hei Tiituli!

Millainen PK:n tanko oli? Olen kotoisin Porista ja käynyt Ilon talossa muutamia kertoja. Niin tietty niiden tankoja on vähän pitänyt testata mutta ovat aika liukkaita ja ahtaassa paikassa Sad. PK:n tangosta/tangoista (montako niitä oli?) olen kuullut myös, mutta en ole itse testannut. Millaiset ne siis olivat??

Itse asiassa PK:ssa oli vaan yks tanko, mutta hyvin keskeisellä paikalla kylläSmile Siinä jossain 70's music huoneessa, eli taustalla soi sit Vicky Rosti ja kirjoita posti korttiin Laughing joka tapauksessa, siinä oli kyllä ihan hyvin tilaa ympärillä sillon ku ketään ei hytkynyt siinä tangon vieressä. Että periaatteessa ihan ok vaik joku arki-ilta jos on rauhallisempaa. En tiedä tarkkaan miten hyvä pito siinä tangossa mahtaa olla kun en sitä testannut, mutta näytti ainakin erittäin tukevalta.
Oon samaa mieltä siitä että siel Ilon talossa on ihan liian vähän tilaa niiden tankojen ympärilläSad
ehkk
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 21.04.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeTi Kesä 30, 2009 11:51 am

En ole itse käynyt asiaa tarkistamassa, mutta kaveri puhui, että Jyväskylän Freetimessä olisi tanko. Siitä ei ole tietoa että minkälainen se on ja miten se on sijoitettu. Tarkoitus olisi mennä testaamaan kunhan sinnepäin olen taas menossa. Onko joku jo kerennyt käydä kokeilemassa?
Dahlia D.
Dahlia D.

Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 33
Registration date : 02.10.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeSu Loka 18, 2009 10:59 pm

Jyväskylän infernon tanko on kyllä virallisesti todettava paskaksi. tuntuu et siinä olis halkaisija jotain 75 mm... aivan törkypaksu, ei saa millään otetta. se on kai sitä hinkkaamista varten sitten, vaikka muuten onkin tosi jämäkkä!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka

Viestien lukumäärä : 988
Registration date : 23.11.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeSu Loka 18, 2009 11:03 pm

Hih. Joo on sitten Porin DU:kin hankkinut "trendikkään tanssitangon". Hervottoman paksuinen.. vesiränni tuli mieleen. Laughing
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna

Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 37
Registration date : 19.05.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 10:03 am

Jyväskylän Freetimessa on kolme tankoa pienillä pyöreillä lavoilla. Ihan jees paksuset ja tuntuset, "lava" vaan onnettoman pieni ja yksi tanko sijoitettu aivan seinän viereen joten pyörähdykset jää kyllä sillä tekemättä.
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C

Viestien lukumäärä : 889
Registration date : 09.01.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 12:16 pm

Oulussa ei taida olla missään baarissa tankoa, tietääkö kukaan?
http://www.henna-c.blogspot.com
Dahlia D.
Dahlia D.

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeLa Loka 31, 2009 6:38 pm

Jyväskylän Katseen poppispuolella on kaks tankoo. ihanan kappeet ja yllättävän jämäkät, yhdestä palasta koostuvat tolpat. pystyi invertoimaan jne, mutta spinnit oli vähän köyhiä kun on yllättäenkin aivan nurkassa molemmat tangot...
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna

Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 35
Registration date : 28.07.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeLa Marras 14, 2009 1:49 pm

Tietääkö joku onko jossain JÄrvenpään baareisssa tankoa? What a Face
Nina
Nina

Viestien lukumäärä : 422
Registration date : 17.03.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeLa Marras 14, 2009 7:31 pm

Mä en oo ainakaan kuullut, että ois, mutta ei oo tullut omakohtaisesti käytyä tarkastamassa... Mutta en usko.
jossukka
jossukka

Viestien lukumäärä : 283
Registration date : 14.03.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimePe Marras 20, 2009 3:35 pm

Ymmärsinkö oikein, että Jyväskylässä tankoja löytyy Freetimestä, Katseesta ja Infernosta? Oliko muita? albino

Jos illalla oikeen riemastun, niin saatan käydä vähän kokeileen drunken
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 36
Registration date : 04.10.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimePe Marras 20, 2009 5:14 pm

Nightissa kuulemma on myös jonkinlaisia.
Dahlia D.
Dahlia D.

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeLa Marras 21, 2009 12:33 pm

Mie edelleen itken verta sen Infernon tangon takia. Olis hyvällä paikalla jne mut se on niiiin paksu!!! SAAKELI! Nimim. Eilen inffissä, mutten edes jaksanut astua tanssilattialle Sad
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni

Viestien lukumäärä : 56
Registration date : 25.04.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeKe Marras 25, 2009 1:25 pm

Viime viikonloppuna käväisin Turussa baarissa nimeltä Monkey. Ilmeisesti kesän aikana ilmestynyt baari. Siellä oli kaks tankoa, mutta aika lähellä seiniä ja tosi huonoa matskua. Ei pystynyt pyörimään, kun liukui vaan alas ja invertoimista en siinä uskaltanut kokeillakaan.

Illan aikana tangoilla oli tanssimassa välillä kaks palkattua hinkkaajaa. Ne käytti tankoa siis vain pystyssä pysymiseen:D
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa

Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeKe Joulu 02, 2009 11:25 am

En tiedä onko tämä jo mainittu, mutta Tampereella Ilveksessä on suomirockpuolella tanko. Tullut ilmeisesti remontin yhteydessä. Se on viiskymppinen, krominen X-pole, asennettuna spinniksi ja sijoitettu vähän typerästi korokkeen reunalle.

Testattua tuli pikku tequiloissa Laughing
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie

Viestien lukumäärä : 770
Registration date : 27.04.2008

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeKe Joulu 02, 2009 1:42 pm

Juu on mainittu aiemmin. Sijoitus oli tosiaan semmonen "pidä tästä kiinni samalla kun laulat karaokea".
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa

Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitimeKe Joulu 02, 2009 7:17 pm

Jep, tai "hetkuta tässä, kun haluat, että kaikki näkee" Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa - Sivu 7 Icon_minitime

Tangot baareissa
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» Erotiikkaliikkeiden tangot?
» X-POLE -tangot
» Erilaiset tangot
» Tangot loppuneet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: