| Tangot baareissa | |
|
+65Nounours Razz maya.s papaija hpl Ninja iku69 shadow87 Retu nekuliini Jenni Ewy jolla Nepu Päivi Eeva kermaa Henrietta Johanna Jassi angela aiccu Em Kay hemuliini Lissuwursti downthepole Soila elisa Nina Mortianna johrunna Dahlia D. ehkk Hennu/Henriikka npeltoni sluippa paiviku eledra Styidy Tiituli Henna.C Marie celya Nutu Iina Evani vesi Maris^ ladyluck Samira tankomau Carita poletti josie jossukka LaraK Miia -Hanna- merqus Foxmagon Nanna H. Kat Da Cherrie Ashta sarppa 69 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Toukokuu 12, 2009 7:08 am | |
| Jos vaan mahdollista, niin uusinta jossain muualla kuin Tiikerissä. Jos siellä oltiin noin tylyjä ja noin huono asiakaspalvelu, niin ei paljoa kiinnostaisi sellaista paikkaa tukea. | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Toukokuu 12, 2009 8:56 am | |
| No mä aion toimia ensi kerralla niin että otan kameran mukaan, JOS joku siihen puuttuu niin sanon että ai sori emmä tienny. Me ollaan siellä ainakin monesti otettu ihan muuten vaan biletyskuvia toisistamme ja joskus jopa esim. baarimikot ottaneet pyydettäessä kuvan... | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Toukokuu 12, 2009 9:33 am | |
| Joo saman aion tehdä mä. Mitä muita paikka vaihtoehtoja meil on? | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Toukokuu 18, 2009 11:51 am | |
| Oliko jollakin kuvia tankoilu-illalta? Olisi kiva nähdä... | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Toukokuu 19, 2009 9:05 am | |
| Kivaa Tankomau! Ei kuvilla mikään kiire ole, sitten kun kerkiät, niin olis tosi kiva nähä ne | |
|
| |
npeltoni intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 25.04.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa To Toukokuu 21, 2009 11:05 pm | |
| Harmi, etten päässyt Tigerin reissulle mukaan. Tästä innostuneena kävin eilen kokeilemassa tankoa samaisessa paikassa. Oli mahtavaa hypellä tankoon muiden hinkuttaessa itseään tankoa vasten Tykkäsin kyllä paikasta, vaikka sitä ollaan täällä moitittu. | |
|
| |
Tiituli basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 41 Location : Helsinki Registration date : 28.02.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Kesä 03, 2009 8:21 pm | |
| viime viikonloppuna olin kaverin luona Porissa käymässä ja niinkin pienessä kaupungissa on jopa 2 baaria mistä tanko löytyy. Ilontalo, jossa oon kerran käynytkin vetäseen muuveja tangolla ku kaverin siskolla oli polttarit niin opetin sit siinä samalla sillekkin Mutta toinen paikka mistä löytyy myös on PK, joka on siis ihan hirvee junttimesta, mutta tanko löytyy enivei;) | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Kesä 03, 2009 8:28 pm | |
| - Tiituli kirjoitti:
- viime viikonloppuna olin kaverin luona Porissa käymässä ja niinkin pienessä kaupungissa on jopa 2 baaria mistä tanko löytyy. Ilontalo, jossa oon kerran käynytkin vetäseen muuveja tangolla ku kaverin siskolla oli polttarit niin opetin sit siinä samalla sillekkin Mutta toinen paikka mistä löytyy myös on PK, joka on siis ihan hirvee junttimesta, mutta tanko löytyy enivei;)
Hei Tiituli! Millainen PK:n tanko oli? Olen kotoisin Porista ja käynyt Ilon talossa muutamia kertoja. Niin tietty niiden tankoja on vähän pitänyt testata mutta ovat aika liukkaita ja ahtaassa paikassa . PK:n tangosta/tangoista (montako niitä oli?) olen kuullut myös, mutta en ole itse testannut. Millaiset ne siis olivat?? | |
|
| |
Tiituli basic spinner
Viestien lukumäärä : 13 Ikä : 41 Location : Helsinki Registration date : 28.02.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Kesä 03, 2009 8:55 pm | |
| - hennu kirjoitti:
- Tiituli kirjoitti:
- viime viikonloppuna olin kaverin luona Porissa käymässä ja niinkin pienessä kaupungissa on jopa 2 baaria mistä tanko löytyy. Ilontalo, jossa oon kerran käynytkin vetäseen muuveja tangolla ku kaverin siskolla oli polttarit niin opetin sit siinä samalla sillekkin Mutta toinen paikka mistä löytyy myös on PK, joka on siis ihan hirvee junttimesta, mutta tanko löytyy enivei;)
Hei Tiituli!
Millainen PK:n tanko oli? Olen kotoisin Porista ja käynyt Ilon talossa muutamia kertoja. Niin tietty niiden tankoja on vähän pitänyt testata mutta ovat aika liukkaita ja ahtaassa paikassa . PK:n tangosta/tangoista (montako niitä oli?) olen kuullut myös, mutta en ole itse testannut. Millaiset ne siis olivat?? Itse asiassa PK:ssa oli vaan yks tanko, mutta hyvin keskeisellä paikalla kyllä Siinä jossain 70's music huoneessa, eli taustalla soi sit Vicky Rosti ja kirjoita posti korttiin joka tapauksessa, siinä oli kyllä ihan hyvin tilaa ympärillä sillon ku ketään ei hytkynyt siinä tangon vieressä. Että periaatteessa ihan ok vaik joku arki-ilta jos on rauhallisempaa. En tiedä tarkkaan miten hyvä pito siinä tangossa mahtaa olla kun en sitä testannut, mutta näytti ainakin erittäin tukevalta. Oon samaa mieltä siitä että siel Ilon talossa on ihan liian vähän tilaa niiden tankojen ympärillä | |
|
| |
ehkk basic spinner
Viestien lukumäärä : 14 Registration date : 21.04.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ti Kesä 30, 2009 11:51 am | |
| En ole itse käynyt asiaa tarkistamassa, mutta kaveri puhui, että Jyväskylän Freetimessä olisi tanko. Siitä ei ole tietoa että minkälainen se on ja miten se on sijoitettu. Tarkoitus olisi mennä testaamaan kunhan sinnepäin olen taas menossa. Onko joku jo kerennyt käydä kokeilemassa? | |
|
| |
Dahlia D. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Su Loka 18, 2009 10:59 pm | |
| Jyväskylän infernon tanko on kyllä virallisesti todettava paskaksi. tuntuu et siinä olis halkaisija jotain 75 mm... aivan törkypaksu, ei saa millään otetta. se on kai sitä hinkkaamista varten sitten, vaikka muuten onkin tosi jämäkkä! | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Su Loka 18, 2009 11:03 pm | |
| Hih. Joo on sitten Porin DU:kin hankkinut "trendikkään tanssitangon". Hervottoman paksuinen.. vesiränni tuli mieleen. | |
|
| |
johrunna intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 86 Ikä : 37 Location : Jyväskylä Registration date : 19.05.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Loka 19, 2009 10:03 am | |
| Jyväskylän Freetimessa on kolme tankoa pienillä pyöreillä lavoilla. Ihan jees paksuset ja tuntuset, "lava" vaan onnettoman pieni ja yksi tanko sijoitettu aivan seinän viereen joten pyörähdykset jää kyllä sillä tekemättä. | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ma Loka 19, 2009 12:16 pm | |
| Oulussa ei taida olla missään baarissa tankoa, tietääkö kukaan? | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 250 Ikä : 33 Location : Jyväskylä Registration date : 02.10.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Loka 31, 2009 6:38 pm | |
| Jyväskylän Katseen poppispuolella on kaks tankoo. ihanan kappeet ja yllättävän jämäkät, yhdestä palasta koostuvat tolpat. pystyi invertoimaan jne, mutta spinnit oli vähän köyhiä kun on yllättäenkin aivan nurkassa molemmat tangot... | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Marras 14, 2009 1:49 pm | |
| Tietääkö joku onko jossain JÄrvenpään baareisssa tankoa? | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Marras 14, 2009 7:31 pm | |
| Mä en oo ainakaan kuullut, että ois, mutta ei oo tullut omakohtaisesti käytyä tarkastamassa... Mutta en usko. | |
|
| |
jossukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 283 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 14.03.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Marras 20, 2009 3:35 pm | |
| Ymmärsinkö oikein, että Jyväskylässä tankoja löytyy Freetimestä, Katseesta ja Infernosta? Oliko muita? Jos illalla oikeen riemastun, niin saatan käydä vähän kokeileen | |
|
| |
eledra intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 95 Ikä : 36 Registration date : 04.10.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Pe Marras 20, 2009 5:14 pm | |
| Nightissa kuulemma on myös jonkinlaisia. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Tangot baareissa La Marras 21, 2009 12:33 pm | |
| Mie edelleen itken verta sen Infernon tangon takia. Olis hyvällä paikalla jne mut se on niiiin paksu!!! SAAKELI! Nimim. Eilen inffissä, mutten edes jaksanut astua tanssilattialle | |
|
| |
npeltoni intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 25.04.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Marras 25, 2009 1:25 pm | |
| Viime viikonloppuna käväisin Turussa baarissa nimeltä Monkey. Ilmeisesti kesän aikana ilmestynyt baari. Siellä oli kaks tankoa, mutta aika lähellä seiniä ja tosi huonoa matskua. Ei pystynyt pyörimään, kun liukui vaan alas ja invertoimista en siinä uskaltanut kokeillakaan.
Illan aikana tangoilla oli tanssimassa välillä kaks palkattua hinkkaajaa. Ne käytti tankoa siis vain pystyssä pysymiseen:D | |
|
| |
elisa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 128 Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Joulu 02, 2009 11:25 am | |
| En tiedä onko tämä jo mainittu, mutta Tampereella Ilveksessä on suomirockpuolella tanko. Tullut ilmeisesti remontin yhteydessä. Se on viiskymppinen, krominen X-pole, asennettuna spinniksi ja sijoitettu vähän typerästi korokkeen reunalle. Testattua tuli pikku tequiloissa | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Joulu 02, 2009 1:42 pm | |
| Juu on mainittu aiemmin. Sijoitus oli tosiaan semmonen "pidä tästä kiinni samalla kun laulat karaokea". | |
|
| |
elisa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 128 Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Tangot baareissa Ke Joulu 02, 2009 7:17 pm | |
| Jep, tai "hetkuta tässä, kun haluat, että kaikki näkee" | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tangot baareissa | |
| |
|