Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!

Siirry alas 
+30
MarianneA
neko
papaija
sluippa
Riksu
Jenni
LaraK
Sonja
Misse
elisa
tankoanna
Nina
Sanni
Robyn
hansi
Miracle
Riuku
angela
maimiau
hemuliini
Henna.C
Marianne
Katri
Mortianna
Ish
Em Kay
Lissuwursti
OonaK
Iina
FemmeFatale
34 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 4:42 pm

Ajattelin että tämmönen aihe olis hyödyllinen Question tänne vois oppilaat jättää terveisiä, kehittämisideoita ja toiveita tankotuntien suhteen yleisesti, jos tulee jotakin mieleen?? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 6:41 pm

Hieno idea, sitten vaan odottamaan viestejä... cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTi Tammi 19, 2010 10:15 am

Powerpolelaiset ei sit kuittaile tänne yhtään kipeistä lihaksista ja natsimaikastaan Razz Razz Razz

Torstaina muuten pidetään GYMillä Battle of Pole kenraali-ilta, eli kaikki te Powerpolelaiset, jotka ette tuu Ruotsiin, niin GYMille katsomaan illalla Shocked

oONa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 2:33 pm

musta sellaset opettajat joilla oikeesti on jotain persoonallisuutta ja vahva auktoriteetti on parhaita, koska siinä ei sitten tuu kyseltyä liikaa. Esimerkki syksysestä:

Minä: "miksen saa ayshaa ei mul oo pitoo tää oon niin vaikeeta en osaa"
Oona: "haluutko kuulla totuuden? sul ei oo mitää habaa"

pari viikkoa tein punnerruksia niin perkeleesti ja seur. kerralla kun koitin niin johan lähti ayshat. Eli vaikka näitä "natsiopeja" jotkut haukkuiski niin nehän se oikea inspiraation lähde pitäis olla koska niillä on yleensä varaa natsata.

Inhoan opeja joistä ei saa mitään persoonaa irti, jotka tuntuu siltä et ne ois vähä jossain muulla planeetalla ja on liian anteeksantavia. Hyvä opettaja huomauttaa niistä nilkoista ja polvista eikä vaan jätä katsomatta niitä parannuksen toivossa koska ei jengi sillä opi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 2:48 pm

Mä oon ollut aina sitä mieltä, että yleensä opettaja (olkoon minkä tahansa alan opettaja), joka on tiukka on parempi kuin mukava opettaja, joka haluaa olla kaikkien kaveri. Mun lempijalkapallovalmentaja sanoi mulle ehkä kerran 2 vuoden sisällä, että "hienoa" ja ai että se tuntui hyvältä, kun sen oli oikeasti ansainnut.

Eli pähkinänkuoressa, mun mielestä opettaja/ohjaaja:
- On tiukka, vaatii, eikä kehu turhasta - mutta voi silti olla hyvä kaveri!
- Osaa kertoa, miksi jokin ei onnistu/menee vikaan
- Huomaa oppilaan kehitystason ja osaa nostaa vaatimustasoa sen mukaan
- Tuntee lihaskunnon anatomian!!! Joskus olen ollut tunnilla, jossa alkulämmittelyssä on lämmitelty mukamas esim. pakaralihaksia, mutta pirut se mitään pakaralämmittelyä oo, jos koko kroppa heiluu puolelta toiselle - keskivartalo tiukaksi siis. + Esim. selkälihakset pitäisi aina lämmitellä ennen vatsalihaksia, jne. Sellaista asiantuntemusta arvostan!

Tämä on siis vain mun mielipide!
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 3:58 pm

Anna, vitsi mä nauroin kauan kun olin lukenu ton kommentin... Voi elämä, noinko mä oon sen hienosti sulle avannut Laughing Laughing

En voinu vastaa puhelimeen ku nauroin niin paljon Hhahahahha!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 9:24 pm

affraid


Viimeinen muokkaaja, Ishtar pvm Pe Tammi 22, 2010 12:34 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 10:12 pm

Ei saa silti musertaa herkkien tyttöjen itseluottamusta olemalla liian natsi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Katri
intermediate spinner
intermediate spinner
Katri


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 01.06.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 12:00 am

Yhdyn edelliseen kommenttiin, mä oon ainakin niin kriittinen muutenkin itseäni kohtaan että jos sieltä lauotaan natseilemalla palautetta, otan ja suutun, enkä ainakaan ota opikseni. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 12:59 pm

Opettajien kannattaa olla hyviä ihmistuntijoita.. eli ei kaikille voi sanoa sillä lailla suoraan ku taas toiset kaipavat sitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 1:07 pm

^ Komppaan, täytyy olla ihmistuntija!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 22, 2010 1:12 pm

Mä tykkään kyllä myös, että sanotaan suoraan. Tottakai erikseen on ne törkimys-maikat, jotka kommentoi esim. ulkonäköä, joka mun mielestä on ihan järkyttävää käytöstä. Mutta jos sanotaan suoraan ja osataan selittää miten homma onnistuisi paremmin, niin hyvä juttu. Just niistä nilkoista ja polvista on hyvä sanoa, kun ne niin helposti jää itseltään huomaamatta.

RTP:llä tykkään etenkin Olhan ja Lauran tunneista. Olha on just sopivan tiukka ja vaativa, ja silloin piiskaa itse itseään parempiin suorituksiin kun tietää, ettei lintsaamalla pääse yhtään mihinkään. Lauran tanssityylistä tykkään vaan muuten ihan kauheasti (on niin sulavaa ja kaunista, että!), ja muutenkin on tosi selkeä tapa opettaa uusia juttuja. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 5:35 pm

piti kirjottaa tää jo hetki sitten mut kuiteski:

Kiitos Nanna!
Oot just oikee tyyppi vetämään noita sensuellimman hetkutuksen tunteja. Niillä vois helposti tulla kiusallinen olo, vaan eipä oo näin käyny ku on nii hauska ja rento ope. On tosi helpottavaa, ettei pakoteta mihinkään vaan saa rauhassa tehä omaa juttua ja silti oppii.
Moni ehkä väheksyy ton tyylisiä tunteja, mut oon näin kahen kerran kokemuksella havainnu, et se jos mikä kasvattaa itseluottamista ja tuo tanssimiseen flowta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 9:42 pm

hemuliini kirjoitti:
RTP:llä tykkään etenkin Olhan ja Lauran tunneista. Olha on just sopivan tiukka ja vaativa, ja silloin piiskaa itse itseään parempiin suorituksiin kun tietää, ettei lintsaamalla pääse yhtään mihinkään. Lauran tanssityylistä tykkään vaan muuten ihan kauheasti (on niin sulavaa ja kaunista, että!), ja muutenkin on tosi selkeä tapa opettaa uusia juttuja. Smile

Mä taas tykkään Nooran tunneista. Pakko koittaa herätä aamusin saakelin aikasin, että pääsee niille. On Laurankin kivoja mutta väärään aikaan. Tosin viimeks en osannut siellä mitään. Sori Laura, mä aina valitan vaan sun tunneilla Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Riuku
basic inverter
basic inverter
Riuku


Viestien lukumäärä : 46
Location : Vantaa
Registration date : 10.04.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 10:12 pm

Kaikki opet on Helsingissä ollu huippuja, mutta Nooran aamutuntien jälkeen kyllä päivä lähtee mitä parhaimmalla tavalla käyntiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miracle
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 37
Location : Turku
Registration date : 13.11.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 9:11 am

Ite tykkään kanssa hieman tiukasta tyylistä. Siitä saa hyvän tsempin päälle kun aattelee että perkema, mähän näytän sille että osaan Smile

Mulle toimii muutenkin paremmin sellanen armeijakuri esim. nilkkojen ojennuksessa (mitä en muuten koskaan unohda Wink ) kuin että nätisti pyydettäis.. multa sais joka liikkeessä nätisti olla joku pyytämässä, mutta kun joku tomerasti sanoo että ne nilkat s**tana niin kyllä ne siitä sitten muistaa ettei tarttee tuhmia sanoja enää kuunnella Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 9:29 am

Riuku kirjoitti:
Kaikki opet on Helsingissä ollu huippuja, mutta Nooran aamutuntien jälkeen kyllä päivä lähtee mitä parhaimmalla tavalla käyntiin!

I <3 Noora, ja varsinkin aamutunnit!
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 9:36 am

Noora on ihan huippu cheers ! Tosi kivat tunnit!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 2:09 pm

njoo, eri ihmisiin kolahtaa eri opejen persoonallisuudet.. Kaikista tunnollisin ja pikkutarkoin sekä kannustavin ope on ehdottomasti tanja, ei epäilystä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Riuku
basic inverter
basic inverter
Riuku


Viestien lukumäärä : 46
Location : Vantaa
Registration date : 10.04.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimePe Tammi 29, 2010 3:51 pm

Lissuwursti kirjoitti:
njoo, eri ihmisiin kolahtaa eri opejen persoonallisuudet.. Kaikista tunnollisin ja pikkutarkoin sekä kannustavin ope on ehdottomasti tanja, ei epäilystä Smile

Tanjan tunnille olisi todella hauska mennä, mutta kun jumittaa niin tätä vauhtia pääsee tek3-tunneille vuonna 2017 Very Happy No mutta siinä onkin motivaatiota harjoitella ne puuttuvat palikat!
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeKe Helmi 10, 2010 11:16 pm

ois siistii jos alettais pitää sellasii freestyletuntei. ja siis en tarkota että pistettäis musa päälle ja sanottais et antakaa mennä, freestailatkaa, vaan että käytäis läpi kaikkii siirtymii ja et mistä liikkeest on helppo mennä mihinkin ja lattiatyötä jajaja.. Very Happy

ja sitten mä henkilökohtaisesti kans tykkäisin jostain floorwork-tunnista. semmosta mitä jenkkien videois näkee.. voi tosin että mä oon ainoa joka haluaa sellasta opetella:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeKe Helmi 10, 2010 11:20 pm

Tää haaveilee kans lattiaworkshopista. Tosin sen pitämisestä lähinnä What a Face

ehkä jonain päivänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeKe Helmi 10, 2010 11:45 pm

jos pidät niin mun pitää varmaan matkata seinäjoelle asti sun oppiin!Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 8:43 am

Muakin kiinnostais kans joku tommonen flow ja floorworkshop. Ois hyvä kehittää just niitä transitioita liikkeestä toiseen yms. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Robyn
basic spinner
basic spinner
Robyn


Viestien lukumäärä : 28
Location : Espoo
Registration date : 16.06.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 10:10 am

Smile mun lemppari tunnit on ollut Pole 4 Fitillä tiistaisin järjestettävät venyttelyt, vetäjinä ollu Assi ja Maria I love you

Muuten sitten aikalailla kaikki tunnit Pole 4 Fitillä on tosi kivoja Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Kysely tankotanssinopettajille ja -ohjaajille
» Tankotanssi paitoja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: