Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!

Siirry alas 
+30
MarianneA
neko
papaija
sluippa
Riksu
Jenni
LaraK
Sonja
Misse
elisa
tankoanna
Nina
Sanni
Robyn
hansi
Miracle
Riuku
angela
maimiau
hemuliini
Henna.C
Marianne
Katri
Mortianna
Ish
Em Kay
Lissuwursti
OonaK
Iina
FemmeFatale
34 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni


Viestien lukumäärä : 130
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 27.03.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 2:28 pm

Olhan Poledance tunneilla vaikeustaso taitaa olla sen tek2/tek3 tällä hetkellä, joten siellä kanssa pääsee tanssahtelemaan eikä temppujenkaan osalta pääse ihan helpolla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 2:50 pm

LaraK kirjoitti:
Sonja, puhuttiin Olhan kanssa eilen, että mun tunnit siirtyy varmaankin kevään aikana torstaille, koska mulla on sama ongelma, kun maanantai ja tiistai on putkeen aika rankkoja.

Se koreo, mitä tehtiin syksyllä oli Jamillan koreo... Tarkoitus on kyllä tehdä keväälle uusi Smile

Loistohomma tuo torstai! cheers Oon nääs halunnut sun, Laura Tek3-tunneille, mutta mullakin on tiistaisin Show Dance -tunnit, joten en oo viime vuoden lopulla/tänä vuonna päässyt sun tiistain tunneille. Kivaa!

Uutta koreoo odotellessa!
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 3:13 pm

Ja sit Laura se tek2 vielä vähän aikasemmaks niin, että voi tulla suoraan töistä!!!! Wink

Mä tahon taas välillä sunkin tunnille. Vaikka Noora onkin super <3 (Ja ei tarttis herää aina niin saamarin aikasin..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Riksu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 09.06.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Tuntien vaikeusasteet   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 04, 2010 8:19 pm


Tämä viesti on suunnattu ennemmin tanssikouluille kuin opettajille.

Tasolta toiselle hyppääminen on varmaan aika monelle iso juttu. Itse aloittelijana rakastan sitä, että 1-tunneilla saa edetä rauhassa ja joku opettaa kuin idiootille (joka siis olen kaikkeen kehonhallintaan liittyvässä). Mutta nyt kun olen käynyt jo muutamalla tunnilla, alkaa ärsyttää se, että ei päästä niistä palomiespyörähdyksistä oikein eteenpäin, kun ne jo jollain lailla hanskaa, ja haluaisi oppia vähän jo kiipeilemään jne. Tietysti tunnin ollessa täynnä ensikertalaisia opettajan aika menee sitten aika pitkälti niiden kanssa.

1-tunneilla ei oikein pääse eteenpäin, ja ei koe olevansa 2-tasolle kypsä. Olisiko mahdollista saada koulujen aikatauluihin enemmän 1-2-tason tunteja?
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 04, 2010 8:40 pm

Se on hyvä että Te oppilaat kerrottekin näistä ongelmista kaikille, jotta ohjaajat ymmärtävät mikä heidän tehtävänsä on ja mitä tarkoittaa yksilöllinen opetus sekä eriyttäminen.

Toisaalta tuntiohjaajiksi revitään ihan ketä vaan, että onhan sitä vaikea vaatiakaan osaamista...

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 04, 2010 9:11 pm

samaa mieltä, että kerro ihan reilusti vain opettajalle että kaipaat lisää haasteita. Eiköhän asiat siitä helpotu. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 10:07 am

Riksu, jos opettaja ei omatoimisesti hoksaa tai ehdi antaa lisähaasteita, niin useimpia spinnejä voi harjoitella yhdellä kädellä. Palomiehessä voi päästää alemman käden irti. Peruspyörähdyksiäkin voi hioa melkeinpä loputtomiin. Palomieheenkin voi saada lisää laajuutta ja vauhtia. Onhan nilkat suorana ja asento muutenkin hyvä? Miten tulet palomiehestä alas ja miten jatkat liikettä?
Ja muistathan harjoitella myös siltä vaikeammalta puolelta? Jos olet vain muutaman kerran käynyt tunneilla, niin veikkaisin, että palomies yhdellä kädellä vaikeammalta puolelta tuntuu ihan haastavalta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 10:45 am

Oona K. kirjoitti:

Toisaalta tuntiohjaajiksi revitään ihan ketä vaan, että onhan sitä vaikea vaatiakaan osaamista...

Mun on pakko tähän lisätä, että olin tässä kerran melkoisen järkyttynyt, että tek2:n alussa ei lämmitelty ranteita ollenkaan ja käsien/lapojen lämmittely tapahtui suoraan punnerruksilla. Yritä siinä nyt sitten vaivihkaa pyöritellä itsekseen rasitusvamman uusiutumisen pelossa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Riksu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 09.06.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 7:53 pm

sluippa kirjoitti:
Riksu, jos opettaja ei omatoimisesti hoksaa tai ehdi antaa lisähaasteita, niin useimpia spinnejä voi harjoitella yhdellä kädellä. Palomiehessä voi päästää alemman käden irti. Peruspyörähdyksiäkin voi hioa melkeinpä loputtomiin. Palomieheenkin voi saada lisää laajuutta ja vauhtia. Onhan nilkat suorana ja asento muutenkin hyvä? Miten tulet palomiehestä alas ja miten jatkat liikettä?
Ja muistathan harjoitella myös siltä vaikeammalta puolelta? Jos olet vain muutaman kerran käynyt tunneilla, niin veikkaisin, että palomies yhdellä kädellä vaikeammalta puolelta tuntuu ihan haastavalta. Smile

Juu, siis todellakaan en väitä osaavani näitä tosi hyvin, ja noin olen juuri tunneilla tehnytkin. Jos omasta tilanteestani kerron, niin itsellä on sellainen pieni kiirus, kun olemme muuttamassa tällä viikolla opetuksen ulottumattomiin. Olisin siis halunnut mahdollisimman paljon uutta oppia tunneilla, mitä olisin voinut sitten hioa kotona omalla tangolla. Mitä vaativampia liikkeitä, sen enemmän tarvitsee tukea ja turvallisuutta. Onneksi sentään järjestetään noita tiiviskursseja, joista kolmelle olen päässyt osallistumaan. Niissä sen pidemmän ajan puitteissa on sitten päästy eteenpäin paremmin.

Mutta siis yleisemmällä tasolla edelleen tästä aiheesta, niin uskon, että aika monella voi olla iso kynnys mennä 2-tasolle, kun ei sinne vaadittavia taitoja pääse riittävästi harjoittelemaan 1-tasolla. Onhan se niin, ettei halua kiskoa itsekkäästi ohjaajaa itselleen näyttämään erilaisia variaatioita, kun toiset tunnilla olevat ovat ensikertalaisia. Ymmärrettävästi siihenkin opastukseen menee aikaa,ja itse ensikertalaisena turhaudun ainakin, jos kukaan ei neuvo ja on pihalla kuin lumiukko.

Omalle kohdalleni on kyllä osunut tosi hyviä ohjaajia, eli sen suhteen ei ole valittamista. Uskoisin että ohjaajankin on helpompi ohjata, jos tunnilla olevilla on samantasoisia tavoitteita.
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 12, 2011 3:40 pm

Riikka olit aivan ihana viime viikonloppuna Tampereella!
Vaikka sanoin tän jo sillon tunnilla niin pitää sanoo uudestaan. Ja mitä muiden kanssa ehdin juttelemaan, niin oltiin yhtä mieltä, että tykättiin siusta kovasti. Oot tosi hyvä, kannustava ja ylipäätään positiivinen ohjaaja, josta näkee että osaa asiansa.
Joten tuuthan uudestaankin Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 12, 2011 4:00 pm

I love you I love you Kiitos maimiau!! Tuosta tuli superhyvä mieli sunny
Kiva kuulla että tykkäsitte, hirmuisesti mua jännäs tulla pitämään tuntia uuteen
paikkaan, mutta tosi hyvät fiilikset jäi.
Oli ihana käydä sielä ja tietty tuun jos huolitaan
I love you flower
Takaisin alkuun Siirry alas
neko
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 28.12.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Toukokuu 02, 2011 5:00 pm

Em Kay kirjoitti:
Mä oon ollut aina sitä mieltä, että yleensä opettaja (olkoon minkä tahansa alan opettaja), joka on tiukka on parempi kuin mukava opettaja, joka haluaa olla kaikkien kaveri. Mun lempijalkapallovalmentaja sanoi mulle ehkä kerran 2 vuoden sisällä, että "hienoa" ja ai että se tuntui hyvältä, kun sen oli oikeasti ansainnut.

Eli pähkinänkuoressa, mun mielestä opettaja/ohjaaja:
- On tiukka, vaatii, eikä kehu turhasta - mutta voi silti olla hyvä kaveri!
- Osaa kertoa, miksi jokin ei onnistu/menee vikaan
- Huomaa oppilaan kehitystason ja osaa nostaa vaatimustasoa sen mukaan
- Tuntee lihaskunnon anatomian!!! Joskus olen ollut tunnilla, jossa alkulämmittelyssä on lämmitelty mukamas esim. pakaralihaksia, mutta pirut se mitään pakaralämmittelyä oo, jos koko kroppa heiluu puolelta toiselle - keskivartalo tiukaksi siis. + Esim. selkälihakset pitäisi aina lämmitellä ennen vatsalihaksia, jne. Sellaista asiantuntemusta arvostan!
!

Komppaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Toukokuu 02, 2011 5:29 pm

^ Mä uskon kuitenkin positiivisuuden voimaan, etenkin näin harrastuksien kohdalla. Eihän tietty siitä mitään tule, että lässytetään kuin lapsille että ai kun menee hienosti, mutta saakelin uuvuttavaa se on, jos ei ikinä tule hyvää palautetta. Muuten koko touhusta menee maku, etenkin jos on yhtään huono itsetunto.

Tietty jos ollaan sitten ammattitasolla tai muuten vaan treenataan tosissaan, niin sillon pitää osata vaatia sitä tiettyä tasoa, eikä vaan jauhaa että tosi hyvin menee vaikkei menis.
Takaisin alkuun Siirry alas
neko
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 28.12.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Toukokuu 02, 2011 5:32 pm

Oon mäkin kyllä siinä mielessä samaa mieltä, että positiivistakin palautetta pitää saada. Eli silloin kun onnistuu niin on kiva kuulla siitä, mutta silloin kun ei mene ihan niin hyvin niin haluan saada rakentavaa kritiikkiä ja vinkkejä miten onnistua.
Takaisin alkuun Siirry alas
MarianneA
basic inverter
basic inverter
MarianneA


Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 39
Location : pohjanmaa
Registration date : 12.02.2012

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimePe Maalis 16, 2012 4:46 pm

Riikalle lähtis täältäkin suunnasta tosi paljon kehuja flower
Siinä on selkeästi oikea ihminen oikealla alalla Very Happy

Alkeiskurssi loppui eilen mutta toivottavasti pääsen sun oppiin vielä tuleivaisuudessa I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimePe Maalis 16, 2012 7:37 pm

Lainaus :
Riikalle lähtis täältäkin suunnasta tosi paljon kehuja flower
Siinä on selkeästi oikea ihminen oikealla alalla Very Happy

Alkeiskurssi loppui eilen mutta toivottavasti pääsen sun oppiin vielä tuleivaisuudessa I love you

Kiitos! Ihana kuulla että tykkäsit ja toivottavasti sun innostus tankoiluun säilyy vielä pitkään sunny
Ohjaaminen on parasta kun on mahtavia oppilaita flower
Takaisin alkuun Siirry alas
CatsAnn
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Location : Paimio
Registration date : 12.02.2013

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Toukokuu 20, 2013 1:04 pm

Mortianna kirjoitti:
^ Mä uskon kuitenkin positiivisuuden voimaan, etenkin näin harrastuksien kohdalla. Eihän tietty siitä mitään tule, että lässytetään kuin lapsille että ai kun menee hienosti, mutta saakelin uuvuttavaa se on, jos ei ikinä tule hyvää palautetta. Muuten koko touhusta menee maku, etenkin jos on yhtään huono itsetunto.

Just näin, kun itsekin on jo sitä mieltä että "yhyy en mä osa enkä tule oppimaan koskaan" ja alkaa usko loppua, niin tarvitsee pientä kannustusta opettajalta. Samoin, kun opettaja huomauttaa että joku liike on kehittynyt parempaan päin, niin tulee hyvä mieli.
Takaisin alkuun Siirry alas
CatsAnn
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Location : Paimio
Registration date : 12.02.2013

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Toukokuu 20, 2013 1:06 pm

Ish kirjoitti:
Lainaus :
Riikalle lähtis täältäkin suunnasta tosi paljon kehuja flower
Siinä on selkeästi oikea ihminen oikealla alalla Very Happy

Alkeiskurssi loppui eilen mutta toivottavasti pääsen sun oppiin vielä tuleivaisuudessa I love you

Kiitos! Ihana kuulla että tykkäsit ja toivottavasti sun innostus tankoiluun säilyy vielä pitkään sunny
Ohjaaminen on parasta kun on mahtavia oppilaita flower

Näiden kommenttien jälkeen mun tekisi jo mieli tulla "irtotunnille" joku kerta kun reissataan sielläpäin! Very Happy Eikös joku foorumilainen ottanut ihan yksityisopetusta? Se tekisi kyllä mullekin terää..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Toukokuu 20, 2013 1:48 pm

CatsAnn joo kyllä Sailuri ( oliko se sun nicki vielä vai muistanko väärin??) kävi yksityistunneilla sunny .
Tänne vain kyläilemään rohkeasti! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Toukokuu 20, 2013 2:18 pm

tääl on Saila ja blogimaailmas Sailuri Very Happy mut siis joo olin kahdella yksärillä ja koht pitäis mennä uudestaa ku pitäis vaa päiviä alkaa sopimaan Ishin kanssa Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Atlas
intermediate spinner
intermediate spinner
Atlas


Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 08.10.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Heinä 03, 2013 10:32 pm

Heissan kaikki ohjaajat!

Lueskelin tätä ketjua tässä ja tuli mieleeni asia, joka minua suunnattomasti on joskus tunneilla ärsyttänyt.. Nimittäin, jos tulen ohjatulle tunnille niin odotan myös saavani ohjausta edes jonkinmoisen suunnitelman mukaan. Ei ole mitään ärsyttävämpää kuin se, että ohjaaja kysyy aina tunnin alussa "mitäs te haluaisitte tehdä?" siis tarkoitan jos tuo kysymys esitetään aina ja mitään tuntirunkoa ohjaaja ei ole edes hahmotellut vaan odottaa meidän oppilaiden kertovan miten tänään edetään. On toki kiva jos saa antaa omiakin toiveitaan mut jos tunnin suunnittelu sysätään oppilaille niin se on ärsyttävää, maksan tunnista ja maksan samalla siittä, että joku muu on miettinyt mitä tänään tehdään ja mitä ehkä opitaankin.

Plus, että tunnin aikana ei ole ohjaajan oma aika treenata. Toki kaikki liikkeet pitää näyttää ja ohjata kunnolla, mutta kun oppilaat treenaa niin mielestäni ohjaajan kuuluu edes kokoajan katsella miten siellä salissa treenataan ja auttaa tarvittaessa - ei treenata itse.

Onneksi näitä tunteja ei osu kohdalle usein, ja tulipa nyt jotenkin ilkeästi kirjoitettua - ei ole tarkoitus olla liian hyökkäävä. Smile Mutta ajattelemisen aihetta kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 01, 2014 9:42 pm

Kuinka monella studiolla pidetään myös näitä sensuellimpia tankotunteja? Tampereella pidetään ja minua harmittaa sen suhteen asua nykyään Helsingissä. Tänne niitä myös!
Ovat piristävä lisä "vakavamieliselle" tankoilulle. Ja jos niistä haluaa liikunnallista puolta ajatella, niin niillä oppii sulavaa liikkumista ja itsellä oli ainakin viimeksi yläkropan lihakset ihan kipeänä tunnin jälkeen Very Happy

Ja sitten niistä tankotanssin tekniikkatunneista: Tampereella harrastaessa totuin siihen että virheelliseen tekniikkaan puututtiin aina. Koin järkytyksen Helsinkiin muuttaessa, koska kaikilla tunneilla täällä ei puututtu. Perhosta tehdessäni (ohjaajan katsoessa vieressä) sain ranteeni kipeäksi. Mainitsin siitä ohjaajalle, ja silloin hän sanoi "joo, sulla oli se (ranne) vähän vinossa. Se kuuluu pitää suorana" Tuosta olisin ehdottomasti halunnut kuulla liikettä tehdessä enkä jälkeenpäin.
Näin myös oppilaita, jotka "juoksivat" inverttiin, eli ottivat vauhtia, eivätkä nostaneet itseään voimalla. Itse katsoin sitä kauhuissani ja olisin voinut huutaa jonkun ekaluokkalaisen tapaan "Ope! Näitkö mitä toi teki!!" Very Happy Kun tähänkin Tampereella oli ohjaajilla tapana puuttua välittömästi. Ehkä ohjaaja ei sitten vain nähnyt...Niin ainakin toivon. Tätä tosin tapahtui useammallakin tunnilla, joissa kävin.

Ohjaajien nimiä en muista, eikä ole tarkoitus ketään tässä syytelläkään. Nuo tunnit olivat kuitenkin ennen raskauttani, eli yli vuosi sitten. Lähinnä haluan mainita tästä siksi, että minusta olisi kovin tärkeää, että virheisiin puututaan heti. Joku voi toki sanomisesta mielensä pahoittaakin (minä en) mutta parempi se, kuin loukkaantua väärästä tekniikasta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 01, 2014 10:47 pm

Seinäjoella Studio Jadella ainakin  I love you  .
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Kysely tankotanssinopettajille ja -ohjaajille
» Tankotanssi paitoja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: