| Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! | |
|
+30MarianneA neko papaija sluippa Riksu Jenni LaraK Sonja Misse elisa tankoanna Nina Sanni Robyn hansi Miracle Riuku angela maimiau hemuliini Henna.C Marianne Katri Mortianna Ish Em Kay Lissuwursti OonaK Iina FemmeFatale 34 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! To Helmi 11, 2010 10:23 am | |
| - hemuliini kirjoitti:
- Muakin kiinnostais kans joku tommonen flow ja floorworkshop. Ois hyvä kehittää just niitä transitioita liikkeestä toiseen yms.
I totally agree! Ois kiva päästä improvisoidessa eroon siitä "mitähän sitä seuraavaksi tekis?" -ilmeestä. Flow & floorwork -workshop, kiitos! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! To Helmi 11, 2010 11:53 am | |
| - Lainaus :
- jos pidät niin mun pitää varmaan matkata seinäjoelle asti sun oppiin!
Wuu, eka ilmoittautuja jo | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! To Helmi 11, 2010 11:59 am | |
| Tampereellahan on Spin / Flow tunteja joka viikko tiistaisin klo 17.00... | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! To Helmi 11, 2010 12:14 pm | |
| Täälläkin yksi, jota kiinnostais tosi paljon tommonen flow/floorwork -workshop!!! Olen jopa käynyt säännöllisesti tuijottamassa 7th Heavenin lukujärjestystä mutta en ole vielä onnistunut ratkaisemaan yhtälöä miten ehtisin työpäivän jälkeen täältä Tampereelle reilussa tunnissa Jonakin loma- tai vapaapäivänä mie vielä sen tempasen... | |
|
| |
Em Kay Superman
| |
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! To Helmi 11, 2010 1:03 pm | |
| Moi!
Tuun pitämään tämän tyylisiä Workshoppeja ennen kesää. Ilmoittelen heti kun on tarkempaa tietoa.
oONa K. | |
|
| |
Em Kay Superman
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! To Helmi 11, 2010 1:39 pm | |
| - GYMiOona kirjoitti:
- Tuun pitämään tämän tyylisiä Workshoppeja ennen kesää. Ilmoittelen heti kun on tarkempaa tietoa.
oONa K. Yes, Yes, Yes, Oona! Tuhannet kiitokset etukäteen! Riemulla odotetaan! | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| |
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Pe Helmi 12, 2010 3:53 pm | |
| - GYMiOona kirjoitti:
- Moi!
Tuun pitämään tämän tyylisiä Workshoppeja ennen kesää. Ilmoittelen heti kun on tarkempaa tietoa.
oONa K. mahtaavaa! sitten mäkin tuun varmasti powerpoleen:DD saisko sinne vielä floorworkkia? | |
|
| |
tankoanna basic spinner
Viestien lukumäärä : 16 Registration date : 06.01.2010
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ma Helmi 15, 2010 8:02 pm | |
|
Viimeinen muokkaaja, tankoanna pvm La Helmi 20, 2010 9:14 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ti Helmi 16, 2010 1:54 pm | |
| Hhaha, riippuu mitä kaikkea tarttet ja kuinka paljon.
Mistä mulle meiliä oona.kivela@gymicom.com.
oONa K. | |
|
| |
elisa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 128 Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ma Helmi 22, 2010 7:26 pm | |
| Tämä on sitten aivan yleinen kommentti opettamiseen, oli kyseessä matikanproffa tai tanssinopettaja.
Törmään harmillisen usein ihmisiin, jotka ovat päättäneet tehdä harrastuksesta ammatin, koska pitävät lajista ja ovat siinä hyviä. Sinällään oikein kiva ajatus, mutta ongelmana aika usein on se, että hyvän opettajan on oltava hyvin paljon muutakin kuin vain hyvä lajissa. Opettajalla on oltava myös intohimo opettamiseen! Tämä mielestäni unohtuu usein ja tuloksena on keskinkertaista hömppäopetusta, jossa opettaja ei ole aidon kiinnostunut oppilaistaan, vaan lajista ja omasta tienestistään. Hyvällä tahdollakaan näitä "haluan harrastuksesta ammatin" -opettajia ei voi kutsua asiakaslähtöisiksi. Ja näitä tapauksia on paljon. Ei tarvitse kuin käydä yhdellä Elixian tunnilla tai yliopiston matematiikanluennolla.
Joten vinkki ja toive tankotanssikouluille, olkaa edellekävijöitä ja kouluttakaa opettajianne myös opettajina, ei pelkästään tanssijoina!
T. Asiakas | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ma Helmi 22, 2010 7:36 pm | |
| Jos en muussa, niin tässä mä oon vahvoilla opettamisen kans. Mä myötäelän oppilaiden kanssa yrittämiset, loukkaantumiset ja onnistumiset ja paras olo tuleekin siitä kun joku saa jonkun pyörähdyksen/liikkeen onnistumaan, meni siinä sitten minuutti tai puoli vuotta. Jos jonkun asian kanssa joutuu taistelemaan, niin itse tiedän loistavasti miltä se tuntuu ja kannustan eteenpäin. Mulla on vielä helvetin paljon opittavaa jotta voin oikeasti sanoa olevani loistava opettaja, mutta siihen mä kuitenkin tähtään ja toivottavasti se ei koskaan muutu, että ajattelen jokaista oppilasta omana persoonanaan. Se on vaan plussaa ( järjettömän iso plussa tosin) että saan palkkaa siitä että autan muita tutustumaan tähän fantastiseen lajiin. Joskus onnistun siirtämään osan siitä rakkaudesta jota mä tunnen, oppilaisiin, joskus en. Mutta aina parhaani teen. Ja toivon samalla kovasti että se riittää. | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ma Helmi 22, 2010 7:57 pm | |
| Elisa, olen todella samaa mieltä. Eli jos olet hyvä , se ei todellakaan kerro että osaisit opettaa sitä lajia... Ei riitä, että tietää mistä on kyse. Ei todellakaan.
oONa | |
|
| |
FemmeFatale intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 166 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 25.09.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ma Helmi 22, 2010 10:53 pm | |
| Jep, aivan samaa mieltä myöskin! Myöskin tämän takia aloitin itse tanssinopettajaopinnot ammattikorkeakoulussa, koska haluan kehittyä hyväksi tanssinopettajaksi. Suosittelen myös muille, jos alaan haluaa syventyä | |
|
| |
Misse basic spinner
Viestien lukumäärä : 22 Registration date : 12.01.2010
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ti Helmi 23, 2010 2:49 am | |
| Minulla sattuu olemaan hieman herkempi luonne ja olen sellainen "tunnollinen tyttö", joka ei yksinkertaisesti halua kuulla vapaa-ajan harrastuksissa yhtäkään negatiivista kommenttia. Omasta mielestäni vapaa-ajan harrastusten pitäisi olla rentouttavia ja kannustavia - sellaisia joihin oikeasti haluaa mennä kovan työviikonkin jälkeen. Jos taas harrastus tuo liikaa stressiä ja vaatimuksia ei ainakaan itselläni kantti kestä. Lisäksi pelkkä ryhmässä harrastaminen on itselleni kova pala, sillä olen äärimmäinen individualisti, joka mieluumin tekee yksin kuin kimpassa. Eikö siis voitaisi erotella ne jotka todella haluavat piiskata itseään timmiin kuntoon ja ne jotka harrastavat lajia ihan huvin vuoksi? Siis aloittelijoille ja jatkolaisille kaksi eri tasoryhmää tyyliin: "Pidetään hauskaa" tai "tanko tosikot". Kaikillahan tässä kuitenkin kunto kasvaa harrastaessa, mutta olisihan se kiva jos mekin jotka emme ole tulleet tunnille pyörtymään ja vuodattamaan verta & kyyneliä voisimme saada rennon ilmapiirin. Työelämä on jo tänä päivänä niin kovaa, että vapaa-aikana pitää pystyä rentoutumaan aktiivisten liikuntaharrastusten parissa. | |
|
| |
OonaK Superman
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ti Helmi 23, 2010 9:09 am | |
| Tosi, tosi hyvä pointti. Tosiaan moni ei todellakaan jaksa kuunnella päivän päätteeks nalkuttavaa opettajaa, joka käskyttää koukku nilkoista. Kuulostaa ihan multa... Pitäis todella huomioida erot tavoitteissa. Mutta pahinta on ne oppilaat, jotka haluavat huipulle, eikä jaksa tulla treeneihin ja miettii myöhemmin että miksei polvet suoristu tai voima kehity... Mutta sun kannattaa myös valaista opea tästä asiasta silleen nätisti, koska jos mä meen rankan päivän päätteeksi tunnille, niin haluan että mut piestään ihan lattian rajaan oONa | |
|
| |
elisa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 128 Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ti Helmi 23, 2010 9:57 am | |
| Joo tämä on kanssa ihan totta Misse! Ja aiheeseen liittyen itselläni on melko inhottavia muistoja eräältä ratsastuskoululta, jossa olimme ryhmänä samantasoisia, mutta osalla kisamenestys kiilui silmissä ja osa taas tykkäsi vain ratsastaa ilman superkunnianhimoisia tavoitteita. Ja ikävä kyllä opettajaa kiinnosti huomattavasti enemmän nämä tavoiteratsastajat. Tavallaan ihan ymmärrettävää, kaipa kuka tahansa valmentaja haluaisi suojattiensa olevan menestyneitä ja silloin kannattaa keskittyä niihin kunnianhimoisiin yksilöihin... | |
|
| |
Marianne intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 136 Ikä : 37 Location : seinäjoki Registration date : 21.07.2009
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ti Helmi 23, 2010 10:56 am | |
| Mua ärsyttää usein ohjaajan asenne. Jos sitä ei kiinnosta nii ei kiinnosta paljon muitakaan. Spinningtunnilla varsinkin oon huomannut että riippuu ohjaajasta kuinka asiakkaat laittaa vastuksia pyöräänsä. Asiakkaat kehuvat ohjaajaa sillon ku ohjaaja saa hänet laittamaan ne isot vastukset. Helposti voi alkaa laiskottamaan jos ohjaaja vaan apaattisesti käskee lisätä vastusta... Toinen asia joka ärsyttää on oman luonteen liiallinen esiintuominen. Toki oman luonteensasaa tuoda esiin, mutta jos on esim. karjuva, toisten määräämistä rakastava, ei koskaan väärässä oleva, nii on ehkä parempi laittaa nämä puolet itsestään hieman syrjemmälle. Hyvä esimerkki oli yks lattariohjaaja, joka ei muuten paljo ohjaile enää. Olen mielestäni aina maksava asiakas, otin mä kuinka vakavasti lajin tai en, haluan saada ennen kaikkea kohteliasta ja hyvän tuulista opetusta. | |
|
| |
Sonja hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 430 Registration date : 24.06.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ke Helmi 24, 2010 9:30 am | |
| Ketkä RTP:n opettajista teettävät tunnillaan koreoita? Nyt kun Tanja ei enää pidä tek3:a, niin kaipaisin tuntia, jossa tehdään myös koreota. | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ke Helmi 24, 2010 10:53 am | |
| Eikö Tanja enää pidä tek3:sta!?!?! Buu-huuu-huuuuuuuuuuuuu Ei niin että oisin usein edes päässyt viimeaikoina, ja on muillakin toki hyviä tunteja, mut Tanja on ollu vaan niin huippu!!! Ja juuri toi koreon tekeminen on yks mistä oon tykännyt tosi paljon.. Sniff. | |
|
| |
Em Kay Superman
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ke Helmi 24, 2010 12:46 pm | |
| - Sonja kirjoitti:
- Ketkä RTP:n opettajista teettävät tunnillaan koreoita? Nyt kun Tanja ei enää pidä tek3:a, niin kaipaisin tuntia, jossa tehdään myös koreota.
Lauran Tek3:ssa ainakin ollaan tehty pientä koreon pätkää! Ja kiva koreo on ollutkin! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ke Helmi 24, 2010 1:28 pm | |
| - Meanie kirjoitti:
- Lauran Tek3:ssa ainakin ollaan tehty pientä koreon pätkää! Ja kiva koreo on ollutkin!
Hyvä tietää! Tylsää vaan, että Lauran tunti on tiistaisin, kun maanantaisin mulla on kaksi tuntia ja muina päivinä ei mitään. | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ke Helmi 24, 2010 1:50 pm | |
| Sonja, puhuttiin Olhan kanssa eilen, että mun tunnit siirtyy varmaankin kevään aikana torstaille, koska mulla on sama ongelma, kun maanantai ja tiistai on putkeen aika rankkoja. Se koreo, mitä tehtiin syksyllä oli Jamillan koreo... Tarkoitus on kyllä tehdä keväälle uusi | |
|
| |
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! Ke Helmi 24, 2010 2:09 pm | |
| - LaraK kirjoitti:
- Sonja, puhuttiin Olhan kanssa eilen, että mun tunnit siirtyy varmaankin kevään aikana torstaille, koska mulla on sama ongelma, kun maanantai ja tiistai on putkeen aika rankkoja.
Se koreo, mitä tehtiin syksyllä oli Jamillan koreo... Tarkoitus on kyllä tehdä keväälle uusi Jee, hyvä juttu! Mä tykkäisin nimenomaan tehdä tunneilla myös koreopätkää, kun en omista tankoa, joten en pääse kotona tanssahtelemaan. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! | |
| |
|
| |
| Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! | |
|