Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lempi grippiapu?

Siirry alas 
+56
neitiH
helipsu
AnskuN
mokonen
eliA
EmmiAmy
Neneth
Paprika
BLAAAAACK
Tiu
Polecat
Sinini
Riesa
Retu
Päivi
sonkos
SaMaJA
Tazze
iku69
Juliet
hemuliini
Ninni
Liona
Unya
Martta
Ewy
Jenni
wilmiina
Ashta
papaija
Ivanka
Sanni
Herkkupurkki
shadow87
angela
Lotta.
Em Kay
neitinopsa
Elegia
eika
Saila
minnamaria
Henna.C
downthepole
Hennu/Henriikka
merqus
Foxmagon
OonaK
Morimiini
karti
Iina
tasuni
Marie
LaraK
Miia
Ish
60 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 9:59 pm

Eli kokemuksia eri grippiavuista. Itsellä takana kokeilut gorilla gold-pyyhkeiden, mighty grip-jauheen sekä magnesiumin kanssa.

Magnesiumin avulla pysyin joskus jääkylmällä kromitangolla ( tuntuikin siltä Laughing ) ja muutenkin helppaa, pyörähdyksiä ei kyllä pahemmin tehdä.

Gorilla gold toimii jos käsissä ei ole minkäänlaista kosteutta alla, eli länttäisin vain juuri pestyihin ja kuivattuihin käsiin.

Mighty grip kokeiltu hanskojen alla ja muutenkin. Ehkä paras hanskojen alla. Muuten tuppaa "limaantumaan" omissa tassuissa.

Kaipaisin tietoja muista mömmöistä, olen tällainen hikitassu vähän väliä, vaikka kromillakin pysyy ihan eri lailla kuin vuosi sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:16 pm

Mä just ajattelin tänään, että taidan värkätä blogini puolelle pienen yhteenvedon eri grippiavuista, on meinaa tullut jos jotain kokeiltua. Kuten suurin osa tietää mulla hikoilee kädet aivan törkeän paljon ja tällä hetkellä suurin pelastus on tite grip, tilasin ebaysta. Ja sen avulla selviää esityksistä kunnialla. Dry hands on kova kakkonen ja joskus olen tainnut käyttää niitä päällekkäinkin.. Very Happy Käsiin ei gorilla goldit / mighty gripit pelaa koska tulee vaan entistä liukkaammiksi kun hiki puskee pintaan.

Seuraavaksi havittelisin näitä kahta tuotetta testiin http://www.throw1deep.com/GRRRIPPLUS.htm http://www.thefind.com/office/browse-cramer-firm-grip

Gorilla goldia käytän sitten tarvittaessa kylkeen / polvitaipeeseen tmv.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:20 pm

Mulla kans hiki puskee helposti mömmöjen alta ja etinkin jotain vahvempaa. Satunnaisesti käytän triple dryta öisin, mutta eipä tuokaan kauheasti auta.

Ebaysta olin tilannut mighty gripin vahvempaa versiota mutta pyh pah pistivät vakiotavaraa. Seuraavana kokeiluun tulee itac 2 josta joku onkin puhunut (ashta, nanna?)


Mahtavaa tietää että hikoilusta huolimatta pystyt sellaisiin suorituksiin. Mä tuskastelen välillä niin kovaa käsien kanssa, jotta kiva tietää että niidenkin kanssa pystyy tekemään kaikkea mahdollista. Smile

Mitäs Tite grip on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:30 pm

Täällä tite gripistä http://www.tite-grip.com/ Smile

Laura liputtaa ainakin itacin puolesta, käyttää sitä tosin kans vartalolle ei käsiin. Mä en henk.koht lämpeä sille tuntuu ettei ota ollenkaan kiinni tai sitten ottaa liikaa.. Gorilla toimii mulle paremmin ja mielummin siitäkin jo sellanen kulahtanut vuoden vanha pyyhe Very Happy Mutta kokeilemallahan nää itselle sopivat löytyy.

Mä testasin kans try handsin ja absolut torrin.. muistaakseni oon niistäkin jonnekkin kirjoittanut mutta tosiaan try hands ei tehnyt mitään eroa ja absolut torr kuivatti kädet mutta ei suinkaan poistanut hikoilua. Kesti varmaan kuukausi ennenkun se kuivakerros oli kadonnut käsistä, arvaten ei ollut kovinkaan kauan käytössä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:35 pm

Mä listailin blogiini jokunen aika sitten kassista löytyvistä grippiavuista, kannattaa sieltä käydä lukasemassa myös Smile Mutta siellä tosiaan listattu mun omasta mielestä hyvät aineet ja VAIN ne grippiavut, mitä mä olen käyttänyt...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:40 pm

Mä oon sen verran säälittävä että luen säännöllisesti kaikki tankoilublogit jotka teidän, eli sunkin oman oon jo ehtinyt Laura katsastaa Smile

Joo mäki itacia lähinnä kroppaan ajattelin, käsiin kyllä kaipaan jotain kunnon tavaraa, hanskoja kun ei voi käyttää kaikkialla ja jää mun esiintymiset aika vähälle ilman kunnon apuja. pale
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:46 pm

Okei Laughing Luulen että toi Miian tite grip vois olla sulle hyvä vaihtoehto, koska mun kädet ei ole niin pahat hikoamaan kuin Miian ja selviän tuolla dry handsillä esiintymiset. Tuo tite grip on hieman tyjynpää kamaa (tai ainakin siinä pito pysyy pidempään) Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:51 pm

Täytyypä laittaa tilaukseen mahdollisimman pian, josko tärppäis. Kiitos molemmille vinkeistä. Ihanaa että joku muukin kukkuu perjantai-illan foorumilla. flower Tällä hetkellä odottelen mighty gripin hanskoja, nomikset jo omistan mutta kaipaan jotain muuta, täytyy mainostaa oikein, mighty gripillä on hanskat myös nimenomaan spinnimoodia varten, joten jos joku niitä testaa niin postatkaapas kokemuksia. . Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:53 pm

Joo muutkin kuin minä on ollut tyytyväisiä siihen, esim. polevibesissa rtp:n showryhmästä ainakin Pihla oli erittäin tyytyväinen tite grippiin Very Happy Pelasti illan kuulemma cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 10:55 pm

Hieno homma! Bongasin jo ebaysta kohteen josta saan ensviikolla huutaa cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 11:28 pm

Laitetaano tota tite grippiä yöks vai just ennen esitystä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 12:01 am

Ennen esitystä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 9:05 am

Tosi hyvä threadi. Mutta voisko joku viitseliäs pistää myös konkreettisen listan että mistä näitä saa, siis sellaisia joita voi hakea kaupasta? Mua kiinnostaisi Dry Hands käsiin ja Gorilla Gold vartalolle, joita kumpaakaan en ole löytänyt kaupoista. Gorillaa olen kysellyt intersporteista ja Golf Centeristä mutta ei löydy. Pole-a-holic ei enää myy niitä, ja mulla on vain sieltä ostetut kaksi pyyhettä, toinen käytetty jolla treenaan koreografiaa ja toinen avaamaton jonka säästän tampereelle jos en löydä uusia mistään. Mutta käytetyn, lähes kuivan pyyhkeen hinkkaaminen kylkeen aiheuttaa aikamoista tuskaa ja hiertymää, joten olis kiva saada uusia pyyhkeitä!

DryCalc toimii mulla ihan hyvin käsiin ja mulla on Sonjan Vihdintien varresta ostama iso tuubi sitä jäljellä, mutta esitykseen pyörivällä tangolla toivoisin jotain astetta tujumpaa, siksi mietin tuota DryHandsiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 9:28 am

http://www.poledancecommunity.co.uk/consumables/view-all-products.html
Tuolla dry handsit ja gorilla goldit joutuu varmaan tilaamaan myös ebaysta, kuuluvat kuulemma ainoastaan urheiluliikkeiden kesävalikoimiin.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 9:41 am

tasuni kirjoitti:
Tosi hyvä threadi. Mutta voisko joku viitseliäs pistää myös konkreettisen listan että mistä näitä saa, siis sellaisia joita voi hakea kaupasta? Mua kiinnostaisi Dry Hands käsiin ja Gorilla Gold vartalolle, joita kumpaakaan en ole löytänyt kaupoista. Gorillaa olen kysellyt intersporteista ja Golf Centeristä mutta ei löydy. Pole-a-holic ei enää myy niitä, ja mulla on vain sieltä ostetut kaksi pyyhettä, toinen käytetty jolla treenaan koreografiaa ja toinen avaamaton jonka säästän tampereelle jos en löydä uusia mistään. Mutta käytetyn, lähes kuivan pyyhkeen hinkkaaminen kylkeen aiheuttaa aikamoista tuskaa ja hiertymää, joten olis kiva saada uusia pyyhkeitä!

DryCalc toimii mulla ihan hyvin käsiin ja mulla on Sonjan Vihdintien varresta ostama iso tuubi sitä jäljellä, mutta esitykseen pyörivällä tangolla toivoisin jotain astetta tujumpaa, siksi mietin tuota DryHandsiä.

Mulla olis studion oppilaille varattuna yhä vino pino Gorilla Gold pyyhkeitä ja vaikken mitää postimyyntifirmaa ajatellu alkaa pyörittää ni voin hyvin lähettää sulle pari... 6,50 € / pyyhe ja postikulut ois ehkä 1,50€ jos laitan tulemaan tavallisena kirjeenä (enempi, jos tahdot seurannan). Laittele vaik mailina montako haluat ja sun osoitteen ni voin laitella sulle maksuohjeet sit Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 9:42 am

Tasuni, kyllä nyt ainakin näyttäisi olevan pyyhkeitä myynnis Pole-a-holicilla. I love you


Triple Dryta oon saanu apteekista, mighty grippiä saa Pole-a-holicilta, Itac 2 saa ebaysta. cat
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 11:09 am

Mulla hikoo kädet tosi pahasti ja kiinnostuin tosta tite gripistä, vissiin aika kunnon tavaraa jos
sillä pystyy suoriutuu esityksestä Smile

Eiks siitä tosiaan hikoo kädet läpi?
Ku oon jotai mankkuu ja jotain onks se ny migty grippii kokeillu ni ei pysty kyllä
juuri mitään tekees ku hiki puskee läpi... Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 11:56 am

Kyllä se hiki siitäkin sitten jossain vaiheessa puskee läpi mutta on pidempi kestosempi ainakin mulle kuin muut tuotteet.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 12:33 pm

Ok. Pitää vissiin tilata pönikkä titea sitten Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 7:23 pm

Yes! kiitos kaikille avusta. Iina, ostan mielelläni sulta vaikka 5 pyyhettä niin ei tarvii säästellä, ja käyn katsomassa nuo consumables myös, ja ellei sieltä löydy niin menen suoraan ebayhin. En vaan oikein hallitse sitä koko ebayn ideaa, miten niin ei voi heti ostaa ja jotaan tarjouksia pitää korotella. Tosi vaikeeta, mutta katsotaan.

Huomenna pääsiäisristeilylle Tukholmaan - jos joku tietää suoralta kädeltä että TUkholman keskustasta saa näitä aineita niin vinkkejä otetaan vastaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 10:41 pm

Olen tilannut Gorilla goldia täältä

Nopeasti toimittivat perille...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeSu Huhti 04, 2010 8:35 am

Mä tilasin nyt ebaystä dry handsiä. Itac2:a oli yksi myyjä mutta se oli ausseissa, ja tulis ehkä vähän kalliiksi postikulut. Mutta gorilla goldilla pärjään hyvin joten jätän nyt sen ostamatta.

Jännittävää, milloinkohan postiluukku kolahtaa... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Morimiini
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 42
Location : Oulu
Registration date : 03.01.2010

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeKe Huhti 07, 2010 7:59 am

Heippa!

Mistä olette tilanneet Mighty Grippiä? Tilasin sitä helmikuussa Pole-a-holicilta, mutta heistä riippumattomista syistä tuotetta ei ole vieläkään voitu toimittaa... =( Tuskailen pito-ongelmien kanssa tunneilla ja tarvitsisin apua -ja nopeasti! Tiedättekö siis saisiko sitä tilattua jostain muualta lyhyellä toimitusajalla?
Mulla on ongelmana liian kuiva iho (ei niinkään hikoilu) onko kenelläkään kokemuksia millä tuotteilla siihen saisi parhaiten pitoa?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeKe Huhti 07, 2010 8:30 am

Varmaankin Mighty Gripiltä suoraan? Toinen jonka tiedän toimittavan sitä on Mariana Baum Pole Dance Parisista. Mutta jos sulla on liian kuiva iho ja tarvitset pikaista apua, oletko koittanut ihan peruskamaa eli hiustuotteita? Hiuslakka tangolla auttaa jopa varsin hyvin yksittäisissä tempuissa, siis treenatessa, mutta jotkin niistä on vaikeita irrottaa tangosta (mulla ei ole ollut sitä ongelmaa mutta olen kuullut). Vartalolle sopivat erinomaisesti jotkin hiusvahat ja muut tahmat.

Hiuskiinnitteet eivät toimi hikoileville käsille, mutta jos sulla on kuivat kädet, kannattaisi ehkä kokeilla jos kerran kiire on!
Takaisin alkuun Siirry alas
Morimiini
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 42
Location : Oulu
Registration date : 03.01.2010

Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitimeKe Huhti 07, 2010 8:56 am

Ahaa, enpäs ole moisesta kuullutkaan! Mutta täytyy ehdottomasti kokeilla, kiitos vinkistä =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempi grippiapu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempi grippiapu?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 7Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: