| Lempi grippiapu? | |
|
+56neitiH helipsu AnskuN mokonen eliA EmmiAmy Neneth Paprika BLAAAAACK Tiu Polecat Sinini Riesa Retu Päivi sonkos SaMaJA Tazze iku69 Juliet hemuliini Ninni Liona Unya Martta Ewy Jenni wilmiina Ashta papaija Ivanka Sanni Herkkupurkki shadow87 angela Lotta. Em Kay neitinopsa Elegia eika Saila minnamaria Henna.C downthepole Hennu/Henriikka merqus Foxmagon OonaK Morimiini karti Iina tasuni Marie LaraK Miia Ish 60 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Huhti 07, 2010 8:59 am | |
| Eipä kestä . Tavallisesta lähikaupasta saa jo kaikenlaista hyvää tahma-ainetta, ja näitä käytettiinkin australiassa ennen kuin kukaan oli kuullutkaan mistään mighty gripistä ja muusta. Ensimmäisessä esityksessäni Canberrassa lotrasin päälleni varmaan toista kiloa Gilletten shaving geliä, joka ei auttanut paljon mitään . Tosiaan näiden hiustuotteiden ongelma on se että ne kestää yleensä sen yhden tempun ja sitten muuttuu liukkaiksi. Mutta treenatessa voivat hyvinkin toimia! | |
|
| |
karti intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 101 Ikä : 36 Location : Helsinki Registration date : 10.06.2009
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ti Huhti 13, 2010 12:45 pm | |
| Tänään postimies toi mulle tilaamani Tite gripin ja pakkohan sitä oli heti päästä kokeilee.. Ei voi muuta sanoa kuin että toimii, tietty mun hikikäsillä hiki kyllä puskee aika nopeesti läpi mutta ei niin pahasti kuin että ei olis mitään pitoapua. Ei tarvii ihan joka spinnin jälkeen pyyhkiä tankoa puhtaaks hiestä ja se on mulla jo jotain! Suosittelen | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ti Huhti 13, 2010 2:03 pm | |
| Jenkeissä myydään jotain helvetin tehokasta suihketta, jota spreijataan kohtaan ku kohtaa minne haluaa pitoa... Ei hajuakaan nimestä, mutta toimi niin pirun hyvin! Kun löytäis tän aineen uudestaan.
oONa | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ti Huhti 13, 2010 2:09 pm | |
| Halpaa ja semihyvää pitoapua saa esim. kiipeilyliikkeistä ostettavasta Liquid Mammutista. Oma pönikkä on ostettu jo syksyllä ja siitä on yli puolet varmaan vielä tallella vaikka on tullu purnukasta jaettua ties kenelle apuja Se vaan välillä jättää jälkiä tolppaan ja kädet on parinkin pesun jälkeen vielä reunoista valkoset, mut tolpasta lähtee ihan pyyhkimällä pois. Välillä auttaa tosi hyvin, välillä taas vähän kehnommin. Riippuen ihan päivästä ja siitä kuinka jänniä juttuja tekee | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ti Huhti 13, 2010 2:53 pm | |
| Oona, Nellellä oli jotain spraytä mikä oli aivan mielettömän tehokasta. Mahdollisesti samaa tavaraa mistä itse puhut. Kannattaa kysellä Nelleltä vaikka tuotteen nimestä, jos sitä tahtoo itselleenkin löytää | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Huhti 14, 2010 8:03 am | |
| Nelle sano että se spray on samaa tavaraa kun mitä käytetään missikisoissa että bikinit pysyy paikoillaan. Eli jotain iholiimaa tjsp? | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| |
| |
downthepole intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 144 Location : Oulu Registration date : 21.09.2009
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Pe Huhti 23, 2010 3:25 pm | |
| Mäkin tilasin hiljattain gorilla grip pyyhkeen ja mighty jauhetta. Pyyhettä testannu ja oli ihan hyvä, tiedä nyt sit että löytyykö enää pitoa kun oikeen kova hiki puskee pintaan. Jauhetta en vielä ole kerinny testata. Käsitinkö nyt oikeen että tuota titeä käytetään vaan kämmeniin ja jalkoihin? Siis käykö se ihan reisiin ja sääriin myös? Saakos sitä muualle kroppaan laittaa? | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Pe Huhti 23, 2010 5:04 pm | |
| Kai sitä saa muuallekkin laittaa jos paikat hikoo mutta se ei siis anna mitään tahmeeta extragrippiä vaan jättää ihon kuivaksi. Tai ettei hiki pääse puskemaan pintaan. | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Su Huhti 25, 2010 5:46 pm | |
| Vai että lempi grippiapu.. hmm.. no oon käyttänyt Mammut Liquid Chalkkia, ja on toiminut ainakin mulla | |
|
| |
minnamaria intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 66 Ikä : 35 Location : Lahti Registration date : 03.01.2010
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Pe Joulu 10, 2010 11:32 pm | |
| Saako tätä tite grippiä jostain semmosesta paikasta missä saisi ihan visa electronilla maksettua? Tai jos joku on tilaamassa itselleen, ni mun kanssa voi tehdä kimppatilauksen Alkaa kyllästyttää tää käsien loputon hikoaminen... | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? La Joulu 11, 2010 12:24 pm | |
| mä voisin kans tarvita... | |
|
| |
eika intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 194 Location : Lahti Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? La Joulu 11, 2010 1:08 pm | |
| Mä oon kans mukana jos kimppatilausta lähetään tekee! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? La Joulu 11, 2010 6:48 pm | |
| Ebaysta saa halvalla tg:tä. sieltä ainakin itse tilailen.
En muista oonko postannu tähän jo, mutta tg tosiaan yks lemppari, mutta ITac2 on kyllä kohonnut kans suosikiks. Mieletöntä mömmöä. | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| |
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Helmi 23, 2011 1:31 pm | |
| Jeps, Pole-a-holicilla on nykyään myös Tite Gripit ja Itacit. Itse en ainakaan ole löytänyt urheiluliikkeestä kuin ihan perus magnesiumit ymm. | |
|
| |
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Helmi 23, 2011 2:18 pm | |
| Mä tilasin just Gorilla Goldia ja oli kyllä ihan huippua! Jämähdin tankoon kiinni ilman minkään laista lämmittelyä ja olis varmaan voinu tehä vaikka mitä, jos se tanko ei olis rävähtäny alas Mulla on ollu nyt kauheita pito-ongelmia, kun iho on niin kuiva talviaikaan | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Helmi 23, 2011 2:25 pm | |
| - neitinopsa kirjoitti:
- Mä tilasin just Gorilla Goldia ja oli kyllä ihan huippua! Jämähdin tankoon kiinni ilman minkään laista lämmittelyä ja olis varmaan voinu tehä vaikka mitä, jos se tanko ei olis rävähtäny alas Mulla on ollu nyt kauheita pito-ongelmia, kun iho on niin kuiva talviaikaan
Pakko kokeilla itsekin! T: Talvi-ihosta kärsivä | |
|
| |
Lotta. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 369 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 05.04.2010
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Helmi 23, 2011 2:28 pm | |
| Mä tilasin Mighty Grippiä ja oon kokeillu sitä nyt pari kertaa. Käsissä pito parani ehkä sekunniksi, minkä jälkeen sitten luistikin ihan hirveästi! Sudin sitä vähän jalkoihinkin ja niissä pito vähän parani. En voi sanoa, et olisin kovin tyytyväinen. Ehkä en vaan osaa käyttää sitä | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Helmi 23, 2011 2:36 pm | |
| Ei mullakaan toi Mighty grip oikein toimi. Kesällä käsien hikoiluun jeesaa Dry Hands. Tunnilla tuli kokeiltua Itacia. Sitä kun laitto jalkoihin, niin johan alkoi tulla pitoa supermiehessäkin niin, ettei ne jalat meinanneet sitten enää liukua alas ollenkaan, kun sitä yritti | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Helmi 23, 2011 4:24 pm | |
| Mighty grip on muistaakseni thermoplastia eli periaatteessa lämmöllä aktivoituvaa muovia... Tarttee hieroa käsiä yhteen tai kunnolla hinkata jalkoja, että se aktivoituu, ja jos on pito-ongelmat kiinni kylmästä ihosta se on yhtä tyhjän kanssa. Jos iho on lämmin ja kuiva mutta ei vaan pidä niin mighty gripkin auttaa ihan ok. | |
|
| |
neitinopsa intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 156 Ikä : 36 Location : Vantaa Registration date : 13.09.2010
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Helmi 23, 2011 9:40 pm | |
| Nyt testasin tota Gorilla goldia, niin että tankoki pysy pystyssä ja liimauduin niin hyvin kiinni x-poleen et en meinannu päästä alas Tosin laitoin ehkä sitä vähän liikaa. | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? Ke Helmi 23, 2011 11:38 pm | |
| Itse olen käyttäny lähinnä nestemäistä kalkkia. Hyvin toimii, eikä oo hinnalla pilattu. Samalla purkilla mennään jo varmaan toista vuotta | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? To Helmi 24, 2011 11:34 am | |
| Kun eri grip-aineilla on eri ominaisuuksia, niin onko kenelläkään ollut niin että on ollut tarvetta eri gripeille kesällä ja talvella? Ainakin nyt tuntuu siltä, et näin talvella kädet hikoavat treenin päästyä vauhtiin, mutta kesäkuumalla tuntuu kuin koko ajan olisi nihkeän kostea olo. Ja ai niin, se piti vielä kysyä, että kuinka kauan yksi tuollainen Gorilla Gold-pyyhe kestää suurin piirtein? Kertakäyttöisiä eivät sentään taida olla..? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? To Helmi 24, 2011 12:23 pm | |
| Mä käytän gorillaa nii harvoin että mulla toi pussi kestää ikuisuuden, mut mä yleensä laitan sitä putsattuun tankoon, en omaan ihoon, ni elän siinä uskossa että se pysyis ees suuunnilleen hygieenisenä Talvella menee välillä gorillaa tankoon ja kesäkuumalla tite gripiä käsiin, muuten käytän pitoapuja tosi harvoin. Niin ja jos se pitoavuks lasketaan niin oon nyt tosi kuivilla keleillä käyttäny vaselinen vartalovoidetta lisäämään pitoa... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Lempi grippiapu? | |
| |
|
| |
| Lempi grippiapu? | |
|